"Sadece düşmanları etkisiz hale getirmiyor. Yaptığı her vuruş estetik, yaptığı her çekim bir senfonidir. Sadece bir dövüşçü değil, o bir sanatçı. Ve onun sanatı Gun Fu." SPINE (@playspine) on Xtwitter She doesn't just neutralize enemies 🚫
Each strike she delivers is aesthetic, each shot she takes is a symphony.
Not just a fighter—she's an artist. And her art is Gun Fu.
#playSPINE #GunFu #gamedevelopment #UnrealEngine #UnrealEngine5 #newgames #thirdperson #Xbox #PlayStation… https://twitter.com/playspine/status/1778423078760165485 |
SPINE | PS5 | ANA KONU | Türkçe Altyazılı (2. sayfa)
-
-
christian bale in oynadığı isyan filmindeki gun-kata gibi yani.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
SPINE (@playspine) on XtwitterSpinemation Of The Week #10🎬 Important reminder: 'Never touch a girl without her consent' #playSPINE #GunFu #spinemationoftheweek #gamedevelopment #UnrealEngine5 #newgames #thirdpersonhttps://twitter.com/playspine/status/1783883042874122408
-
-
Yeni Oynanış Görüntüleri
-
SPINE Geliştirme Blogu: Art of Gun Fu
Merhaba, Tensor Vatandaşları.
Tutkulu oyuncular olarak, sadece oyun geliştirmiyoruz, oyun topluluğunun bir parçasıyız ve oyun geliştirmenin iç işleyişi hakkında konuşmak konusunda tutkuluyuz. Birçok oyuncuyla paylaştığımız bu tutku, oyuncularda gerçekten yankı uyandıran oyunlar yaratma arzumuzu körüklüyor.
Bu nedenle, bu blogda SPINE'ın çeşitli yönlerinin gelişim süreci hakkında size daha fazla bilgi vermeye karar verdik.
Tüm oyuncuların gördüğü şeylerle başlayalım - görsel tarzımız, sanat yönetimimiz ve tabii ki Redline'ın karakter sanatı.
Redline'ın görünümünü yaratırken, öncelikle oynamak istediğimiz karakter türüne odaklandık - mükemmel değil, ama çekici. Redline alışılmadık bir kız - cesur, yürekli ve kararlı. Risk almaktan korkmuyor çünkü kendine güveniyor, hatta zaman zaman aşırı güveniyor.
Ancak çoğu zaman şansı yaver gidiyor ve paçayı kurtarıyor. Görüntünün ana karakterin kendisiyle uyumlu olmasını istedik - parlak ve asi olsun ama modaya uygun ve düzenli olmasın. Eski Şehir'de hayat zor, dolayısıyla dış görünüşüne takıntılı bir kız imajı yaratmak yanlış olurdu.
Redline aynı zamanda dış görünüşüyle kendini ifade eden bir karakter - ceketindeki sivri uçlar, yamalar, parlak renkli saçlar.
Bu imaj diğer birçok projede hala popüler olmasına rağmen, başka bir plastik güzellik yapmak istemedik.
Redline'ın canlı ve gerçek olduğunu düşünüyoruz. Böyle bir kız, kendisi için önemli olan şey uğruna tüm dünyaya karşı gelebilir.
Bu bizim karakter tasarımının tüm yönlerine yaklaşımımızdır. Karakterlerin görünümü kişiliklerini, geçmişlerini ve inançlarını yansıtmalıdır. Günün sonunda, Redline sistemle savaşıyor ve bu onun bir karakter olarak en önemli özelliği.
Tensor sisteminin insanları ile ona karşı savaşanlar arasında bir zıtlık vardır. Redline'ın birçok düşmanı var, ancak oyundaki ana düşman Tensor'un güvenlik güçlerinin lideri Yargıç. Onları paralel olarak geliştirmek önemliydi çünkü farklılıkları her birini birçok yönden tanımlıyor.
Yargıç sistemi özetliyor: katı, ahlaki açıdan sorgulanabilir ve seçici olarak parlak bir gelecek görüyor. Muhafazakar doğasına rağmen, implantlarında ve kendi Omurgasında görüldüğü gibi en son teknolojiyi benimsiyor. İmajı resmiyet, kısıtlama ve kendi yarattığı geleneklere sıkı sıkıya bağlılığı yansıtıyor.
