Şimdi Ara

Teknik servislere karşı!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.148
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese merhaba. Benim bilgisayarımda aldığım günden itibaren sorun vardı ve gecen gun teknik servise goturdum ancak goturmeden once arastırma yaptım. Gördüm ki insanlar çok şikayetçiler karşılaştıkları mide bulandırıcı durumlardan dolayı. Ancak benim herhangi bir sorunum daha olmamasına rağmen bu duruma yapılabilecek bir sey oldugunu dusundum. şöyle ki:
    buraya firmayla ilgili sorunu olan arkadaş varsa firmayı yazsın ve şikayetini İTO ya mail atsın. Burada aynı firmayla iligli sorun yaşayan insanlarda daha önce yaşadıkları sorunu yine mail yoluyla İTO ya haber versin ve arkadaşlarının da aynı duruma düştüğünü bunun toplum nezhinde çok önemli olduğunu tüketici haklarının beraberce daha iyi savunalacagını, vb. çeşit yazıları ekleyip mail olarak yollasın. Bu fikre katılan ve uygulamak isteyen arkadaşlar lütfen bunu kullanın. 1 elin nesi var 2 elin sesi var diye bosuna dememis atalarımız. Birlik olursak üçkağıt içeren durumlardan kurtulabiliriz. Ayrıca ikide birde yazı yazmaya da gerek yok daha önce yolladıgınız sikayet durumunuzu bir yere kaydederseniz bu işlemler daha sonra yalnızca bir kac dakikanızı alır.
    Ayrıca şikayeti olan arkadaş ismini verirse kimin adına yardımcı olmaya çalıştığımızı mail imizde belirtebiliriz. Aşağıda verdiğim irtibat adreslerinden genel adlı mail adresi kullanım için uygun olanı anladğım kadarıyla.

    İTO ile ilgili bütün irtibatlar:

    İstanbul Ticaret Odası Merkez Bina
    Reşadiye Cad. 34112 Eminönü
    Tel. 0212.455 60 00 Santral
    Fax.0212.513 15 65 / 0212.520 16 56

    İTO Hizmet Temsilciliği (Giyimkent)
    Turgut Reis Mah. Barbaros Cad.
    Giyimkent Sitesi E3-B 135 No.41 Esenler

    Bayrampaşa İrtibat Ofisi
    Bayrampaşa Belediyesi İçi / Bayrampaşa

    İTO Hizmet Temsilciliği (Kadıköy)
    Hasanpaşa Eğitim Mah. Kasap İsmail Sok.
    Sadıkoğlu Plaza No.5 Kadıköy

    İTO Hizmet Temsilciliği (Perpa)
    Perpa İş Merkezi B Blok K.2 No.79
    Okmeydanı

    İTO Hizmet Birimi (Yenibosna)
    SADECE İHRACAT BELGELERİNİN ONAYI İLE İLGİLİ BİRİM
    Dış Ticaret Uygulama Servisi (İhracat)
    (A-TR, ABC Menşe gibi belgelerin onayı)
    T.C. Başbakanlık Dış Ticaret Müsteşarlığı
    İstanbul Tekstil ve Konfeksiyon
    İhracatçı Birlikleri
    Genel Sekreterliği Dış Ticaret Kompleksi C Blok K:1
    Çobançeşme Mevkii - Yenibosna

    İTO ÇAĞRI MERKEZİ

    0212 444 0 486

    e-postalar:

