Şimdi Ara

Sonunda Başardım...Trigeri Sıyırdım.... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
2.177
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • parca garantisi ayrı montaj ve servis garantisi ayrıdır! benim arabaya triger kayıs bilyesi aldım servisten ama sanyide ustaya taktırdım! servisteki adam bunun problem olmadıgını söyledi! bilyelerden kaynaklanan herhangi bir arıza meydana gelirse garanti kapsamına giriyor yani! bu markadan markaya farklılık gösterebilir!
  • ben anlamadım ya, önce sübap yamultup sonra kayış sıyırmak nasıl oluyor? durup dururken zamanlaması şaşmamış bir motor sübap yamultmaz ki, yamultabileceği şartların oluşmas için kayışla ilgili sorununun olması lazım .. belki eksik biliyorumdur, bilen birisleri açıklasa??

    bu arada; geçmiş olsun kardeş..

    artık 5000 devire bile dikkatle çıkarsın
  • [simage]http://img297.imageshack.us/my.php?image=dsci00183va.jpg[simage][/simage]
    [/simage]












  • kaça çıktı araba
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BlackFoX

    parca garantisi ayrı montaj ve servis garantisi ayrıdır! benim arabaya triger kayıs bilyesi aldım servisten ama sanyide ustaya taktırdım! servisteki adam bunun problem olmadıgını söyledi! bilyelerden kaynaklanan herhangi bir arıza meydana gelirse garanti kapsamına giriyor yani! bu markadan markaya farklılık gösterebilir!

    Kesinlikle yanlış biliyorsun. O usta seni kaybetmemek için konuşmuş. İstersen bir yetkili servise sorabilirsin. 7 yaşından beri oto yedek parçacılığı yapıyorum




  • arkadaşlar bu gün saat 3 gittim arabayı almaya herşey tamamdı....araba toplanmış ve bekliyordu....neyse bir iki rolanti düzensizliği için usta ayar yapıyormuş....ben de başında idim....motora gaz verip çekiyordu.... tam bu sırada ne olsa beğenirsiniz! motordan yine bir takırtı ve stop.....??? buyur burdan yak...hemen müdahale için en üstteki egzantrik kapağını açtı ve bir parcanın yerinden çıktığını gördük....onu buldu.... ama küçük bir parcası daha varmış onu bulamadı yağ kanallarından içeri girmiş....neyse motoru açmamız lazım gene hocam dedei bu arada saat 5 olmuştu ben eve gittim...saat 7.30 gibi geldiğimde baktım ki motor gene aşağı inmiş....ve bana bir süpap gösterdi ....işte hocam bu parcayı yerinden çıkaran bu dedi...sıfır takılan süpap üzerinde bir çapak kalıntısı... bu bize ait değil hocam rektefiyecinin hatası dedi... bunu tekrar sıfırlayacaklar ....ben yarına bunu tekrar yaptırırım dedi... ben de üzgün bir şekilde kala kaldım...neyse allahtan ben kullanırken olmadı da ondan teselli buluyorum.... yoksa trafikte başıma gelseydi kötü olurdu...yarını bekliyorum....bakalım ne olacak...şanssızlığın böylesi işte....




  • WALLA TEHLİKELİ OLABİLRİDİ
  • quote:

    Orjinalden alıntı: grkn

    arkadaşlar bu gün saat 3 gittim arabayı almaya herşey tamamdı....araba toplanmış ve bekliyordu....neyse bir iki rolanti düzensizliği için usta ayar yapıyormuş....ben de başında idim....motora gaz verip çekiyordu.... tam bu sırada ne olsa beğenirsiniz! motordan yine bir takırtı ve stop.....??? buyur burdan yak...hemen müdahale için en üstteki egzantrik kapağını açtı ve bir parcanın yerinden çıktığını gördük....onu buldu.... ama küçük bir parcası daha varmış onu bulamadı yağ kanallarından içeri girmiş....neyse motoru açmamız lazım gene hocam dedei bu arada saat 5 olmuştu ben eve gittim...saat 7.30 gibi geldiğimde baktım ki motor gene aşağı inmiş....ve bana bir süpap gösterdi ....işte hocam bu parcayı yerinden çıkaran bu dedi...sıfır takılan süpap üzerinde bir çapak kalıntısı... bu bize ait değil hocam rektefiyecinin hatası dedi... bunu tekrar sıfırlayacaklar ....ben yarına bunu tekrar yaptırırım dedi... ben de üzgün bir şekilde kala kaldım...neyse allahtan ben kullanırken olmadı da ondan teselli buluyorum.... yoksa trafikte başıma gelseydi kötü olurdu...yarını bekliyorum....bakalım ne olacak...şanssızlığın böylesi işte....



    Geçmiş olsun. Sendekide ne kadermiş be




  • ya bunları duyunca araba kullanmaya olan hevesim kaçıyo ya gerçi daha ehliyeti almamıza 1 ay varda.
    çok geçmiş olsun.
  • Bunları okudukça ikinci el araba almaktan resmen soğuyorum.Servis falan mı bilmiyorum ama ülkemizde maalesef usta-çırak ilişkisi ile çalışan yerlerde arabaları resmen haşat ediyorlar.Gerçi servislerin de farkı yok ama.
    Resimlerdeki tamirhane bana pek iyi bir yer gelmedi,açık konuşayım.Dağınık,aletler,parçalar orda burda saçılı,ağzı burnu yamuk tornavidaların olduğu tamirhanelerden nefret ederim.
    Bazılarını görüyorum adam duvara özenle dizmiş aletleri.Görevine göre gruplamış,yaptığı işe özen gösteriyor.Tertemiz mekan,çıkardığı her parçayı tek tek silip güzelce kutulara koyuyor vidasına kadar.Arabanın kaportasını kirletmesin diye temiz bezle örtüyor.Dikkatli çalışıyor.Yukarıdaki resimlerde tamirci yağ tenekesini kesip kutu yapmış,motorun bir parçasını telle bağlamış falan filan.
  • walla ben arızam oldugunda servise giderim bahsettigim parca arızalandıysa ya yenisini alırım yada ücretsiz tamir ettiririm ustanın ne dedigide pek umurumda olmaz! sen okuma ögrenirken "ali ata bak" falan diilde "ali üst kapak contayı tut" diye ezberlemissindir o zaman
    quote:

