Selamlar, @Rebornx4 geçen hafta Kia' daki usta ile konuştum. Sportage içinde benzer bir sıkıntı varmış ve onlar için yeni yazılım geldi Stonicler için yakında gelecektir dedi. Geldiği zaman bilgilenedireceğim. |
Stonic Carplay Sorunu (Çözüldü) (2. sayfa)

-
-
Çok teşekkürler hocam, gelsin de yaptırıp kurtulalım.
Saygılar, selamlar.
-
Maalesef yok 😄
Yil bitti cozum yok. Ben duzelecegini sanmiyorum. Kia’ya yazalim. Taseron a baski yapsinlar. @Rebornx4
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben aşağıdaki şekilde yazdım KIA web sitesinden, 1-2 yerden daha yazacağım. Ocak sonuna kadar cevap alamazsam Apple'a da yazarım. Gerçekten aracı aldık bir kaset takarak sürmediğimiz kaldı, hiçbir işe yaramıyor multimedya.
>>>>
Merhaba, 2020 KIA Stonic 1.4 Otomatik Cool aracımda Apple CarPlay ile büyük bir multimedya sorunu yaşıyorum. Apple telefonlar kablolu olarak bağlanmıyor, kablosuz CarPlay bağlantısında ise her 1-2 dakikada bir navigasyon ve bağlantı kopuyor ve sürekli olarak ilgi isteyerek seyir güvenliğini tehtid ediyor.
Donanimhaber.com sitesinde aramızda bir konu kurup çözüm aramaya bile başladık ancak henüz bir gelişme maalesef olmadı:
https://forum.donanimhaber.com/stonic-carplay-sorunu-cozuldu--145909524-2
Bu konu hakkında yardımcı olabilirseniz gerçekten çok seviniriz. Çok severek aldığımız aracımızın multimedyasını yalnızca radyo olarak kullanabiliyoruz, gerçekten çok üzücü.
>>>>
-
Cevap geldi, bu sorun için mutlaka servise başvurun ve arıza kaydı açın dediler. Buradaki başvuru direkt olarak merkeze gidiyor orada da böyle bir sorunun varlığından haberdar değiller. Ben aracı Kartal bayiden aldığım için oradan devam edeceğim sanırım ancak onların bir şeyden haberi yok. Oğuşlar ise anladığım kadarıyla durumun bilincinde sizin söylediğiniz kadarıyla değil mi?
-
Oguslar biliyor, Daiichi’ye yonlendirdirler, sistemin ureticisi. Onlar yazilim gelecek, bilgisini servisten alirsiniz dediler. Ben yurt disida arastirdim.
https://discussions.apple.com/thread/251967793?page=9
9 sayfa entry okudum. En son 3 gun once bir ulkede guncelleme yayinlanmis, diger ulkeler de bekliyorlar. Servislere sorup haberdar etmek gerek. Tum dunyada kianin tum modellerinde, hyundailerde olan bir sorun. Herkes cok sikayetci. @Rebornx4
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Selamlar,
Oğuşlardaki usta aradı biraz önce. Genel merkezden cevap gelmiş. Apple ve Daiichi beraber çalışıyorlarmış. Artık ne zaman biter bilemiyoruz dedi. Ama global olduğu için kısa bir sürede sonuçlanabilir. Yazılım geldiği an yine arayacağını iletti. Bana bilgi geldiği an sizinle de paylaşırım zaten. Bilginiz olsun.
-
İşin içinde Apple lisansları var, en kısa sürede çözdürürler o işi. Binlerce insan iphone almış ancak araçta kullanamıyor.
Dua edelim de AA'da sorun çıkmasın, vallahi 5 sene daha çözülmez o iş. :)
Bir de servis olarak Kartal Tek-Kar ve Oğuşlar arasında kalsanız hangisini tercih edersiniz? Deneyiminiz var mıdır?
-
Selamlar, daiichi ye mail attim mevzuyu. Gelen cevap:
Windwalker!:) Bey merhaba,
Bahsi geçen konu ile ilgili üretici firma ile yazışmalar devam etmekte, henüz tarafımıza ulaşmış bir yazılım vb. bildirim bulunmamaktadır.
Herhangi bir gelişme olduğunda sizinle iletişime geçeceğiz.
Saygılarımla
Nurhan Suluhan
Servis Md. Yrd. – Deputy Service Manager
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi windwalker35 -- 20 Ocak 2021; 21:23:54 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şaka gibi hocam, koskoca markanın araçtaki multiemdya sistemleri global çapta Apple Carplay uyumlu olarak satılıyor ancak çalışmıyor.
