Şimdi Ara

TEKNOSA DAN FS ALDIM :VE BAŞIMA GELENLER (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
265
Cevap
0
Favori
20.088
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet bende alırken açın bi görelim dedim. Alırsanız açarız dediler. Düğmesine basamazlarmışlar aslında o an terketmem lazımdı orayı fakat makinenin özellikleri iyi fiyat açısından diyerek orada kaldık ve aldık.
    Böyle saçma birşey var mı...
  • Aşağıdaki maili hem TEKNOSA müşteri hizmetlerine hemde Fujitsu Siemens müşteri hizmetlerine yolladım hala cevap yok!

    [color=#FF0000]Sayın İlgili;

    4 aydır defalarca mağaza, müşteri hizmetleri, Fujitsu-Siemens arasında gidip geldiğim ve ızdırap çektiğim Fujitsu Siemens Amilo Pro V2045 notebook için Manisa İl Tüketici Hakem Heyetinden iade kararı çıktı fakat 18.01.2006 tarihinde çıkan kararı TEKNOSA uygulamıyor. Avukatım hukuki sürecin uzun süreceğini söylediğinden dolayı mahkeme aşamasında bekleyen dilekçemi işleme sokmak için daha ne kadar bekleyeceğim. TEKNOSA bana doyurucu bir cevap versin iade almıyoruz desin bende hakkımı mahkemede arayım, fakat her seferinde müşteri hizmetleri beni oyalıyor ve cevabı hakem heyetine vereceklerini söylüyor, oysa hakem heyeti böyle bir zorunluluk olmadığını belirtiyor. Her seferinde bana 4822 sayılı kanunla cevap verdiğini söyleyen TEKNOSA bu defa 4822 sayılı kanun ile kurulan ve mahkeme kararı niteliği taşıyan kurumun iade kararı için hangi bahaneyi öne sürecek? TEKNOSA ürün için sizin iade kabul etmediğinizi beyan ediyor her defasında. Lütfen bu işi çözün...




  • Arkadaşlar geçmiş olsun herkese , uzun zamandır bu topiği okumuyordum (fırsat olmuyordu..) am a bizde mecbur kaldık.. İnsanın başına gelince anlıyor durumu...2-3 ay evvel Arkadaşıma FS 2045 almıştık.. Tabiki teknosadan... ocak ayının sonunda ekran karardı hiç bir şekilde açılmıyor.. ve şubatın 2 sinde teknosaya servis için verildi ve biz sizi arayacağız dendi.. 3 hafta geçmesine rağmen hiç bir bilgi verilmedi vede telefonlara cevap verilmedi.. bunun üzerine teknosa merkezini aradık o başkasına diğeri başkasına havale deip oyalayıp durdular..

    En son geçende mağzaya gittik , biz servise gönderdik oradan bekliyoruz dediler , yanımızda servisi arayarak dumumu bir zahmet öğrendiler ki ayın sekizinde parça siparişi verilmiş vede 4-6 hafta içinde gelecekmiş ancak bu süre sonunda servisten çıkabilrimiş dendi.. yani neredeyse 1.5-2 ay süreden bahsediliyor..Benim anlayamadığım ;

    1- Neden teknosanın kendi ürünü olmayan bir sattığı mal için bu kadar değiştirmemek için diretiyor.. Sen aracısın bir firmanın malı arızalı çıkmış gönder iade et yada satma müşterinin hakkını koru..

    2-Neden Siemens firmasını muatap alamıyoruz .. bence bu özürlü ürünleri getirip satan esasına 1. suçlusu siemens denen üç kağıtcılar..

    3- Türkiyeyi eneyiler pazarı gibi görüyorlar, ikinci sınıf vatandaş muamelesi neredeyse, bunlar yer , bunlara kakalarız düşüncesi..Getir özürlü ürünü sat gitsin nede olsa hakkını arayamazlar.. arasa bile hukuk buna izin vermez.. Hukukun olmadığı bir ülke gir istediğin gibi at oynat...

    4- Adam avrupada kimsenin habersiz olduğu, satın alanların farkına varmadığı sorunlu otomabilleri geri çağırıp ücretsiz servis veriyor... Türkiyedeki duruma bak...


    5- baştanda söylediğim gibi bir Sakıp ağanın firmasının tüketicisini bu üç kağıtcılara nasıl ezdirdiğinide anlamış değilim...



    Ben arkadaşıma bu modeli aldırdığıma, teknosadan aldırdığıma bin pişmanın, arkadaşımın yüzüne bakamıyorum, nediyeceğimi bilemiyorum.. teselli ediyorum ve onun adına en kısa sürede halletmek için bizzat ben takip ediyorum...

