Şimdi Ara

Teknosa yanlış gönderilen ürün rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
494
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Teknosa.com üzerinden Spigen marka telefon kılıfı satın aldım ancak kutudan aynı markanın farklı bir ürünü çıktı. Teknosa müşteri hizmetlerini aradım, benden ürünün kutusunun ve kendisinin fotoğraflarını istediler. Ertesi gün geri arayıp çıkış yapan mağaza ile görüştüklerini, ürünün doğru olduğunu söylediler. Kutu üzerindeki görselde gayet net olarak belli olan şeffaf ve arkasında stand ayağı olan ürün yerine ayağı olmayan ve içi gözükmeyen bir ürüne doğru diyorsanız konuşarak anlaşabileceğimiz bir şey olduğunu düşünmediğimi, bir müşterilerini kaybettiklerini belirttim ve madem benim gözüm görmüyor o zaman iade etmek istiyorum dedim. Telefon kılıflarını geri almadıklarını belirttiler. Alışverişlerimin en az %70ini online olarak yaparım, çok daha karmaşık sorunları çözüme kavuşturdum, bu kadar basit bir olayı çözmediği için Teknosa'yı tebrik ederim, kimsenin yıllardır piyasada oldukları için Teknosa ismine güvenmemesini öneririm.


    Teknosa yanlış gönderilen ürün rezilliği
    Teknosa yanlış gönderilen ürün rezilliği
    Teknosa yanlış gönderilen ürün rezilliği
    Teknosa yanlış gönderilen ürün rezilliği







  • Sorun genel merkezin iletişime geçmesi ile çözüme kavuşturulmuştur, baştan hiç uğraşmak istemezdim ama yine de teşekkür ederim.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.