Şimdi Ara

Tamirci olalım! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
2
Favori
2.744
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cormen

    Cihazlar nokta atışı sorunu göstermez. Aracın belirli yerlerindeki sensörlerden gelen veriler marj dışındaysa hata verir. Bu verilerden yola çıkarak arıza aranır. Bunun için de ya tecrübe ya da aracın servis manuelleri gereklidir. 106 XR gibi eski teknoloji bir otomobile OBD bağlayıp bir şey olmasını beklemeyin.




    Birde Fiat'ın elektronik sistemleri var evlere şenlik. Arabanın aküsü bitene kadar ruhu duymuyor, yeni aküyü takınca arıza ışığını yakıyor



    Neyseki arıza ışığını silmesi kolay. Kapatıp açınca siliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hocam manisa merkezdeki sanayiden ziyade saruhanlıdaki sanayiye gidin derim. ben de eskiden manisada yaşardım. orası ile bağımı kopartmadım. görüştüğüm bir kaç arkadaşım saruhanlıdaki sanayinin daha iyi olduğunu söylemesiydi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SISU -- 18 Ağustos 2018; 22:36:3 >
  • Tamirci olalım!


    Bende de 106 var hocam, ne sıkıntısı yaşıyorsun.
  • Bana da çok methediyolar saruhanlıyı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Problem yoktu hic aslinda.bi anda beyin ağrıza verdi.iş bilmez birinin eline verdim orayı burayı kurcaladı ayarı kaçtı arabamın.şuan özellikle benzinde boşa atınca stop ediyo motor sıcakken.rölanti dalgalanıyo.rölanti motorunu taktı ayarını da yapamadı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdasdemir

    Problem yoktu hic aslinda.bi anda beyin ağrıza verdi.iş bilmez birinin eline verdim orayı burayı kurcaladı ayarı kaçtı arabamın.şuan özellikle benzinde boşa atınca stop ediyo motor sıcakken.rölanti dalgalanıyo.rölanti motorunu taktı ayarını da yapamadı
    Hocam akü kutup başlarını sök bi yarım saat öyle kalsın. Sonra çalıştır bi rölantide 10-15 dk bırak ve sür biraz. Kelebeği tekrar ayarlaması lazım arabanın. Fiat'ta bu şekilde belki çözülür problemin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egr ayarıydı dediğin galiba yaptım onu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Cihaz güzel kullanıyorum fakat çok bir beklentiniz olmasın ariza siler ya da söyler mekanige çok bir şey yapmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dwayne35 D kullanıcısına yanıt
    Mekaniğe bi katkısı beklemek saçma zaten.önemli olan arabanın derdini bize anlatabilmesi :) hangi cihazı kullanıyosun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mdasdemir kullanıcısına yanıt
    Wow Würth ün snooper birde delphi 2013 ds150e kullanıyorum ki 2side farklı yerde iş görüyor ben mennunum
  • Dwayne35 D kullanıcısına yanıt
    Zahmet olmazsa tecrübelerini söylermisin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdasdemir

    Zahmet olmazsa tecrübelerini söylermisin
    Estafurullah ne zahmeti :) Ben zaten İzmirde tamirciyim dükkanım bu program orjinal lisanlı değil evet kalibrasyon ya da elektronik el freni itme yok ya da adaptasyon ama arıza lambası yaksın hemen cihazla tehşiş koyup siliniyor silmesede dahi şunu bunu yap diye söylüyor ve yağ bakımların sıfırlıyor artık bir çok araba yağ değişimi için cihaz istiyecek ama cihaz güzel hatta sizde Diagnostik cihazı varsa size programı verebilirm ücretsiz şekilde delphiyi sınırsız lisan ile
  • Dwayne35 D kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.Cihazı yakın zamanda alicam insallah bayram sonu gibi.bunu tabletle birlikte aracımda sürekli anlık bilgi alarak kullanabilirmiyim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdasdemir

    Egr ayarıydı dediğin galiba yaptım onu
    Egr başka mevzu hocam. Egzos gazı geri dönüşümü o. Bizim yaşlılarda olmaz. En azından Doblo'da yok.



    Bu mevzu gaz kelebeği potansiyometresinin kalibrasyonunu sıfırlıyor. Ecu tekrardan hangi voltajda ne kadar açıldığını akış sensörü ile açıp, istediği havayı alacak şekilde açıyor kelebeği. Kalibrasyonu şaşınca yada potans bozulup doğru hareketi vermezse boğaza ya motora fazla hava yada az hava giriyor sonunda da stop ediyor.



    En azından Fiat'ta bu şekilde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen doğru bi an aklıma o geldi emin olmadan yazdim.bunu denedim ama.yarın tekrardan deneyim çünkü ustaya vermeden önce yapmıştım.rölanti motoru değişince simdi işe yarar belki :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdasdemir

    Aynen doğru bi an aklıma o geldi emin olmadan yazdim.bunu denedim ama.yarın tekrardan deneyim çünkü ustaya vermeden önce yapmıştım.rölanti motoru değişince simdi işe yarar belki :)
    Dur hocam rölanti motoru değiştiyse adaptasyon şart. Önceki akım değerleriyle şuanki motorun değerleri uymadığından araba bir nevi buga giriyor.



    Değerleri sallıyorum, eski motor yıpranmadan dolayı vs

    1A güçte %25

    2A güçte %50

    3A güçte %75

    4A güçte %100 kelebeği açıyorsa yeni motor



    0.75 A güçte %25

    1.50 A Güçte %50

    2.25 A güçte %75

    3.00 A güçte %100 açıyor kelebeği.



    Arabanın Ecu'sunda da eski değerler olduğundan Ecu %75 gaz için 3A gönderdimi kelebek aslında %100 açılmış oluyor. Fazla ve dengesiz hava da Ecu'nun diğer hesaplarını bozduğundan araba stop ediyor.



    Bizim arabada zaten aküyü sök 30 dk bekle geri tak tarlaya gir standart sorum çözüm prosedürü 1. Adım kapı bozulsa bile ilk adım bu bizde genelde de çözüyor sorunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Türk kafası aç kapa :D işe yarıyo ama bu olay denedim :) yarın yapcam tekrar.usta dan hayır yok valla

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdasdemir

    Türk kafası aç kapa :D işe yarıyo ama bu olay denedim :) yarın yapcam tekrar.usta dan hayır yok valla
    Valla işe yarıyor



    Ben tamirlerde bakımşarda bizim ustanın yanında takıla takıla öğreniyorum. Hadi aynı ildeyken her türlü yetişirde araba bu. Uzun yolda belki basit bir işlemle çözülebilecek bir sorundan yolda kalmakta var. Yeri geliyor telefonun çekmediği yerlerde gidiyoruz yol yardımın parasını da verecem desen ulaşamıyorsun



    Kullandığın arabayı tanımak bilmek uzun yolda önemli. Hatta birkaç kritik yedek parçayı da bagajda bulunduracan temiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arabaları çok seviyorum ama maddi sıkıntılar el vermiyo.böyle değerli bilgilerle paçayı kurtarıyoz.yarın haber vercem resetleyip :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben 2 yıl önce gg den bir cihaz aldım bluetooth telefona bağlayıp görüp siliyorum arızanın ne olduğunu üstelik anlık olarak motor, su, yağ, hız, devir gibi tüm sensör verilerini gösteriyor sıkıntısız.

    Hatta bir arkadaşın duble teype kurduk programı mükemmel oldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BekirARSLAN -- 20 Ağustos 2018; 3:52:44 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.