Şimdi Ara

SPORTİF - LÜKS - 4 KAPI kategorisinde seçiminiz hangisi olurdu? neden? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
0
Favori
1.598
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya


    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya


    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Hicbiri turkiye piyasasinda bi golf kadar deger veya itibar gormez. Masserati alsam memlekete gitsem niye golf almadin da bunu aldin derler. Ugrasmaya degmez

    Amacın ne senin ? Her konuyu trolleme maksatlı acayip acayip yorumlar yapıyorsun. Bırak şu Golf' ün peşini bence !

    Neden boyle diyorsunuz. Anlamiyorum. Golf turkiyede hurmet sevgi goren bir aractir. Golfu sevmeyen mi var? Fiyatini yadirgayabilirsiniz bos versiyonunu yadirgayabilirsiniz. Ama full bir golf cok iyidir.

    Sevmeyeni seveninden çok

    Fiyati pahali. Yoksa sevilmeyecek nesi olsun. Sevmeyen donanim fakirligini fiyatini ve arizali sanzumanini yag eksilten motorunu sevmiyor.

    Dediklerinize ilave olarak tipsizliğini ve torsiyon çubuğunu da ekleyebiliriz.

    zevkler ve renkler tartışılmaz. Bence Golf' ün tasarımı çok şık. Birkaç sportif eklentiyle çok daha sportif bir araç olabiliyor. Bkz. ABT bodykitli Golf 7. Tasarımı çok övülen Mazda 3 bile bunun yanında tasarım anlamında fakir kalır. Ayrıca torsiyon çubuğu diyorsunuzda bu sadece 1.2 TSI ve 1.6 TDI' da var. Diğer motorlarda bağımsız süspansiyon mevcut. Çok beğenilen yeni 308' de de torsiyon var. Corolla, Astra gibi araçlarda torsiyon kullanıyor. Çok fazla yadsınacak bir durum değil bu segmentte.

    Tasarım görecelidir.

    Hayatımda hiç torsiyonlu arabam olmadı. Allah'tan olmamış valla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Golf, torsiyon falan, konu dağılmış yine

    Ana mevzuya geri dönelim, seçenekler arasından bence Quattroporte.

    Neden :

    İtalyan tasarımı, şıklığı.

    Bir başka neden (4:10'dan itibaren sesi açın ve izleyin) :





  • quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya


    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya


    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Hicbiri turkiye piyasasinda bi golf kadar deger veya itibar gormez. Masserati alsam memlekete gitsem niye golf almadin da bunu aldin derler. Ugrasmaya degmez

    Amacın ne senin ? Her konuyu trolleme maksatlı acayip acayip yorumlar yapıyorsun. Bırak şu Golf' ün peşini bence !

    Neden boyle diyorsunuz. Anlamiyorum. Golf turkiyede hurmet sevgi goren bir aractir. Golfu sevmeyen mi var? Fiyatini yadirgayabilirsiniz bos versiyonunu yadirgayabilirsiniz. Ama full bir golf cok iyidir.

    Sevmeyeni seveninden çok

    Fiyati pahali. Yoksa sevilmeyecek nesi olsun. Sevmeyen donanim fakirligini fiyatini ve arizali sanzumanini yag eksilten motorunu sevmiyor.

    Dediklerinize ilave olarak tipsizliğini ve torsiyon çubuğunu da ekleyebiliriz.

    zevkler ve renkler tartışılmaz. Bence Golf' ün tasarımı çok şık. Birkaç sportif eklentiyle çok daha sportif bir araç olabiliyor. Bkz. ABT bodykitli Golf 7. Tasarımı çok övülen Mazda 3 bile bunun yanında tasarım anlamında fakir kalır. Ayrıca torsiyon çubuğu diyorsunuzda bu sadece 1.2 TSI ve 1.6 TDI' da var. Diğer motorlarda bağımsız süspansiyon mevcut. Çok beğenilen yeni 308' de de torsiyon var. Corolla, Astra gibi araçlarda torsiyon kullanıyor. Çok fazla yadsınacak bir durum değil bu segmentte.

    Tasarım görecelidir.

    Hayatımda hiç torsiyonlu arabam olmadı. Allah'tan olmamış valla.