Redline toplumdaki adaletsizlik ve eşitsizliği protesto eden tutkulu bir sanatçı. Genç ve enerjik, kişisel özgürlüğün ve kontrol eksikliğinin olduğu bir geleceği temsil ediyor.
Aradaki fark göze çarpıyor:
Yargıç'ın minimalist ve biraz uğursuz kıyafeti Redline'ın parlak ve neşeli kıyafetleriyle tam bir tezat oluşturuyor. Redline'ın tasarımında görüntüye dinamik bir hava katmak için parlak kırmızılar ve siyahlar kullanılırken, Yargıç'ın renksiz kostümü onun ruhsuz otoriter bir sistemdeki kötü adam rolünü vurguluyor.
Bu şekilde görsel unsurlar anlatıyı tamamlıyor.
Ancak ilham sadece fikirlerden ve konseptlerden gelmiyor.
Farklı yaş ve kültürlerden oluşan çok çeşitli bir ekibimiz olduğu için, sanatçılarımızın her birinin oyunun görsel tasarımına bazı küçük ayrıntılar getirmesinin ilginç olacağını düşündük. Böylece, çevre sanatı ve karakterler onları canlı ve benzersiz kılan özelliklerle dolduruldu.
Örneğin, son oyun tanıtımımızda gördüğünüz Market'te birinin çocukluğundan kalma tartılar bu şekilde ortaya çıktı, rakiplerden birinin kostümlerinde sanatçının tatildeyken gördüğü Kore polis ekipmanlarının ayrıntıları var vb. Siberpunk dünyası post-kültürel bir dünyadır ve farklı kültürlerden unsurlar karıştığında çok daha güzel ve heyecan verici hale gelir.
Dünyamız ve çevremiz hakkında konuşurken, görsel ilham kaynaklarımızdan bahsetmeden edemeyiz. Cyberpunk, Blade Runner, Ghost in the Shell, Deus Ex, Cyberpunk 2077, Detroit: Become Human ve daha pek çok muhteşem eseri barındıran zengin bir tür. Tüm bu projeler bizim için çok ilham verici, ancak alışılagelmiş retrofütürizmden uzaklaşmak ve moda, endüstriyel ve grafik tasarımdaki güncel trendlerden yararlanarak görsel dilimizi daha modern hale getirmek istedik.
Hikayeyi düşünürken, aynı anda hem benzersiz hem de gerçekçi olmasına karar verdik. Yakın geleceğin neye benzeyeceğini ve bugün bizi çevreleyen şeylerden nasıl farklı olacağını düşündük. Bilim kurgu filmlerindeki gibi uçan arabalar ve sibernetik implantlarla dolu bir dünya yaratmak istemedik. Ana referans noktalarımız hala John Wick ve Equilibrium gibi aksiyon filmleriydi.
Aksiyon filmi deneyimi hakkında bir oyun yaptığımız ve Gun Fu da John Woo sayesinde Doğu'da ortaya çıkmış bir aksiyon türü olduğu için doğu kültürü en önemli ilham kaynaklarımızdan biri oldu. Ekibimizin bu ortamda oyun yaratma konusunda çok fazla deneyime sahip olması yararlı oldu ve bunu SPINE'a aktarmaya çalıştık.
Buradaki temel amaç tutarlı bir dünya yaratmak ve görsel stilin sınırlarını ve kurallarını belirlemekti. Oyunun orijinal konsepti pek çok unsur içeriyordu, ancak bunların hepsi zamanın testine dayanamadı. Örneğin, başlangıçta üzerine ışıklar, paneller, grafikler ve animasyonların basıldığı aktif bir zemin tasarımı yapmaya karar verdik. Ancak, zemin tasarımına gösterilen özel ilgi SPINE'da hala mevcut olmasına rağmen bunu üretime taşıyamadık.