1 kişi arabayı pert edip, "Sürekli kopan CarPlay'i tekrar bağlarken dikkatim dağıldı" diye dava açana kadar böyle ağırdan alacaklar sanırım.
-
Ayni fikirdeyim. Arabayi satip pegout 208 gt alasim var. Canımı sıkıyor iyice bu olay artik, o parayi vermisiz aylardir cozum bekliyoruz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynen katılıyorum ben de çok soğudum araçtan. İlk gittiğimde Kia bayisine aracı almamdaki en büyük neden de carplay olması ve kablosuz olmasıydı. Kısmet olmadı adam akıllı kullanmak :)
@windwalker35 hocam bu daiichideki ilgili kişinin mail adresini verebilir misin bende mail atmak istiyorum.
-
PM’den gönderdim mail adresini. Bu kisi bana cevap atarken daiichi’den 2, kia’dan 2 ve net elektronikten 4 kisiyi cclemis maile. Yani olay ilgili her yere ulasmis gorunuyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kia’dan aradilar, ozur dilediler. Kesin haber verecegiz dediler. Hayirlisi artik.
Konu carplay ama sizi bulmusken bir iki mevzuyu daha yazayim, kucuk seyler.
Arka park sensoru arada 20 cm mesafe varken kirmizi veriyor. Var midir bir ayari? Biz İstanbul’d 3 cm boslukla arac parketmeye alistik, anlayamiyorum yer var mi yok mu daha :)
Kontak basma konusu. Aracta start stop var, ancak calistirmak icin 3-4 sn kontaga basmak gerekiyor. Bende skoda yeti vardi, dugmesi yoktu ama kontagi dokundurunca calistiriyordu, bunda da baslarda oyle yaptim el aliskanligi arac arafta kaliyor, start almiyor ama calisir gibi vuruntuda kaliyor. Bu sistemi kontaga baglamamislar. Ancak dur kalk trafikte sinir bozmaya yariyor :)
Sport mode konusu. Arac eco modda iyi, dur kalk trafikte biraz titreme yapacak kadar devir dusuruyor sadece. Normal moda aliyorum oyleyken. Sport mode bazen aciyorum ama araba cok atilgan hale geliyor, kontrolu kaybedecekmis gibi bir his aliyorum ara gazla manevra yaparsam, sizde nasil? Gecen kamyon sollarken sporta aldim hafif virajdan atacak gibi firladi arac. Bunun bir ayari olsa azaltirdim, riskli geliyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Yarin yazilim guncellemeye gidiyorum, aradilar az once. Bilgilendiririm. Tamir olursa sizi de yonlendiririm. Haber bekleyin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam bendeki araç cool paket olduğu için bu konular için maalesef yardımcı olamayacağım :) Umarım en kısa sürede halledersin.
-
Süper ötesi haber! Oğuşlar'a mı gideceksiniz? Mutlaka haber bekliyoruz o halde, umarım bir yeri yaptık derken diğer yeri bozmamışlardır :)
-
Selamlar, guncelletim, sorunsuz gorunuyor ama henuz 25 dk kullandim. Bir kac gun daha bakacagim.
Sizler de guncellme isterseniz bir servis noktasina gidip kayit birakiyorsunuz, sistemi sokup Daiichi’ye gonderiyorlar, orada uzmanlar guncelliyor. Sistemin otomatik blokaj gibi kopyalamaya karsi guvenlik onlemleri var. Bu yuzden yetkililer yapmali. Herkes servis uzerinden ilerleyecek bilgisi verildi. Servisin bilgisi yoksa kayit actirin mutlaka. Daha once ilerme olmamasinin sebebi buymus.
Blg.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi windwalker35 -- 29 Ocak 2021; 22:7:42 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok teşekkürler hocam. Ellerine sağlık.
TR içinde bu sorunun çözülmesini sağlayan kişi sen olabilirsin. Çoğu kişi bilmeyecek, hatta KIA müşterilerini bu konu hakkında bilgilendirip araçları çağırmayacak bile.
Bugün arayıp randevu vs. alacağım. Bakalım neler olacak.
İşlem direkt yapılıyor mu yoksa aracı bırakmamız gerekiyor mu?
Sevgiler saygılar.
-
@windwalker35 hocam eline sağlık çok teşekkürler. Oğuşlar ile temasa geçtim usta gelmediğini iletti. Tek-kar bayisi ile temasa geçeceğim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X