Sevgili dostlar ne yapacağımı şaşırdım yardımınıza ihtiyacım var. SBH80 bluetoothbağlantı sorunu nedeniyle kulaklığımı Teleservice'ye gönderdim. Cihaz bana Almanya'dan hediye geldi faturasını hediye eden arkadaş unutmuş. Şimdi Teleservice diyor ki faturası yoksa arızayı yapamayız. Bende diyorum ki onlara siz yapın ücreti neyse vereyim. Onun için bile fatura lazım diyorlar... Ben de yahu bu cihaz a yada b malı değil çakma çin malı değil Almanya'dan alınma orjinal Sony diyorum. Üzgünüm faturası olmayan hiçbir cihaza müdahale edemeyiz diye bana cihazımı geri gönderdiler. Ne yapacağım bilemiyorum. Ucuz bi şey olsa alayım yenisini ama malum fiyatlar uçmuş durumda. :( Ne olur akıl verin. Teşekkürler...
djalminhaD
kullanıcısına yanıt
Hediye eden arkadaşa ulasma imkanınız yok mu? Ona ulasabilseniz, ürünü temin ettiği yerden faturasi, kaydi vs birseyler cikardi elbet.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
maalesef o da kaybetmiş görüştüm kendisiyle benim anlamadığım cihaz seri no dan sony nereden alınma olup oldugunu göremiyor mu ?