Şimdi Ara

SUBARU İMPREZA AWD 1.5 (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
566
Cevap
18
Favori
218.552
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam

    quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78

    quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam

    quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78


    Hayırdır kardeş sıkıldın mı C4 ten yoksa İmpreza ya geçiş yapmayı mı planlıyorsun benim gibi :)

    1,5 cc 107 hp 0-100 de biraz hantal 14 saniye ama tabi 9 saniye de de çıkartabileceğin bira takviye kolu var HB manuel olanlarda.
    Sürekli 4çekerden dolayı kalkışı hızlı ama 0-100 de biraz hantal.Kasa 1420 kg olduğundan normal bir durum aslında.

    evet düşündüm ama çok yaktığı için vazgeçtim.

    Hayırlısı ben yakıtı dert etmiyorum Citroen in dertlerinden kurtuldum sanayinin servisin yolunu unuttum. Senin araç sıkıntılı değilse sorun yok tabi ama sıkıntı varsa değiştirmeni tavsiye ederim. Hele de uzun yolda çok kullanıyorsan yakıt o kadar dert edilecek gibi değil.

    şehiriçi kullanıyorum hemde istanbulda yakıt benim için çok önemli
    ama citroenden kat kat kaliteli bir araç olduğunu herkes biliyor zaten.
    ama 0-100 14 saniye çok çok düşük bi performans anlaşılan aracın ağırlığına motor ufak kalmış çok yakmasının sebebi de bundan ötürüdür.

    Kasanın ağırlığı gerçekten fazla 1420 kg ancak 14 saniye gerçek bir rakam değil daha hızlı kalktığını ispatlayabilirim ben denedim şahsen o kadar sürmüyor. Ancak yakıtı dert ediyorsan başka seçenekler belirlesen daha iyi senin için. Tabi Legacy 2,0 td ve forester 2,0 td alırsan 7 litre şehir içi yakıtla gezersin. Birde XV 16 motor benzinli motor tabi çok düşük yakıt tüketimine sahip gücün yeterse herhangi birini tercih etmende uygundur.




  • merhaba, bu gun bastan sona bu başlığı okudum. hemen hemen bütün kullanıcıları cok memnun. Ben de ciddi olarak ilgilenmeye başladım. 2008 model 50 bin, 70 bin km. arası fazla hırpalanmamıs 1.5 elegance otomatik araçların piyasası ne kadardır ? sahibinden com da 25 bin ve üzeri fiyatlar yükseliyor. araçlar genelde galeride. Bu özellik de bir aracı galeri kaç paradan alır ? galerinin vereceği fiyatı öğrenen oldu mu?

    2008 model 1.5 elegance de bazı modellerde koltuk ısıtma var bazıların da yok bilgisi olan var mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KBD

    merhaba, bu gun bastan sona bu başlığı okudum. hemen hemen bütün kullanıcıları cok memnun. Ben de ciddi olarak ilgilenmeye başladım. 2008 model 50 bin, 70 bin km. arası fazla hırpalanmamıs 1.5 elegance otomatik araçların piyasası ne kadardır ? sahibinden com da 25 bin ve üzeri fiyatlar yükseliyor. araçlar genelde galeride. Bu özellik de bir aracı galeri kaç paradan alır ? galerinin vereceği fiyatı öğrenen oldu mu?

    2008 model 1.5 elegance de bazı modellerde koltuk ısıtma var bazıların da yok bilgisi olan var mı


    2008 in ilk yarısında üretilen manuellerde koltuk ısıtma yok otomatiklerin hepsinde var.
    Galerilerden Cadde motordakilere bakın hem temiz olduğu söyleniyor hemde ciddi indirim yapıyor deniyor. Daha detaylı bilgi için subaruclubtr.com a gelin.
    25,000-35,000 arası fiyat veriyorlar. 30 bin ve altı rakamlar daha makul görünüyor. donanıma göre değişiyor tabi.




  • beyler selam
    2006-2007 eski kasa impreza 1.5 otomatik almayı düşünüyorum. Eksileri nelerdir? Kaç para verilir, nelere dikkat edilmelidir? Teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oznklckp

    beyler selam
    2006-2007 eski kasa impreza 1.5 otomatik almayı düşünüyorum. Eksileri nelerdir? Kaç para verilir, nelere dikkat edilmelidir? Teşekkürler...

