Şimdi Ara

Subaru Levorg Satışta - 114.900 TL (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
303
Cevap
4
Favori
13.080
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_

    Yine tahminimce Subaru'nun yolcu koltuğuna dahi oturmamış uzman arkadaşlar giydirmiş. Siz almayın zaten o paraya Passat var Mondeo var mis gibi onları alın :) Subaru'yu ikinci el kaygısı olan, 2-3 kuruş fazla yakmasını dert edecek olan almaz zaten. Subaru'da müşteri kitlesi olarak onları seçmemiş zaten. Subaru her konuda en iyi değildir, konfor ekonomi vs konularda eleştirilecek yanı da var. Bunu sahipleri de bilir.

    Herkes Subaru'yu eleştirir, hayatta para verip satın almaz ama içten içe gizli bir hayranlık vardır. Oto yıkamacıda bir Subaru ile 2. elde fiyatı 2 katı olan bir araç yan yana yıkansın, herkes gelir Subaru'nun sahibine soru sorar aracı inceler. Hemen parçası pahalıdır bunun, çok yakıyodur bu gibi muhabbetler başlar. 2 yıl SW Impreza kullandım, ve açıkça söyleyim Subaru'ya binmek g.t ister. Gerçekten 2. elde satması zor, servisi parçası pahalı. LPG ile binmek zorunda kaldığımız için de LPG kaynaklı masrafları can yakıyor. Ama o zevk hepsini görmezden gelmeye yetiyor. İş durumları yüzünden satmak zorunda kaldım ama işleri sağlama alayım tekrardan alacağım marka kesinlikle Subaru'dur.

    AWD'den banane, 2-3 gün kar yağacak diye fazladan 20bin lira mı vereceğim diyorsunuz ya... Çok haklısınız, bu araç size göre değil zaten, almayın. Şu yılda 2-3 gün yağan kar var ya. O 2-3 günde siz belediye evin önünü küresin diye beklersiniz passatınızla evden çıkmak için, ya da zincir takmış taksiciyi çağırırsınız. Biz o karda sokakları küreyip evden çıkıp toplanıp en ücra köşeye mangal yakmaya gideriz :) Bunun tadını, özgürlüğü bir kere hisseden, kolay kolay vazgeçmez subaru'dan. Çünkü markanın bir karakteri, bir çizgisi, özgünlüğü var. Adamlar aptal mı 4x2 manuel vites versiyon üretip güvenlik donanımlarını kısıp rekabetçi fiyatla piyasaya girmiyor? Bence ayağa düşmek istemiyorlar. Adamlar zaten amerika ve kanada'da çok iyi bir pazara sahip. Türkiye'deki maaşının 20-30 katı parayı kıt kanaat biriktirip araba alacak adamı düşünmüyor. Mal bu fiyat bu, hastası da zaten gider alır parası varsa.

    AWD Standart, CVT Standart, VDC standart, Jant kapaklı versiyon falan da yok... Ehh bi zahmet fiyat da 100.000 den başlasın...

    Aynen hocam o kadar araba değiştirdim subarunun tadı başka.




  • 7 lıtre benzınlı arac nasıl yakar sehır ıcı
    ankarada yollar bos herhalde...
  • Fiyat çok saçma abartılı. Passat 70000 TL civarı iken, bunun 65000 TL olması gerekiyor. Yoksa kimse almaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Subaru aşktır. Ama ülkemizde tek taraflı aşktır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Fiyat çok saçma abartılı. Passat 70000 TL civarı iken, bunun 65000 TL olması gerekiyor. Yoksa kimse almaz.

    2 elde ki düşüş sebebiyle 50 bin tl de olsa talep görmez.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Fiyat çok saçma abartılı. Passat 70000 TL civarı iken, bunun 65000 TL olması gerekiyor. Yoksa kimse almaz.

    Subaru konusunda ciddi ciddi trollük yaptığınızı düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: kayaer07

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: bdf

    Aslında tam c değil. C'lere göre 10cm kadar uzun, d lere göre 10cm kısa. C de desek benim ilk mesajındaki sorum Subaru premium mu diye bu Yüzden.