    Herkese bu konuda allah yardımcısı olsun derim,




  • geçmiş olsun. sonuna kadar mücadele edin. yanlarına kar kalmasın.
    ben aylardır muhatap bulamıyorum teknosa ve fujitsuda...

    quote:

    Orjinalden alıntı: G774

    Arkadaşlar geçmiş olsun herkese , uzun zamandır bu topiği okumuyordum (fırsat olmuyordu..) am a bizde mecbur kaldık.. İnsanın başına gelince anlıyor durumu...2-3 ay evvel Arkadaşıma FS 2045 almıştık.. Tabiki teknosadan... ocak ayının sonunda ekran karardı hiç bir şekilde açılmıyor.. ve şubatın 2 sinde teknosaya servis için verildi ve biz sizi arayacağız dendi.. 3 hafta geçmesine rağmen hiç bir bilgi verilmedi vede telefonlara cevap verilmedi.. bunun üzerine teknosa merkezini aradık o başkasına diğeri başkasına havale deip oyalayıp durdular..

    En son geçende mağzaya gittik , biz servise gönderdik oradan bekliyoruz dediler , yanımızda servisi arayarak dumumu bir zahmet öğrendiler ki ayın sekizinde parça siparişi verilmiş vede 4-6 hafta içinde gelecekmiş ancak bu süre sonunda servisten çıkabilrimiş dendi.. yani neredeyse 1.5-2 ay süreden bahsediliyor..Benim anlayamadığım ;

    1- Neden teknosanın kendi ürünü olmayan bir sattığı mal için bu kadar değiştirmemek için diretiyor.. Sen aracısın bir firmanın malı arızalı çıkmış gönder iade et yada satma müşterinin hakkını koru..

    2-Neden Siemens firmasını muatap alamıyoruz .. bence bu özürlü ürünleri getirip satan esasına 1. suçlusu siemens denen üç kağıtcılar..

    3- Türkiyeyi eneyiler pazarı gibi görüyorlar, ikinci sınıf vatandaş muamelesi neredeyse, bunlar yer , bunlara kakalarız düşüncesi..Getir özürlü ürünü sat gitsin nede olsa hakkını arayamazlar.. arasa bile hukuk buna izin vermez.. Hukukun olmadığı bir ülke gir istediğin gibi at oynat...

    4- Adam avrupada kimsenin habersiz olduğu, satın alanların farkına varmadığı sorunlu otomabilleri geri çağırıp ücretsiz servis veriyor... Türkiyedeki duruma bak...


    5- baştanda söylediğim gibi bir Sakıp ağanın firmasının tüketicisini bu üç kağıtcılara nasıl ezdirdiğinide anlamış değilim...



    Ben arkadaşıma bu modeli aldırdığıma, teknosadan aldırdığıma bin pişmanın, arkadaşımın yüzüne bakamıyorum, nediyeceğimi bilemiyorum.. teselli ediyorum ve onun adına en kısa sürede halletmek için bizzat ben takip ediyorum...

    Herkese bu konuda allah yardımcısı olsun derim,









  • Arkadaşlar dün (03.03.2006) tarihinde teknosa yı Fujitssu Siemen Amilo Pro V2045 ten dolayı mahkemeye verdik. 2 kişi verdik sizlerden destel bekliyoruz. Hakim e şikayet dilekçemi elden imzalatıp tüm işlemleri yaptırdım, şimdi sabırla kararın çıkacağı günü bekleyeceğim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: onuralp78