    Orjinalden alıntı: duduco


    quote:

    Orjinalden alıntı: BlackFoX

    parca garantisi ayrı montaj ve servis garantisi ayrıdır! benim arabaya triger kayıs bilyesi aldım servisten ama sanyide ustaya taktırdım! servisteki adam bunun problem olmadıgını söyledi! bilyelerden kaynaklanan herhangi bir arıza meydana gelirse garanti kapsamına giriyor yani! bu markadan markaya farklılık gösterebilir!

    Kesinlikle yanlış biliyorsun. O usta seni kaybetmemek için konuşmuş. İstersen bir yetkili servise sorabilirsin. 7 yaşından beri oto yedek parçacılığı yapıyorum




  • Zaten sorun çıkarsa ustanın yakasına yapış tabi o garanti vermiş sonuçta. Artık o parçayı satan yerinde o ustayla samimiyetine de bağlı parçacının insiyatifinde çünkü. Espirinde iyidi yani
  • Katılıyorum.Subaplar yamuldu ise yeniden takım alınacak ve bu kapak rektifiyecide alıştırılacak.çok maliyetli bir işlem.yalnız bir de şu var triger kayışı dünyanın en adi arabası dahi olsa 700-800 km de kopmaz ve sıyırmaz.olayda bir montaj hatası var.kullanıcı olarak da bunu başarmanız mümkün değil.6000 devir çok aşırı bir devir değil ben kendi arabamla kapışma olduğu sırada 7000 devirde vites değiştiriyorum 3, viteste bu devirlerde uzun süre ilerlediğim de oluyor ama triger kayışı gibi bir sorun olmadı olmaz..Triger kayışı değişimi bazen kayış gergi rulmanlarının da değişimini gerektiririr sanırım ustanız bununla pek ilgilenmemiş.
    quote:

    Orjinalden alıntı: duduco

    700 800 km de dişlileri yediysen o kayış dandik demektir ya da ayarını iyi yapamamışlar. Subopları eğriltmen için kayışın kopup marşa ısrarla basman gerekir. İnşallah böyle bir şey yapmadın yoksa bloğu bile zedelemiş olabilirsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi steadyrockin -- 19 Kasım 2005, 11:27:47 >




  • abi bence bi iş war bunda bizimki 6500 görüyo 1. vitesde ama bişey olmuyor ben anlamadım hala
  • bende bahsettim aynı seyden dötü b.oklu eskortu 7000devirde kullandım kac kere max devir göstergeside 7000 zaten bırak kayıs koparmayı blok catlatması lazımdı arabanın arkadasın basına gelenler tamamen sanssızlık bence!
    quote:

    Orjinalden alıntı: jeandan

    abi bence bi iş war bunda bizimki 6500 görüyo 1. vitesde ama bişey olmuyor ben anlamadım hala
  • Kardeşim seni tebrik eder başarılarının devamını dilerim!!
  • Aracı yığdırma yapmadıysan.Örneğin vites küçülterek hızını azltma olayına girmediysen o kayış sıyırmaz. Senin kayışı takan ustada veya o kayışta bir sorun var.
  • slm arkadaşlar..... arabayı aldım en sonunda....deneme için biraz yol kat ettim 50 km falan....arabanın durumu şuan gayet iyi....çekiş falan güzel ayrıca sessizleşmiş araç... ancak usta plastik boruları ekzost contası bujiler derken bir de termostatı değiştirmiş....normalde 110 gibi açan ve 95-100 arası çalışan motor şimdi 90 da açıyor ve normal kullanımda mavi bölgeden yukarıya çıkmıyor.... tabi bu durumda ne kalorifer iyi ısıtıyor ne de motor asıl çalışma ısısına ulaşıyor.... hemen bunu söyleyecem yarın tekrar.... artık gaza korka korka bastığımı da itiraf etmeliyim.... zira psikolojik olarak bir korku oluşturdu bende...ama sanırım otobana çıkınca unuturum... ayrıca parçalar daha henüz birbirine alışmadı....
    quote:

    Katılıyorum.Subaplar yamuldu ise yeniden takım alınacak ve bu kapak rektifiyecide alıştırılacak.çok maliyetli bir işlem.yalnız bir de şu var triger kayışı dünyanın en adi arabası dahi olsa 700-800 km de kopmaz ve sıyırmaz.olayda bir montaj hatası var.kullanıcı olarak da bunu başarmanız mümkün değil.6000 devir çok aşırı bir devir değil ben kendi arabamla kapışma olduğu sırada 7000 devirde vites değiştiriyorum 3, viteste bu devirlerde uzun süre ilerlediğim de oluyor ama triger kayışı gibi bir sorun olmadı olmaz..Triger kayışı değişimi bazen kayış gergi rulmanlarının da değişimini gerektiririr sanırım ustanız bununla pek ilgilenmemiş.




    arkadaşın dediği gibi usta trigerin gergi bilyesini değişmemişti....normalde ben ilk defa çıkmadım 6000 küsür devirlere zaten 7000 devir var toplamda.... değerli fikirleriniz için teşekkürler.... daha dikkatli olmaya karar verdim...




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.