Şimdi Ara

superb almayı düşünüyorum, ne dersiniz? yorumlar önemli... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
3.150
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit

    kim beğenmiyo skodayı ???
    nefis araç walla
    bence fiyatıda ii gibi duruyor
    skoda seat bence kalite araçlar

  • quote:

    Orjinalden alıntı: ART

    abi bizim amcaoğlunda balköpüğü rengi var superb nin bence çok hoş bir araç passatla çoğu şeyi aynı donanımlarınıda yazarsan sevinirim ve hangi modu.



    superb passat savıyesi araba değil onu söylıyım passatın karşıtı octavia dır bunu sorabilirsin bizde yeni kasa octavia var yeni passatla içi eski passatlada ön farlırı aynı ve fiyatı daha düşük superb ın karşıtı araba phatone mudur nedır o araba tabi o biraz daha agır kaçıyo ama slasman olarak 2 sı aynı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: blacksea533


    quote:

    Orjinalden alıntı: ART

    abi bizim amcaoğlunda balköpüğü rengi var superb nin bence çok hoş bir araç passatla çoğu şeyi aynı donanımlarınıda yazarsan sevinirim ve hangi modu.



    superb passat savıyesi araba değil onu söylıyım passatın karşıtı octavia dır bunu sorabilirsin bizde yeni kasa octavia var yeni passatla içi eski passatlada ön farlırı aynı ve fiyatı daha düşük superb ın karşıtı araba phatone mudur nedır o araba tabi o biraz daha agır kaçıyo ama slasman olarak 2 sı aynı


    +1
  • quote:

    Orjinalden alıntı: MaviBodrum

    Bence bu araç Passat ile aynı kaliteye sahip ve fiyat açısından çok avantajlı, üstelik bir sürü donanım artıları var.

    Bence bu fiyat ile özelliklerini karşılaştırırsan kesinlikle kaçırma al derim.


    BENCEDE KAÇIRMA
    ŞİMDİDEN HAYIRLI OLSUN
  • süperb in elegance modellerine hastayım passatın hiçbir modeline değişmem şöyle içi sarı deri döşeme ahşap konsol 17" jantlar gerçekten süper
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yamman

    Tuuberk bence desteksiz ve bilmeden konuşuyor. Kullanmış mı? hadi onu geçtim içine oturmuş mu? yok. Eee? Skoda kötüdür.. Oooldu.


    desteksiz ve bilmeden konusuyorsun arkadasim heyecanını anlıyorum..

    bilgimin olmadıgı hiçbir topic'de yazı yazmam arkadasim keske biraz daha arastırarak elestirseydin..

    arabaların ikisini de uzun uzun inceleme fırsatım oldu ki karşılaştırma yapıyorum..

    her topic'de bilip bilmeden birsürü sey yazan bir kişi olsaydım zaten postum 4000i bulmustu...

    bu iki arabayı da incelemediğim fikrine nerden katıldığını da çözemedim doğrusu..

    bilmeden konusmanı tavsiye etmiyorum, herkes benim kadar anlayışlı olmayabilir.. bol şanslar sana hayatta..




  • Octavia golf-bora platformu uzerine,Superb ise passat(eski kasa) platformu uzerine insa edilmis araclardir...passat vw nin orta sinif modeli iken SuperB Skodanin prestij modelidir...superb nin daha donanimli ve biraz daha buyuk olmasini beklemek yanlis olmaz sanirim...kalite acisindanda bir eksigi oldugunu sanmiyorum...
    fiyat farklari ise markanin konumlandirilmasi, reklam giderleri, imaj ile ilgilidir..satin alinan metalara odenen bedelin icinde imal maliyetinin yaninda duygular,arge giderleri,gizli maliyetler,karlar,sponsorluklar, reklamlar ......daha niceleri dahildir..
  • walla passata o kadar para vereceğime superb alırım şahsen
  • arkadaşlar herkesin yorumu için teşekkür ederim. aşağıda elegance modelinin donanım ayrıntıları var, bence bu özelliklerin bazıları yeni passatta bile yok. yani donanım olarak çok iyi özellikleri var.
    passattan çok düşük fiyatlı olması bi arkadaşın dediği gibi markadan ve bu markanın üzerindeki maliyet unsurlarının farklılığından kaynaklanabilir.
    bi arkadaş fiyatın çok ucuz olduğunu yazmış, benzinlilerde dizele oranla satışta sorun yaşadıklarından cazip hale getirmek için fiyatı indirmişler, yukarıdaki listeden de görülüyorki dizelle benzin arasında çok fark yok. (3 milyar gibi bi fark var )
    ayrıca bu fiyat peşin alımlarda geçerli

