Şimdi Ara

Sompo Japan Sigorta Nasıl? (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
116
Cevap
3
Favori
86.666
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 10ly_10ur 1 kullanıcısına yanıt
    Her ikisi de iyi ve güvenilir şirketler.
  • Sompo Japan Sigorta Türkiye de çok büyük bir firma örnek verecek olursam Beşiktaş basketbol takımının ana sponsoru.
  • Selamlar aracımın kaskosu önümüzdeki hafta bitmek üzere si...t.m.net sitesinden müşt.hizm. yardımıyla teklif aldım en üygun sizin önerdiğiniz firma @spacewolf sompo japon sigorta idi diğerleri 2000,1600 tl gibi rakamlardı (2014 honda civic elegance lpg düz vites için) 845 tl (hasarsızlığım var) full kasko teklif verdiler fiyatıda uygun geldi bana fakat mini onarım hizmetlerinde oto king firması ile antlaşmamız yok dendi.söz konusu özellikle müşt hizm. sorduğum soru s.j firmansının mini onarım hizmetleri hasar kaydına işliyormu diye sorduğum da ise verdiği cevap kesinlikle mini onarım hizmeti hasar kaydına işlmez s.j firması için bahsetti rahat olun dendi.şimdi de yazınızı görünce tereddüte düştüm .daha önce bu talihsizliği yaşamıştım neovanın mini onarım hizmeti tramere işliyordu ve 1400 tl gibi geçen sene kasko yaptırmıştım o yuzden başka firma arayış içersindeyim.saygılar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gs_alper

    Selamlar aracımın kaskosu önümüzdeki hafta bitmek üzere si...t.m.net sitesinden müşt.hizm. yardımıyla teklif aldım en üygun sizin önerdiğiniz firma @spacewolf sompo japon sigorta idi diğerleri 2000,1600 tl gibi rakamlardı (2014 honda civic elegance lpg düz vites için) 845 tl (hasarsızlığım var) full kasko teklif verdiler fiyatıda uygun geldi bana fakat mini onarım hizmetlerinde oto king firması ile antlaşmamız yok dendi.söz konusu özellikle müşt hizm. sorduğum soru s.j firmansının mini onarım hizmetleri hasar kaydına işliyormu diye sorduğum da ise verdiği cevap kesinlikle mini onarım hizmeti hasar kaydına işlmez s.j firması için bahsetti rahat olun dendi.şimdi de yazınızı görünce tereddüte düştüm .daha önce bu talihsizliği yaşamıştım neovanın mini onarım hizmeti tramere işliyordu ve 1400 tl gibi geçen sene kasko yaptırmıştım o yuzden başka firma arayış içersindeyim.saygılar..

    Maalesef sigortam.net sitesi satış üzerine kurulu bir site hocam.

    Sompo Japan sigorta acentesi olarak söylüyorum , Sompo Japan sigortanın mini onarımları tramere hasar olarak işlenir. Yanlış yönlendirmelerin önüne geçmek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Trafik sigortasini yaptirdim firma 3 gun once 814 tl ye. Muadillere gore en uygun 2. fiyati veren firma. En ucuzu doga sigorta onun hakkinda iyi yorum duumadigim icin ozellikle satista para iadesi olacagi zaman vermesi gereken ucretten kesinti yaptigi icin tercih etmedim. Sonucta ismi belli olan bir firma sampo japan. Trafik sigortasi sonucta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sakın yaptırmayın ben yaptırdım bin pişmanım ufak bir hasarım oldu perışamn etiler kımılerı ordan salıyor oyle dedıler boyle dediler diye ben yasadıgımı soyluyorum kimsenın canı yanmasın servıs ağları cok kotu parca beklıyorsunda beklıyorsun ben aldım aracları onlardan kendım yaptırdım onların benım arabımı yaptıracak anlasmalı servıslerı bıle yok
  • sedattttyt S kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun ,

    Sompo Japan sigortada tercih etmediğiniz sürece istediğiniz servise gidebilirsiniz. Anlaşmalı servis olması gerekmemektedir.

    Parça tedariğini ise mart ayından beri kendileri yapmamakta. Tam tersine bağımsız bir denetim şirketi yürütüyor. Acenteniz bu duruma ne dedi? Müdehale etti mi? Mesela ikinci güne kalan hasarlara ben sert bir şekilde müdehale ediyorum kendileri ne yaptı?

