Şimdi Ara

TARTIŞILAN 3 SOSYAL SORUSU CEVAPLARI HEPSİ ||HOCA ONAYLI || (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
1
Favori
1.743
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar belki soruları iletme konusunda hataya düşmüş olabilirim hatamı maruz görün amacım zaten burada tartışabilmek aslında soruları ama şu gerçek var ki bizi bu hale getiren ÖSYM gerçekten utanmalı amaçları ne anlamıyorum .
  • 3 de 2 bu cevaplara göre. bi tek terra yaktı beni
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ece_2

    arkadaşlar belki soruları iletme konusunda hataya düşmüş olabilirim hatamı maruz görün amacım zaten burada tartışabilmek aslında soruları ama şu gerçek var ki bizi bu hale getiren ÖSYM gerçekten utanmalı amaçları ne anlamıyorum .

    bu konuda kesinlikle haklısın adamları aradım muhatap bile olmadılar benle bu konu hakkında
  • aynen katılıyorum
  • Şu felsefe sorusunu tartismayin artik yahu belli ne oldugu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasreyt

    Şu felsefe sorusunu tartismayin artik yahu belli ne oldugu.

    ustam felesefeden doğrum yok ya Allahını seversen ne bu soru ya
  • o hocana çok selamlarımı ilet , Fatih'in belli bir dine ayrıcalık tanıması eşitlik öyle mi?

    Halkçılıkta ayrıcalıklara yer yoktur , o yüzden cevap Laiklikdir. Her türlü bahse girebilirim.
  • Nasrettin hoca sorusunda bilginin kaynaklarından olan tutarlılık cevabı doğrudur.

    Bilgi felsefesi der ki ; doğru bilgi tutarlı olmalıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quickdzc

    o hocana çok selamlarımı ilet , Fatih'in belli bir dine ayrıcalık tanıması eşitlik öyle mi?

    Halkçılıkta ayrıcalıklara yer yoktur , o yüzden cevap Laiklikdir. Her türlü bahse girebilirim.

    Hocama sordum falan demedim. Öfkenden dolayı etrafına sataşmanı çok iyi anlıyorum ancak bu soruların cevabını değiştirmez. :)
  • Adamin hareketi tutarsiz ama parcada agir basan ve gozumuze gozumuze sokulan sey adamin isine geldigini dogru saymasi, bu da yararcilik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Diğer soruları bilmiyorum da Felsefe sorusu Yararcılık olmalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Loney


    quote:

    Orijinalden alıntı: ` quaD.

    nasrettin hoca fıkrası tenceren ölmüş deyince kadın ses çıkarıyor , tenceren doğurdu deyince kadın ses çıkarmıyordu sanırım. Şıklar neydi hatırlamıyorum. Yarar mı ne vardı ben onu işaretledim. Kadının yararına olunca sesi çıkmıyor , yararına olmayınca sesi çıkıyor çünkü.

    Ne alakası var la

    aynen öyle cevabın faydacılık oldugunu duşunuyorumda komik olan ne ?
  • 3 te 3
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatih617

    quote:

    Orijinalden alıntı: quickdzc

    o hocana çok selamlarımı ilet , Fatih'in belli bir dine ayrıcalık tanıması eşitlik öyle mi?

    Halkçılıkta ayrıcalıklara yer yoktur , o yüzden cevap Laiklikdir. Her türlü bahse girebilirim.

    Hocama sordum falan demedim. Öfkenden dolayı etrafına sataşmanı çok iyi anlıyorum ancak bu soruların cevabını değiştirmez. :)

    Ben konuyu açan kişiye söylüyorum sen niye yırtık dondan çıkar gibi çıkıyorsun :)
  • Arkadaslar ben cevabın milliyetçilik oldugunu düşünüyorum. parçada laiklik ve halkçılıkla ilgili kesın vurgular var ama sonra paragrafın en sonunda fatihten falan söz ederek bu özelliklere sahip bir billet oldugumuza değiniyor.. yani sınav anında böle düşündüm..
  • Din kelimesini görüp hemen laikliğe koşmak mallık bence parçanın genelinde eşitlikten söz ediliyordu herkes kendi dinini kendince yapabilecek laiklik din ve devlet işlerinin ayrılması lan
  • Alenen milliyetçilikti o soru. Dini gören laikliğe eşitliği gören halkçılığa atlıyor. Fatih'i de araya koyarak Türklerin genel milliyetçilik algısından bahsediyordu orada. Bizim milliyetçiliğimiz kafatasçı sert milliyetçilik değildir babında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YgsLys1.si

    Nasrettin hocayı tartışmayın artık gerek yok zorlamayın siz de biliyosunuz cevap yüzde 1000 faydacılık yararcılık.
    Soruda doğru bilginin kaynağını soruyor. Adam tencere doğurunca faydasına olduğu için bilgiyi doğru olarak kabul ediyor. İkinci durumda ise bu sefer tam tersi zararına olduğu için bilgiyi sorgulama gereği duyuyor. Cevap kesinlikle yararcılık yani faydacılık.
    Adamın davranışlarında tutarsızlık var evet ama bu adamın doğru bilginin kaynağı olarak tutarlılığı ölçüt aldığını göstermez.

    Pragmatizm yani faydacilik, ne kadar cok insana fayda sagliyirsa bilgi o derecede dogrudur.

    Burada cok açık ve net yoruma gerek yok, dogurduguna inaniyorsunda oldugune niyebinanmiyorsun diyir. Cevap tutarliliktir. Degilse osym yine dolandirmis kendine montelemis.zaten 2 cevabi olan belki 5 tane soru cikti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ` quaD.

    nasrettin hoca fıkrası tenceren ölmüş deyince kadın ses çıkarıyor , tenceren doğurdu deyince kadın ses çıkarmıyordu sanırım. Şıklar neydi hatırlamıyorum. Yarar mı ne vardı ben onu işaretledim. Kadının yararına olunca sesi çıkmıyor , yararına olmayınca sesi çıkıyor çünkü.

    Aynen bende öyle düşündüm
  • Hoca komşusundan ödünç aldığı kazanı iade ederken içine bir tencere koyar ve kazan doğurdu diyerek verir. Halinden memnun komşu ikinci kez kazanı aldığında aradan uzun zaman geçmesine rağmen gelmeyince evine gittiği hocadan "senin kazan öldü cevabını alınca"
    -Olur mu hocam hiç kazan ölür mü? der, Hoca'da
    -"Doğurduğuna inandın da öldüğüne niye inanmazsın be adam!

    Not:Ben önce faydacılık diye düşündüm ama parçanın sonunda hoca -"Doğurduğuna inandın da öldüğüne niye inanmazsın be adam!- dediği için adamın davranışı tutarsız diye düşünüp tutarlılık yaptım
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.