Şimdi Ara

SON MODA DAIHATSU MATERIA!!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
0
Favori
44.932
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BilimveEdebiyat

    Direksiyonu elips mi bunun?


    değil tabii ki o fotoğraflarda bir acayiplik var :)
  • 230 lt bagaj hacmi sunduktan sonra bu aracın hiç bir manası kalmıyor bence.

    4 kişilik bir aile bagajı ile beraber yola çıkamadıktan sonra adam gider aynı paraya colt alır, yaris alır, jazz alır(ki onun bagajı bunun kinin nerdeyse 2 katı).

    niye daihatsunun zayıf 2. eline katlanıp zarar etsin ki?

    ayrıca motor olarak ta hiçbir beklentiyi karşılayamıyor, hem tüketimi yüksek hem gücü az hem 1300 cc üstünde olduğundan mtv si yüksek.

    toyota yaris veya honda jazz her şekilde çok daha iyi seçenekler.
  • BENCE GÜZEL VE SIRADIŞI OLMUŞ.COPEN'İ BEĞENENLERE,O ARACA OKADAR PARA VERENLERE BU ARAÇ VIP.YAPIM ARAÇ GİBİ GELECEK.FİYATIDA GAYET MANTIKLI,AMA CANLI GÖRMEDEN FAZLA OLUMLU,OLUMSUZ YAZMAK DOĞRU OLMAZ.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    230 lt bagaj hacmi sunduktan sonra bu aracın hiç bir manası kalmıyor bence.

    4 kişilik bir aile bagajı ile beraber yola çıkamadıktan sonra adam gider aynı paraya colt alır, yaris alır, jazz alır(ki onun bagajı bunun kinin nerdeyse 2 katı).

    niye daihatsunun zayıf 2. eline katlanıp zarar etsin ki?

    ayrıca motor olarak ta hiçbir beklentiyi karşılayamıyor, hem tüketimi yüksek hem gücü az hem 1300 cc üstünde olduğundan mtv si yüksek.

    toyota yaris veya honda jazz her şekilde çok daha iyi seçenekler.


    Bu arabayı alacak olanlar ne bagaj hacmini ne de 2. eli düşünen insanlar olacaktır. Bu karizmatik ve moda bi araç. Mini cooper'ı alanlar bagaj hacmine mi 2. eline mi bakıyorlar.

    Ayrıca 2. eli zayıf diye insanın sevdiği aracı almaması bana çok saçma geliyor. 2.eli sağlam diye gidip clio symbol almak daha mı mantıklı ???

    Motorun hiçbir beklentiyi karşılamadığını kullanmadan nasıl anlayabildin?? 1.5 lt 103hp bi motor böyle küçük bi araç için bence beklentileri rahat rahat karşılar.




  • mini alan insan hem karizması hem kalitesi hem yol tutuşu, hem de prestiji için alıyor, kısaca parası olan insan alıyor.

    ve aynı insan gidip daihatsu almaz, zaten alacak olsa materiadan önce coupen alırdı. Aldı mı?

    daihatsu ne yaparsa yapsın mini nin müşteri profilinden pay alamaz.

    bence de 2. eli zayıf diye otomobil tercih etmemek doğru değil, ama aynı fiyata bir toyota yaris, benzer donanım ve benzer performansı daha düşük tüketim daha düşük vergi ve daha yüksek 2. el değeriyle sunuyor.

    bu durumda materianın bir şansı kalmıyor.
  • yaw hep bahsediyosunuz 2. el 2. el diye ama bende 2005 sirion var 19750 ye aldım istediğim an 15 e her türlü satarım bizim arkadaş albeayı 21 e aldı 13 e zor sattı bumudur yani 2. el artık hiç bir araba 2. elde para etmiyor çünkü krediler kampanyalar çok cazip herkes kız gibi araba varken 2.eli elinin tersiyle itiyor.
  • Dün akşam vardiyaya giderken maslakta galeride gördüm.detaylı incelemedim ama Tarz bir araba değil ve bana çok itici geldi.Sirion bu araçtan çok daha iyi duruyor.Eğer yakın gelecekte bu tipler popüler olacaksa pit pazarına nur yağacak derim...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bito

    yaw hep bahsediyosunuz 2. el 2. el diye ama bende 2005 sirion var 19750 ye aldım istediğim an 15 e her türlü satarım bizim arkadaş albeayı 21 e aldı 13 e zor sattı bumudur yani 2. el artık hiç bir araba 2. elde para etmiyor çünkü krediler kampanyalar çok cazip herkes kız gibi araba varken 2.eli elinin tersiyle itiyor.


    Tamamen katılıyorum. 2 yıl önce 16.750 YTL'ye Daihatsu Sirion aldım. Sunrooflu ve tiptronik. Şu an aynı fiyata satmak üzereyim. Ha, oldu da satamadım, Daihatsu yetkili satıcısı anında peşin para 14.500 YTL'ye aracı alıyor. Dikkat edin takas değil, nakit para. Artık hiçbir arabanın ikinci el değeri diye bir şey kalmadı. Ne alırsan al, arabayı aldığının ertesi günü -5000 YTL değerinden gidiyor. Bunu herkes kabullensin ve beğendiği arabayı gönül rahatlığıyla kullansın.