    Sorununuz çözülmediyse şuan Japon denetim ekinin Türkiye'de , gereken müdehaleyi yaparlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • japon denetim ekıbıne nasıl ulaşcam spacewolf yardımcı olun
  • sampo japon nasıl bir belaya düşdük 100 lira ucuz diye yaptırdık serviş ağı sıfır parca tedarikcileri oyle karşında muhattap himse yok bulsanda a oylemi hemen aratıyorum diyorlar ne arayan ne soran var perişan etiler beni benden tavsiye bulaşmayın sakın sizde ugrasırsınız
  • sedattttyt S kullanıcısına yanıt
    Acenteniz ile ulaşabilirsiniz hocam.

    Sizin tedarik durumunuz geç yapılıyorsa acentenizin hızlandırması lazım.Acenteniz hızlandırırmaz ise çağrı merkezinden işlem yapabilirsiniz :)

    Eğer bir problemle karşılaşırsanız kiminle görüştüğünüzü bana söyleyin ,müdahale edeyim :)
  • müşteri hizmetini arıyorum parça tedarik edilcek diyorlar türkiyenin en buyuk şehrinde sanki yedek parcacı bitmiş gibi adanayla anlasma yapmışlar tedarikcilei orda 10 ytl parca bile olsa adanadan bekliyoruz adanadaki parcacının elınde yoksa oda istanbuldan siparıs edıyor eline gelince anca kismet olursa bize geliyor ben bıktım kendım yaptırcam yarım kalan işi ben bunları nasıl şikayet edebilirim kime edebilirim arabamı gıttım aldım yarım kalmıs şekılde bunlar dosyayı kapata bilirmi yapamadıkları halde
  • benı ugrasdırdılar yınede işim cozulmedı benım cebımden belki 1000 ytl cıkacak ben otomobil işi yapıyorum cevremde kim varsa anlatıyorum internet uzerınden de nerde sampo yazarsa anlatıyorum onlar benden daha cok zarar edeceklerıne ınanıyorum bırde sukur etıgım arabam takla falan atmadı takla atmış olsaydı bu şirkete guvendık dıye arabamızdan olurduk sonuçda kaskoya guvenıyorsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sedattttyt -- 13 Aralık 2016; 18:14:7 >
  • MÜŞTERİ DELİRTME
    SOMPO JAPAN SİGORTA ve OPEL GURURLA SUNAR

