Şimdi Ara

Teknosa İade Rezaleti // Cayma Hakkı // Uzak Durun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.496
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Teknosa.com üzerinden bir monitör aldım, açınca odada boyutu büyük geldi,ve bu ürün için iade talebi açıp yine teknosa magazası gittigidiyor üzerinden bir boy küçüğünü aldım.

    Ürün sadece kutusu açılmış olup, etiket, ambalajlar hatta kabloların içinde olduğu vakumlu poşetler dahi açılmamış durumdaydı.

    Önce iade politikalarının değiştiğini ancak kupon verebileceklerini söylediler,bunu kabul etmeyince tekrar inceleme yapıp bu sefer iadeye uygun değil diyip neden belirtmediler.

    Durumla alakalı hem şikayetvar.com a hemde firmanın resmi mail adresine mail attım, ancak hiçbir şekilde yazılı dönüş yapmıyorlar, inceliyoruz vb diyip arama yapıyorlar.

    Aramada ısrarla kabul edilmeme nedenini sorunca, ürünün sıfıra satışa uygun olmadığını bu yüzden kabul etmediklerini belirttiler.Bu bilgiyi yazılı ortamda isteyince böyle bir işlem yapamadıklarını ancak hukuksal başvurum sonucu talep edilirse verebileceklerini söylediler.

    O kadar çakallar ki, tüketici hakem heyetinin sadece yazılı evrak aldığını bilip başvuru esnasında yazılı evrak veremeyelim ve süreç uzasın diye, hiçbir şekilde yazı mail vb göndermiyorlar.Tamamen bezdirme politikası uyguluyorlar.

    İşin kötü tarafı yasal olarak bunlara dur diyen yok.Binlerce kişiyi bu şekilde bezdirip iadeden vazgeçirip hukuksal sürece giren bazı kişilerin avukat ve dosya masraflarına katlanıyorlar.

    Biraz araştırınca tüketici hakem heyetinin kararına da uymadıklarını, ancak icra yolu ile iade alabilenlerin olduğunu gördüm.Çok acı bir durum.Tüm hukuksal açıklıkları kullanıyorlar ve kimse birşey yapmıyor.

    Edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nfsworld -- 6 Ekim 2018; 15:14:16 >







  • Yazılı evrak vermelerine gerek yok. Siz internet üzerinden almışsınız. Cayma hakkından yararlanabilirsiniz. Siz yazılı olarak cayma hakkından yararlanmak istediğinizi bildirin. Sonrasında hakem heyetine başvuru yapın. Tüketici hakem heyetine başvuruda dosya masrafı yok. Bahsettiğiniz gibi bir açıktan faydalanmıyorlar. Kanunda/Yönetmelikte var diye uymak zorunda değiller, uymadıklarında sonuçlarına katlanıyorlar. Bezdirme politikası izledikleri doğru. Keşke daha fazla yaptırımı olsaydı ama böyle bir durum yok.
  • Ben Bilmem Beyin Bilir kullanıcısına yanıt
    Öncelikle cevap için teşekkürler.

    Evet hakem heyetinde masraf yok, masraf kısımın şunun için söyledim, aynı şekilde hakem heyetinden para iadesi alıp teknosadan ödeme alamayan, bunun sonucunda avukat aracılığı ile icra takibi başlatıp parasını öyle alanlar oluyormuş.Masraf bu aşamada oluşuyor.

    Az önce dediğiniz gibi e devlet üzerinden başvurumu yaptım,zaten bilgilendirme@teknosa.com adresine de mail atmıştım iade talebi için.

    Burda kafama takılan tek şey ürünü teslim almam ve bende mi kalması lazım, kargo ile tekrar gönderip duruyorlar, ürüne kargoda birşey olacak sonra başıma daha büyük iş alacağız.

    Bana asıl sorun bu ürünün parasını 6 ay ödeyecek olmam,birde yerine zaten monitör almıştım, maddi açıdan sıkıntılı olacak.
  • Teslim almayın, kargo onlara geri götürecek mecbur
  • Bugün tekrar görüştüm ürünün yeniden tarafıma kargolanacağını istersem mağazadan satın alma tarihinden itibaren 1 ay içinde değişebileceğimi söylediler.

    Uzaktan alışverişte 14 günde iade hakkını söyleyince üst birim böyle bildirmiş diyor.

    Aynı yönde yüzlerce şikayet var ve adamlar resmen yasaları tanımıyor ve ancak hakem heyeti ile çözülüyor, bilerek bu şekilde bir ton yük oluşturuyorlar mahkemelere, bunlara nasıl bir yaptırım uygulanmıyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.