Bildirim
Switch hub problemi
Daha Fazla ![](/static/forum/img/downicon.png)
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az ![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil
![](/static/forum/img/Forum-Mobil.gif)
![](/static/forum/img/close.png)
Giriş
Mesaj
-
-
quote:
Orjinalden alıntı: yigit1453
Arkadaşlar ben bi airties switch aldım pcyi bağlıyorum swicht e ağ bağlantısında Sınırlı bağlantı veya bağlantı yok yazıyor bu problemi nasıl çözebilirim lütfen yardım edin...
Merhaba,
Bahsettiğiniz problemin çözümü için verdiğiniz bilgiler yetersiz. Mesela ağınızda modem vb bir cihaz varmı veya sadece Switch + PC şeklinde bir bağlantı ile mi bu mesajı alıyorsunuz?
Eğer sadece Switch + PC şeklinde bir bağlantı var ve PC'de IP yapılanması otomatikde ise bu mesajı almanız normaldir. PC otomatik IP alamadığı zaman bu mesajı verir. PC'niz ortamdaki herhangi bir cihazdan IP alamamaktadır.
Mevcut ağ yapınızı belirtirseniz daha detaylı bir yorum mümkün olabilir. -
DHCP yi arıyordur bulamıyordur o yüzden ip atamasıda yapılmıyordur. el ile ip atması yapmalısın
yada elinde router özellikli bir modem varsa bir kabloyuda ona çek herşey tıkır tıkır çalışsın
zaten modeme bağlı diyorsan tcp ip ayarlarını otomatik yap(önceden el ile girmiş olabilirsin)
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X