Şimdi Ara

Talisman Satışta sınıfta Kaldı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
129
Cevap
0
Favori
5.692
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ww geni premiuma soktuğunuz yetmedi şimdide reno ve prestijden bahsediyolar ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araba güzelde PAHALI ULAN PAHALIIII PAHALIII
    akıl şey değil ki sokasın...
    Benim bildiğim rekabet arttıkça fiyat düşer.
    Bunlar heryerden sokmaya çalışıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Demekki ne ogrendik? Markanin hitap ettigi musteri kalitesinden daha kaliteli araba yapmayacaksin aga.

    Öğrenilmesi gereken hitap ettiğin müşteri kitleye uygun fiyat verebilmek.Yoksa böyle nal toplarsın satışlarda Sen bi Vw değilsin son 10 yılda 3 farklı isimle araba sunmuş bir markasın.
  • Hocam fanboy değilim ama algı bence böyle mesela sembol ve accent blue nun algisida böyle sembolü sorsan parçası ucuz teneke derler bundan öteye gitmez. Ama blue öyle değil daha albenisi var veya ceed ve megane da öyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeter gali bu kaçıncı talisman tutmadı konusu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 sene sonra baska isimde araba cikartirlar talisman da digerleri gibi unutulur gider.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyatı düşük de tutsalar satmaz bu araç. Daha doğrusu çoğu model Passat karşısında başarısız olur çünkü millet daha arabayı almadan satmanın derdine düşmüş durumda. Ülkemizde D segmentinin piyasası da ortada olduğuna göre kimse Talisman'la 508'le Mondeo'yla macera aramaz. Passat'ın filo satışlarını da unutmamak lazım.
  • Passat başlangıç fiyatı 101 ise ,bikere psikolojik ve marka algısı olarak sen 90/95'ten gireceksin piyasaya ki millet sana yönelsin,bence talisman çok kaliteli bir araç fakat fiyatı aşırı yüksek...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SHIHAD kullanıcısına yanıt
    Hyundai Kia'nın da sahibi.
  • Aklımı peynir ekmekle mi yedim o parayı Talisman'a gömeyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu konuda defalarca yazıldı, tabi herkesin şahsi fikridir.Bence talismanın artık yıllar boyu talisman diye devam etmesi lazım.5 seneye bir isim değiştirirsen insanların kafasına yerleşemiyorsun işte.Passat kaç yıldır passat, mondeo kaç yıldır mondeo, superb desen öyle, c5 desen öyle.Talisman'ın da bu isimle devam etmesi ve rekabetçi fiyatlarla satılması lazım.İlerde almayı düşündüğüm bir model talisman ama güvenemiyorum ya bunun da üretimini sonlandırırlarsa diye.Ayrıca herkes dizel otomatik araca binmek zorunda değil, verimli bir turbo benzinli manuel aracın da ürün gamında olması lazım.Yoksa şu rekabetçi ortamda diğer araçlardan kalite anlamında çok farkı olduğuna inanmıyorum.Saygılarımla..
  • Eee ne olacaktı? Şu an D sınıfında premium olmayan en mantıklı araba Passat. Satmakta haklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • talisman pasaatin 10 kati guzel bence yasarimi. ama megane cok benzediginden millet megane sedan a yonlenevek sanirim. birde euro cok deher kazandi abrupa arac fiyatlari uctu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .Müdür.

    quote:

    Orijinalden alıntı: SHIHAD


    quote:

    Orijinalden alıntı: geronimoooooo

    Merak ediyorum hangi güney koreli renault dan daha prestijli (genesis demeyinTürkiyede satılanlardan bahsediyoruz)

    Elantra >fluence
    Tucson > kadjar
    İ20 > clio
    ...

    Fluence 6 yıllık bi model yeni çıkan elentrayla niye kıyaslıyorsun ki ? Megane 4 gelince kıyaslarız.
    Clio > i20 (Avrupa halkının seçimindende kanıtlayabiliriz)
    Megane>i30
    Scenic>......
    Renault Truck >......
    Talisman >......
    Renault 1899> Hyundai 1967
    RenaultF1>......
    Önce model üretsinde sonra prestije bakalım.







