Şimdi Ara

SUV tavisyesi 4x4 öncelikli. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
0
Favori
3.013
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 4x4 istiyorsanız Vitara.


    Ben de Vitara düşünüyordum ama eşimin cam tavan isteği ile 4x4 ten vazgeçip cam tavanı tercih ettik ve 2019 Peugeot 2008 aldık.


    Ama hala Vitara gördüm mü dönüp bakarım.


    1.4S 6 ileri otomatik 4x4 iyi bir araç.

  • Pick-Up düşündünüz mü hiç? @Bmmann

  • Jackal78 kullanıcısına yanıt

    iç alan yakıt vergi köprü kullanımı park vs gibi birçok eksisi var ama yanlış bildiğim veya değer dediğiniz bir öneriniz varsa dinlemek isterim tabi

  • Bmmann B kullanıcısına yanıt

    Marka modelden bağımsız;

    Köprüleri kullanabiliyorsunuz artık o konuda sıkıntı yok.

    İç alandan kastınız ferahlık vs ise o konuda da bir sorun yok. Arka koltuk sırtlıkları biraz dik konumlanmış olur genelde. Ama diz mesafesi vs. gayet yeterli.

    Yakıt derseniz aşağı yukarı ortalama 10 Lt civarıdır.

    Vergi mevzusu; 4x4 modeller otomobil olarak vergilendirilir. Genelde 2.0 Lt üstü olduğu için biraz tuzludur.

    Park; evet sıkıntılı olabilir. Uzun araçlar doğal olarak.


    Bu arada 4x4 Navara kullanıyorum. H.içi iş için, H.sonu dağ bayır gezmek için.. Şimdiye kadar memnunum sorun yaşamadım.

    Son olarak yukarıda sözü geçen binek 4x4 lere nazaran arazide daha başarılı olduklarını düşünüyorum.

  • ix35
  • Bmmann B kullanıcısına yanıt

    İmkanınız var ise suv için has japonları öneririm(made in japan) :)

    Subaru veya Mazda. Şu an kullandığım araç Mazda Cx5. Oldukça donanımlı, problemsiz, yakıtı makul, büyük bir suv. İki çocuk babasıyım ve aileme rahatlıkla yetiyor.

    Maddi güç yeterse Volvo'nun suvları da çok güzel,ancak onlar için 500k 'yı aşmak gerekir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dizel Mazda CX-3


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • integral77 İ kullanıcısına yanıt

    Ondan aklım vitarada subaru için o motor o şanzumana oldumu yorumları çok fazla mazda servis vs ile aklımda soru işareti

    Tabiki bende eşimde volvo görünce çok beğeniyoruz ama onlarda ev paraları civarlarında yani...


    Vitarada gözümüze hoş gelior ama cx5in tasarımıda hoş f/p birazda herşey

  • Bmmann B kullanıcısına yanıt

    Vitara fiyatlarına baktım. Donanımlı olan versiyon 370bin. Şahsi fikrim kesinlikle o fiyatı haketmiyor. İçine binince zaten hemen farkedersiniz. Donanımı fena değil ama iç kalite çok ucuz hissettiriyor.

    Üst sınıf xv bile 399bin görünüyor. Xv lehine birçok donanım üstünlüğü de var. Elektrikli deri koltuk, elektronik el freni, kablosuz şarj, 4 usb, bağımsız süspansiyon, android auto vs. Vitaraya göre daha özenli, daha güvenli araç. Performanstan yana endişeniz varsa test sürüşü yapabilirsiniz. Güvenlik olarak subaru vitara ile kıyaslanmaz, bana göre volvo ayarında. Darbe azaltan dingil, koltuklar, koltuk başlıkları, iyi çalışan isight, sürekli 4*4, boxer motor vs güvenliği arttıran detaylar.

    Vitara yerine cx3 olabilir, eclipse cross olabilir. Vitaranın hakkı en ful olanı 300bin. Avrupa fiyatlarına bakabilirsiniz. Ucuz bir araç. Sırayla cx3, vitara ve xv ye binin, ne demek istediğimi anlarsınız.

    Xv hakkındaki duyduğunuz olumsuz yorumlar genelde sahibi olmamış, kağıt üzerindeki verilere bakarak yorum yapanlar. Sahibi olanlar böyle demez çünkü bu konuda kötü hissettirmiyor. Alırken ben de çok yakacağını, performansı kötü olacağını düşünüyordum. Bu konularda şikayetim yok.