    ]
    gecen PAZARTESI TEKNOSADAN FS AMILO V2040 ALDIM...EVE GELDIM BILGISAYARDA XP HOME KURULMUS DRIVERLAR YUKLUYDU...BI KAC GUN KULLANDIM...SORUN YOKTU..FAKAT DAHA SONRA HOME U TEKRAR KURMAK ISTEDIM (CUNKU WINDOWS ACILIS PAROLASINI UNUTMUSTUM)OLANLAR BUNDAN SONRA OLDU.WINDOWS U TAM KOPYALERKEN BELLI BIR MOKTA DA HATA VERIYORDU.(VERI HATASI DONGUSEL ARTIKLIK DENETIMI DIYOR -BENIM KANIMCA CD ROM DAN KAYNAKLI)KENDI CD IM DISINDA BASKA BIR CD DE KABUL ETMIYOR CUNKU HDD ONA GORE AYARLANMIS..AYRICA PRO KURMAK DA IMKANSIZ..TEKNOSA YA GOTURDUM ORADA BULUNAN ARKADASDA KURMAYA CALISTI FAKAT BECEREMEDI (BU ARADA DIGER CALISANLARIN SOGUK BAKISLARI UZERIMIZDEYDI-NEDEN YARDIM EDIYORSUN GIBILERINDEN).URUNDEN SOGUDUGUMU IADE ETMEK ISTEDIGIMI SOYLEDIM.IMKANSIZ DEDILER KUTUYU HIC ACMAMAM GEREKIYOIRMUS(PROBLEMI NASIL ANLAYACAKSAM)URUNU SERVISE GONDERECEKLERINI MAKINEYI DEGISTIRMEMIZIN ZOR OLDUGUNU TAMIR GORUCEGINI SOYLEDILER-BU LAFLARIN UZERINE SINIRLENDIM VE AGZIMA GELENI SOYLEDIM-KAVGA DOVUS SERVIS KAGIDINA DEGISTIRME OLARAK NOT DUSTULER..SIMDI SERVISI ARAYIP BIR DE ONLARLA KONUSACAGIM ....
    SIZ SIZ OLUN TEKNOSANDAN LAPTOP YADA MASAUSTU ALMAYIN..
    SATARKEN 1000 TAKLA ATIYOLAR FAKAT MALI SATTIKTAN SONRA YUZUNUZE BAKMIYOLAR.
    SIZCE BU MAKINA TAMIR GORUP GELIRSE ICIME SINERMI??HIC ZANNETMIYORUM



    geçmiş olsun arkadaşım .

    Teknosa dan almayız biz de




  • teknosadaki ilgisizlige katılıyorum ancak iğdi olduruphakkanıda yememek lazım sadece teknosa degl sorumlu olan fs nin sorumlulugu daha buyuktur bence teknosa aracı fs kendisi kabul etmeli ayıplı malını.malesef bende 2045 magduruyum ncak teknosadan almıs olmama ragmen sorumlu fs ayplı malını telafi etmesi gerekirken,sadece seviste gunlerce bekletı tercih ediyor .birdaha asla fujitsu almam 5 para etmez bir firma 2000 ytlye yakın verıdıgım parada ahram olsun..onlarda haklı bu uledekanun izam musteri hakları olmazsa (dogru durust uygulanmazsa )onlarda tum acıklaran faydalanır...
  • Bende sizlerleyim arkadaşlar. Teknorama iyi bir alternatif olabilir. Sorgusuz sualsiz değiştiriyorlar.
  • pes etme sende mücadele et. ben mahkeme tarihini bekliyorum. tüm yolları denedim ama olmadı sonunda şuan dilekçem mahkemede, mahkeme tarihini bekliyorum cihazıda zaten 3 aydır paketinden çıkarmıyorum. koydum teknosa poşetine tüm evraklarıyla eksiksiz olarak mahkeme kararı çıktığı an vereceğim ellerine. tabii olumlu olursa. olumsuz olursa bir pankart hazırlatıp teknosa mağazasının karşısında sergileyeceğim notebook u.
    quote:

    Orjinalden alıntı: hortlek

    teknosadaki ilgisizlige katılıyorum ancak iğdi olduruphakkanıda yememek lazım sadece teknosa degl sorumlu olan fs nin sorumlulugu daha buyuktur bence teknosa aracı fs kendisi kabul etmeli ayıplı malını.malesef bende 2045 magduruyum ncak teknosadan almıs olmama ragmen sorumlu fs ayplı malını telafi etmesi gerekirken,sadece seviste gunlerce bekletı tercih ediyor .birdaha asla fujitsu almam 5 para etmez bir firma 2000 ytlye yakın verıdıgım parada ahram olsun..onlarda haklı bu uledekanun izam musteri hakları olmazsa (dogru durust uygulanmazsa )onlarda tum acıklaran faydalanır...




  • biz gerçek sebeplerden iade almalarına razıyız sorusuz sulasiz olmasada olur:)

    quote:

    Orjinalden alıntı: makineci

    Bende sizlerleyim arkadaşlar. Teknorama iyi bir alternatif olabilir. Sorgusuz sualsiz değiştiriyorlar.
  • [simage]BAKALIM MAHKEME SONUCU NE OLUCAK. TEKNOSA İADEYİ KABUL ETMEDİ. MAHKEME SONUCUNU FORUMA YAYINLAYACAĞIM. VE BELKİDE TÜM FUJİTSU MAĞDURLARI İÇİN EMSAL OLUR, O ZAMAN TEKNOSA VE SIEMENS YETKILILERI NE YAPACAKLAR MERAK EDİYORUM.


    quote:

    Orjinalden alıntı: YUSUFM[/simage]

    biz gerçek sebeplerden iade almalarına razıyız sorusuz sulasiz olmasada olur:)

    quote:

    Orjinalden alıntı: makineci

    Bende sizlerleyim arkadaşlar. Teknorama iyi bir alternatif olabilir. Sorgusuz sualsiz değiştiriyorlar.