    Gayet güzel arabadır. Performans beklentiniz abartılı olmazsa sorun yok. Eksisi yok ama o modellerde direksiyondan kumanda yok onun harici Elegance paket alırsanız koltuk ısıtma falan vardır tahminim. Aracı test etmeden almayın. Gayet oturaklı dengeli ve güzel araçtır. Fiyat maksimum 25-26 bin lira ediyor ama donanım ekletenler var ona göre fiyat isteyebilirler. STİ görünümlü olursa görüntü olarak çok hoş olur rüzgarlık yoksa almayın çok tipsiz duruyor Yumurta kasa Hyundai le çok benziyor o kasa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78

    quote:

    Orijinalden alıntı: oznklckp

    beyler selam
    2006-2007 eski kasa impreza 1.5 otomatik almayı düşünüyorum. Eksileri nelerdir? Kaç para verilir, nelere dikkat edilmelidir? Teşekkürler...

    Gayet güzel arabadır. Performans beklentiniz abartılı olmazsa sorun yok. Eksisi yok ama o modellerde direksiyondan kumanda yok onun harici Elegance paket alırsanız koltuk ısıtma falan vardır tahminim. Aracı test etmeden almayın. Gayet oturaklı dengeli ve güzel araçtır. Fiyat maksimum 25-26 bin lira ediyor ama donanım ekletenler var ona göre fiyat isteyebilirler. STİ görünümlü olursa görüntü olarak çok hoş olur rüzgarlık yoksa almayın çok tipsiz duruyor Yumurta kasa Hyundai le çok benziyor o kasa.

    eyvallah :)




  • Arkadaşlar bu modelde 17 jant daha güzel durmaz mı? Forumda 17 jant ile kullananlar var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ferdin34

    Arkadaşlar bu modelde 17 jant daha güzel durmaz mı? Forumda 17 jant ile kullananlar var mı?

    araç ağır motorda ufak olduğu için motoru yorar gibime geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liviera

    quote:

    Orijinalden alıntı: ferdin34

    Arkadaşlar bu modelde 17 jant daha güzel durmaz mı? Forumda 17 jant ile kullananlar var mı?

    araç ağır motorda ufak olduğu için motoru yorar gibime geliyor.

    Ben baya kullandım 17inç ile farkedilebilir hiçbir kayıp olmadı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TrakON

    aslına bakarsanız ben araçta görünüşe önem vermem veya motor gücünden büyük beklentilerim de yok ama bir çok marka/modelde araca bakmama rağmen bu subaruyu görünce çok beğendim.bir taraftan sürekli almak için nedenler toplamaya çalışıyorum ama sanırım görünüşünden başka da artısı yok. özellikle fiyatına göre. sonuç olarak hala kararsızım.

    Araçta görüntüye önem vermem diyorsun sırf görüntüsü için bile araç alınır tabi yaş önemli yaş almış başını gidiyor çoluk çocuk varsa orasını bilmem diğer seçeneklerin hepsinde öncelikle aracn gösterişi önemli sonra motor zaten istanbulda basılcak yer yok önemli olan gösteriş




  • Arkadaşlar Selam,
    Ben aracımı satıyorum.

    Subaru ile ilgili olarak fazla söze gerek yok. Gerçekten çok sağlam. 4*4 olması nedeniyle karda kışta sokaktaydık. Hantallığı falan yok. Zaten tüm bilgileri arkadaşlar vermişler.

    Aracım tertemiz ufak tefek sürtüklerden mini boyaları var elbette. İlgilenenler arasınlar. Acil satacağım. Tüm bakımları Cadde Subaruda yapıldı.


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-ikinci-sahibinden-cok-temiz-stationwagon-subaru-aile-arabasi-119390268/detay/





    Bilginize,




  • takip
  • quote:

    Orijinalden alıntı: megreti

    Arkadaşlar Selam,
    Ben aracımı satıyorum.

    Subaru ile ilgili olarak fazla söze gerek yok. Gerçekten çok sağlam. 4*4 olması nedeniyle karda kışta sokaktaydık. Hantallığı falan yok. Zaten tüm bilgileri arkadaşlar vermişler.

    Aracım tertemiz ufak tefek sürtüklerden mini boyaları var elbette. İlgilenenler arasınlar. Acil satacağım. Tüm bakımları Cadde Subaruda yapıldı.