    bunlara ek olarak solar sunroof ( 700 ytl ) ek donanım olarak sunuluyor

    ELEGANCE
    OTOMATİK KLİMA,
    ELEKTRİKLİ ÖN VE ARKA CAMLAR,
    ABS+EDS , ABS+EDS+ASR+MSR(1.9 TDI PD/131HP İÇİN),
    ABS+EDS+ASR+MSR+ESP(1.8T/150HP ve 1.9 TDI PD/131HP İÇİN),
    CRUISE CONTROL, YÜKSEKLİK VE DERİNLİK AYARLI DİREKSİYON,
    XENON FAR &FAR YIKAMA ÜNİTESİ,
    SUNROOF, 16" ALUMİNYUM JANTLAR,
    ÖN SİS LAMBALARI,
    3 HAFIZALI ELEKTRİK KONTROLLÜ SÜRÜCÜ KOLTUĞU ELEKTRİK KUMANDALI YOLCU KOLTUĞU,
    ISITMALI ÖN VE ARKA KOLTUKLAR,
    PARK SENSÖRÜ, ÇOK FONKSİYONLU GENİŞ EKRANLI YOL BİLGİSAYARI,
    ALARM, YAĞMUR SENSÖRÜ, DİREKSİYONDAN KUMANDALI RADYO VE CD CHANGER,
    ARKA CAM PERDESİ, SÜRÜCÜ VE YOLCU ÖN, YAN HAVA YASTIKLARI, TAVAN HAVAYASTIKLARI,
    AHŞAP DEKOR, DERİ DİREKSİYON PAKETİ, KATLANABİLİR KONTAK ANAHTARI,
    8 HOPARLÖR, ARKA OKUMA LAMBALARI, ÖN VE ARKA KOL DAYAMA YERLERİ VE BARDAKLIKLAR,
    SU ISITICILI NOZIL, TORPİDO SOĞUTMASI, GÖZLÜK KABI, YÜN HALILAR, KAPI LAMBALARI, SİLECEK SUYU ISITICISI, OTOMATİK KARARAN İÇ DİKİZ AYNASI, 12V SOKET.




  • ben passatla birçok şeyi aynı demiştim yalnız passatla aynı sınıfta demedim arkadaşım birdaha bakarsan yazıma sevinirim.


    arkadaşlar birde şu var eğer super b phaetonun karşıtıysa ozaman çok alakasız olmazmı çünkü phaeton u super b ile karşılaştırırsak phaetonun özelliklerini say say bitmez.benim bildiğim octavia bora ile polo fabia ile
    super b ise passat ile karşılaştırılıyordu.

    phaeton wvnin tek olarak üretmiş olduğu bir araç zaten skoda ile karşılaştırmaları yaparsanız:

    polo:fabia
    bora:octavia
    passat:super b

    phaeton:skoda wvdeki phaetonun karşılığını henüz üretmedi.

    bence o fiyata super b çok uygun al derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ART -- 27 Eylül 2005, 20:19:54 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: blacksea533


    quote:

    Orjinalden alıntı: ART

    abi bizim amcaoğlunda balköpüğü rengi var superb nin bence çok hoş bir araç passatla çoğu şeyi aynı donanımlarınıda yazarsan sevinirim ve hangi modu.



    superb passat savıyesi araba değil onu söylıyım passatın karşıtı octavia dır bunu sorabilirsin bizde yeni kasa octavia var yeni passatla içi eski passatlada ön farlırı aynı ve fiyatı daha düşük superb ın karşıtı araba phatone mudur nedır o araba tabi o biraz daha agır kaçıyo ama slasman olarak 2 sı aynı



    arkadaşlar lütfeeeennn...phaeton audi a8,mercedes s,bmw 7 serisi arabaların rakibi bi araçtır...nasıl olurda superb yi bunlarla uzaktan yakından karşılaştırırsınız...alın size phaeton fiyatları karşılaştırın bakalım...