    Bence kullanmalısın. Öyle abarttıkları gibi birşey yok ortada ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya


    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya


    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Hicbiri turkiye piyasasinda bi golf kadar deger veya itibar gormez. Masserati alsam memlekete gitsem niye golf almadin da bunu aldin derler. Ugrasmaya degmez

    Amacın ne senin ? Her konuyu trolleme maksatlı acayip acayip yorumlar yapıyorsun. Bırak şu Golf' ün peşini bence !

    Neden boyle diyorsunuz. Anlamiyorum. Golf turkiyede hurmet sevgi goren bir aractir. Golfu sevmeyen mi var? Fiyatini yadirgayabilirsiniz bos versiyonunu yadirgayabilirsiniz. Ama full bir golf cok iyidir.

    Sevmeyeni seveninden çok

    Fiyati pahali. Yoksa sevilmeyecek nesi olsun. Sevmeyen donanim fakirligini fiyatini ve arizali sanzumanini yag eksilten motorunu sevmiyor.

    Dediklerinize ilave olarak tipsizliğini ve torsiyon çubuğunu da ekleyebiliriz.

    zevkler ve renkler tartışılmaz. Bence Golf' ün tasarımı çok şık. Birkaç sportif eklentiyle çok daha sportif bir araç olabiliyor. Bkz. ABT bodykitli Golf 7. Tasarımı çok övülen Mazda 3 bile bunun yanında tasarım anlamında fakir kalır. Ayrıca torsiyon çubuğu diyorsunuzda bu sadece 1.2 TSI ve 1.6 TDI' da var. Diğer motorlarda bağımsız süspansiyon mevcut. Çok beğenilen yeni 308' de de torsiyon var. Corolla, Astra gibi araçlarda torsiyon kullanıyor. Çok fazla yadsınacak bir durum değil bu segmentte.

    Tasarım görecelidir.

    Hayatımda hiç torsiyonlu arabam olmadı. Allah'tan olmamış valla.

    Bence kullanmalısın. Öyle abarttıkları gibi birşey yok ortada ;)

    Yol tutuş lastik-jant-yay üçlüsüyle çözülür de konfor?

    Yolun sağ tarafında çukur varsa soldaki de etkileniyor. Soldakinin suçu ne?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya


    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya


    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Hicbiri turkiye piyasasinda bi golf kadar deger veya itibar gormez. Masserati alsam memlekete gitsem niye golf almadin da bunu aldin derler. Ugrasmaya degmez

    Amacın ne senin ? Her konuyu trolleme maksatlı acayip acayip yorumlar yapıyorsun. Bırak şu Golf' ün peşini bence !

    Neden boyle diyorsunuz. Anlamiyorum. Golf turkiyede hurmet sevgi goren bir aractir. Golfu sevmeyen mi var? Fiyatini yadirgayabilirsiniz bos versiyonunu yadirgayabilirsiniz. Ama full bir golf cok iyidir.

    Sevmeyeni seveninden çok

    Fiyati pahali. Yoksa sevilmeyecek nesi olsun. Sevmeyen donanim fakirligini fiyatini ve arizali sanzumanini yag eksilten motorunu sevmiyor.

    Dediklerinize ilave olarak tipsizliğini ve torsiyon çubuğunu da ekleyebiliriz.

    zevkler ve renkler tartışılmaz. Bence Golf' ün tasarımı çok şık. Birkaç sportif eklentiyle çok daha sportif bir araç olabiliyor. Bkz. ABT bodykitli Golf 7. Tasarımı çok övülen Mazda 3 bile bunun yanında tasarım anlamında fakir kalır. Ayrıca torsiyon çubuğu diyorsunuzda bu sadece 1.2 TSI ve 1.6 TDI' da var. Diğer motorlarda bağımsız süspansiyon mevcut. Çok beğenilen yeni 308' de de torsiyon var. Corolla, Astra gibi araçlarda torsiyon kullanıyor. Çok fazla yadsınacak bir durum değil bu segmentte.

    Tasarım görecelidir.

    Hayatımda hiç torsiyonlu arabam olmadı. Allah'tan olmamış valla.