    Materia ile ilgili de yorum yapmak gerekirse, ben ilk kez "canlısını" geçenlerde Bağlarbaşı'ndaki Daihatsu Aykon Plaza'da yoldan geçerken gördüm. Çok gösterişli, karizmatik ve havalı duruyor. Full'unun fiyatı Terios'a yakındır diye düşünmüştüm ama Gold ve otomatik olanı 30.900 YTL imiş. Bence özellikleri ve fiyatıyla MPV sınıfı için çok fazla rekabetçi.

    Bir de genel olarak yazılanlara bakıyorum, bu aracın sınıfını forumcular pek idrak edememiş. Bunualacağıma Yaris, Jazz alırım diyenler. Arkadaşlar, o araçların sınıfıyla bunun alakası yok. Bu araç mini MPV. Yani kıyaslama yapacaksanız Nissan Note ve Renault Modus gibi araçlarla kıyaslayın. Mesela hemen kıyaslayayım, Nissan Note'un bu araca göre artıları 1- 20 cm daha uzun, 2- 1.6 litre 110 hp motor kullanıyor. Eksileri: 1- Kampanyalı indirimli fiyatları bile her model seviyesinde 3000 YTL daha fazla 2- Motor Renault motoru, Toyota motoruyla kıyas kabul etmez. Bu benim yorumum tabii.

    Bir Daihatsu kullanıcısı olarak, aracın gerçekten çok problemsiz ve kullanıcısını üzmeyen bir araç olduğunu söyleyebilirim. Sirion'da tek şikayetim fazla tıkırtı olmasıydı. Onu da iç izolasyonla hallettim. Biraz daha büyük bir araba almak istiyordum, bunun için satılığa çıkardım. İçimden diyordum keşke Daihatsu'nun Terios'a gelene kadar ortada bir modeli olsaydı diyordum. Bu modeli bir an önce denemek istiyorum.




  • Bu aracı daha doğrusu araçları :) 15 gün önce falan Kozyatağı E5 civarlarında görmüştüm..Çeşitli renkler ve çeşitli illerin plakalı takılı olarak ardarda sağ şeritten ilerliyorlardı..Test sürüşü veya lansman gibi birşeydi sanırım..

    Bana göre dıştan biçimsiz bir araç ama beyaz renkli olanlardan birine sanırım tüm dış aksesuarları takmışlardı o biraz alınabilecek kıvama gelmişti
  • göstergeler
  • Bu göstergeleri neden ortada yaparlar anlamam,mantıksız.
  • bu tip araçlara kıl oluyorum sanki çocuk legolarından yapılmış gibi geometrik çok köşeli bir araba .Bir de bunları modluyorlar daha da iğrenç oluyor bana kalırsa hiç güzel bir model değil
  • göstergeleri ortada olsa daha iyi olurdu bence
  • Kübik otomobilde tek araç tanırım : Scion.

    O Kadar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf -- 7 Temmuz 2007; 2:27:30 >
  • bu araba her ne kadar kaslı dursada aslında oldukça küçük.. ne bagaj tarafında nede ön motor kısmında fazlalaık yok. hatta motoru dikine mi yerleştirmişler diyede aklıma takıldı burun dediğimiz ve mootorun bulunduğu ön kısmı oldukça kısa !?!?
  • hani derlerya insana çok tipsiz diye bu arabada çok tipsiz ve çirkin ..
  • Arkadaşlar, Note, Materia ve Modus arası karşılaştırmalı test haberi, geçtiğimiz aylarda Otohaber'de çıkmıştı. Blogumdan okuyunuz:

    http://nissannote.blogspot.com/2007/01/minik-mpv-pazarnda-maksi-rekabet.html

    quote:

    Orjinalden alıntı: mdarcan

    Bir de genel olarak yazılanlara bakıyorum, bu aracın sınıfını forumcular pek idrak edememiş. Bunualacağıma Yaris, Jazz alırım diyenler. Arkadaşlar, o araçların sınıfıyla bunun alakası yok. Bu araç mini MPV. Yani kıyaslama yapacaksanız Nissan Note ve Renault Modus gibi araçlarla kıyaslayın. Mesela hemen kıyaslayayım, Nissan Note'un bu araca göre artıları 1- 20 cm daha uzun, 2- 1.6 litre 110 hp motor kullanıyor. Eksileri: 1- Kampanyalı indirimli fiyatları bile her model seviyesinde 3000 YTL daha fazla 2- Motor Renault motoru, Toyota motoruyla kıyas kabul etmez. Bu benim yorumum tabii.





  • Güzel araba ,hoş tasarım ama benim gözümde göstergelerin ortada olması çok hoş değil
  • O zaman sakın Tokyo'ya gitme ! :) Bunlardan her markanın en az 5 er tane modeli yollarda geziyor :) 3 adet Tokyo ve Ueda fotosu ekliyorum...





    quote:

    Orjinalden alıntı: TUNERBOY

    bu tip araçlara kıl oluyorum sanki çocuk legolarından yapılmış gibi geometrik çok köşeli bir araba .Bir de bunları modluyorlar daha da iğrenç oluyor bana kalırsa hiç güzel bir model değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi twingonote -- 1 Kasım 2007; 17:16:18 >




  • ilginç geldi bana ama hatların bu kadar keskin ve dik olması rüzgar direncini arttırır yan rüzgarlardan çok etkilenir ayrıca yol tutuşunuda olumsuz etkiliyeceğini düşünüyorum nazik kullanmak gerek bu araçları
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.