    Clio satıp i20 almıştım. Clio gitsin kumda oynasın. :D

    Clio'yu 15.000 , i20 'yi 34.000 km kullandım. Kimse bana Clio, i20'den iyi araba demesin. Motor seçeneği haricinde her türlü konuda ezer geçer i20.

    Madem Fluence 6 yıllık, i30 kaç yıllık ? Oda kasa değişecek. Yeni i30 geldiği zaman karşılaştırırsınız. Eskiyi karşılaştıracaksak eğer i30, Megane 3'ün içinden geçer. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: areels

    Hyundai Kia'nın da sahibi.

    Biliyorum hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boşversenize, her köşe başında görmeye gerek yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Renonun Türkiyedeki temsilcisine gidip sormak lazım, hocam sen olsan 100 binden fazla parayı bu arabaya gömer misin?

    Tamam araba güzel, tamam araba rakiplerinden belki daha dolu, tamam araba şöyle böyle... iyi ama bu araçları alan 100 kişiden 90ı desinler diye alıyor bu arabayı. Yoksa c segmenti yeterken neden d segmentini alsın ki?

    Bu yüzden reno kendisine bir dönüp bakmalı ve ben renoyum arkadaş benim fiyatlarım uygun olduğu için alıyor insanlar demesi lazım.
  • Beklenen gelişme. "Passat'ı silecek, ortalığı kasıp kavuracak" beklentisinde olanlar zaten ağır Renault manyağı yada ağır Vw haterlarıydı. Renault gibi D segmentinde istikrarın " İ " sine sahip olmayıp, bir o model bir bu model takılan bir markadan böyle bir beklenti içerisine girmek, otomobil piyasasından bi haber olmaya dalalettir. Talisman'ın beklenen başarıyı elde edebilmesi için en az iki nesil daha bu tasarım anlayışı ve çizgisinde ilerlemesi lazım. Bu yüzden bu satış rakamları da marka için hayal kırıklığı değil. Orta/Üst segmentte yer edinebilmek öyle birilerinin zannettiği kadar kolay bir iş değil, bunun artık anlaşılmış olması gerekli.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: .Müdür.

    quote:

    Orijinalden alıntı: SHIHAD


    quote:

    Orijinalden alıntı: geronimoooooo

    Merak ediyorum hangi güney koreli renault dan daha prestijli (genesis demeyinTürkiyede satılanlardan bahsediyoruz)

    Elantra >fluence
    Tucson > kadjar
    İ20 > clio
    ...

    Fluence 6 yıllık bi model yeni çıkan elentrayla niye kıyaslıyorsun ki ? Megane 4 gelince kıyaslarız.
    Clio > i20 (Avrupa halkının seçimindende kanıtlayabiliriz)
    Megane>i30
    Scenic>......
    Renault Truck >......
    Talisman >......
    Renault 1899> Hyundai 1967
    RenaultF1>......
    Önce model üretsinde sonra prestije bakalım.







    Clio satıp i20 almıştım. Clio gitsin kumda oynasın. :D

    Clio'yu 15.000 , i20 'yi 34.000 km kullandım. Kimse bana Clio, i20'den iyi araba demesin. Motor seçeneği haricinde her türlü konuda ezer geçer i20.

    Madem Fluence 6 yıllık, i30 kaç yıllık ? Oda kasa değişecek. Yeni i30 geldiği zaman karşılaştırırsınız. Eskiyi karşılaştıracaksak eğer i30, Megane 3'ün içinden geçer. :)

    Hepsine eyvallahta i30 ile Megan karşılaştırıp Megan iyidir deyince söylenecek bir şey de kalmıyor. i30 dan 2 adet megan malzemesi çıkar, Hyundai nin diğer tüm modellerine laf söylenir eyvallah derimde i30 u ezdirmem. i30 karşılaştırılacaksa dengi Astra veya Golf olur diğerleri fasa fiso.




  • İlk geldiği zaman yazdım, bu aracın Turbo Benzinli modeli insanların ayakları alışıncaya kadar mesela ilk 10000 adet araç için 69000TL civarı olmalıydı.



    Ama maalesef Renault'un satış ve pazarlamadan gram anlamayan kadrosu aracı ölü doğurdu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.