    Genel:
    ito@ito.org.tr

    Başkanlık ve Genel Sekreterlik Şubesi:
    baskanlik@ito.org.tr

    Kobi Araştırma ve Geliştirme Şubesi :
    kobi.arge@ito.org.tr

    Meslek Komiteleri Şubesi:
    meslekkomiteleri@ito.org.tr

    Mali İşler Şubesi:
    maliisler@ito.org.tr

    Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Şubesi:
    etut@ito.org.tr

    Bilgi İşlem Şubesi:
    bilgiislem@ito.org.tr

    Fuarlar ve Dış Ilişkiler Şubesi:
    uluslararasi@ito.org.tr

    Ticaret Sicil ve Tescil Şubesi:
    tescil@ito.org.tr

    Basın Yayın ve Halkla Ilişkiler Şubesi:
    basinyayin@ito.org.tr

    Bilgi ve Doküman Yönetimi Şubesi:
    bdy@ito.org.tr

    İç Ticaret Şubesi:
    icticaret@ito.org.tr

    İdari Hizmetler Şubesi:
    idarihizmetler@ito.org.tr

    Dış Ticaret Şubesi:
    disticaret@ito.org.tr

    AB ve Uluslararası Işbirliği Şubesi
    avrupabirligi@ito.org.tr

    İstatistik Şubesi:
    istatistik@ito.org.tr

    Bilişim Teknolojileri ve E-Ticaret Şubesi
    bilisim@ito.org.tr



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pegodeniz -- 23 Kasım 2007; 15:55:22 >







  • Arkadaşlar inanılmaz bir üçkağıtçılığa mağdur oldum. işleri çözümler çözümlemez size aktarıcam.
  • bekliyoruz.forumca desteğimiz herzaman vardır
  • Bende mail atayım buraya bari sanayi bakanlığından aradılar bu sabah yine sorun çözülmediyse dilekçe fakslayın ilgilenelim diye. HP hala fatura faksımın gitmediğini söylüyorda Hala bilinçsizce marka taraftarlığı yapanlar olduğu sürece sorunlar çözülmez sanki ben başka bir ülkenin vatandaşıyımda bu ülkedeki güzide bir markayı kötülüyorum gibi konuşanlar var.
  • arkadaşlar İstanbul ticaret odasına yollayacağım dilekçeyi size sunuyorum. Dilekçede bahsettiğim belegerli tabiki buraya koyamıyorum çünkü internet ortamı ne olur ne olmaz. siz karar verin duruma.....



