Şimdi Ara

sony xperia miro st23i

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
2.149
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam herkese ben de yeni telefon olarak bunu aldım bilmiyorum acaba ürün mü hatalı yoksa genel sorun bu mu telefondan fazla bir beklentim yoktu ama bu kadarı da canımı sıkmaya başladı telefon ilk olarak çok fazla kendini resetliyor :)1 ayda 30 ortalama fazla galiba bu durumla ilgili nette çok fazla da bilgi yok ama genel bulduğum durum fabrika yarlarına geri döndürme şeklinde bunu da yaptım.Fakat süreklide bunu yapmanın mantığı yok galiba yapmak da istemiyorum sürekli sil tekrar yükle,bir de ben bu telefonla hoparlörle bile konuşamıyorum karşıya ses çok cızırtılı gidiyor,acaba merak ettiğim bu sony nin kronik sorunları mı yoksa benim telefonun sorunları mı ona göre garantiye gönderecem,diğer türlü telefonun kullanımı tarzı da çok güzel olmasına rağmen çok rahatsız etmeye başladı bunlar beni.



  • Servise gönder iş büyümeden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu yazalı bayağa oldu,ben de telefonu bu arada 2 defa servise gönderdim,ama yazılım güncelleyip gönderiyorlar,sanki biz yapmasını bilmiyoruz bu arada bazı programlar bu sorunu yapabilir diye not düşmüşler hiçbirşey yüklemesem de yine yapıyor,zannedersem bu sorun bazı ürünlerde çıkıyor burada da yapamıyorlar,bari değiştirseler o da yok,şimdi bu sorun yüzünden telefon değişimi yaptırmak için ne yapabilirim,bilen var mı?
  • Bu konuyu yazalı bayağa olmuş ver üşenmeden google da üst sıralara tırmanması için güncel tutacam,telefonda ki sıkıntıyı anlatmıştım,cihazı garanti kapsamında olduğu için servise 3. gönderişimdede hiç ilgilenmeden geri yollamışlar bir de tavsiyede bulunmuşlar telefonunuzu tam şarj yapmadan prizden çekmeyin falan diye ne alakaysa reset sorunuyla :) neyse ben de sony Türkiye yi aradım durumu anlattım bana cihazı tekrar 4. kez servise göndermemi söylediler ayrıntılı incelenmesi için talimat verdiklerini söylediler,ben de gönderdim 4. kez gönderdikten sonra cihaz geldi bu sefer sorunu tespit etmişler sağolsunlar anakartta fiziksel hasar varmış yapmadan yollamışlar,telefon ile aramamı söylemişler ben de aradım bu durum garanti kapsamında değilmiş niye ? cihazı ben düşürmüşüm de ondan olmuş cihaz ın dış kasasında en ufak hasar yok anakart hasar görmüşmüş.....ben de belki son çare sony i aradım durumu anlattım ordan da yanıt servis bilirkişiymiş yapacak bişey yokmuş.Bunlar tezgahı kurmuşlar anlaşılan...
    Bu sony normalde eski yıllarda teknolojinin aynasıydı ama şimdi japon firması olmasına rağmen rezalet durumda,ya da bizim ülkede ancak böyle yapabiliyorlar bu rezaletleri bir tek bana mı denk geldi diye düşündüm ama hep sıkıntı xperia z serisinde bile adamın su kaçırmayan telefonu su almış garanti kapsamında değil diyorlar ve de bir sürü yıldırma politikası o kadar çok sıkıntılı ürünü var ki ne yapsınlar elinden geldikçe çakmaya çalışıyorlar ama zannedersem bunu japonya da ya da avrupa da yapamazlar şırıngayla kan çekerler...orlarda ama burası da mozambik değil,ben valilikte tüketici haklarına başvurdum,neticeyi buraya yazarım,bakalım ne olacak..ama yazıklar olsun diyorum,alınteriyle kazandığımız parayla aldığımız ürünlerde bile hakkımız yoksa.




  • arkadaşlar bende de aynı sorun var 4.kez servise gitti daha bugün yeni aldım telefonu bakalım ne olucak en kısa zamanda müşteri haklarına gidecğim bende hatta ve hatta ben telefonu servise gönderirken 3 kişi daha vardı orada onlarla konuştum onlar da aynı sıkı8ntıdan yanıyorlar tel. kendı kendıne açılıp kapanıyor diyorlar. bence sony xperia st23i de sorun var sony firmasına bildirmiyorlar.
  • sorun var belli, özellikle de biliyorlar yapmak işlerine gelmiyor, ben tüketci haklarına başvurdum, biraz uğraştım ama paramı geri aldım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.