    PHAETON

    MODEL
    Fiyat(euro)

    Phaeton V6 4MOTION 5 Koltuk 120,290

    Phaeton V10 TDI 4MOTION 5 Koltuk 140,400

    Phaeton V10 TDI 4MOTION 4 Koltuk 156,100

    Phaeton W12 4MOTION 4 Koltuk 192,300



    PHAETON LONG


    Phaeton V10 TDI 4MOTION 5 Koltuk 145,600
    Phaeton V10 TDI 4MOTION 4 Koltuk 160,400
    Phaeton W12 4MOTION 4 Koltuk 192,300




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ART

    ben passatla birçok şeyi aynı demiştim yalnız passatla aynı sınıfta demedim arkadaşım birdaha bakarsan yazıma sevinirim.


    arkadaşlar birde şu var eğer super b phaetonun karşıtıysa ozaman çok alakasız olmazmı çünkü phaeton u super b ile karşılaştırırsak phaetonun özelliklerini say say bitmez.benim bildiğim octavia bora ile polo fabia ile
    super b ise passat ile karşılaştırılıyordu.

    phaeton wvnin tek olarak üretmiş olduğu bir araç zaten skoda ile karşılaştırmaları yaparsanız:

    polo:fabia
    bora:octavia
    passat:super b

    phaeton:skoda wvdeki phaetonun karşılığını henüz üretmedi.


    bence o fiyata super b çok uygun al derim.


    benimde anlatmak istediğim bu iştee....+1




  • +1500
  • quote:

    Orjinalden alıntı: shamsheytani


    quote:

    Orjinalden alıntı: ART

    ben passatla birçok şeyi aynı demiştim yalnız passatla aynı sınıfta demedim arkadaşım birdaha bakarsan yazıma sevinirim.


    arkadaşlar birde şu var eğer super b phaetonun karşıtıysa ozaman çok alakasız olmazmı çünkü phaeton u super b ile karşılaştırırsak phaetonun özelliklerini say say bitmez.benim bildiğim octavia bora ile polo fabia ile
    super b ise passat ile karşılaştırılıyordu.

    phaeton wvnin tek olarak üretmiş olduğu bir araç zaten skoda ile karşılaştırmaları yaparsanız:

    polo:fabia
    bora:octavia
    passat:super b

    phaeton:skoda wvdeki phaetonun karşılığını henüz üretmedi.


    bence o fiyata super b çok uygun al derim.


    benimde anlatmak istediğim bu iştee....+1




    arkadaşlar sıralama yanlış
    bora golf gibi arabalarda vw nın karşıtı yok skoda da yeni octavia yı gören ve binen varsa anlar ne demek istedigimi çünki superb daha lüks sınıfta bi araç passatın en düşüğü kaç milyardan başlıyo 42 ...superb ise 53 yani sizcede passatın karşıtı olabilirmi ve kasaların boyutları ve araçların gidişi bile nerdeyse aynı fabia=polo passat = octavia superb = phaton




  • quote:

    Orjinalden alıntı: blacksea533


    quote:

    Orjinalden alıntı: shamsheytani


    quote:

    Orjinalden alıntı: ART

    ben passatla birçok şeyi aynı demiştim yalnız passatla aynı sınıfta demedim arkadaşım birdaha bakarsan yazıma sevinirim.


    arkadaşlar birde şu var eğer super b phaetonun karşıtıysa ozaman çok alakasız olmazmı çünkü phaeton u super b ile karşılaştırırsak phaetonun özelliklerini say say bitmez.benim bildiğim octavia bora ile polo fabia ile
    super b ise passat ile karşılaştırılıyordu.