    Edit: araç 4x4 ve 176 bg. Mondeo ya da Passatta bu güçte bir motor yok. En yakın Güçleri olan da bu fiyata yakın. Passat geçer hatta.
    Ve iddiaları ortalama 5.7 tüketim. Tuttururlarsa dizel falan hikaye olur bence.

    10 litreden az yakmaz 5.7 falan hikaye


    8-9 litre yakacaktır. Bu arada fiyat bu piyasa için çok normal. Sıradan bir araç da değil ayrıca.

    Ben istanbulda 1250 kg 1.6 tdi dsg leonla 6.5 litre ile geziyorum ayni yolda bu aranin 8 falan yakmasi mumkun degil
    1.6 dizel olsa belki yakardi
    Siradan araba degil fuarda ilk inceleyen insanlardan biriydim araba cok guzel ama subaru olunca olmuyor iste

    Forester 2.0 turbo 240 hp ankara sehir ici 9.5 lt yakiyor. Xv 1.6 awd yine ankara sehir ici 7 litre yakiyor. Levorg ikisinin arasi bir yerde hatta turbo oldugu icin daha az yakabilir xv den. 1.2-1.4 tsi la falan kiyas etmek cok sacma onlardandaha az yakacagi asikar zaten.

    İnsallah hocam
    Subaru satsin iyidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • EyeSight sistemi için bile değerlendirilebilir diğer özelliklerine bakmadan bile. Yalnız videolarda pistte tur yaparken frene basınca öndeki sisler yanıyor orasını anlamadım. Yeni bir şey mi acaba ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gralcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_

    Yine tahminimce Subaru'nun yolcu koltuğuna dahi oturmamış uzman arkadaşlar giydirmiş. Siz almayın zaten o paraya Passat var Mondeo var mis gibi onları alın :) Subaru'yu ikinci el kaygısı olan, 2-3 kuruş fazla yakmasını dert edecek olan almaz zaten. Subaru'da müşteri kitlesi olarak onları seçmemiş zaten. Subaru her konuda en iyi değildir, konfor ekonomi vs konularda eleştirilecek yanı da var. Bunu sahipleri de bilir.

    Herkes Subaru'yu eleştirir, hayatta para verip satın almaz ama içten içe gizli bir hayranlık vardır. Oto yıkamacıda bir Subaru ile 2. elde fiyatı 2 katı olan bir araç yan yana yıkansın, herkes gelir Subaru'nun sahibine soru sorar aracı inceler. Hemen parçası pahalıdır bunun, çok yakıyodur bu gibi muhabbetler başlar. 2 yıl SW Impreza kullandım, ve açıkça söyleyim Subaru'ya binmek g.t ister. Gerçekten 2. elde satması zor, servisi parçası pahalı. LPG ile binmek zorunda kaldığımız için de LPG kaynaklı masrafları can yakıyor. Ama o zevk hepsini görmezden gelmeye yetiyor. İş durumları yüzünden satmak zorunda kaldım ama işleri sağlama alayım tekrardan alacağım marka kesinlikle Subaru'dur.

    AWD'den banane, 2-3 gün kar yağacak diye fazladan 20bin lira mı vereceğim diyorsunuz ya... Çok haklısınız, bu araç size göre değil zaten, almayın. Şu yılda 2-3 gün yağan kar var ya. O 2-3 günde siz belediye evin önünü küresin diye beklersiniz passatınızla evden çıkmak için, ya da zincir takmış taksiciyi çağırırsınız. Biz o karda sokakları küreyip evden çıkıp toplanıp en ücra köşeye mangal yakmaya gideriz :) Bunun tadını, özgürlüğü bir kere hisseden, kolay kolay vazgeçmez subaru'dan. Çünkü markanın bir karakteri, bir çizgisi, özgünlüğü var. Adamlar aptal mı 4x2 manuel vites versiyon üretip güvenlik donanımlarını kısıp rekabetçi fiyatla piyasaya girmiyor? Bence ayağa düşmek istemiyorlar. Adamlar zaten amerika ve kanada'da çok iyi bir pazara sahip. Türkiye'deki maaşının 20-30 katı parayı kıt kanaat biriktirip araba alacak adamı düşünmüyor. Mal bu fiyat bu, hastası da zaten gider alır parası varsa.

