Şimdi Ara

Tata Indigo İncelemesi - Yakında

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
120
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Komşum 62bin kmde LPGli Tata Indigo marka model araç aldı. İnşallah bu akşam bir test edip size deneyimlerimi paylaşacağım. Aracı 15.500 gibi kuş serisi araçların fiyatına aldı. 4 cam otomatik ve klima var. Diğer neler var test edince göreceğim.

    Ön bir kaç bilgi eklemek istedim.

    Aracın üretimi sonlanmadı, hala üretilip satılıyor.
    Tanıtımı:
    http://www.tatamotors.com/product/indigo/

    Broşürü:
    http://cars.tatamotors.com/tata-indigo-ecs/ecs-ebrochure.pdf

    Fiyatını merak edenler için ( Güncel kurla benzinli başlangıç 25bin, dolusu 30bin TL ancak vergiler nasıl oranlanır bilemem ):
    http://cars.tatamotors.com/tata-indigo-ecs/price.aspx

    Şimdilik bu kadar. Test sonrası yorumlarımı eklerim. Forumdan tanıyanlar bilir, tüm araçları acımasızca eleştiririm.







  • Evet aracı biraz kullandım. Kesinlikle 15-17 bine bu araba bulunmaz hint kumaşı.

    -İçi 4 kişi için oldukça ferah.

    -Aracın tepkileri ve yol tutuşu sienaya fazlasıyla benziyor. Sienaya göre biraz daha iyi diyebilirim hatta. Ancak 90km üstünde çok da güven vermiyor. Ben uçarım kaçarım diyen değil sakin kullanan adama göre. Yoldan çıkıp takla atacak hissi falan da vermiyor.

    -Klima işini gayet iyi yapıyor. Cam açma düğmeleri ortada olsa da kullanımı gayet basit.

    -Pedallar şahane, her hangi bir zorluk yaşatmıyor.

    -Sinyal kolu biraz kırılacak gibi hissiyat versede zorladık kıramadık. Vites değişimlerinde vites geçmedi mi acaba dedirtiyor. Zorluktan değil, nasıl anlatsam laçka olmuş gibi geçti yerde boştaymış gibi oynuyor. Ama sürüşü etkilemiyor ya da vites geçişi sizi zorlamıyor.

    -Direksiyon tepkileri oldukça iyi.

    -Çekişi çok atik olmasa da bayık da değil. Alanı üzmez diyebilirim. Dizeli belki daha iyidir, onu bilmiyorum.

    -Bagajı koltuk arkasındaki tüpe rağmen iyiydi. Tüpten sonra iki orta boy valizi alacak kadar yer vardı daha. Simit tüp olsaymış 1 orta boy valiz daha alırdı.

    -İç aydınlatması oldukça güzel. Aynı paraya alınacak 90lardan kalma baygın lambalılar gibi değil.

    -Far ve stop grubu gayet iyi işini yapıyor.

    -Araçta tek bir çürük bile yoktu. Aynı paraya alınacak araçların geneli çürük üzeri macun boyalı oluyor.

    - Koltuklar sert ve yüksek konumlanmış. Bir rahatsızlık vermedi. Hatta sertliği iyi bile diyebilirim. Ancak arkada kafalık olmaması büyük eksiklik.

    -Abs olmamasına rağmen frenlemesi iyiydi. Ani frende çizgisini kaybetmedi. Abslisi çok daha iyi olacaktır.

    -Kullandığım model tek hava yastıklıydı. Hava yastığı bölümü yani direksiyon göbeği pek bi telmaşa duruyordu. Kazalarda genelde sorunsuz açılmış okuduğum kadarıyla. Test etmeyi maçamız ve bütçemiz yemedi.



    Bütün değerlendirmem 15-17 bin arası fiyata göredir. Aksini savunanların kişisel görüşüdür, beni iyi kötü tanıyanlar yorumlarımın dozunu biliyordur zaten.



    Aracın parça derdi yoksa gönül rahatlığıyla o paraya sakin ve kurallara uygun kullananlara tavsiye ederim.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.