    Sayın ilgili,

    21/10/2007 tarihinde GOLD Bilgisayar firmasının Altunizade de ikamet eden bayisinden Dell marka Inspiron 1520 model dizüstü bilgisayar aldım. Aldığım haftadan itibaren bilgisayarıma kurduğum bazı şeylerin nasıl çalıştıklarını izledim. Gördüklerim karşısında bazı memnuniyetsizliklerim vardı ve bu konuyla ilgili internette araştırma yaptım. Aynı ürünü kullanan insanların kurduğu internet üzerindeki bir forum-kulübe üye oldum. Buradan farklı kullanıcıların aynı üründe aynı programların çalıştırılması sonucu elde ettikleri performans değerlerini benimkilerle karşılaştırdım. Sonuç bilgisayarımda bir sorun olduğu ya da işletim sisteminde bir sorun olduğuydu. Bende takip eden 3 hafta bilgisayarıma tam 6 kere işletim sistemini baştan kurdum ve artık emindim, benimle ilgili, bilgisayar performansı açısından hiçbir sorun yoktu. Tek sorun, bilgisayarın sorunlu, bir bakıma ayıplı olmasıydı. Bende 21/11/2007 tarihinde bilgisayarı GOLD Bilgisayar’ ın teknik servisine, yaptıklarımı ve sonuçlarını ayrıntılı biçimde anlatan bir dilekçeyle beraber teslim ettim. Bu arada belirtmek isterim, teknik destek için daha önceden telefonla araştırarak bilgisayarımın, Koyuncu Elektronik A.Ş. ana dağıtım firmasından satıldığını öğrendim. Onlarla da bilgisayarıma “software” olarak, bir çözüm bulmak için konuşmuştum. İnternetten okuduğum bir çok şikayetten dolayı bu işlemi her gün kontrol etmek istedim. Bilgisayarı vermemin ikinci günü Koyuncu Elektronik A.Ş.’ yi arayarak bilgisayarımın ulaşıp ulaşmadığını sordum ancak ulaşmamıştı bende GOLD Bilgisayar firmasını arayarak bilgisayarımla ilgili bilgi almak istedim. Onlar da bana o günün Cuma olduğu için pazartesine yollanacağını söyledi. Pazartesi günü Koyuncu Elektronik A.Ş.’ yi tekrar aradım ve hala bir gelişme olmadığını anladım. GOLD Bilgisayar’ ı tekrar aradım ve bilgisayarımın Kont Bilişim Teknolojileri ve Dış Ticaret A.Ş.’ ye yollandığını öğrendim ve gün içerisinde 6-7 kere GOLD Bilgisayar’ ı arayarak durumu en son akşama doğru düzelttirdim ve Koyuncu Elektronik A.Ş.’ ye bilgisayarımı yollattım. Ertesi gün akşama doğru bilgisayarımın ulaşacağını bildiğimden akşam firmayı aradım ve bilgisayarımın ulaştığını öğrendim. Oradaki ilgiliye, makine mühendisi olduğumu işim gereği şantiyelere gidip geldiğimi bilgisayara sürekli ihtiyacım olduğunu ve bilgisayarla beraber gönderdiğim dilekçe incelenirse bilgisayara yapılabilecek her şeyi internetten araştırarak yaptığımı ilettim ve bilgisayarımın incelenmesinin öne alınıp alınamayacağını sordum. O kişide bilgisayarın incelenmesi için sıra usülü bir yol izlediklerini ancak bilgisayarımın ikinci kez firmaya teknik arazıdan dolayı yollandığından, sıranın öne alınacağını söyledi. Bu haber beni şok etmişti. Bende herhangi bir yasal usulsüzlük olabileceği nedeniyle bu işlemin tarihini sordum ve öğrendiğim tarih benim bilgisayarımı almamdan önceki bir tarihe tekabül ediyordu. Bunun üzerine yarım saat sonra tekrar arayarak başka bir yetkiliye daha önceki tarihte ki servis raporumu sordum ve oda bunu onayladı. Şok olmuştum. Ertesi gün hiç zaman kaybetmeden zaten çok yoğun olan işimden izin alarak Koyuncu Elektronik A.Ş.’ nin merkez binasına yola çıktım ve bu arıza bildirim raporunu aldım. Aynı günün akşamı bu belgelerle GOLD Bilgisayar’ a gittim ve oradaki mağaza müdürü ile görüştüm. Bana bu belgenin kontrol edilmesi gerektiğini ve bu saatte kontrol edilemeyeceğini söyledi. Ertesi gün GOLD Bilgisayar’ ı 4 kere aramamdan sonra en son saat altıyı geçerken beni oradan biri aradı ve bilgisayarımın değişeceğini, yarın bana kesin bilgi verileceğini söyledi. Şu ana kadar olan düzenbazlık bir yana, ihmalkarlık ve tüketici yasalarının yetersizliğinin verdiği rahatlık bu insanlarda görülmesi gereken bir şeydi. Ben bu belgeleri şirket bilgisayarlarında taradım ve sizin ilginize sunuyorum. Bu kadar uğraşmamın nedenini internette kısa bir araştırma yaparak çok daha çarpıcı şekilde öğrenebilirsiniz ancak özetle; büyük, küçük bir çok firmanın biz tüketicilerin haklarını nasıl çiğnediğini ve kurdukları düzende, her gün sabah akşam arayarak takibini yapmazsanız nasıl ruhunuz duymadan sizi aptal yerine koyduklarını ortaya çıkarmaktı. Bunun olmaması için çok umut ettim ancak yine olan oldu. Bu arada belirtmek isterim ki, en baştan takibini yapmasaydım ve bilgisayarım Kont Bilişim Teknolojileri ve Dış Ticaret A.Ş’ ye gitseydi bu durumdan kesinlikle haberim olmayacaktı. Bu da oyunun önemli bir parçasıdır bence ve yanlışlık diye adlandırılması kabul edilemez. Bu konuda firmanın en ağır şekilde cezalandırılması ya da en ağır şekilde uyarılmasını sizden talep eder ilgilerinize arz ederim.