  • TEKNOSA VE FUJITSU YU MAHKEMEYE VERENLERIN SAYISI HIZLA ARTIYOR ANLASILAN...
  • borntobewild,

    Bu olaylar yüzünden tüketici mahkemesinde dava açabilirsin. Makinanın içindeki SD Kartı nasıl alırlar yaaaawwww


    quote:

    Orjinalden alıntı: borntobewild

    Teknosa'dan bir daha bişey almak mı ASLA!!

    Bursa Carrefour'daki teknosadan arkadaşımın aldığı Konica Minolta marka dijital makina kapağında sorun var diye tamire gitti ve 1,5 ay sonra yalvara yakara geri geldi 70 ytl masraf ve yapılan hiçbişey yok.Üstüne üstlük makinanın içerisindeki 256 MB SD kart da alınmış olarak verildi.Bu adamlar ya insanları enayi sanıyolar ya da hiçbirşeyden haberleri yok.Tek kelimeyle TEKNOSA'nın artık yanından geçmiyorum,pahalı dedikleri Bimeks her yönden on kat daha profesyonel.Pahalı olsun adam gibi hizmet olsun razıyım.Tekrar söylüyorum BURSA'DAKİ TEKNOSADAN HİÇBİR ÜRÜN ALMAYIN,ZİRA ALDIĞINIZ ÜRÜN YANLIŞLIKLA TAMİRE VS GİDERSE GERİYE FARKLI BİR CİHAZ OLARAK GERİ GELİRSE DE HİÇ ŞAŞIRMAYIN.




  • Arkadaşlar,

    Artık TEKNOSA ve FUJITSU forumlardada önlem almaya başladı. Bence önlem olarak problemli cihazlarını toplamaya başlasalar daha doğru olur. Siz mağdurlardan gelen feryatları duymadıkça bu ses yükselecek ve bunun boyutu internet forumlarını aşıp sizi yutacak...





  • BRAVO !!!

    ARIZA KAYITLARI FORUMDAN SİLİNMİŞ. BİZİ NE ZAMAN FORUMDAN ATACAKLAR BAKALIM. BRAVO BRADA,
    ARŞADAŞLAR, BU FERYADI DUYMUYOR MUSUNUZ!!!. BU HAKSIZLIĞA DUR DİYEN YOK MU?????

    quote:

    Orjinalden alıntı: YUSUFM

    Arkadaşlar,

    Artık TEKNOSA ve FUJITSU forumlardada önlem almaya başladı. Bence önlem olarak problemli cihazlarını toplamaya başlasalar daha doğru olur. Siz mağdurlardan gelen feryatları duymadıkça bu ses yükselecek ve bunun boyutu internet forumlarını aşıp sizi yutacak...





  • AYNI SORUNU BENDE YAŞADIM....
    BİLGİSAYARI KULLANIYORUM AMA HER KULLANDIĞIMDA İSTER İSTEMEZ....
    KÜFREDİYORUM......
    ELİMDE DEĞİL.......
    ÇÜNKÜ EMEK VEREREK KAZANDIĞIMIZ PARALARI GÖZ GÖRE GÖRE GASP EDİYORLAR...
    BİZE Bİ FAYDASI OLMADI ARIZALI ÇIKTI GERİ GÖTÜRDÜM....
    TEKRARLAMAMA GEREK YOK TÜM ARKADAŞLARIN BAŞINA GELEN SORUNLAR BAŞIMA GELDİ.......
    SERVİSE GÖNDERDİLER 2 (İKİ) İKİİİİİİİİ AY SONRA BİLGİSAYARI BANA VERDİLER....
    VEEEE EN ÖNEMLİSİ ARTIK BOZULSADA GARANTİSİ YOK.....
    NEDENİ FATURADA ESKİ BİLGİSAYRARIN SERİ NOSU VAR VE YENİSİNİ GÖTÜRSEMDE KABUL ETMİYOLAR...
    DİYELİM ETTİLER ARIZAYI GİDERMEK İÇİN BİLGİSAYARI SERVİSİNE GÖTÜR DİCEKLER.....
    SERVİSE GİTTİĞİMDE MAL GİBİ ORTADA KALMAMAK İÇİN Bİ GARANTİ BELGESİ GEREKİR DİMİ..