    phaeton wvnin tek olarak üretmiş olduğu bir araç zaten skoda ile karşılaştırmaları yaparsanız:

    polo:fabia
    bora:octavia
    passat:super b

    phaeton:skoda wvdeki phaetonun karşılığını henüz üretmedi.


    bence o fiyata super b çok uygun al derim.


    benimde anlatmak istediğim bu iştee....+1




    arkadaşlar sıralama yanlış
    bora golf gibi arabalarda vw nın karşıtı yok skoda da yeni octavia yı gören ve binen varsa anlar ne demek istedigimi çünki superb daha lüks sınıfta bi araç passatın en düşüğü kaç milyardan başlıyo 42 ...superb ise 53 yani sizcede passatın karşıtı olabilirmi ve kasaların boyutları ve araçların gidişi bile nerdeyse aynı fabia=polo passat = octavia superb = phaton



    senin dediğine bakarsak phaeton en ucuz 120000euro=193 milyar=193binytl...şimdi 53 milyarlık superb ile 193 milyarlık pheatonu karşılaştır bakalım...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: shamsheytani


    quote:

    Orjinalden alıntı: blacksea533


    quote:

    Orjinalden alıntı: shamsheytani


    quote:

    Orjinalden alıntı: ART

    ben passatla birçok şeyi aynı demiştim yalnız passatla aynı sınıfta demedim arkadaşım birdaha bakarsan yazıma sevinirim.


    arkadaşlar birde şu var eğer super b phaetonun karşıtıysa ozaman çok alakasız olmazmı çünkü phaeton u super b ile karşılaştırırsak phaetonun özelliklerini say say bitmez.benim bildiğim octavia bora ile polo fabia ile
    super b ise passat ile karşılaştırılıyordu.

    phaeton wvnin tek olarak üretmiş olduğu bir araç zaten skoda ile karşılaştırmaları yaparsanız:

    polo:fabia
    bora:octavia
    passat:super b

    phaeton:skoda wvdeki phaetonun karşılığını henüz üretmedi.


    bence o fiyata super b çok uygun al derim.


    benimde anlatmak istediğim bu iştee....+1




    arkadaşlar sıralama yanlış
    bora golf gibi arabalarda vw nın karşıtı yok skoda da yeni octavia yı gören ve binen varsa anlar ne demek istedigimi çünki superb daha lüks sınıfta bi araç passatın en düşüğü kaç milyardan başlıyo 42 ...superb ise 53 yani sizcede passatın karşıtı olabilirmi ve kasaların boyutları ve araçların gidişi bile nerdeyse aynı fabia=polo passat = octavia superb = phaton



    senin dediğine bakarsak phaeton en ucuz 120000euro=193 milyar=193binytl...şimdi 53 milyarlık superb ile 193 milyarlık pheatonu karşılaştır bakalım...




    kasaların boyutlarına bak anlarsın bbi düşün istersen skodamı aynı klasmanda arabayı daha fazla paraya satar vw mı tabiki vw eeeee o zaman ????




  • yaaa arkadaşlar her iki markayı aynı firma üretiyor diye arabalar hep birbirlerini karşılamak zorunda mı? yani niye bi markadaki modelin karşılığını diğer markada arıyorsunuz? işte size sıralama :




