Şimdi Ara

Sony Xperia M5'te Yaşadığım Arızalar.Tüketici Olarak haklarım neler?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.046
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kasım 2015 de Vatan Bilgisayardan aldığım m5 i pazartesi 3. kez servise verdim. İlk başta kendiliğinden kapanıp şarja takmadan açılmıyordu, arka camda açılma vardı, en son mikrofon cortladı 2016 haziranda servise(kvk) verdim.Bataryayı değiştirip camı değiştirip mikrofonu yapıp verdiler 10 günde.Çıkışta hemen aksesuarcıya girdim cam film aldım, tam 3 tane yapıştırdı olmadı,sağ alt tarafta azımsanmayacak kadar boşluk kaldı.İlk defa cam almıştım. Bu olmuyor abim daha fazla denemeye gerek yok dedi,borcum ne kadar dedim para almadı çıktım bende başka bir yere gittim, orada bir çalışan dedi m5lerin bazılarının ekranlarında yamukluk varmış dedi bende yapıştır sen olduğu kadar dedim. Ardından 1 haftaya kapak tekrar açıldı. Marshmallow söylentileri vardı bende 1 2 hafta daha bekleyeyim güncelleyip tekrar veririm dedim. Neyse güncelleme geldi vs. telefonu güncelledim nasılsa kılıfla kullanıyorum sıkıntı yok diye yine erteledim bir anda ekran çizgi çizgi oldu alt taraf neyse yine götürdüm(20/07/2016) Kvk ya tam olarak şunları söyledim''Arka kapakta açılma var, Ekranın alt kısmında dalgalanma şeklinde çizgiler var,Sağ alt tarafta ekranda yamukluk var ekran koruyucu yapışmıyor''.Bazıları inanmayabilir çünkü yine garip bir şekilde 10-11 güne geldi telefon. Bir aldım pırıl pırıl ön-arka camı değiştirdikleri yetmemiş sanırım kapak arızasını çerçeveden olabilir diye çerçeveyi de değiştirmişler pırıl pırıl cihazın jelatinlerini söktüm kontrol edip hemen koşup ekran koruyucu aldım mis gibi oturdu.Taktım silikon kılıfını. Çok değil 4 5 gün sonra arka kapak tekrardan gitti.Bende Sony'e mail attım. Cihazı teknik servise verin diyorlar. Telefona ihtiyacım var 2 ay içinde 60 günün neredeyse 20 günü zaten telefonsuz kaldım, dedim ben bunu böyle kullanırım. Ve birkaç ay sonra telefonun ekranında tam menü butonunun orasında siyah pikselde kırmızı leke oldu.Ardından kendiliğinden kapanıp açılmaya başladı derken ahizeden görüşme yaparken cızırtı gelmeye başladı, en son mikrofon yine gitti. 27 /03 /2017 de yeniden kvk ya verdim ve değişim istedim bekliyorum.Değişim olmazsa acaba tüketici olarak ne gibi haklarım var. Çok iyi biliyorum ki telefon bir kaç aya yine bir sürü arıza çıkaracak. Ve açıkçası bundan sonra Sony bir cihaz kullanmak istemiyorum.







  • An itibari ile yine cihazı yaptılar. Şu lanet olası arızaları olmasa güzel telefon. kvk notu ''Ahize Değiştirildi;Batarya Değiştirildi;Ekran değiştirildi;Genel bakım yapıldı. Güncel yazılım yüklendi.;Mikrofon Değiştirildi.'' bir tek anakartı kalmadı değişmeyen.
  • samsung alırsın yazılımsal sorunlar

    Sony alırsın donanımsal sorunlar

    Hangi marka telefon alacağız acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vallahi bugün yine verdim telefonu, kendi kendine 2 kere kapanıp açıldı 10 gün içinde dün bir takıldı telefon müzik dinlerken taramalı tüfek gibi ses çıkmaya başladı korktum panikledim dedim bu sefer patlayacak batarya çıksa çıkartcam, sonra sim girişinin orada bir on off tuşu vardı o aklıma geldi kalktım kürdan almaya iğne veya ince bir şeyle basılıyor döndüğümde telefon açılıyordu. Bugün servise verdim Kvk da ki hanım efendiye değişim istiyorum dedim onlarda değişim olmayabilir dedi bende madem değiştirmiyorsunuz o zaman yapın telefonu dedim Bu 4 oldu. Sony ile iletişim kurdum onlarda bir dosya oluşturduk siz servise verin dediler ya bakalım ne olacak bekleyelim görelim. Telefon konusunda inan bilmiyorum ne yapmamız gerekiyor. 1209 kullanıyorum şuan batarya bitik olmasa sıkıntısız telefon aslında Android alırsam ilk başta samsung ama oda amiral gemisi olacak yoksa ara modellere her firma babası belli olmayan çocuk muamelesi yapıyor . Popoyu sıkıp para biriktirip İos a geçmeyi düşünüyorum.
    http://img.pricetree.com/images/larges/nokia-1209-mobile_2918.jpg