    AWD Standart, CVT Standart, VDC standart, Jant kapaklı versiyon falan da yok... Ehh bi zahmet fiyat da 100.000 den başlasın...

    Aynen hocam o kadar araba değiştirdim subarunun tadı başka.

    Kar yağarken mangala gitmek güzelmiş..

    Tsubasa tasarım dili de standart sanırım.
    Subaru tasarımcıları insanların çizgi film izleyerek araç beğendiğini falan sanıyorlar herhalde.

    Jant kapaklı satılmıyor diyorsunuz, yıl olmuş 2015 forester gibi kocaman arabada mercek far yok. Cam yığını kocaman çirkin mi çirkin bir patlak far koymuşlar.
    Sonra kıyaslamalarda atıyorum en dolu Crv 'nin yanına yazarlar.

    Kapak jant önemli Xenon önemli değil mi yani. Varsın kapak jantlı olsun Xenon olsun.
    Basit bir örnek daha çoğaltılabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: gralcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_

    Yine tahminimce Subaru'nun yolcu koltuğuna dahi oturmamış uzman arkadaşlar giydirmiş. Siz almayın zaten o paraya Passat var Mondeo var mis gibi onları alın :) Subaru'yu ikinci el kaygısı olan, 2-3 kuruş fazla yakmasını dert edecek olan almaz zaten. Subaru'da müşteri kitlesi olarak onları seçmemiş zaten. Subaru her konuda en iyi değildir, konfor ekonomi vs konularda eleştirilecek yanı da var. Bunu sahipleri de bilir.

    Herkes Subaru'yu eleştirir, hayatta para verip satın almaz ama içten içe gizli bir hayranlık vardır. Oto yıkamacıda bir Subaru ile 2. elde fiyatı 2 katı olan bir araç yan yana yıkansın, herkes gelir Subaru'nun sahibine soru sorar aracı inceler. Hemen parçası pahalıdır bunun, çok yakıyodur bu gibi muhabbetler başlar. 2 yıl SW Impreza kullandım, ve açıkça söyleyim Subaru'ya binmek g.t ister. Gerçekten 2. elde satması zor, servisi parçası pahalı. LPG ile binmek zorunda kaldığımız için de LPG kaynaklı masrafları can yakıyor. Ama o zevk hepsini görmezden gelmeye yetiyor. İş durumları yüzünden satmak zorunda kaldım ama işleri sağlama alayım tekrardan alacağım marka kesinlikle Subaru'dur.

    AWD'den banane, 2-3 gün kar yağacak diye fazladan 20bin lira mı vereceğim diyorsunuz ya... Çok haklısınız, bu araç size göre değil zaten, almayın. Şu yılda 2-3 gün yağan kar var ya. O 2-3 günde siz belediye evin önünü küresin diye beklersiniz passatınızla evden çıkmak için, ya da zincir takmış taksiciyi çağırırsınız. Biz o karda sokakları küreyip evden çıkıp toplanıp en ücra köşeye mangal yakmaya gideriz :) Bunun tadını, özgürlüğü bir kere hisseden, kolay kolay vazgeçmez subaru'dan. Çünkü markanın bir karakteri, bir çizgisi, özgünlüğü var. Adamlar aptal mı 4x2 manuel vites versiyon üretip güvenlik donanımlarını kısıp rekabetçi fiyatla piyasaya girmiyor? Bence ayağa düşmek istemiyorlar. Adamlar zaten amerika ve kanada'da çok iyi bir pazara sahip. Türkiye'deki maaşının 20-30 katı parayı kıt kanaat biriktirip araba alacak adamı düşünmüyor. Mal bu fiyat bu, hastası da zaten gider alır parası varsa.