    mesajı düzeltmek durumunda kaldım çünkü * lı yerler nedense gözükmüyor. * lar g o l d b i l g i s a y a r olacak.
    hala gözükmüyor çok kıllandım fimarnın türkçesi ALTIN siz anlayın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pegodeniz -- 30 Kasım 2007; 9:47:51 >




  • Altın bilgisayara verdiğim dilekçeyide veriyorum....

    İlgili kişinin dikkatine,

    Dell inpiron 1520 markalı cihazı 21/10/2007 tarihinde aldım. İlk hafta Microsoft Vista’ yı denedikten sonra Microsoft XP’ yi bilgisayarıma kurdum. Takip eden hafta internette bu cihazı kullanan insanların kurduğu bir kulübe üye oldum ve buradan bilgisayarın performansı ile ilgili bilgi alışverişine başladım. Aynı ürünü kullanan kişilerin çok daha iyi oyun performansları aldığını öğrendim. Bende her şeye sıfırdan yapıp, kesin bir düşünce elde etmek için, Microsoft XP’ yi, tekrar, daha iyi bilerek sıfırdan kurdum. Ancak oyun performanslarımda hala sorunlar yaşıyordum. Örneğin Pro Evolution 2008 oyununda sekmeler görüyordum ve bu bilgisayar donanımının böyle bir şeye olanak tanımayacağını okuyordum her yerde. Değer olarak bu oyunda FRAPS programı ile 60 fps civarı oynuyordum ayrıca oyun içinde doğal olarak bu değer çoğu kez düşüyordu, halbuki bu oyun için 60 altında fps demek oyunda sekme demek oluyordu ki diğer ürün kullanıcaları 90 fps civarında bu oyunu oynadıklarını yazıyorlardı. Daha sonra Direct-X 10 destekli oyunların piyasada görülmesiyle sorun olup olmadığını bu oyunlarla bir daha denemek istedim ve “dual boot” olarak Microsoft Vista’ yı başka bir sürücüye kurdum. Ancak yine ekran kartıyla ilgili sorunlar yaşadım. Pro Evolution 2008’ de değişen hiçbir şey görmedim. Örneğin Call of Duty 4’ te oyun içinde 5 dakikaya varan durmalar kilitlenmeler ve tamamen sistemin kilitlenmesi gibi durumlar karşıma çıktı. Dahası bazen oyun kilitlendiğinde ve görev yürütücüsünden oyunu kapattığımda, sağ altta Microsoft Windows’ un grafik kartı ile ilgili bir sorunla karşılaştığı ve başarıyla bu sorunu atlattığı yazıyordu ancak başarı benim oyunu kapatmamdan sonra ve bu olayın 10-15 dakka boyunca sürmesiyle oluyordu. Yine Rainbow Six – Las Vegas oyununda 3-4 dakikaya varan kilitlenmeler gördüm. Ayrıca diğer ürün kullanıcılarının söylediği performansta sağlanamıyordu. Daha sonra, servise gelmeden emin olmak için 2 işletim sistemini de silip Microsoft Vista’ yı bilgisayara kurdum. Şunu da belirtmek isterim bütün kurulumlardan sonra Windows Update işlemini mutlaka ama mutlaka gerçekleştirdim, Microsoft Vista’ da ekran kartı güncelleştirmesini el ile Windows Update’ ten yaptım ve Microsoft XP de ise Dell’ in sitesinden son güncelleştirmeyi aldım. Bu son durumda da aynı sorunlarla karşılaştım ve donanımsal bir sorunun olduğuna kara verdim. Ek olarak belirtmek isterim ki nVidia’ nın yayımladığı, diğer ürün kullanıcıların da çok iyi sonuç veren üç çeşit “unofficial driver” ı son umut olarak denememden sonra, yine aynı sonuçları aldım.
    Kullanıcı olarak ürünle ilgili benim yapabileceğim her şeyi yaptığımı belirtirim. İşim dolayısıyla sürekli yer değiştiriyorum yani ürüne sürekli olarak ihtiyacım var. Daha bilgisayarı alalı bir ay kadar olmasına rağmen bu kadar sorun yaşamam ve sorunu tam anlamıyla anlayana kadar size dönmemiş olmamı da göz önünde bulundurarak ürünü en kısa sürede değiştirmenizi ya da sorunlu donanım ya da donanımlarını değiştirmenizi talep eder ilginize arz ederim.




