Bu araç koca Subaru değil. Subaru impreza Hb in stepway versiyonu. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Subaru XV bir kez daha güncellendi: İşte fiyatı ve özellikleri (2. sayfa)
-
-
Tamam iste c segment crossover işte.quote:
Orijinalden alıntı: ARES007Bu araç koca Subaru değil. Subaru impreza Hb in stepway versiyonu.
Alıntıları Göster
Tiguan da golf ün crossover ı.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Japon teknolojisi, 4*4 ve arazi yeteneği için bu modelle ilgilenenler gidip bir Mitsubishi Eclipse Cross almalı. 0-100 14 saniye olmamalı.
-
quote:
Orijinalden alıntı: The Division Bell
Tamam iste c segment crossover işte.
Tiguan da golf ün crossover ı.
Alıntıları GösterTiguan ile aynı sınıf sayılmaz. Tıpkı stepway ın b suv olmaması gibi yada Volvo v40cc nin C suv olmaması gibi. ımpreza hb ile isim değişikliği var sadece. Zaten iç genişlik olarak da stadart model gibi. Misal tiguan golfe göre aşırı geniş bir araç.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Benim bildiğim subaru 40 yıldır turbo boxer motor yapıyor, en son örnekleri levorq ve outbackde olduğu gibi.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Turbo beslemeli bir motor olsa, gerçekten tercih edilme nedeni olur.
-
Motor olmadığı için almadım, bundan sonra motor da koysalar alamayacağım.
-
Fabrika çıkışı üründe olması ile sizin sıfır atmosferik motorlu aracı alıp turbo taktırmanız arasında büyük fark var. Çünkü orjinalde bir ürün piyasaya çıkmadan önce (otomotivde) 2 yıl gibi bir süre çeşitli doğrulama testlerinden geçerek onaylanıyor. Fakat siz gidip bunu sanayide yaptırmaya kalktığınızda ciddi risk göze alıyorsunuz demek istediğim buydu. Yoksa Subaru turbolu boxer motor üretmiyor gibi bir imada bulunmadım.
Benzer cevap;
@The Division Bell adlı kullanıcının, yanıtlanan mesajı:
Alıntı
metni:E levorg ta ayni boxer motorun turbolusu yok mu?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BekirHan -- 6 Aralık 2020; 20:14:40 > -
O dediğiniz doğru ama ilk mesajınızdan (boxer motor ve turbo, hmmm) bu anlamı çıkaramadığım için öyle yazma gereği hissettim.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Aslında ana mesaja gelen cevaplara bakarsanız onu bir arkadaşa cevaben yazmaya çalıştığımı görebilirsiniz.
-
Şuna adam gibi bir motor koysalar araba hem daha az yakar hem de daha çok tercih edilir. XV sahiplerinin yakıt tüketimlerini duyunca çıldırıyorum gerçekten. Bebe benim 240 hp'lik hayvanatla yarışıyor resmen :)
-
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-AE08F0836Şuna adam gibi bir motor koysalar araba hem daha az yakar hem de daha çok tercih edilir. XV sahiplerinin yakıt tüketimlerini duyunca çıldırıyorum gerçekten. Bebe benim 240 hp'lik hayvanatla yarışıyor resmen :)
dizel astra sahibiyken ben de çıldırıyordum, tüketimleri benim dizelle yarışıyordu.
-
Subaru xv turbo şart değil yalnız 14sn degilde 10sn hızlanmayı ayarlasalar mesela 2011 toyota auris atmosferik motor ama turbo yok 100km 10 sn de ulaşıyor.. 2.si bagaj 384 lt degilde en azından 400 lt harika olur.son olarak tavan 3cm daha yüksek olursa hem arazide hem şehirde hem uzun yolda yol tutusta konforda yağmurda çamurda karda üzerine araba tanımam...sağlam ve masrafsız...
-
Çok güzel araç ama motor bitiriyor . Kimisi diyor bu arabanın amacı hızlı gitmek değil . Değil ama 0-100 13,8 sn olunca her yönüne yansıyor bu hantallık .
-
Subaru xv harika bir araç arazide karda çamurda yağmurda ayakta kalan nadir araçlardan konforda eklenince turkiyede ister deniz turizmi ister yayla istedigin her yere gidebilirsin..????
-
-
Subaru, Suzuki, Mitsubishi, Mazda gibi araçlar bu ülkede şimdiye kadar iyi satış rakamlarına ulaşamadı. Belki Mazda bir dönem biraz daha yüksek rakamlara ulaşmış olabilir. Mitsubishi'nin ticarilerini bunun dışında tutuyorum.
Anadolu'da yaşıyoruz,ne bayileri ne servisleri ne yedek parçaları ne de ikinci elleri var bu araçların.
Olay turbo-atmosferik veya Cvt meselesi değil İstedikleri turboyu koysunlar veya son sistem tam otomatik şanzımanları, durum değişmez. Zaten güncel Suzuki vitaralarda hem turbo hem tam otamatik şanzıman hem de 4x4 sistemi var ama satış rakamları ortada.
Bu forum bu araçları öve öve bitiremez ama almaya gelince de kendileri bile almaz çünkü akıl ve mantık bu araçların çok satmasını her zaman engeller.
-
Bu arabaya turbo konmadıkça bu araba TUTMAZ TUTAMAZ. Güzel araba mı kesinlikle çok güzel araba ama maalesef motoru bizim ülkemize performans ve yakıt açısından uygun değil. Bir de ülkemizde satış ve servis ağı zayıf maalesef.
-
Almanya (VW GRUP) müsade etmeden japon araçları Ülkemizde yer edinemezler olay tamamen siyasi baskı. Para sahipleri japonları amerikaya hizmet etmek için görevlendirmiş.
-
Balon fiyatlı xv(fiyatını dövize rağmen indirmediler hala) sınıfının hala en mantıklı araçlarından birisi bence. 375-380bine xclusive xv veriyorlar. Alacak olsam tipini beğenmediğim halde gider xv alırım. Bu aracın sunduklarını bu fiyata sunan başka model var mı? Yoksa mantıklı değil demek doğru değil.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X