    mini sınıf :
    vw :polo / skoda : fabia

    compact sınıf (golf sınıfı diye de geçer) :
    vw : golf,bora / skoda : -

    orta sınıf :
    vw : - / skoda : octavia

    üst sınıf :
    vw : passat / skoda : superb

    süper üst sınıf :
    vw : phaeton / skoda : -




    bu sıralama da tek tereddütüm octavia orta sınıf değil de compact-orta arası sayılabilir. tabii bu sınıflar otomobil firmaları ve çevreleri tarafından kesin çizgilerle çizilmediği için tartışmaya böyle açık oluveriyor. yukarıdaki sınıflandırma araçların, donanım, motor, fiyat ve boyutları hep beraber dikkate alınarak bizzat tarafımdan yapılmıştır. yani belirttiğim gibi kesin çizgiler olmadığı için de tartışmaya açıktır. tartışabiliriz, ama kavga ve saygısızlık etmeden. yalnız tartışmayacağım ve kesinlikle doğru olduğunu iddia ettiğim tek şey golf'ün compact sınıf olmasıdır. çünkü compact sınıf vw golf'ün üretilmesiyle birlikte ortaya atılmıştır ve bunun için de tüm dünya otomotiv çevrelerince compact sınıf aynı zamanda golf sınıfı olarak da isimlendirilmektedir.

    edit : bu forumda tablo yapmak imkansız. ne güzel de tablo şeklinde ayarlamıştım. ama yazı editöründe tasarlandığı gibi çıkmıyor mesaj. aklınızda olsun. boşuna tablo şekli çıkarmaya çalışmayın. çok uğraşmak zorunda kalabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aya -- 27 Eylül 2005, 21:28:24 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: blacksea533


    quote:

    Orjinalden alıntı: shamsheytani


    quote:

    Orjinalden alıntı: blacksea533


    quote:

    Orjinalden alıntı: shamsheytani


    quote:

    Orjinalden alıntı: ART

    ben passatla birçok şeyi aynı demiştim yalnız passatla aynı sınıfta demedim arkadaşım birdaha bakarsan yazıma sevinirim.


    arkadaşlar birde şu var eğer super b phaetonun karşıtıysa ozaman çok alakasız olmazmı çünkü phaeton u super b ile karşılaştırırsak phaetonun özelliklerini say say bitmez.benim bildiğim octavia bora ile polo fabia ile
    super b ise passat ile karşılaştırılıyordu.

    phaeton wvnin tek olarak üretmiş olduğu bir araç zaten skoda ile karşılaştırmaları yaparsanız:

    polo:fabia
    bora:octavia
    passat:super b

    phaeton:skoda wvdeki phaetonun karşılığını henüz üretmedi.


    bence o fiyata super b çok uygun al derim.


    benimde anlatmak istediğim bu iştee....+1




    arkadaşlar sıralama yanlış
    bora golf gibi arabalarda vw nın karşıtı yok skoda da yeni octavia yı gören ve binen varsa anlar ne demek istedigimi çünki superb daha lüks sınıfta bi araç passatın en düşüğü kaç milyardan başlıyo 42 ...superb ise 53 yani sizcede passatın karşıtı olabilirmi ve kasaların boyutları ve araçların gidişi bile nerdeyse aynı fabia=polo passat = octavia superb = phaton



    senin dediğine bakarsak phaeton en ucuz 120000euro=193 milyar=193binytl...şimdi 53 milyarlık superb ile 193 milyarlık pheatonu karşılaştır bakalım...




    kasaların boyutlarına bak anlarsın bbi düşün istersen skodamı aynı klasmanda arabayı daha fazla paraya satar vw mı tabiki vw eeeee o zaman ????



    kasa boyutumu???pheaton 2200kg,superb 1395 kg....herşeyi bikenara bırak iki arabanın aynı sınıfta olup birbiri ile rekabet etmesi için en azından fiyatlarının birbirine yakın olması lazım...53 milyar--193 milyar..3superb=1pheaton