  • Dostum geçmiş olsun, dikkat ve ilgilenmen ile olayi aşmışsın sen, sanirim kisa zamanda yenisi ile değiştirirler ve kapanır olay, ama bu yaptıklarını yapmayan-yapamayan kullanıcıların hali ne olacak peki demekki yapılan birşey bu ve çok çirkin zaten biraz soğuktum o firmaya karşı şimdi hepten sildim.
  • teşekkür ederim. zaten bilgisayarı değiştireceklerini söylediler. ancak 4 kere aramamdan sonra aksam 6 da aradılar. bu terbiyesizliktir. yine de ben şikayetlerimi ilettim...
  • Bu notebook olayı çok ciddi servis desteği gerektiriyor ve ülkemizde böyle bir altyapı yok.Ben de bahsettiğin firmadan notebook'umu aldım. Vista'da sorun çıkardı XP kurdum. Ekranından ses geldi gönderdim değiştirin diye adamlar servise yolladı. Bekledim 2 hafta geldi. Sorun düzelmişti, ama bu sefer ekran parlaklığı kısa yol ile değiştirilemiyordu. Neyse dedim gerek yok, ben çok gerekirse ekran kartı üzerinden değiştiririm. Parlaklık da normal zaten. Bu sefer işlemci fanından şu meşhur ses geldiğini fark ettim. Onu da RMClock yardımıyla çözdüm. HDD biraz sesli Hitachi marka. Çok dert etmedim. Şuan için sistemimin performansı gayet iyi. Benim için en önemlisi de bu. Elektronik eşya şans işi bende de o yok zaten

    Artık umarım bundan fazla sorun çıkarmaz. Çünkü bu şekilde memnunum. Daha fazla problem istemiyorum. Servise gönderecek bekleyecek zamanımda, halim de yok zaten. Arkadaşların da farklı model notebook'larında problemler çıkıyor elbette. Anlaşılan bu notebook konusunda ülkemizde ciddi servis hizmetlerine ihtiyaç var...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi afterforever01 -- 30 Kasım 2007; 13:34:34 >