    Gücünüz yetiyorsa tabii ki cx5, crv, rav4,forester daha güzel seçenekler. Ama alt segmente inince xv neredeyse b sınıf fiyatına güzel şeyler sunuyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 26 Kasım 2020; 12:50:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Suzuki Vitara 1.4S tavsiye ederim. 2017 yılında sıfır olarak aldım. 3 yıl 50.000 km oldu. Sorun yaşamadım. Memnunum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kul Ahmet -- 26 Kasım 2020; 13:17:22 >
  • commandx C kullanıcısına yanıt

    XV incelemelerin izlediğimde de söylenen yorumlar ağır olduğuna dair ama ben hız tutkunu değilim max max 120 olur okadar.

    Ama dediğiniz gibi test sürüşleri yapmadan denemeden anlaşılmaz facede iki modelinde gruplarına katıldım ordaki havayıda koklamaya çalışıyorum

  • Şehir içi kullanımı ya da eşinizin kullanma durumunu bilmiyorum ama kamp işleri için en uygunu pik-up. Ranger, L200 ya da navara.

  • Bmmann B kullanıcısına yanıt

    Zaten ağır araba. Performans olarak zayıf ama bu durum biraz da beklenti meselesi. Kimisi için gitmiyor ama benim gibi kullanıcılar için yeterli performansa sahip. Performans derdim yok, işimi görüyor mantığındayım. Sunduğu artıların yanında performans eksisi hiç gözüme batmıyor. Verdiği güven, yol tutuşu, sürüş keyfi, arazi kabiliyeti performansını unutturuyor. 120 pek geçmiyorsanız zaten her türlü memnun olursunuz diye düşünüyorum. Performans eksikliği 120den sonra hissediliyor daha çok.


    Aynı şekilde cvt de öyle. Kimisi için rezalet bir şanzıman bana göre en iyi şanzıman(xv özelinde).


    Dediğim gibi en mantıklısı test sürüşü yapmak. Kafanızdaki araçları aynı gün sırayla test edince farkı daha iyi anlıyorsunuz.

  • 4x4 kullancısı olarak söylüyorum offroad yoksa yük çekmeyecekse 4x4 gerçekten gereksiz sadece yüksek bir araba alın

  • Bmmann B kullanıcısına yanıt

    Hocam almadan mutlaka test sürüşü yapın. Performans önemsiz ise Vitara yerine Xv bence daha mantıklı. Daha büyük bir araç istiyorsanız Forester veya Cx5 kesinlikle çok iyi. Eğer İstanbul'da iseniz görmek isterseniz aracımı inceleyebilirsiniz(yanlış anlamayın aracım satılık değil, sadece fikir için:) )

    Hakkınızda hayırlısı...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wehrmacht kullanıcısına yanıt

    gerekli değilden ziyade, altında yerden yüksek bi araç olduğunda ister istemez insanı doğaya itiyor tecrübeyle sabit 4x4 alan doğayla vakit geçirmeye daha fazla zaman harcıyor(bende de başladı) ama dediğin gibi çok nadir 4x4 e aldım  


    şuan yeni araç alacak olsam yinede ilk 4x4'ten aşşağı almam :D

  • quote:

    Orijinalden alıntı: R.Romanoviç

    gerekli değilden ziyade, altında yerden yüksek bi araç olduğunda ister istemez insanı doğaya itiyor tecrübeyle sabit 4x4 alan doğayla vakit geçirmeye daha fazla zaman harcıyor(bende de başladı) ama dediğin gibi çok nadir 4x4 e aldım  


    şuan yeni araç alacak olsam yinede ilk 4x4'ten aşşağı almam :D

    Aile büyüdükçe şikayet artıyor sonra daha konforlu kullanışlı lüx modellere geçmek yada alçak binek araç bakmak zorunda kalınıyor veya aileye bir araba daha alınıyor sonra 4x4 atıl kalıyor maalesef.. 





  • 150-170 aralığında 2009-2011 arası hatasız captiva bulabilirsiniz. hem cebinize para da kalır. aşağıda yazan araçlara nispeten 1 tık fazla yakar ama en azından gerçek cipe binersiniz.


  • Hafif ve yaklaşma açıları daha geniş araçlara yönelin derim. Ağır araçlar arazide ister istemez problem. Sadece off road için istiyorsanız binek bir otomobili günlük kullanır ikinci bir araç olarak da bir Lada Niva alabilirsiniz. Bence daha mantıklı bir hareket.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icantthisallday

    150-170 aralığında 2009-2011 arası hatasız captiva bulabilirsiniz. hem cebinize para da kalır. aşağıda yazan araçlara nispeten 1 tık fazla yakar ama en azından gerçek cipe binersiniz.


    Bu hurda ile wrangler aynı yakıtı tüketiyor aynı bakım maliyetleri ile yürüyor.

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.