    “Hay aksi bir kaza oldu”
    Aracım 15.12.2016 tarihinde bir kazaya karıştı. Her araç sahibi gibi bende aracımı Sompo Japan Sigortanın Isparta’da Opel marka araçların tamiri için anlaşmalı olduğu Ünsal Oto isimli özel servise teslim ettim. Servis bana tamir işleminin bir hafta süreceğini söyledi. Bunun üzerine kasko şirketimi arayarak ikame araç talep ettim. Bana bir hafta süreyle ikame araç temin edildi. Buraya kadar her şey olması gerektiği gibiydi.
    “Bir hafta oldu araç hala çıkmadı”
    Bir hafta sonra ikame aracımı teslim ettim. Servisi aradım ve aracın tamirinin hangi aşamada olduğunu sordum. Servis; aracımın bazı parçalarının henüz gelmediğini tahminen hafta sonu ellerine ulaşacağını ve aracımı ancak o zaman verebileceklerini ilettiler.
    Hafta sonu herhangi bir gelişme yaşanmadı tarihler 26 Aralık 2016’yı gösteriyordu. Aracım 11 gündür servisteydi. Yeniden servisi aradım sorunun ne olduğunu sordum. Servis bana; kasko şirketim olan Sompo Japan Sigorta’nın kendilerini parça tedariki için yönlendirdiği Martur Otomotiv San. Tic. Ltd. Şti.’ne aracımla ilgili 4 farklı parça siparişi geçtiklerini, ellerine bunlardan sadece bir tanesinin ulaştığını, diğer parçaların yurt dışından geleceğini ve ulaşma zamanı olarak herhangi bir tarih veremediklerini iletti.
    “Parçanın ne zaman geleceğini kimse bilmiyor”
    Bu bilgi üzerine Martur Otomotiv San. Tic. Ltd. Şti’ne telefonla ulaştım. Servisimin bana verdiği bilgiyi teyit ettiler. Parçalarla ilgili olarak net bir tarih verilemeyeceğini söylediler. Israr etmem üzerine tedarik yetkilisi bana geri döneceğini söyledi. Ancak herhangi bir geri dönüş yapmadı. Yeniden aradığımda Martur yetkilisi bana Opel Türkiye’ye mail attığını yanıt beklediğini ve gün içinde geri dönüş yapılacağını söyledi. Ancak herhangi bir geri dönüş yapmadı.
    “Sizin Opel’inizin parçasından biz ne”
    Bunun üzerine kendi işimi kendim halledeyim düşüncesiyle son 4 yıl içerisinde ikinci sıfır aracımı satın aldığım OPEL’i aramaya karar verdim. Ne de olsa Martur parçayı onlardan isteyecekti. Keşke böyle düşünmeseydim. Opel çağrı merkezini aradım. Çağrı merkezi yetkilisi; aracımı Opel yetkili servisi aracılığıyla tamir ettirmediğim için yardımcı olamayacaklarını iletti. Yetkiliye defalarca, sorunun aracımın tamiri olmadığını, Opel’in sorumluluğunda olan parça tedarik işleminde gecikme yaşandığını belirtmeme rağmen yetkili, bir papağan gibi kendilerinin yapacağı bir şey olmadığını mırıldanıp durdu.
    “ Müşteri hizmetleri haklı valla bize ne sizin parçanızdan”
    Opel Çağrı Merkezi’nden yardım alamayınca, çağrı merkezinin tutumunu şikâyet etmek ve sorunumu çözmek hevesiyle Opel Genel Müdürlüğünü aradım. Ulaştığım yetkiliye sorunu anlattım. Ancak buradaki yetkili de aracı yetkili servise bırakmadığım için parça tedarik süreci ile ilgili yardımcı olamayacağını belirtti. Daha 1 ay önce sizden araç satın almış bir müşterinin, Opel sorumluluğunda olan yedek parçasının tedarik edilememesi Opel Türkiye’nin ilgisini çekmiyor mu? diye sormama rağmen yardımcı olamayacakları bilgisini aldım. Opel’in tedarik etmekle yükümlü olduğu 2016 model bir araçlarına ait ücreti ödenerek alınacak olan parçayı ne zaman temin edileceğinin bilinmemesi, parçayı isteyen Martur Otomotiv firmasının Opel’in yetkili servisi olması, parçaya ihtiyacı olanın Opel kullanıcısı olması Opel’in hiç mi hiç ilgisini çekmedi.
    “Sorun çözüldü: Sompo Japan’a göre hiç sorun yok”
    Evet, son çare… Herkesin tahmin edebileceği gibi SOMPO JAPAN SİGORTA müşteri hizmetlerini aramaya geldi sıra. Merhabalar sayın yetkili, ben şöyle, böyle, öyle, falan, filan bir sorun yaşadım. Sompo Japan Sigorta’nın ücretini ödeyerek alacağı parçalar bir türlü temin edilemiyor. Bu konuda sanırım bana yardımcı olmak istersiniz değil mi?
    Bu uzunca girişten sonra kontrol edelim beyefendi safhası başlar. Arada derin bir sessizlik tabi, cılız bir, bilgilerinize ulaşmaya çalışıyorum, çat, çıtçıt klavye sesi… Arkada diğer müşterileriyle kavga eden diğer çalışanların sesleri derken, büyük bir cinayet soruşturmasında kimsenin göremediği detayları bulunmuşçasına heyecanla bana aktarılan bilgiler. Ancak kılı kırk yararcasına Sherlock Holmes büyüteciyle elde edilen bilgiler ne hikmetse hiç sorun içermiyor. Sompo Japan’a göre ben bir rüyadayım, yukarıda yaşadığım sorunlar aslında hiç yaşanmadı. Deneyimli çağrı merkezinin çalışanına göre süpersonik bilgisayarının ekranında benim parçalarımın kargo ile gönderilmiş olduğu görünüyormuş. İyi niyetli ben bu “marsta hayat var” yalanına inanarak kar yağışı altında ofisimden çıkarak sanayi sitesine doğru yola koyuldum. Sompo Japan çağrı merkezi yetkilisi beni öyle iyi motive etmişti ki, henüz 500 km’de olan aracıma kavuşacak olma hayaliyle o soğukta hiç üşüme hissetmeden servise ulaştım.
    “ Arabam benden ümidi kesince servise yerleşmeye kadar vermiş”
    Servisin hemen girişinde günlük gazetesini okumuş, çayını içmiş ve ağzı açık bir şekilde beklediğini gördüm. İnanmayan tıklayıp baksın
    hizliresimyukle.com
    Just a moment...
    http://hizliresimyukle.com/image/MjTd