    AMA BUNLAR ONUDA VERMEDİLER....

    KAHROLSUN TEKNOSA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi numatrax -- 15 Mart 2006; 16:18:57 >




  • allah kolaylık versin arkadaşım. hakkını hukuki yollardan ara diyeceğim ama çok beklersin benim gibi. ben halka mahkeme tarihini bekliyorum. ama sabırlıyım eninde sonunda bu fujitsu siemens amilo pro v2045 i iade edeceğim.
    quote:

    Orjinalden alıntı: numatrax

    AYNI SORUNU BENDE YAŞADIM....
    BİLGİSAYARI KULLANIYORUM AMA HER KULLANDIĞIMDA İSTER İSTEMEZ....
    KÜFREDİYORUM......
    ELİMDE DEĞİL.......
    ÇÜNKÜ EMEK VEREREK KAZANDIĞIMIZ PARALARI GÖZ GÖRE GÖRE GASP EDİYORLAR...
    BİZE Bİ FAYDASI OLMADI ARIZALI ÇIKTI GERİ GÖTÜRDÜM....
    TEKRARLAMAMA GEREK YOK TÜM ARKADAŞLARIN BAŞINA GELEN SORUNLAR BAŞIMA GELDİ.......
    SERVİSE GÖNDERDİLER 2 (İKİ) İKİİİİİİİİ AY SONRA BİLGİSAYARI BANA VERDİLER....
    VEEEE EN ÖNEMLİSİ ARTIK BOZULSADA GARANTİSİ YOK.....
    NEDENİ FATURADA ESKİ BİLGİSAYRARIN SERİ NOSU VAR VE YENİSİNİ GÖTÜRSEMDE KABUL ETMİYOLAR...
    DİYELİM ETTİLER ARIZAYI GİDERMEK İÇİN BİLGİSAYARI SERVİSİNE GÖTÜR DİCEKLER.....
    SERVİSE GİTTİĞİMDE MAL GİBİ ORTADA KALMAMAK İÇİN Bİ GARANTİ BELGESİ GEREKİR DİMİ..

    AMA BUNLAR ONUDA VERMEDİLER....

    KAHROLSUN TEKNOSA





  • İbretlik bir siemens olayı. tüm siemens forumlarında yayınlayacağım ki ders alınsın..

    SIEMENSIN GERÇEK YÜZÜ
    Dizüstü Bilgisayar Almak İsteyenler Lütfen Dikkatli Okuyun Özellikle de FUJITSU SIEMENS'İ düşünenler

    Bir dizüstü bilgisayar alırken sizin için önemli olan ne ?

    Özellikleri ve fiyatı mı ! Evet elbette bunlar önemli; özellikle siemens sürekli kampanyalar düzenliyor ama
    Elektronik bir cihaz aldığınızı ve heran bozulabileceğini düşünürseniz
    Aldınız ürünün arkasında sağlam bir firma yoksa bunların pek bir önemi
    Olmadığı umarım biliyorsunuzdur. Özelliklede siemens almayı düşünenler için bunun önemi daha da fazla …

    Bence bir dizüstü bilgisayar almak için bu konulara da önem verin.

    1-Teknik servisi var mı ve nerelerde kaç tane?
    Fujitsu siemens'in kendi bünyesinde bir teknik servisi bile mevcut değil sadece anlaşmalı olduğu bir servis var.( zaten sıkışınca duyacağınız bir kelime var biz sadece yetkiliyiz ) Bunun ne önemi var sonuçta servis diyebilirsiniz ama çok önemli siemens aldıktan sonra bunu daha iyi anladım.Ayrıca siemens,in Avrupa yakasında iki ve Anadolu yakasında bir tane olmak üzere sadece üç teknik servisi mevcut ve bu teknik servisler sadece mesai saatleri içinde hizmet vermekte.Bir sorun ile karşılaştığınızda kendinizi ona göre ayarlamak zorunda kalıyorsunuz.Bu servislerin yerleri Avrupa yakası güneşli ve gül tepede yer almakta, Anadolu yakasında ise Üsküdar da.Ben Bahçelievler de yaşadığım halde hem servise ulaşmak açısından hem mesai saatleri açısından sorun yaşadım ve avcılar yada büyükçekmece de yaşayan biri için bunları düşünmek bile istemiyorum.