Bu özelliği kaldırarak başka bir özellik ekledik - grafiti ve dijital görüntüleri karıştıran harika görsel ayrıntılar. Karakterlerin ve ortamların birlikte çalışmasını istiyoruz - karakterler ayırt edilebilir olmalı ve ortamlar soluk görünmemeli. Ekipler ayrı ayrı çalışırsa, bu üstesinden gelinemeyecek bir zorluktur.
Bu yüzden sanat tasarımı hakkında pek çok tartışma ve beyin fırtınası seansı yaptık - ve sonuç olarak tüm bu konuları kapsayan ayrıntılı kılavuzlar doğdu. Karakter yönergeleri, farklı sosyal gruplar için renk paletlerinin oranları, kostümler için geometrik şekillerin doğası, silahlar, hatta dövmeler, makyaj ve aksesuarlar gibi ayrıntıları içeriyor.
Geliştirme sürecinde seçimler yaparken bize çok yardımcı oldular ve gelecekte devam oyunları oluşturmak ve SPINE evrenini genişletmek için yeterli malzemeye sahip oldular. Geçmişte başarılı bir oyun serisi yaratmamızı sağlayan ve SPINE'ı Story Kitchen gibi mevcut ortaklarımızın dikkatine sunan şey muhtemelen detaylara ve dünya inşasına gösterdiğimiz bu ilgidir.
-
-
SPINE istek listesi artık PlayStation Store'da
Başardık
SPINE'ı PlayStation 5'te hemen istek listenize ekleyin:
https://store.playstation.com/tr-tr/concept/10012094
-
Gamescom'da yeni Gameplay gösterilecek..
-
Spine - Official Gameplay Trailer | gamescom 2024
IGNyoutubeTake a look at the gameplay trailer for Spine, a third-person single-player melee/gun combat game developed by Nekki. Enter a cyberpunk world as Redline to fight back against an autocratic AI regime responsible for taking her brother. Use flashy acrobatic combat moves mixed with the efficiency of gunplay to finish the job. Spine is coming soon to PlayStation 5 (PS5), Xbox Series X|S, and PC (Steam). #IGN #Gaming #gamescom2024https://www.youtube.com/watch?si=3lN18UDfekJSzQCn&v=v-wmWVo5jQ0&feature=youtu.be -
Gameplay videosu gelmiş. Gameplay sifu yu andırıyor ama silah da kullanabiliyoruz. Oyun kendisini GUN-FU diye nitelendiriyor.
IGNyoutubeTake a look at the gameplay trailer for Spine, a third-person single-player melee/gun combat game developed by Nekki. Enter a cyberpunk world as Redline to fight back against an autocratic AI regime responsible for taking her brother. Use flashy acrobatic combat moves mixed with the efficiency of gunplay to finish the job. Spine is coming soon to PlayStation 5 (PS5), Xbox Series X|S, and PC (Steam). #IGN #Gaming #gamescom2024https://www.youtube.com/watch?si=-kAXu2_VCSD8Yh05&v=v-wmWVo5jQ0&feature=youtu.be
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Artık bu tarz oyunlara Sifu-Like mi demek lazım acaba.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
SPINE Gameplay Trailer | Bosses & Parkour Reveal
NekkiyoutubeThis is Gun Fu. Wishlist SPINE at https://spine.game/ Coming to PC/PS5/Xbox Series. Watch the latest gameplay trailer for SPINE, featuring new Gun Fu mechanics, epic boss battles and thrilling parkour moves. Music by @lecastlevania whom you might know for John Wick and Payday OST. SPINE is a single-player action game about close-quarters gunfights with aesthetics of Gun Fu movies. Step into the stunning cyberpunk world with rebellious street artist Redline and her sentient combat implant Spine as they defy the autocratic AI regime in search of Redline's captured brother. Follow SPINE on social networks: Discord: https://discord.gg/playspine X/Twitter: https://twitter.com/playspine TikTok: https://www.tiktok.com/@playspine Instagram: https://www.instagram.com/playspine Facebook: https://www.facebook.com/playspine #playSPINE #GunFu #ps5 #ps5games #xbox #xboxseriesx #steam #pcgaminghttps://www.youtube.com/watch?v=CvoyyDrb5pI -
x (formerly twitter)SPINE — This is Gun Fu (@playspine) on Xhttps://x.com/playspine/status/1834635562931675513
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X