  • nasil yani senin makine ikinciye servise gitmemiş mi? , altın pc nin herhangi bir suçu yokmuymus olayda o zaman koyuncu nasıl boyle bir sey söyleyebilirki.
  • şöyle arkadasım. bu sorularının cevabını net alabilmem için bu admalrı dava etmem lazım. dosya incelenecek 1 aya duruşma başalaycak 1 aya sonuçalancak. ondan sonra kimde suc belli olacak. ikinciye servise gitme olayı benim basvurumla oluyor. 1. servis benim bilg aldıgım fatura tarfihinden once yani 2. el bilg kakalanmaya çalışılmış. bu adamlar diyorki biz makinayı sorunlu diye yollaık bu admalar paketleyip sıfır diye biz vermişler. yani biribirine bok atıyolar. ancak bu piyasa oyle kurtların elindeki... delin sitesine girdim türkiye sorumlularına şikayet için oradaki firmaların hepsinin bir vukaatı olmus... napıcaz arkadaşlar bende anlamadım bir an önce kurtiliyim diyorum su an ki elimdeki haklar gidicegi icin de uzuluyorum cunku toplum icin bir sey yapmıs olucam.... aksama deistirmeye gidiyourm ama magduriyetim icinde bir seyler istiycem baklm nolcak.....
  • Arkadaşlar buraya sonucu yazmayı unuttum. en son yeni bilg getirttirdim deistirilmesi icn. dizustu nu bu sefer iyice denedim goturmeden once. herseytam derken kaldırdım bir baktım harddiskin ordan vida sesi geliyor...cıkcıkcık!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    cıldırdım tabi. pramı istedim bir daha baklm bulamazsak verelim dediler. olay cuma gunu oldugu icin pztsiye sarktı. pztsi beni aradlar ve aynı bilg dan (T7300) bulamadıklarını soylediler baksa bir urunle deisitrme kararı almıslar. Bende dedim olmaz ben onu istiyorum bana aramı geri verin. bunlarda vermiycez dediler. bunun uzerine koyuncuyu arkadasım arayıp amerkiada daha once kaldıgını yine gidecegini ve dell firmasıyla birebir bu olayı gorusecegini soyledi. delle de mail attıgını koyuncuyla gorusmemiz gerektigini bir sey olmazsa hemen ilgileneceklerini soyledi. yalan ama ise yarıyor iste. ertesi gun koyuncudan aradılar ve bilg icin para iadesi alacaklarını soylediler. way be dedim bu ülkede hakkımı alamyorum. ancak goz korkutarak. yani mafya vari işler yapmadan olmuyor. bizimkisi abi ye sikayet gibi oldu ama tbai mumkun olsa basaka sekildede tehdit edecektim artık yoksa sinirden kafamı parcalıycaktım. cıkcıkcık neyse kendime
    bos insanlar ve duzene bu kadar sinirlenmemek gerekiyor.
    insallah allah dusmanımı bile boyle bir olayla karsılastırmaz.




  • Sorununun halolması güzel nihayet yani. Koyuncu'dan hiç birşey alınmaz demekki bunuda görmüş oluyoruz ama biri gelir şimdide der koyuncu iyi firma şaşırmam valla.
  • merhaba arkadaşlar bende ACer 5710g almıştım 40 gün sonra farkettim ki pc nin harddisk lambası hiç sönmüyor, hemen aldığım yere teknosa'ya gttim ve onlar aracılığıyla Tpm teknolojiye gönderdik bilgisayarımı, 3 gün sonra tpm yi aradım ve yurtdışından parça beklediklerini söylediiler 20 gün sonra aradım ve yine aynı cevabı aldım 30 gün sonra aradım yine aynı. sinirler tepeme çıktı bağırdım çağırdım 30 gündür aynı cevabı veriyorsunuz diye neyse sabrettim 30 iş günü (kırkbeş gün) servis süresi dolduğu akşam teknosa'ya gittim yeni bilgisayarımı almak için ve o gün bilgisayarımı göndermiş servis ve üstelik yenisini göndermiş. madem yenisini gönderecektiniz niye o kadar beklettiniz de son günü gönderiyorsunuz. şimdi bir bilgisayarım daha onlarda bakalım yarın arayacam yine bağırcam desarj oluyorum böylelikle :)
  • arkadaşım gercekten bir iki kereden sonra konusma seklini deistirmen ii sonuc veriyor. ancak sorumluluk acısından alt seviye insanlarla konusma. direk en yetklililerle konus bence ve isi buyut. sorunu hala gecistiriyolarsa aldıgın urunun ana merkezine mail at. tabi guzel bi ingilizceyle durumunu belirt. daha sonra cevap gelince ki gelmezse bile guzelce susle adamları ciddiyetten haberdar et. genelde işler boyle cozuluyor. bu arada bilg alırken mutlaka alacagınız firmadan tanıdık birilerini bulmaya calısın ciddiyim, normalde bir kac ayınıza bile bedel olacak sorunlar yasayacagınıza, işiniz anında cozluyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DoKuZuNCuKaPI