    AWD Standart, CVT Standart, VDC standart, Jant kapaklı versiyon falan da yok... Ehh bi zahmet fiyat da 100.000 den başlasın...

    Aynen hocam o kadar araba değiştirdim subarunun tadı başka.

    Kar yağarken mangala gitmek güzelmiş..

    Tsubasa tasarım dili de standart sanırım.
    Subaru tasarımcıları insanların çizgi film izleyerek araç beğendiğini falan sanıyorlar herhalde.

    Jant kapaklı satılmıyor diyorsunuz, yıl olmuş 2015 forester gibi kocaman arabada mercek far yok. Cam yığını kocaman çirkin mi çirkin bir patlak far koymuşlar.
    Sonra kıyaslamalarda atıyorum en dolu Crv 'nin yanına yazarlar.

    Kapak jant önemli Xenon önemli değil mi yani. Varsın kapak jantlı olsun Xenon olsun.
    Basit bir örnek daha çoğaltılabilir.

    Foresterlarda xenon standart olarak sunuluyor zaten şekilcilik yapıp mercek diye ağlamanın bu konuya pek faydası yok gibi :) Ayrıca kıyaslamalarda da en dolu crv nin yanına yazılır çünkü forester xt en dolu crv den daha dolu bir otomobil :)




  • merceksız xenon var ama mercektır guzel duran.
    outback dekı gıbı yapsalar forester ı ıyı olurdu...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Fiyat çok saçma abartılı. Passat 70000 TL civarı iken, bunun 65000 TL olması gerekiyor. Yoksa kimse almaz.

    Subaru konusunda ciddi ciddi trollük yaptığınızı düşünüyorum.

    şener beye kimse subaru konusunda trollük yapıyor diyemez. sizi kınıyorum.

    kendisi her marka için trollük yapar, candır. ayrım yapmaz.
  • 2.0 300 beygirlik versiyonu da getirecekler mi?
  • gralcan kullanıcısına yanıt
    Şu anda getirme planları yokmuş. Tek motor, tek donanım.
  • Teknik özellikler belli oldu, şu an sadece Sport donanım geliyor yani GT-S. Eyesight var mı yok mu henüz belli değil, yoksa bile ikinci partilerde mutlaka gelicektir diye düşünüyorum, gelmezse distributorun ayıbı olur.

    Boxer 1.6 DIT 170Ps - 250Nm
    CVT - AWD - 2 mode SI Drive
    0-100: 8.9 s
    Maks hız: 210 kmh
    Boş ağırlık: (1577) kg
    Tüketim: Şehir içi 8.5, şehir dışı 6.3, karışık 7.1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi transverse -- 21 Temmuz 2015; 12:40:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    Teknik özellikler belli oldu, şu an sadece Sport donanım geliyor yani GT-S. Eyesight var mı yok mu henüz belli değil, yoksa bile ikinci partilerde mutlaka gelicektir diye düşünüyorum, gelmezse distributorun ayıbı olur.

    Boxer 1.6 DIT 170Ps - 250Nm
    CVT - AWD - 2 mode SI Drive
    0-100: 8.9 s
    Maks hız: 210 kmh
    Boş ağırlık: (1577) kg
    Tüketim: Şehir içi 8.5, şehir dışı 6.3, karışık 7.1

    Son hızı beğenmeyip ona da laf eder şimdi 1.2 tsi ile 220 gördüğünü iddia edenler
  • Ben bu 0-100 değerini doğrulayamadım acaba kaynak var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Allah Allah videolarda 9 saniyeye yaklaşan değerler yok ancak gerçekten durum böyleyse yine şanzıman canım arabanın performansını dibe vurdurmuş.

  • subaruya binmis biri,gidip ayni ayarda baska markaya kesinlikle yonelmez.misal levorg varken hayatta gidip passat jetta almam yada muadili.tum subaru kullanicilari yada cogu boyle dusunuyordur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.