Şimdi Ara

Sony Z3 ayıplı ürün?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
622
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • telefonu alalı daha 4 ay yeni doldu fakat telefonda ısınma problemi olduğundan dolayı kronik, sürekli ısınıp soğuyan telefon nihayetinde ekranın yapışkanlı kısmı deforme olmakta. garantiye gönderdim garantide cihaz onarımı olacak deniyor. ürünün ayıplı olduğunu nasıl kanıtlarım? arızalarım ise ekran panelinin kalkması, ekranda sararma, alt sol hoparlör bozuk ses gelmiyor, ahizeden de kısık seste geliyor. yeni tüketici haklarına göre telefonumda hak talep edebiliyorum ama ayıplı ürün olduğunu kanıtlamam lazım ..



  • keops31 K kullanıcısına yanıt
    Aldığınızda sorun yokmuş sonradan oluşmuş sanırım kullanıma bağlı birşey yoksa mağdur olmazsınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: choyrn

    Aldığınızda sorun yokmuş sonradan oluşmuş sanırım kullanıma bağlı birşey yoksa mağdur olmazsınız

    yok kullanıma bağlı nihayetinde; ama sıkıntı sürekli ısınıp soğuyo ve ekran panelinin yapışkan yerleri deforme oluyo sorun bu. tüketici haklarında ise ayıplı ürün olması gerekmiyo mu. hayır bi de 1 defa telefonu yıkadım hoparlör bozuldu bu nası iş çözemedim
  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İspatlamak zor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • sony almayın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet193

    sony almayın

    iyi diyon güzel diyon da verdiğin parayı hak eden bi o var bi de htc başka?
  • şimdi ama çok riskli sony 6 ay oldu kendi kendine sarardı + bir sürü böyle şikayet var çalıştığım yerde dahi kaç kişde gördüm bu sorunu ayıplı ürün bu bidiğin
  • keops31 K kullanıcısına yanıt
    6 ay içinde para iadesi ya da yeni tel alablirsin
    Alo 175 tüketici haklarını ara çok ilgililer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • keops31 K kullanıcısına yanıt
    Kvk servisle konuştuğumda z3 lerde kronik sıkıntı olduğundan bahsetmişti bende ki sorun sol üst köşede sararmaydı ekranı 2 günde değiştirip gönderdiler geri ancak kanıtlaması zor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kopil59

    Kvk servisle konuştuğumda z3 lerde kronik sıkıntı olduğundan bahsetmişti bende ki sorun sol üst köşede sararmaydı ekranı 2 günde değiştirip gönderdiler geri ancak kanıtlaması zor

    kanıtlaması zor haklısın kanıtlaman için ilk önce hakem heyetine başvurmak gerekiyo sanırım. benim telefon da geldi ekranı dokunmatik paneli hoparlörü değiştirmişler. birde hafıza kartı ve sim kart girişi kapağını değiştirmişler kendilerince. ama tamirat faturasında sadece parçalar onarıldı yazıyo onu da anlamış değilim. bir daha aynısı olursa ilk şikayet başvuru kağıdım ile birlikte aynı sorunun olduğunu hakem heyetine giderek yapıcam size de tavsiyem bu yöndedir.
  • Bende de onarıldı yazıyor sadece ama bu işten pek anlamam yani senşn dediğin gibi şuralsr buralsr değiştirilmiş diyemiyorum sen nasıl anladın onu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gönderirken ki az çok hatalrını biliyodum cebimde bozuk paradan dolayı 2 yerinde toplu iğne başı kadar soyuk olmuştu onları değşitirmişler ondan dolayı dedim. hoparlörün değiştirilmiş olmasını da sesini açarak anladım :) ekran değişmeden de sararma gitmez
  • He anladım bende kendi kendine ortaya çıkan bi sararma oldu sol üst köşede ona kronik dediler zaten kırkyılda bir gömdüm 2 bin tl o da kronik sıkıntılı telefon çıktı anaısnı satıyııim şimdi telefon bin tl :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.