    Babama telefon bakıyoruz şuan bir çılgınlık yapıp Alcatel İdol 4 mü alsam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hami.7 -- 13 Nisan 2017; 18:19:2 >




  • Ben de Aralık 2015’de Xperia Z5 aldım. Arızalı çıktı, servis vs Şubat 2016’da yenisi ile değişti. Yeni gelen de ara sıra kırmızı ışık yanıp sönerek kendine reset atmaya başladı kullanırken. Haftada bir civarı yaptığı için yedek telefona geçme vs uğraşmadan kullanmaya devam ettim. Sonra kulaklık girişi ve hoparlörü de bozulunca Şubat 2017’de tekrar servise verdim. O günden beridir alıp veriyorum tamir ediliyor ama farklı yeri arızalanıyor. İki kere ekranı, çerçeveyi bir kere de anakartı değiştirdiler. En son Şubat ayından beri dördüncü kez 29 Mart’ta GPS çalışmadığı için servise verdim. Hala parça bekliyor.

    Sony müşteri hizmetleri servise götürün ve bekleyinden başka topa girmiyor. Bu hafta tüketici hakem heyetine başvuru yaptım. O da 5-6 ay sürecek. Bu arada başka marka telefon bakıyorum ben de.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caerium -- 14 Nisan 2017; 18:27:33 >
  • caerium C kullanıcısına yanıt
    THH 5-6 ay sürebiliyor doğru ama daha erken de oluyor. Dayımın 1 ay içinde sonuçlandı 20 iş gününü aştığı için para iadesi aldı. Son kez beklicem. Şuan yüksek seviye teslim alındı diyor. Parasında veya yeni cihaz çığırtkanlığı yapan o kadar çok insan var ki onlardan sanıyorlar.Şu telefonu adam akıllı yapsınlar Sıkıntısız olsa umurumda olmaz çok memnunum çalıştığı vakitlerde.Yemin ediyorum telefonum olmasa bu kadar kötü hissetmem.
  • Sony Xperia M5'te Yaşadığım Arızalar.Tüketici Olarak haklarım neler?


    Yemin ediyorum kafayı yiyeceğim.1 hafta önce aynı arızadan servisten alınan telefon müzik dinlerken donup taramalı tüfeğe döndü. Saçmalığa bak arızası yokmuş. Beni şaşırtan şey ise ben 1 hafta da birisi cuma birisi de çarşamba olmak üzere 2 kere yaşadım bu sorunu test eden beyefendiler 1 günde nasıl test ettiler hatta 1 gün bile değil Perşembe verdim Antalya'dan İstanbula gönderdiler vs. bugün teslim alıp 10 sn bekleyip kapanmüyür aga deyip geri mi gönderiyorlar.




  • sonynin servisinden hiç memnun aklmadım telefonumu sattım, şimdi samsung mu yoksa iphone mu alayım diye düşünüyorum
  • cihanerguvener C kullanıcısına yanıt
    İphone tabi düşünme bile. Daha önce 1 ay kadar 5s kullandım m5 i almadan önce her ikisininde birbirine üstünlüğü var ama kullanım deneyimi olarak Apple tabi ki de. Şuan Nokia 1209 kullanıorum ciddi ciddi para biriktirip 7 veya 7 plus alıcam ikisinden birini alıncaya kadar akıllı telefon kullanmayı düşünmüyorum. Sony servisine gelirsek Kvk ve Alvarto diye 2 firma ile anlaşması var Antalya da kvk olduğu için ona verdim ben kargı falan uğraşmamk için. Telefon elimde kapandı 2 kere ama arıza bulamadık diye geri göndermişler. Bende kardeşime verdim onun 5s in anakartının içine etti tamire verdiğimiz yer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hami.7

    THH 5-6 ay sürebiliyor doğru ama daha erken de oluyor. Dayımın 1 ay içinde sonuçlandı 20 iş gününü aştığı için para iadesi aldı. Son kez beklicem. Şuan yüksek seviye teslim alındı diyor. Parasında veya yeni cihaz çığırtkanlığı yapan o kadar çok insan var ki onlardan sanıyorlar.Şu telefonu adam akıllı yapsınlar Sıkıntısız olsa umurumda olmaz çok memnunum çalıştığı vakitlerde.Yemin ediyorum telefonum olmasa bu kadar kötü hissetmem.

    İlçe hakem heyetine gidersen 3 ay, il hakem heyetine gidersen daha uzun süre.

    Ben Türkiye'nin en kalabalık nüfusa sahip ilçesinde 3 ay içinde sonuç aldım.

    Fatura bedelin 2000TL altıysa sen de ilçe kaymakamlığına gideceksin ve 3 ay da sonuç alırsın.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.