    Sorununun halolması güzel nihayet yani. Koyuncu'dan hiç birşey alınmaz demekki bunuda görmüş oluyoruz ama biri gelir şimdide der koyuncu iyi firma şaşırmam valla.




    koyuncuda eminim suc vardır ama altın bilgisayarıda isten sıyırmak olmaz. bu adamlar bana kontla konustuk kavga ettik falan fistan demislerdi acıklama yaparlarken ancak koyuncu benim bilg ana dagıtımcısı dedigimde mudur o kontun bilg bi yanlıslık olmusutur falan dmeisti ama koyuncu halletti işi yani adamlar belki en basından beri yalan soyluyolardı. belkisi fazla dupeduz yalan soylemisler. yani altın bilg dan kesinlikle bir sey almayın ama kesinlikle. arastırmalarıma gore en guvenilir olanları vatan ile bimeks bilg konusunda.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: pegodeniz


    quote:

    Orjinalden alıntı: DoKuZuNCuKaPI

    Sorununun halolması güzel nihayet yani. Koyuncu'dan hiç birşey alınmaz demekki bunuda görmüş oluyoruz ama biri gelir şimdide der koyuncu iyi firma şaşırmam valla.




    koyuncuda eminim suc vardır ama altın bilgisayarıda isten sıyırmak olmaz. bu adamlar bana kontla konustuk kavga ettik falan fistan demislerdi acıklama yaparlarken ancak koyuncu benim bilg ana dagıtımcısı dedigimde mudur o kontun bilg bi yanlıslık olmusutur falan dmeisti ama koyuncu halletti işi yani adamlar belki en basından beri yalan soyluyolardı. belkisi fazla dupeduz yalan soylemisler. yani altın bilg dan kesinlikle bir sey almayın ama kesinlikle. arastırmalarıma gore en guvenilir olanları vatan ile bimeks bilg konusunda.


    Koyuncu hakkında daha önce çok böyle şeyler duydumda birde bunu duyunca öyle dedim. Altın bilgisayarada
    Böyle işte kötü niyetli satıcıları elememiz lazım arkadaşlar bugün birimizin başına gelen yarın yine içimizden birinin başına gelebilir. Burada adı sorunlarla anılan (tabi çoğunluk önemli) ve müşterisini mağdur eden hiç bir marka yada mağazadan hiç birşey almıyorum sizide bu yönde davranmaya teşvik ediyorum belki o zaman anlarlar durumun vehametini.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: DoKuZuNCuKaPI

    Koyuncu hakkında daha önce çok böyle şeyler duydumda birde bunu duyunca öyle dedim. Altın bilgisayarada
    Böyle işte kötü niyetli satıcıları elememiz lazım arkadaşlar bugün birimizin başına gelen yarın yine içimizden birinin başına gelebilir. Burada adı sorunlarla anılan (tabi çoğunluk önemli) ve müşterisini mağdur eden hiç bir marka yada mağazadan hiç birşey almıyorum sizide bu yönde davranmaya teşvik ediyorum belki o zaman anlarlar durumun vehametini.


    Hocam kesinlikle katılıyorum, hatta burada firmaların genel merkezlerinden birer temsilcinin aktif olarak bizi ve diğer donanım ve bilgisayar sistemleri forumlarını denetleyerek konuyla ilgilenmeliler, çünkü bir çok arkadaş gibi bende karar verirken bu siteyi ve kullanıcı yorumlarını ciddi ciddi inceledim. Örneğin HP sayfalarında olan çokşa şikayet ve rahatsızlık hemen elememi sağladı. Firmalar içinde çokta zor bişey değil bence.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.