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-ikinci-sahibinden-cok-temiz-stationwagon-subaru-aile-arabasi-119390268/detay/





    Bilginize,


    "4WD (Dört tekerden Çekiş) olduğundan kışın ve yağmurda son derece güvenli kullanışı vardır."
    arkadaşım bu araçlar 4WD değil AWD
    4WD= four whell derive = sürekli 4 çeker modu 4 tekerede devamlı güç akışı vardır bu mod şehir içinde gereksiz görülür ve çok fazla yakıt yakmasına neden olur
    AWD= all whell drive = Araç normalde önden çekişli gibi davranır ancak gerektirdiği durumlarda arka tekerlere güç paylaşımı yapılır bu paylaşım farklılıklar göstermektedir en yüksek oranı %50-%50 dir. bu sistem bütün sistemlerden üstündür. tek teker patiye düştü diye yolda kalmazsınız aksine 3 tekerde patiye düşse sistem patiyi durdurur ve yolu tutabilen tek tekere aktarabildiği kadar güç aktararak yola devam etmenizi sağlar. bu sistemin bir diğer özelliğiyse virajlarda savrulamazsınız. savrulamazsınız diyorum çünkü savrulmak ve yanlamak için uğraşmaznız lazım.

    bunlar benim bildiklerim bunu belirteyim öncelikle.

    umarım mesajım yanlış anlaşılmaz. piyasada subaruların devamlı 4*4 olduğu ve şehir içinde gereksiz olduğu kanısı var onu düzeltek istedim (tabiki 4wd modelleri var) birde AWD sistem çok güvenli bir sistemdir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: liviera

    quote:

    Orijinalden alıntı: megreti

    Arkadaşlar Selam,
    Ben aracımı satıyorum.

    Subaru ile ilgili olarak fazla söze gerek yok. Gerçekten çok sağlam. 4*4 olması nedeniyle karda kışta sokaktaydık. Hantallığı falan yok. Zaten tüm bilgileri arkadaşlar vermişler.

    Aracım tertemiz ufak tefek sürtüklerden mini boyaları var elbette. İlgilenenler arasınlar. Acil satacağım. Tüm bakımları Cadde Subaruda yapıldı.


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-ikinci-sahibinden-cok-temiz-stationwagon-subaru-aile-arabasi-119390268/detay/





    Bilginize,


    "4WD (Dört tekerden Çekiş) olduğundan kışın ve yağmurda son derece güvenli kullanışı vardır."
    arkadaşım bu araçlar 4WD değil AWD
    4WD= four whell derive = sürekli 4 çeker modu 4 tekerede devamlı güç akışı vardır bu mod şehir içinde gereksiz görülür ve çok fazla yakıt yakmasına neden olur
    AWD= all whell drive = Araç normalde önden çekişli gibi davranır ancak gerektirdiği durumlarda arka tekerlere güç paylaşımı yapılır bu paylaşım farklılıklar göstermektedir en yüksek oranı %50-%50 dir. bu sistem bütün sistemlerden üstündür. tek teker patiye düştü diye yolda kalmazsınız aksine 3 tekerde patiye düşse sistem patiyi durdurur ve yolu tutabilen tek tekere aktarabildiği kadar güç aktararak yola devam etmenizi sağlar. bu sistemin bir diğer özelliğiyse virajlarda savrulamazsınız. savrulamazsınız diyorum çünkü savrulmak ve yanlamak için uğraşmaznız lazım.

    bunlar benim bildiklerim bunu belirteyim öncelikle.

    umarım mesajım yanlış anlaşılmaz. piyasada subaruların devamlı 4*4 olduğu ve şehir içinde gereksiz olduğu kanısı var onu düzeltek istedim (tabiki 4wd modelleri var) birde AWD sistem çok güvenli bir sistemdir

    Dostum, verdigin bilgiler ne yazik ki yanlis.
    Subarularda kullanilan AWD sistemi surekli 4 cekerdir ama MPT unitesi bir orta diferansiyel gibi davranip gucu yol sartlari ve sizin gazlamaniza gore %90 ön %10 arka ile %50 ön %50 arka gibi dagitabilir. Aracin zorlanmadigi durumda cekisin %90 kadar onde olmasi, suruste onden cekisli bir arac gibi hisler verebilir ama arac surekli 4 cekerdir.
    Diger bir nokta da eger ki VDC sistemi ve arka aksta LSD tip diferansiyel yoksa, sadece tek tekerin tutunabildigi bir zeminde arac hareket etmez, kalirsiniz. Sistem sadece on ve arka akslar arasinda guc dagilimi yapar.
    VDC sistemi yok ama LSD tip diferansiyel varsa sadece arka tek tekerde temas olsa bile yolunuza devam edebilirsiniz ama sadece öndeki tek teker yine bu araci hareket ettiremez.
    VDC bulunan bir Subaru ise on arka fark etmez yere temas eden tek tekerle kendini kurtarabilir.

