Şimdi Ara

TATA XENON 4x4 (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
3
Favori
114.566
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Resim

     TATA XENON 4x4
  • resim

     TATA XENON 4x4
  • Fullbox

     TATA XENON 4x4
  • Cam çıta

     TATA XENON 4x4
  • Kaput koruma

     TATA XENON 4x4
  • Cam rüzgarlık

     TATA XENON 4x4
  • Kapı eşik

     TATA XENON 4x4
  • Tata Xenon Arka tampon model 999

     TATA XENON 4x4
  • Tata Xenon arka tampon 111

     TATA XENON 4x4
  • Tata Xenon çelik jant ve ön rollbar

     TATA XENON 4x4
  • Tavan rollbar

     TATA XENON 4x4
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sa1970 -- 16 Nisan 2021; 8:40:0 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sa1970

    Kendi aracımızda çok az kullanılmış TATA XENON 4X2 ve 4x4 modelinde kullanılabilecek , camlı üst kabin var, aracımızı açık kasa olarak kullandığımdan şu anda ihtiyacım yok, almak isteyen arkadaşımız olursa gerekli kolaylığı yaparım sa1970@hotmail.com.tr adresinden iletişime geçebilirsiniz. İsteyene 2011 model xenon araçla birliktede satabilirim.

    2011 4*2 xenon bakıyorum
    rengi-km si-fiyatı nedir....?
  • Arac hareket ettikten 10 metre sonra merkezi kilit devreye girerek 4 kapiyida kitliyor. Bu özelliği devreden nasil cikartabilirim bilen varmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sangaryus

    Arac hareket ettikten 10 metre sonra merkezi kilit devreye girerek 4 kapiyida kitliyor. Bu özelliği devreden nasil cikartabilirim bilen varmi?
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sa1970 -- 16 Nisan 2021; 8:40:35 >
  • Uzun donem kullanan bilgi veeebilecek arkadas varmi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tata xenonu 4 yada 5 senedir 120.000km dir kullanoyoruz.

    Aldigimizda 32500 km de idi suan 155000de.

    Öncelikle arac ile ilgili bilgi verirken sunu söylemek isterimki isyerimde bulunan2017 ford ranger 2017 mits. L200 ve isuzu dmax 4×4 gibi araclarida bolca kullanma firsatim oldu.

    Tata xenon parasi kadar işçilik kalitesi sunan bir aractir.

    Fakat 4 ceker kabiliyeti bircok pahali rakibinden üstündür.

    Yakıt olarak gerek japon gerek alman yada amerikan rakiplerinden az yakar hemde cok az yakar. 1 depo ile 1050 km gitmişligim var.

    Arac günlük hayatta binek olarak kullanilacak bir arac degildir. Cunku aktif kullanimda kronik arizalari olacaktir.on takimi miz mizdir ve alt ve ust rotlar cabuk su koyverir fakat masraf cok ucuzdur.

    Komple on takim işçilik dahil 1000 lira gibi bi maaliyet tutuyor.

    4 çeker e girip cikarirken cok dikatli davranmak gerekir. 4 ceker sistemi bence bu aracta manuel olmaliydi.girdikten sonra yol secmez kum kar camur heryerden yürür gider.cikarirkende ekrandaki ışıklar sonunce biraz geri gitmek gerekir.

    Aktif 4 ceker kullaniminda yani ayda 15-20 kez arazide kumda karda 4 ceker kullaniliyorsa kilitler ariza yapacaktır yada yaotirmamak icin arasira acilip bakiminin yapılması gerekir.orjinal kilit tanesi 1250 fakat elle kilitlenen yan sanayi nerdeyse3te1 parasina daha sorunsuz çalışmaktadır.

    Aracin kilometresi arttikca direksiyon deri kılıf sokulecek, iceri hava ufleyen plastik cikislarin elle yön verdirilen parcalari dusecek ve gaza denk gelen ayak sag tarafindaki döşeme siyrilacaktir.

    Arac motor ömrü olarak pahali rakipleri kadar basarili degil hindistana gittigimde 700.000 -800.000de telcoline ve mahindralar gördüm ama galiba anavatani olduğundan parca vs bolca ve ucuz olabilir.bizim dogan sahin albea gibi dusunelim.

    Tata tüm olumsuzluk larina ragmen benim sevdigim ve bu hafta 2. Sini alacagim bir aractir ve bunun sebebide ustadir. Izmirde ve bursada daha evvel gittigim tata ustalari basit ornekle kasa altindaki 40 liralik sasi mazot filtresi ne 400tl rakam cikardiklari halde izmirde kocaaslan tata reşit usta bu duruma gülerek gercek bedelini soylemistir. Ayni zamanda yine izmirdeki buluc oto tata ozel serviside isinde usta hesapli bir servistir.

    Aracla servise girip yaglar filtreler trigerset debriyaj baski balata klima filtre değiştirince pahali rakiplerinin 4/1 i kadar tutmaktadir.

    Aracin motoru aşırı kuvvetlidir arkasina 1 ton uzeri tekne bagladigimizda gucunde bariz bir düşüş yasanmamaktadir ceki demiri ile agir romork cekmekte ideal bir aractir.



    Suan aklima gelenler bunlar arac ozetle nekadar kofte okadar ekmek aracidir.bu paraya bukadardir ve en onemli unsur yamyam ustalarin eline dusmemektir.

    Sorusu olan ozel mesaj yollayabikir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.