Şimdi Ara

Steam Support'a Cevap Önerisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
313
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba bu bölümde pek aktif biri olduğum söylenemez genel olarak CS bölümünde item alım satışı yapıyordum. Sizlere sormak istediğim bir şey var, takas yaptığım hesaplarımdan biri flag yedi. Profilde takas banı yazmıyor ancak takas yapmaya çalışınca, takas yasaklamanız olduğu için takas yapamazsınız diyor.

    Hesapta yazan bildirime göre bu hesap dolandırıcılık için kullanılmıştır yazıyor. Ben de konuyla ilgili supporta uzun bir mesaj gönderdim dolandırıcılıkla işim olmadığını sadece trade yaptığımı gelen itemların çalıntı olup olmadığını anlamanın bir yolu olmadığına dair.

    Her neyse size sormak istediğim soru supportan bana itemı aldığım şahısla ne alakam olduğuna dair soru soran bir cevap geldi. Benden itemı aldığım şahısla ne gibi bir ilişkim olduğunu detaylı bir şekilde anlatmamı istiyorlar. Bana kalsa direkt her şeyi ayrıntılı bir şekilde yazardım. Ancak ben bu itemları ondan nakit karşılığı aldım ve Steam'de nakit alış-veriş yasak sanıyorum. Bunu anlatmam benim banlanmama sebebiyet verir mi sizce bununla ilgili tecrübesi olan arkadaşımız var mıdır? :)


    Gelen mesaj;


    "Hello Ozan,

    Thank you for contacting Steam Support.

    We apologize for the delay.

    Please describe your relationship with the following account in detail:

    ŞAHSIN STEAM LİNKİ"




    yorumlarınızı bekliyorum







  • durumu izah edeyim:
    dolandırıcıların geneli birden fazla hesap kullanır.sizde nakit karşılığı eşya aldığınız için steam takasında bu kişiden eşyalar size hiç bir şey karşılığında geçmiş olarak görünüyor.yani bir nevi eşyaları sizin hesabınıza aktarılmış gibi.Yapmanız gereken yaptığınız ödemeyi kanıtlayan ekran görüntüleri ile durumu açıkça steam desteğe anlatmanız.nakitle alımlar yasak değil.nakit alımlarındaki risk satıcı ve alıcıya ait.yani diyelim siz ödeme yaptınız kişi eşyaları vermedi bu durumda destek size yardım etmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kangroo

    durumu izah edeyim:
    dolandırıcıların geneli birden fazla hesap kullanır.sizde nakit karşılığı eşya aldığınız için steam takasında bu kişiden eşyalar size hiç bir şey karşılığında geçmiş olarak görünüyor.yani bir nevi eşyaları sizin hesabınıza aktarılmış gibi.Yapmanız gereken yaptığınız ödemeyi kanıtlayan ekran görüntüleri ile durumu açıkça steam desteğe anlatmanız.nakitle alımlar yasak değil.nakit alımlarındaki risk satıcı ve alıcıya ait.yani diyelim siz ödeme yaptınız kişi eşyaları vermedi bu durumda destek size yardım etmez.

    item karsılıgında hep kutu atıyorum ben de fair trade olmadığı için hoş karşılamayacaklar sanırım. bakalım karaladım bir şeyler :)
  • yaa işte böyle

     Steam Support'a Cevap Önerisi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dö

    yaa işte böyle

     Steam Support'a Cevap Önerisi


    Yusuf kalbini kırarım :)
  • basit bir şakaya bu cevabı vererek kırdın zaten abi. :)
  •  Steam Support'a Cevap Önerisi


    haydi hayırlı olsun
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.