Bildirim
tecrübeleriniz lütfen ayıplı ürün iade veya değişim
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Sorun etme bence 14 gün içerisinde nedensiz iade edebilme hakkın da var. -
Media markttan aldım ipad imi +2 yıl garanti ötesi yaptırdım, çok iyi müşteri memnuniyeti
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: xxxbit54
arkadaşlar yarın ipad almayı düşünüyorum sizce media markt mı daha güvenilirdir yoksa vatan saturn falanmı gold dan iphone almıştım ayıplı çıktı hemen değiştiler bunlardan hangisi hemen değişir
tecrübelerinizi yazarsanız sevinirim saygılar
ayıplı derken -
Mesela acmiyosun iPad i ölü piksel o tıp seyler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ben alt linkteki H.B dan aldım dün henüz gelmedi ama her güvenilir site yada mağza en az 7 gün içinde ayıplı ürünü değiştirmek zorundadır merak etmeyin
http://www.hepsiburada.com/liste/apple-new-ipad-16gb-wifi-4g-siyah/productDetails.aspx?productId=bd761122&categoryId=29014004
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 13 Eylül 2012; 7:17:30 >
-
iPad 2 yi vatandan almıştım bir kere bile sorun çıkmadı ama çıkmaz diye bir durum yok bilkom garantili almaya çalışın cihazları.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
media markt'dan al kardeşim her türlü sorunda güleryüzlü ve hızlı teknik servis süreci sunuyorlar ayrıca 3 kere aynı sorun oluşursa para iadesi vs vs. -
32 gb new ipad wifi
media markt 1479 veriyor burada daha uygun varmıdır acaba
-------------------------------------------------------------------------------- -
Bu asla bir reklam değil, hak edenin hakkını teslimdir.
Karşılaştığım fabrikasyon hata ve ardından yaşadığım sinir harbi nedeniyle Samsung Galaxy 10.1'i yarı fiyatına sattım, yerine Newİpad aldım.Maalesef Newİpad'i aldıktan sonra bu cihazda da fabrikasyon bir hata olduğunu tespit ettim.İki markada yaşadığım servis serüvenini karşılaştırmalı olarak aktarıyorum.
SAMSUNG KABUSU:Samsung Galaxy'de ekranda oil slick denilen fabrikasyon bir hata yaşandı ve cihazı servise götürdüm.İlk önce kabul edilmedi.Sonra,fabrikasyon bir hata olduğu reddedilemedi.Ardından fatura,belge vs bir ton şey istendi.Cihazı yenileyemeyiz,ancak ekranı değiştiririz açıklaması yapıldı.Kabul etmeyeceğimi söyledim.Hakem heyetine gideceğimi belirttim.Cihazla ilgili beyanınızı yazın verin dedim.Verdikleri belgedeki ibare, "müşteri hak etmediği halde, cihazın yenisiyle değişim talebinde bulunmuştur"şeklindeydi.Tartışma,gürültü-patırtı......
NEWİPAD SÜRECİ:Cihaz ses kaydetmiyordu.Servise götürdüm.Servis seri numarasına baktı.Fatura,evrak vs hiçbir şey istemedi.Hakkımda herhangi bir bilgi vermeden, "Rahmi Bey cihazınızı alalı şu kadar olmuş.İnceleme yapılıp size dönülecek"denildi.Hadi hayırlısı dedim,kırtasiyesiz sorgusuz, evraksız bir süreç...2 Gün sonra cep telefonumdaki ses APPLE'a aitti:Üretim ahataısı olduğu için İpad'iniz yenisiyle değiştirilmiştir.Hatadan dolayı özür dileriz.Yeni ürünü teslim alabilirsiniz"
İşte büyük marka böyle olunur. Apple ürünlerini önceden bilinçli bir şekilde tercih etmezdim. Tekel mantığıyla hareket ettiği için. Ancak, yanılgı içindeymiş, uykudan uyandım.
Aradaki fark çok net.Her ne olursa hangi cihazı çıkarırsa çıkarsın Samsung'un yakınından hatta teğet bile geçmem.
-
ağzını açıp gık demediler iphone'dada ölü pixel çıkmıştı restore edip geri verdim onuda değiştirdiler
http://resim.donanimhaber.com/m_65047460/mpage_1/f_/key_//tm.htm#65047460 -
quote:
Orijinalden alıntı: ariescusjr
Merhabalar Bende mediamarkt dan iphone 4 almıştım...Jelatinli sıfır düşünün...Aldım,kullanmaya başladım ve 3. gün wi fi ın çalışmadığını farkettim. 3.gün mediamarkt müşteri hizmetlerine götürüp ürünü verdim... Genpaya gönderildi ve cevap...