    2- Çağrı Merkezi Var Mı? ( çok önemli )

    Günümüzde neredeyse herkesin ama herkesin bir çağrı merkezi var ama siemens her konuda olduğu gibi bu konuda da sıfır.Karşınızda muhatap olacak bir yetkili bulamadığınız bir yana çağrı merkezinde görevli kişilerin yaptıkları görevlerin önünde teknik kelimesi yer alsa da kişilerin teknik ile yakından uzaktan ilgisi yok.Bir kaç kişi dışında.

    Bu konuya ilgili ilginç olduğu kadar siemens in ne kadar sorumsuz bir firma olduğunu anlatmak için yaşadığım olaylardan sadece bir kaçını kısaca yazacağım.Çağrı merkezini aradığımda teknik olarak bir bilgi alamadığım gibi sadece sorunlara karşılık ezberlenmiş yada ekranda gördükleri çözümlerden ileri gidemeyen kişiler yardım istediğiz de herhangi bir yardımda bulunmuyorlar ve sizi direk teknik servise yönlendiriyorlar.Burası teknik servis değil mi yardım rica ediyorum dediğimde biz sadece kaydınızı alıp teknik servise iletme ile yükümlüyüz burası bu yüzden var diye kaçamak cevaplar almanız kaçınılmaz.Bir çok kere kayıt için başvurdum ve kayıtlarımın alınmadığını gördüm bu yetmezmiş gibi teknik servise iki kere gitmeme karşılık sorunum çözülmediği için yetkili bir kişiyi istedim arkadaş akşam vardiyası olduğu için yetkili kimsenin olmadığını belirtti ve ısrarla görüşmek istediğimi belirtince kişisel olarak supervizör, e kişisel mail göndereceğini belirtti ve en geç iki gün içinde bana kesin geri dönüş yapılacağını ekledi ve görüşmeyi sonlandırdım( işlemi yapan ve mail gönderen kişi sevilay hnm ) .İki gün geçti ve üçüncü gün yeniden aradım Koray diye bir kişi cıktı durumu anlattım gündüz vardiyası idi ve bu kişiden supervizör ile görüşmek istediğim doğrultusudaki talebimi kendisini bildirdim.Bunun olamayacağını aktarma yapamayacağını belirtti bende çağırmasını istedim ve tamam dedi beni bekletmeye aldı ve aradın 19, 20 dakika geçti ve ben halen beklemedeyim geri dönen yok ve telefon kapatıldı .Bunun üzerine tekrar aradım ve gene aynı kişi çıktı hiçbir şey olmamış gibi çağrı almaya devam eden kişi ( Koray ) benim olduğumu anlayınca şaşırdı supervizör, ı çağırması gerektiğini ve ne olduğunu sordum ve tekrar bekletmeye aldı anlaşılan birinci görüşmede telefonu kapatan kişi benim 2. çağrıda sabrımı deniyordu ve 12 dakika gene bekledim anlaşılan kapatmamı bekliyordu ve yaptım.İşin ilginç yanı tekrar aradım sonradan anladım ki aradığımda benim aradığım tel numarası ekranlarına görünüyormuş ve çalışılan ortam küçük bir yer sanırım ( bu benim şahsi yorumumdur ) teli açması gereken personel çağrı düştüğü zaman numaram göründüğü için benimle konuşmak yerine direk olarak bekletmeye aldılar ve bıkana kadar bana müzik dinlettiler.