  • Al işte Adı üstünde SUPERB...
  • Karoser, iç mekan
    Kuruluşundan bu yana halk için yaptığı otomobillerle tanınan Volkswagen'in Almanca kelime anlamı da halk otomobili. Ancak firmayı üst sınıfta Mercedes S Serisi, BMW 7 Serisi, Audi A8 ve Jaguar XJS'e rakip hale getiren Phaeton, marka ismiyle çelişiyor. Halka, saydığımız modeller kadar uzak olan bu otomobil, olsa olsa "boss-wagen" olabilir! Beş metreyi aşkın boyu ve 2881 mm'lik aks mesafesiyle boyutları sınıf standartlarında olan Phaeton, ok gibi uzayan saldırgan burun yapısı ve yeni Golfte de bir benzeri kullanılan alt kısmına sinyal lambası entegre edilmiş farları dışında genel olarak basit ve düz hatlardan oluşuyor. Dinamik görünen otomobilin LED'li stoplar gerçekten göz kamaştırıcı. Phaeton'un lüks iç mekanı, kullanılan malzeme kalitesi, tasarım özellikleri ve işçiliğiyle kusursuz gibi görünüyor. Eğer tekerlekleri olmasaydı Phaeton'u Art Decor ya da Maison Française gibi dergilerde değerlendirmeye almak da mümkün olabilirdi. Deri kaplı kokpit, üzerinde zarif bir analog saat bulunan geniş orta konsol, vites konsolu ve direksiyon göbeği neredeyse sayılamayacak kadar çok görünen düğmelerle kaplı. Onları görünce insanın aklına "bir otomobili hareket ettirmek için gerçekten bu kadar düğme gerekli mi" sorusu geliyor. Şüphesiz değil ama en ufak detayın bile düşünülmesiyle ortaya çıkan muhteşem konfor ve sürüş güvenliğinde o düğmelerin payı büyük. İşin iyi yanı, çok sayıdaki düğmenin kullanımı, yerlerine alıştıktan sonra BMW'nin i-Drive'ıyla kıyaslanamayacak kadar kolay. Çok kaliteli olduğunu hissettiren ahşap kaplamalarla süslenmiş kokpitin üstünde köşelere park destek sisteminin LED'li göstergeleri yerleştirilmiş. Otomobilin gösterge tablosu adeta bir mücevher gibi işlenmiş. Özellikle gece sürüşlerinde kokpit aydınlatıldığında uçak kokpitinden farksız görünüyor. Öyle ki, kapı kollarının içi bile aydınlatılmış. Gündüz kullanımlarındaysa özellikle 320 km/s'de son bulan hız göstergesinin ihtişamı bile yeter. Phaeton'ın dört bölge için farklı ısıya programlanabilen kliması, otomatik açılıp kapanan kapaklar sayesinde dolaylı yoldan gelen hava akımının, güçlü üflemenin yarattığı rahatsızlık ve gürültü olmadan kabine aktarılmasını sağlıyor. Özellikle akım üst yola yönlendirildiğinde, havanın kokpit üzerindeki yüzlerce delikten oluşan şık ızgaradan kabine dağıtılması etkileyici bir şov. Phaeton'ın arka koltuktaki yolcuları klimayı kendileri de ayarlayabiliyor. 2+2 oturma konseptine sahip olan otomobilin masaj da yapabilen bütün koltukları elektrik kumandalı olarak istenilen oturma pozisyonuna ayarlanabildiği gibi ısıtılıp soğutulabiliyor. Arka koltuk yolcuları kol dayanaklarının önüne yerleştirilmiş kumandalarla ön yolcu koltuğunu ileri/geri de alabiliyor. Ön yolcu kol dayanağının içinde GSM telefon yer alıyor. Phaeton'ın BMW 7 Serisi'ndeki gibi elektrik kumandalı olan bagaj kapağı, üzerindeki büyük VW logosuna dokunarak ya da uzaktan kumandayla açılabiliyor. Ama kapak sadece alt kısmındaki düğmeye basılarak kapatılıyor. Aracın tıpkı rakipleri gibi 500 litrelik bagajı, sınıf standartlarını karşılıyor. Söz uzaktan kumandaya gelmişken, üzerinde güç ve prestij adına böylesine çalışılmış, gerçekten çok etkileyici olan bir araçta Golf, Bora ve Passat'tan alınan uzaktan kumandanın kullanılması, olsa olsa VW'nin bu sınıftaki acemiliğinin eseri olabilir.


    daha fazla bilgi istiosanhttp://arabam.milliyet.com.tr/testarsiv3.asp?page=6&rowid=480&yil=2003/06
    hala superb ile pheaton u karşılaştırosan diycek bişeyim yok blacksea533
    ...




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.