Şimdi Ara

Sony Z3 Para İadesi Destek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
254
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.
    Haziran 2015'te Evkurdan almış olduğum Sony Xperia Z3 cihazımda Temmuz 2016'dan itibaren şebeke problemi yaşamaya başladım. Eylül 2016'da telefonumu Bakırköy KVK'da servise bıraktım. 1 hafta içerisinde bana yapıldığı belirtilerek teslim edildi. Şebeke problemi ile bıraktığım cihazımda antenin yanında ekranın da değiştirildiğini öğrendim. Daha sonra şebeke problemim tekrar başladı. Hatta üstüne bu akşam kameramı açtığımda siyah ekranda "Hata - Bilinmeyen Hata" ibaresi ile karşılaştım ve şu an arka kameram çalışmıyor. Ön kameraya geçtiğimde de çok ağır çalışıyor. İnternetten okuduğuma göre bir cihazda aynı arıza 2 defa tekrarlarsa para iadesi talebinde bulunabiliyoruz. Ancak ben uygulanacak prosedür hakkında bir bilgi bulamadım. Nasıl bir yol izlemem gerekli? Bilenler bir el atarsanız konuya sevinirim.
    Konu hakkında yardımlarınızı bekliyorum.







  • aynı problem 2 değil 4 kez diye biliyorum, ya da cihazdan faydalanamayacak kadar cihazın servise gidip gelmesi de para iadesi için yeterliydi diye hatırlıyorum. ama en doğrusunu bu yollardan geçmiş arkadaşlar bilirler, cevaplar gelsin bakalım neymiş doğrusu öğreniriz inş.
  • Son araştırmalarıma göre aynı problemden en az 2, farklı problemlerden en az 4 şeklindeymiş. Yani cihazı verdikten sonra tekrar ederse böyle bir talepte bulunabileceğim sanırım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.