(sanırım benimle ilgilenmek yerine arkadaşlarının yaptığının aynısını yaptılar ) 3.kişiden sonra baktılar ki olmayacak 2 saat ten sonra bana geri dönüş yaptılar ve numaramın göründüğünü arayan arkadaştan ( Davut ) öğrendim ve ev telefonumu vermemiştim zaten.nasıl beklemeye alındığım konusunda ki şüphelerim böylece son buldu.arayan arkadaş ile görüştük durumu tek tek anlattım ve supervizör ile görüşmek istediğimi kendisine de söyledim görev yerinde olmadını belirtti ve nerde olduğu ne zaman geleceğini sordum bilmediğini belirtti sorun değil gelince geri dönebilir dedim olmayacagını belirtti .yerinde yoksa bazı personelin neden bağlayacaklarını söyleyip beklettiklerini sordum bakmak için olabilir dedi ve burası nasıl bir mekansa bakmaları yarım saati buldu ve telefon suratıma kapatıldı.ve bana geri dönüş yapılacağını arkadaşların bana bu yönde bilgi verdiklerini söyledim.aldığım cevap daha ilginçti ki bu konu supervizör ın insiatif inde olan bir onu olduğunu eğer kendisi ister ise geri dönüş yapacağını belirtti.Buna inanmak mümkün değil çünkü ;SİEMENS ÇALIŞANLARINA MÜŞTERİNELERİN SORUNLARINI ÇÖZMEK ONLARA YARDIMCI OLMAK YERİNE SİZ KEYFİNİZE BAKIN DİYE BİR YETKİ VERMİŞ OLAMAZ.ama arkadaş özellikle bunu vurguladı eğer isterse döner ve görüşme yaparmış ki 3 kere dönülecek denilmesine rağmen ne istekmiş ki supervizör bir kere dönmedi...Vardiya da görevli supervizör, ın ismeni istediğim halde alamadım ve siemens te ürün yada sorumun hakkında bir tek kişi bile bulamayacaktım,bir firmanın sadece bir üst basamakta görev alan supervizör, ı bu kadar rahat davranıyorsa yetkili bir kişi bulamamam doğal olduğuna inanmak zorunda kaldım bunlardan sonra geri dönüş yapan ardakaşa sorunumu anlattım ve çözeceğini belirtti ne hikmetse servise giren bilgisayarı teknik servis yapamadı ama arkadaş yapacagını belirtti ve saat beşte aramak için görüşmeyi sonlandırdı.Saat beş olunca aradı öncelikle siemens te tek sözünü tutan kişi olarak ona teşekkür ederim.Kardeşim ile bilgisayara birkaç program yüklemişler ancak kardeşim denemeden görüşmeyi sonlandırmış.Malesef sorunum halen devam etmekte.Ve son kez çağrı merkezini aradım bu sefer başka bir kişi ile görüştüm ( mesut ) ve sadece kayıt alabileceğini belirtti ve kaydımı aldı sorunumu tek tek kendisine de anlattım ve sevilay hnm gibi oda supervizör,ına mail atacağını ve bir ertesi gün kesin mesai saatleri içinde bana geri dönüleceğini belirtti ertesi gün alıştığım bir manzara ile karşılaştığım için şaşırmadım çünkü kimse aramadı ve üzerinden 3 gün geçmesine karşılık ne arayan ne soran bırakın yetkiliyi yardımcı olmak için arayan bir personel var.( İşte simens in çağrı merkezi )