    AWD sistemini sadece karda camurda arac kaldirmaya yaradigini dusunenler icin sistemin araca 1-2 llitrelik yakit maliyeti fazla gelebilir ama isin aslini bilenler icin S-AWD nin tum yol sartlarinda sagladigi aktif guvenlik ve surus keyfi o 1-2 litrelik tuketime deger.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    Dostum, verdigin bilgiler ne yazik ki yanlis.
    Subarularda kullanilan AWD sistemi surekli 4 cekerdir ama MPT unitesi bir orta diferansiyel gibi davranip gucu yol sartlari ve sizin gazlamaniza gore %90 ön %10 arka ile %50 ön %50 arka gibi dagitabilir. Aracin zorlanmadigi durumda cekisin %90 kadar onde olmasi, suruste onden cekisli bir arac gibi hisler verebilir ama arac surekli 4 cekerdir.
    Diger bir nokta da eger ki VDC sistemi ve arka aksta LSD tip diferansiyel yoksa, sadece tek tekerin tutunabildigi bir zeminde arac hareket etmez, kalirsiniz. Sistem sadece on ve arka akslar arasinda guc dagilimi yapar.
    VDC sistemi yok ama LSD tip diferansiyel varsa sadece arka tek tekerde temas olsa bile yolunuza devam edebilirsiniz ama sadece öndeki tek teker yine bu araci hareket ettiremez.
    VDC bulunan bir Subaru ise on arka fark etmez yere temas eden tek tekerle kendini kurtarabilir.

    AWD sistemini sadece karda camurda arac kaldirmaya yaradigini dusunenler icin sistemin araca 1-2 llitrelik yakit maliyeti fazla gelebilir ama isin aslini bilenler icin S-AWD nin tum yol sartlarinda sagladigi aktif guvenlik ve surus keyfi o 1-2 litrelik tuketime deger.

    idda etmeyeceğim bilgim çok fazla değil. linkte yazanlardan yola çıkarak yazmıştım
    http://www.bilgiustam.com/4wd-awd-ve-4ws-sistemleri-nedir-nasil-calisir/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: liviera

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    Dostum, verdigin bilgiler ne yazik ki yanlis.
    Subarularda kullanilan AWD sistemi surekli 4 cekerdir ama MPT unitesi bir orta diferansiyel gibi davranip gucu yol sartlari ve sizin gazlamaniza gore %90 ön %10 arka ile %50 ön %50 arka gibi dagitabilir. Aracin zorlanmadigi durumda cekisin %90 kadar onde olmasi, suruste onden cekisli bir arac gibi hisler verebilir ama arac surekli 4 cekerdir.
    Diger bir nokta da eger ki VDC sistemi ve arka aksta LSD tip diferansiyel yoksa, sadece tek tekerin tutunabildigi bir zeminde arac hareket etmez, kalirsiniz. Sistem sadece on ve arka akslar arasinda guc dagilimi yapar.
    VDC sistemi yok ama LSD tip diferansiyel varsa sadece arka tek tekerde temas olsa bile yolunuza devam edebilirsiniz ama sadece öndeki tek teker yine bu araci hareket ettiremez.
    VDC bulunan bir Subaru ise on arka fark etmez yere temas eden tek tekerle kendini kurtarabilir.

    AWD sistemini sadece karda camurda arac kaldirmaya yaradigini dusunenler icin sistemin araca 1-2 llitrelik yakit maliyeti fazla gelebilir ama isin aslini bilenler icin S-AWD nin tum yol sartlarinda sagladigi aktif guvenlik ve surus keyfi o 1-2 litrelik tuketime deger.

    idda etmeyeceğim bilgim çok fazla değil. linkte yazanlardan yola çıkarak yazmıştım
    http://www.bilgiustam.com/4wd-awd-ve-4ws-sistemleri-nedir-nasil-calisir/

    AWD ismini bir çok otomobil ureticisi kullanmaktadır, gerçekte ise bu sistemi farklı firmalardan alıp (Haldex gibi) araçlarına entegre ederler. Subaru ise kendi geliştirdiği AWD sistemini kullanır ve bunu da ticari olarak ATS diye adlandırır. Dolayısıyla her AWD'nin çalışma prensibi aynı olmamakla beraber Subaru'nun sunduğu AWD sistemi hem dayanıklılık ve de surus guvenliği açısından kendini kanıtlamış özel bir yere sahiptır. Genel çalışma prensibi de yukarıda anlattığığım gibidir.