"yetkisiz onarım tespit edildi,cihaz ücret karşılığı tamir edilecek"
istenen fiyat :838 tl
İnanamadım.Hemen gidip genpa ile konuştum vs...Bana "3 günde yapmışta olabilirsiniz" dedi..Yapılan şeyler
Home tuşu yan sanayii
Açma kapama tuşu yan sanayii
içerdeki wi fi kafesi sökülmüş
yan taraftaki tuşlar yan sanayii
düşünün 3 günde bütün bunları yapabilecek bir teknik servis var mıdır bu ülkede ???
Simkart takmasaydınız alırdık dediler...İyi de sıfır bir ürüne sim kart takmamak ne derece mantıklı ?
Şaka gibi ...
Baktım bana inanmıyorlar ve verdğim 1500 tl boşuna gidiyor...Tüketici hakem heyetine fişi,servis raporu vs herşeyi ile işlem başlattım.Onlar da şok oldular...
Her gün mediamarkt a gittim. Genpa "evet haklısınız,siz bunu yapamazsınız"dediler ve gerekli geri dönüşü yaptılar...
Öğlen 12 den akşam 6 ya kadar orada oturup bekledim.Ve en sonunda büyük bir baş ağrısı ve stres ile sesimi çıkartmadım...Gelen ürünü için sövüyor sövüyor...ama ben bir şekilde sessizliğimi koruyordum... ve en sonunda aldım...
Ha bir daha alır mıyım ?
En güzeli yurt dışı...Sıkıntı oldu mu getiren adama söyleyin yollasın size yenisini versinler...bitti gitti...
bilginiz olsun....aman...
çok ilginç yahu koskaca alışveş merkezi sahte ürün satılsın yazıklar olsun insan utanırda adım çıkmasın diye hemen değiştirir ürünü yüzsüz herifler
geçmiş olsun kardeşim sen yine ses çıkarmamışsın ben olsam rezil ederdim şikayet etmediğim yer kalmazdı terbiyesizler
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 26 Eylül 2012; 7:51:47 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: mito1172
ben alt linkteki H.B dan aldım dün henüz gelmedi ama her güvenilir site yada mağza en az 7 gün içinde ayıplı ürünü değiştirmek zorundadır merak etmeyin
http://www.hepsiburada.com/liste/apple-new-ipad-16gb-wifi-4g-siyah/productDetails.aspx?productId=bd761122&categoryId=29014004
Kardeş kusura bakma ama hepsiburada o ürünü değiştirsin bende adımı değiştireyim. Hepsiburada kesinlikle ürünü satana kadar kalitesini gösterir. Bizzat tecrübe edilmiştir.
-
... hortmuş konu
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi *GameOver* -- 23 Kasım 2012; 20:59:20 > -
Mediamarktan ipad 2 akmistim 11 gun kullandim begenmedim ve para iadesi istedim 10 dakikada parami verdiler. Sonra birde netbook aldim ordan onuda 5 gun kullandim para iadesi istedim verdiler parami. Haa oraya gitmeye yuzum kalmadi ama boyle iste..
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: tar1k_demir
quote:
Orijinalden alıntı: mito1172
ben alt linkteki H.B dan aldım dün henüz gelmedi ama her güvenilir site yada mağza en az 7 gün içinde ayıplı ürünü değiştirmek zorundadır merak etmeyin
http://www.hepsiburada.com/liste/apple-new-ipad-16gb-wifi-4g-siyah/productDetails.aspx?productId=bd761122&categoryId=29014004
Kardeş kusura bakma ama hepsiburada o ürünü değiştirsin bende adımı değiştireyim. Hepsiburada kesinlikle ürünü satana kadar kalitesini gösterir. Bizzat tecrübe edilmiştir.
daha geçen gün ipad çantasını 32 gün sonra sorun çıkınca iade ettim ve heman paramı iade ettiler büyük konuşma adın değişir artı ben 5 yıl oldu 5 bin tl lik alışveriş yapmışımdır hiç mağdur olmadım artı ipad sorunlu çıksaydı bal gibide değiştirmesede iade alırdı sen sorun yaşadın diye herkez yaşayacak diye bir şey yok
-
bende fotograf makınası aldım adana media markt an 3 gün sonra götürdüm memnun olmadıgımı soledım hemen gerı aldılar musterı memnunıyetı ust sevıyelerde ...sezarın hakkı sezara ..
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X