    Bence kullanmalısın. Öyle abarttıkları gibi birşey yok ortada ;)

    Yol tutuş lastik-jant-yay üçlüsüyle çözülür de konfor?

    Yolun sağ tarafında çukur varsa soldaki de etkileniyor. Soldakinin suçu ne?

    Çok farketmiyooorr sen takma bunları boşver :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m


    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya


    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya


    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Hicbiri turkiye piyasasinda bi golf kadar deger veya itibar gormez. Masserati alsam memlekete gitsem niye golf almadin da bunu aldin derler. Ugrasmaya degmez

    Amacın ne senin ? Her konuyu trolleme maksatlı acayip acayip yorumlar yapıyorsun. Bırak şu Golf' ün peşini bence !

    Neden boyle diyorsunuz. Anlamiyorum. Golf turkiyede hurmet sevgi goren bir aractir. Golfu sevmeyen mi var? Fiyatini yadirgayabilirsiniz bos versiyonunu yadirgayabilirsiniz. Ama full bir golf cok iyidir.

    Sevmeyeni seveninden çok

    Fiyati pahali. Yoksa sevilmeyecek nesi olsun. Sevmeyen donanim fakirligini fiyatini ve arizali sanzumanini yag eksilten motorunu sevmiyor.

    Dediklerinize ilave olarak tipsizliğini ve torsiyon çubuğunu da ekleyebiliriz.

    zevkler ve renkler tartışılmaz. Bence Golf' ün tasarımı çok şık. Birkaç sportif eklentiyle çok daha sportif bir araç olabiliyor. Bkz. ABT bodykitli Golf 7. Tasarımı çok övülen Mazda 3 bile bunun yanında tasarım anlamında fakir kalır. Ayrıca torsiyon çubuğu diyorsunuzda bu sadece 1.2 TSI ve 1.6 TDI' da var. Diğer motorlarda bağımsız süspansiyon mevcut. Çok beğenilen yeni 308' de de torsiyon var. Corolla, Astra gibi araçlarda torsiyon kullanıyor. Çok fazla yadsınacak bir durum değil bu segmentte.

    Tasarım görecelidir.

    Hayatımda hiç torsiyonlu arabam olmadı. Allah'tan olmamış valla.

    Bence kullanmalısın. Öyle abarttıkları gibi birşey yok ortada ;)

    Yol tutuş lastik-jant-yay üçlüsüyle çözülür de konfor?

    Yolun sağ tarafında çukur varsa soldaki de etkileniyor. Soldakinin suçu ne?

    Çok farketmiyooorr sen takma bunları boşver :)

    Araç içinde eşitlik olmuş olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mercedes CLS demek için girmiştim fakat ilk mesajdaki Maserati Quattroporte'yi görünce aklım da çelinmedi değil...

    İkiside on numara araçlar.. Ama sanırım marka ve daha az bulunması sebebiyle alacak olsam Maserati'yi alırdım :)
  • oylama güncel durum;

    1-) Aston Martin = 6 oy
    2-) Maserati = 10 oy
    3-) Porsche = 7 oy
    4-) Mercedes = 4 oy
    5-) BMW = 2 oy
    6-) Lamborghini = 2 oy
    7-) Jaguar = 3 oy
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Rapide buradaki araclari bir gomlek asar,bentley aston dedin mi duracaksin orda.

    fiyat olarakda zaten en pahalısı Aston Martin Rapide,
    ondan sonra Mercedes ve Porsche var.

    listenin en ekonomik araçlarından birisi olmasına rağmen Maserati şu anda en çok oyu topladı forumdan
  • Bu araçlardan sadece Maserati'ye binebilme, arabayı keşfedebilme şansım oldu ama arabaya hasta oldum; kendimi bildim bileli Maserati markasına çok daha özel ve büyük bir sevgim olmuştur.Maserati Quattroprte diyorum.
  • oylama güncel durum; (Maserati alacak gibi)

    1-) Aston Martin = 6 oy
    2-) Maserati = 11 oy
    3-) Porsche = 7 oy
    4-) Mercedes = 4 oy
    5-) BMW = 2 oy
    6-) Lamborghini = 2 oy
    7-) Jaguar = 3 oy
    Paylaş
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.