    3. Neler Garanti Kapsamına Giriyor VE Teknik Servis İle Çağrı Merkezi Arasnda Uyum var mı ?

    Asıl konuya geçmek için bunu kısa geçiyorum teknik servis ellerinden gelse her şey için para alır sanırım.Yaşanan sorundan dolayı format atıldı bu seferlik ücretsiz olduğu söylendi ve teknik servis ile çağrı merkezi arasında hiçbir uyum olmadığı gibi her iki taraf birbirini suçlamaktan çekinmiyor ve onları şikayet edin deniliyor.

    Bunca şeyden sonra beni bunları yaşamaya iten ve siemens in sadece bir numaradan ibaret olduğunu anlamanı sağlayan konu aldığım dizüstü bilgisayarın 3 program çalıştığında donması kendisini kapatıp çalışmaması..Bu küçük bir şeymiş aslında asıl sorun çağrı merkezini arama ve onları dinlemem ile başladı keşke hiç dinlemeden teknik servise götürseymişim keşke diyorum halen sorunum 2 aydır devam etmekte ve yardım alamamaktayım..Çağrı merkezini aradım ve sorundan dolayı format atmamı istedi ve denileni yaptım wireless ın çalışmadığı fark ettim çağrı merkezine geri dönüş yaptım ve 2 şey yapmamı istediler daha önceden yapmıştım tekrar yaptım sorun devam etmekteydi yeniden aradım ve gene aynı şeyler söylendi yaptığımı belirttim o zaman internetten bir program yükleyin denildi ve onu da yaptık ve sorun düzelmedi belli bir süre süre sonra sorun düzelmeyince yeniden yeniden aradım hep aynı şeylerdi yapın yeter yaptım siz yanlış yapmışsınızdır yeniden deneyin böyle 7, 8 kişi ile konuştum ve en sonunda sinirlenince teknik servise yönlendirildim ve cihazı teknik servise götürdüm ve 1 hafta cihaz onlarda kaldı ve bir hafta sonra aradılar ve yapılan işlemler hdd ( harddisk ) değiştirildi ve wireless tanıtıldı yazıyordu ama kısa yol duşu gene çalışmıyordu görevli bunun yeni bir kullanıcıdan açıldığı zaman çalıştığını belirtti ve 2 kullanıcı vardı cihazda.Eve gelir gelmez deneme yaptım çalışmıyordu
    Hemen teknik servisi aradım deneme mi istedi gene olmadı böyle birkaç gün uğraştım gene olmadı ve cihaz 2. kez teknik servise gitti ve üç gün sonra arandım ve cihaza bakan kişi olduğunu belirtti ve deneme yapmasını istedim ama içinde kendi hdd si vardı değiştirip benim harddisk im ile bağlanmasını istedim ve kendi hard diskini tanıtıp tekrar deneyip cihaz oldu denilip bana verildi ve bunlar yaşanırken bir wireless tuşunu tanıtmanın neden bu kadar zor olduğunun açıklaması yapılmaya çalışıldı ve uzun zamandır sorunu yaşadığımı ve olayın nasıl başladığını anlattığımda ulaşılmaz supervizör dan sonra çok edici bir açıklama teknik serviste görevli bir kişiden geldi siz onların söylediklerini neden yapıyorsunuz bende oranın çağrı merkezi olduğunu ve teknik konularda onlara yönlendirildiğimi belirttim ve ben sizin yerinizde olsam şikayet ederdim denildi ve konu kapatıldı.ne ilginçtir ki orda çalışan personelde bunu kabullenmiş durumda biz sadece şikayet kaydı oluşturmak için buradayız diyebiliyorlar.kısacası kimi kime şikayet edeceğimi bilmiyorum herkes kendini haklı görüyor ve benim halen sorunum devam etmekte yüz yüze görüşmeyi bırakın yetki olarak görüşebileceğim kimse yok..Ve bu sorunu yaşasan tek kişi olmadığıma eminim serviste aynı cihazı kullanan bir bayan ile tanıştım adının ve soyadının sadece baş harflerini yazıyorum ( F.Ö )istenirse adı,soyadı ve telefon numarası bende mevcut .kendisi Anadolu yakasından buraya yönlendirilmiş.aynı sorunu yaşadığımız için yapılan işlemler kısmına baktığımızda onda da aynı şeyler yazmaktaydı.hdd değiştirildi ve wireless tanıtıldı.ve 2. kez servise gittiğimde başka bir kişi cihaz alırken dikkat ettim ve sorun aynı donma ve wireless..sadece bu kadarda değil aynı sorunu yaşayan ve sorununa çözüm bulamamış ve bunu internete taşımış kişilerde mevcut.şikayetimvar.com dan bunlara bakmak mümkün ve her firma geri dönüş yaparken çözüm bölümünde siemens in adını göremiyorsunuz..,

    Herkes aynı şeyden şikayetçi siemens in teknik servisi olmadığı ve sorunlarının çözümsüz kaldığı ve kesinlikle haklılar çünkü görüşebilecekleri tek yetkili bile yok.Benim siemens ten isteyim bir tek yetkili var ise görüşmek siemenste yetkili birinin oldugunu öğrenmiş olurum.en azından ve böylece çağrı merkezinin başıboşluğunun teknik servisin yetersizliğini ve halen 2 aydır kullanamadığım cihazın neden yapılmadığını veya neden değiştirilmediği öğrenebilirim sanırım.




  • biraz teknosanın reklamlarını yapalım diye yukarı taşıyorum..görün ve akıllanın diye..

    teknosadan ürün almayın.....almayın..almayın....

    artık dilimizde tüy bitti bunu söylemekten...10 15 dolar için değmez anlayın artık..

    okumuyormusunuz yoksa anlamıyormusunuz bilmiyorum valla...

    yazık paranızada emeğinizede..

    adamlar yurt dışında iade ürünleri ucuza alıp size kakalıyor birtürlü anlamıyorsunuz..
  • merhaba arkadaşlar... yaklaşık bir ay önce logitech v200 cordless mouse almıştım Teknosa'dan, geçen gün fark ettim ki mouse un sol tuşu tek tıklama yaptığımda çift olarak tıklıyor ara sıra, düzelir belki diye bekledim ama düzelmedi, basit bir sorunmuş gibi gözükebilir ama pencere falan sürüklerken ya da oyun falan oynarken problem yaratıyor, gerçekten sinir bozucu bir durum yani. yarın değiştirmek için götüreceğim, sizce değişim yaparlar mı? çünkü bir yıl garantisi var ve mouse'ların tamiri olmuyor biliyorsunuz, servise gönderelim muhabbetine mi girerler? siz ne dersiniz...
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.