    Servis sorumlusunun yanına çıktım. Tüm yaşananları baştan sona detaylı bir şekilde konuştuk. Servis sipariş ekranından, attığı maillere dek araç hakkında yaptığı işlemleri tek tek bilgisayardan gösterdi. Söylediği her şeyi ispatladı. 16 Aralık günü 4 adet parça siparişini Sompo Japan Sigorta’nın yönlendirdiği Martur Otomotiv San. Tic. Ltd. Şti.’ne geçmişti. Ancak sadece plastik tutturma aparatlarını içeren küçük bir kargo dışında hiçbir şey gelmemişti. Kaldı ki zaten Martur’da diğer parçaları temin edemediğini doğruluyordu.
    (Bu arada servis yetkilisine tüm bu parçaların maddi değerini sorduğumda aldığım yanı 396 TL oldu. Yani tüm bu çile 396 TL içindi.)
    İyi ama Sompo Japan Sigorta’nın müşteri hizmetleri bana hiçbir sorun olmadığını söylemişti. Temin edilemeyen parça bulunmadığını aktarmıştı. Bu verileri nasıl elde etmiş olabilir merakıyla yeniden Sompo Japan müşteri hizmetlerini aradım. Ancak hiçbir şekilde ulaşamadım. Bunun üzerine Genel Müdürlük santral numarasına ulaşarak bana acilen bir yetkilinin dönüş yapmasını istedim.
    “Burcu Hanımın tek derdi: bizi neden servisten aradınız”
    Bana dönüş yapan ve adının Burcu olduğunu ileten Çağrı Merkezi yetkilisine tüm bu olayları bir çırpıda anlattım. Yetkili bana anlamsız bir şekilde bana, sizi servis mi bize yönlendirdi? Siz şu anda serviste misiniz? Sorularını yönelterek asıl sorunumdan ziyade başka bir hezeyana kapılarak tek derdimi saptırtmaya çalıştı. Ben kendisiyle bir türlü alışamayınca yetkili, servis yetkilisini telefona istedi. Burcu hanımın tek derdi servisten neden çağrı merkezinin aranmasıydı. Servis yetkilisi Burcu hanıma uzunca bir süre neden kendilerini aradığımızı anlattıktan sonra sipariş ettiği parçaların tek tek saydı. Burcu hanım karşıdan biz göremiyoruz demiş olmalı ki, servis yetkilisi ama nasıl olur sizin verdiğiniz şifrelerle sizin firmanızın ara yüzünden sipariş geçiyorum nasıl olurda göremezsiniz. Martur görüyor siz sadece hızlandırın dedi.
    “Canınız isterse bekleyin istemezse beklemeyin”
    Ardından ben aldım telefonu, Burcu hanım lütfen sizin ödemesini yapacağınız ve kasko müşteriniz olan bana lazım olan parçaların ivedi şekilde tedarik edilmesi konusunda bana yardımcı olun lütfen dedim. Burcu hanım, parçaların tedarik süresi bizim sorumluluğumuzda değil, siz beklemek istemiyorsanız parçaları kendiniz bulun dedi. Nasıl olur 3 gelmezse aracım burada mı kalacak dedim. Burcu hanın aynı şeyleri tekrarladı durdu. Kendim bulursam ücretini ödeyecek misiniz? Dedim. Bunun içinde bir araba dolusu prosedür anlatmaya çalıştı.
    Arabamın ağzının açık kalmasının yanında bir de benim açık kalan ağzımı görmeliydiniz. 37 yaşındayım ve hayatımda hizmet aldığım hiçbir şeyde bu kadar sorunu çözmekten uzak bir yaklaşım hatırlamadığımı hatırlamadım.
    Kısa bir şokun ardından servis yetkilisi Martur firmasını arayarak yaşadığımız süreçten bahsetti. Parçalarla ilgili olarak kendileri dışında yardımcı olacak kimse kalmadığını vurguladı. Bugün 28 Aralık 2016 ve hala araba serviste. Zaten aramayı da düşünmüyorum artık.
    “Sompo Japan sorunu kökten çözmüş”
    Dün aracımı bıraktığım servisin telefonuna ulaşmak için Sompo Japan’ın sitesine yeniden girdim. Daha önce aynı yerden ulaşarak aracımı bıraktığım servisin artık anlaşmalı listesinde olmadığını gördüm. Sanırım Burcu Hanım sırf ben servisten onları aradım diye anlaşmalarını iptal etmiş. Sompo Japan şunu bilmeli ki serviste tutulan hasar dosyalarına baktığımda her şirketin altında bir iki bilemediniz üç araç varken Sompo Japan sigortanın altında 11 adet kapanmayan dosya vardı. Yani adamlarda sizden bıkmış bence.
    Evet siz, siz olun sakın ha SOMPO JAPAN SİGORTA ile kesinlikle çalışmayın.




