Şimdi Ara

Sony Xperia Xa Ultra ekran ışığı titreme, dokunmatik ve şebeke sorunu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
4.969
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaadli

    Herkes böyle yapsa eminim onlar da millette bin dereden su getirmezlerdi. Hangi biriyle uğraşalım derlerdi. Ama sayı az olunca uğraştırıyorlar hocam. Kolay olmayacak bu iş ama olacak. Ben de elimdeki kuponları tüketeyim telefonla çok işim oluyor hemen başlarına üşüşeceğim
    Kesinlikle öyle.
    Aynı hata ile telefon gönderebilme cesaretini böyle alıyorlardır zaten.
    1-2-3 aynısını yollayalım karşı taraf pes edene kadar mantığı var sanki. Yoksa durduk yere kimse telefon yollamıyor, bir hata var ki yolluyoruz.
    Çok mu meraklıyız aylarca telefonsuz kalmaya.
  • 02NUR 0 kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam. Sonuna kadar savaşacağız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kargo ulaştıktan 4 gün sonra kayıt alındı diye mesaj geldi. Yeni iş emri no yollamışlar.
    Sistemdeki
    Garanti durumu: Var
    olarak değişmiş, demek ki kırmamışlar telefonumu güzeeeeel bakalım değişimi kabul edecekler mi merakla beklemekteyim.
  • 02NUR 0 kullanıcısına yanıt
    İnanın hocam ben de sizin gibi heyecanla bekliyorum. En son sevdiğim dizinin bir sonraki bölümünü böyle heyecanla beklemiştim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaadli

    İnanın hocam ben de sizin gibi heyecanla bekliyorum. En son sevdiğim dizinin bir sonraki bölümünü böyle heyecanla beklemiştim
    Her gelişmeyi yazacağım
  • 02NUR 0 kullanıcısına yanıt
    Bekliyoruz merakla

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tekrar uğraşacağım anlaşılan!
    Hemen elden çıkarmak istemişler belli ki.
    Ama nafile yine dönecek o telefon.
    https://forum.donanimhaber.com/teleservice-in-yaptigi-ne-simdi--132770181#132770228
    konu açtım.
    Bu gidişle tüketici hakları için 4. yollamayı beklemem gerekecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 02NUR -- 9 Mayıs 2018; 16:52:40 >
  • 02NUR 0 kullanıcısına yanıt
    Hocam neden dördüncüyü bekliyorsunuz ki üç kereden sonra hakem heyetine başvurabilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaadli

    Hocam neden dördüncüyü bekliyorsunuz ki üç kereden sonra hakem heyetine başvurabilirsiniz.
    Hakem heyetine başvurmak için cihazın 4 defa servise gitmesi gerekiyor diye biliyorum ama...
  • 02NUR 0 kullanıcısına yanıt
    Hocam izlediğim videoda üç kez demişti çocuk siz bir arayın sorun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 02NUR 0 kullanıcısına yanıt
    Hocam yok mu bir gelişme haber alamadık sizden kaç gündür

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bende iki defa verdim garantiye. İlkinde yazılım güncellemesi yaptılar. İkincisinde işlemci ekran kartı imei numarası, kasası ne varsa değiştirdiler. Aslında yeni telefon vermiş oldular. Birinci servise gidişine ait rapor yok elimde. Sadece 2. Si var. Acaba mediamarkt tan 1. Rapora ulaşabilir miyim yoksa şimdi tekrar göndersem sistemde 3. Defa gittiği görünür mü?

    Sonuçta seri no ve imei no değişti.

    Bende üst model ile değişim talep edeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.