Telefonumun her iki tarafı da cam olduğundan dolayı parmak izi olmuştu. Doğal olarak suyla temizlemek istedim ki bunu daha önce çok yaptım. Telefonumu suya sokmadan önce özellikle kapaklarını kontrol ettim ve iyice yeterine oturmalarını sağladım. Bu işlemi yaparken telefon açık ama uyku modundaydı yani tuş kilidi felan kapalıydı. Lavaboda normal bir suyun altında yıkadıktan sonra bir bezle kuruladım. Telefonum bir anda kapandı ve ard arda 3 kere titremeye başladı sanki S.O.S verir gibiydi .:) Şüphelendim ilk olarak sım kartı girişi kontrol ettim bir şey çıkmadı. Daha sonra ise micro SD yerini kontrol ettiğimde su damlaları olduğunu fark ettim. Bir bezle damlaları temizledim ama SD kart yerinin girişinde bir etiket var fotolarda göründü gibi onu çıkarttım taktım bir daha çıkardığımda tekrardan ıslaklık gelmeye başladı ve her defasında temizleyip aynı işlemi yaptığımda damlalar gelmeye devam etti. Bir süre sonra kamerada buhar meydana geldi. Daha fazla beklemeyip telefonu pirince yatırdım. Pirince yatırma işini olay meydana geldikten 10 dakika sonra felan yaptım.Yaklaşık 16 saat kaldıktan sonra telefonu prinçten aldım .İlk denememde açılmadı tekrar denedim açıldı.Daha sonra açıldıktan 5 dakika sonra kapandı.Bu işlem 4 defa arka arkaya devam etti daha sonra 1 saat kullanabildim en son kapandıktan sonra bir daha açılmadı.Bende Sony Ixperia Mobil Destek hattını aradım ve durumu izah ettim telefonu MNG Kargo ile karşı ödemeli olarak Trabzon KVK şubesine yollamamı söylerdiler.Salı günü akşam yolladım.Perşembe sabah 09:20 civarı beni KVK dan aradılar.Onlarada durumu izah ettim ve beni akşam bilgi vermek üzere arayacaklarını belirttiler.Bugün pazar hala arayan yok.Olurda kullanıcı hatası derlerse itiraz etmek için hangi yolları izlemeliyim.Bu tüketici hakem heyetleri felan var ama nasıl olur bir bilgisi olan varmı.
Biraz forumda dolaş bir çok konuya rastlarsın bu konuyla ilgili.Ben de sony marka telefon almayı düşünüyordum şikayet konularını gördükçe soğumaya başladım.
Perşembe günü arayacağız demişlerdi kaç gün oldu hala arayan yok.Anlamadğım kullanıcı hatası deyip geri yollıyacaklar kaç gün bekletiyolar.Hani inşallah demezlerde yeni gelir veya yaparda yollarlar ama bu kadar gün bekle kullanıcı hatası deyip yollarsalar tüketici hakları falan filan rahat 2-3 ay daha telefonsuz kalacağım.