  • Merhaba aracım sanpo japondan kaskolu, sağ kapıda 20 cm civarı ince bir çizik, tamponda 20 cm civarı pasta ile çıkacağını düşündüğüm bir çarpma izi ve ön kaputta yüksek damperli bir aracın ben park etmişken geri geri çarparak oluşturduğunu düşündüğüm 2-3 cmlik boyası bozulmamış diyebileceğim bir ezik var.

    Tanıdık kaportacım var ama henüz fiyat almadım, kasko poliçesi nisan ayında doluyor ve 6 yıllık hasarsızlığım var. Mini onarım hizmeti kullanmalı mıyım yoksa yazıldığı gibi kesin olarak tramer'e işleniyor mu?

    Tramer'e işlemeden mini onarım hizmeti veren şirket var mı ?

    Teşekkür ederim.

    Not: s....net üzerinden kamu personeli indirimi kredi kartına özel indirim vs 60 binlik teminatlı kaskoyu 700 küsür tl'ye en ucuz diğer tekliften 200-300 lira civarı düşük bir fiyata yaptırmıştım ama yorumları okuyunca herhalde bir daha buradan yaptırmam diye düşünüyorum.




  • munchausenbyproxy kullanıcısına yanıt
    Hocam sigorta şirketlerinin yaptıkları tüm işlemleri TRAMER'e bildirmek zorunda TRAMER aynı zamanda devletin veri deposu, kesilen,iptal edilen, açılan hasar dosyaları vs. zaten sistemin amacı da 2.el araç alırken aracın geçmişini görebilsin ki vatandaş sahtekarlığa maruz kalmasın.

    Tüm sigorta şirketleri mini onarım şeklinde kayıt işler.
  • munchausenbyproxy kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun ,

    Sompo Japan sigorta mini onarımları tramere hasar olarak işlemektedir.Sigortanızın poliçe yaparken bunu belirtmeliydi size.

    Türkiye Cumhuriyetinde mini onarımı tramere hasar olarak girmeyen dört şirket mevcuttur.

    Bu nedenle poliçe vadeniz gelirken mini onarımı tramere hasar olarak girmeyen şirketleri tercih edebilirsiniz.

    Sompo Japan sigorta dünyanın en büyük firmalarından birisidir.Poliçeyi yaparken acentenizin size doğru bilgi vermesi gerekiyor ne yazık ki. Mini onarımlar hariç Türkiye'de liderliğe oynamaktalar.
  • spacewolf kullanıcısına yanıt
    bu 4 şirket hangileri acaba?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • spacewolf kullanıcısına yanıt
    Evet o 4 şirketi bende merak ediyorum. Ray da orijinal on cam degisim olmadığı icin sampo yaptırdık yorumlar korkunç

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • boatswain kullanıcısına yanıt
    Yorumlar hep eksik acente bilgisi yüzünden olumsuz hocam.

    Acenteler daha kendi poliçelerini bilmiyor ki.Tramere işlenir mi işlenmez mi , cam orijinal mi değil mi , kaç kere hak var ve benzeri nice durumda acenteler bilgisiz.

    Doğru acente seçimi önemli.

    en.wikipedia.org
    Sompo Japan Nipponkoa Insurance - Wikipedia
    https://en.wikipedia.org/wiki/Sompo
    yoksa böyle bir şirket emin olun kötü hizmet veremez.Axa ve Sompo birisi Avrupalı birisi Japon.

    İkisi de aynı kalitede hizmet veriyor ve çoğu özelliği aynı.




  • spacewolf kullanıcısına yanıt
    Kardeşim merhaba,

    Bu konuda şöyle bir katkı yapmak isterim yapılan tüm işlemlerin bildirimi yasal zorunluluk, eğer bir sigorta şirketi hasar dosyasını sbm'ye bildirmiyorsa kanunsuz işlem yapmaktadır, Şikayet var sitesinde yapılan mini onarım işleminin tramer kaydına işlenmesi ve bununla alakalı şikayet yazılmasına Sompo'dan yetkili olarak cevabında aynı şekilde belirtmektedir.
    www.sikayetvar.com
    Sompo Japan Sigorta Mini Onarımın Hasar Kaydına İşlenmesi! - Şikayetvar
    https://www.sikayetvar.com/sompo-japan-sigorta-mini-onarimin-hasar-kaydina-islenmesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi damneed -- 9 Şubat 2017; 15:59:48 >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.