  • Ek olarak, yazdıklarımın otomatik vites için geçerli olduğunu belirtmeyi unutmuşum, duz vites Imprezalar %50 %50 sureklı guç dağılımına sahip.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İlkerA. -- 1 Nisan 2013; 12:29:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    Ek olarak, yazdıklarımın otomatik vites için geçerli olduğunu belirtmeyi unutmuşum, duz vites Imprezalar %50 %50 sureklı guç dağılımına sahip.

    benimki böyle o zaman
  • Araba alıyorken araştırmıştım ben bu aracı fakat bazıları bu subarunun boxer motorunun subap ayarı için motorun inmesi gerektiğini söyledi; maliyetin 1500 tl olduğu ve lpg ile kullanırsan buna 20 30 binde ihtiyaç olacağını söyledirler.Ben o ara baya tırstıydım Acaba tüm subaru motorları için bu doğru mu? mesela tüm imprezanın motoruda iniyor mu subap ayarı için?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: entropy

    Araba alıyorken araştırmıştım ben bu aracı fakat bazıları bu subarunun boxer motorunun subap ayarı için motorun inmesi gerektiğini söyledi; maliyetin 1500 tl olduğu ve lpg ile kullanırsan buna 20 30 binde ihtiyaç olacağını söyledirler.Ben o ara baya tırstıydım Acaba tüm subaru motorları için bu doğru mu? mesela tüm imprezanın motoruda iniyor mu subap ayarı için?

    Bu konu bir şehir efsanesi tıpkı Cruze larda olduğu gibi. 1990 ların sonlarına doğru üretilen tüm araçlar neredeyse magnezyum subaplıdır bu demektir ki LPG den kaynaklı olarak o subaplar eninde sonunda ya yanacak ya da ayar isteyecektir ya da çelik olanlarla değişecektir. Bu durum birazda seçtiğiniz kitin kalitesiyle orantılıdır ne kadar dandik bir kit kullanıyorsanız ve de tabi ki montajınız ne kadar kötüyse (Subaru için değil tüm araçlar için geçerlidir bu durum dikkatinizi çekerim) o subapları elinize almanız o kadar erken olur.
    Ayrıca LPG taktırırken herkes bilirki LPG otomobillerin doğasına ters bir yakıttır hiçbir firma arabasına LPG önermez şayet kendileri fabrika çıkışlı üretmemişseler (bkz. Japonya da bütün taksiler fabrika çıkışı LPG lidir ve yine Japonya dünyanın en büyük LPG tüketicisidir Ayrıca İMPREZA ECOMATİC diye google da ararsanız Subaru nun fabrika çıkışı LPG li İmpreza üretmiş olduğunu da göreceksiniz)
    Subap yakmasının ya da ayar bozmasının sebebi ise LPG benzine nazaran daha tez tutuşur subapların açılma ve kapanma süreleri benzine göre ayarlanmıştır doğal olaran subap açılıp içeri enjektörlerden buhar halinde LPG gönderildiğinde ve bujiler çaktığında orada gerçekleşen patlamanın süresi hem daha uzun hem de daha hızlı olduğunda subaplar kapanamadan ateşe maruz kalmaktadırlar bu sadece Subaru nun değil bütün araçların subaplarına er yada geç zarar verir.
    Ha kabaca bir hesap yaparsak ki 50,000 km benzinle kullansanız aracınızı ve bir deponuz 60 litre benzin alsa ki genelde 1,6 C ve D segmenti araçların deposu 60 lıktır. Ve benzinle ortalama 100 km de 10 litre yaktığını farzedersek ki bu iyi bir rakam 1,6 araçlar için bir depo ile 600 km yol yaparsınız bu demektir ki 50,000 km de 83,3 depo benzin harcamışsınız ve toplamda 24,000 liraya mal olmuş size. Kendi aracımdan yola çıkıyorum (2008 1,5 İmpreza MT) bir depom 31 litre gaz alıyor ve 250 km şehiriçi yol yapıyorum. Yani 50,000 km sonra 200 depo gaz almış olacağım ve gazın fiyatını en pahalısından 2,70 olarak baz alırsak 16,740 lira harcamış olacağım toplamda. Aradaki farka bakarsak 7260 lira da kardayım. Sonuçta bu paradan 1500 ünü subap ayarına versem 5760 lira kardayım demektir. En kötü hesap bu yani o kadar da korkulacak bir durum yok ve daha subap ayarı yaptırmayan yıllardır LPG de kullanan bir sürü arkadaş var.
    Ha halen korkarsan basarsın parayı dizelini alırsın Subaru nun 7 litre mazot yakar kafan ağrımaz. Ama bu seferde dizellerin bakımı pahalı muhabbeti olur o ayrı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redstone78 -- 1 Nisan 2013; 17:37:33 >




  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.