Şimdi Ara

Teksel İletişim Şarz Soketi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
3.084
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar cihazımı teleservice yurt dışı kayıtlı deyince aldığım yeri aradım Teksel İletişim diye bi yere göndertti. Orasıda şarz soketinde sorun olduğu usb girişinde oksitlenme olduğunu söyledi ve benden 350 lira istediler. Bu konuda ne yapabilirim. Ben bi hatam olmadını düşünüyorum gece şarza bıraktım sabaha baktığımda açılmadı. Yardımcı olursanız çok sevinirim önerilerini bekliyorum.



  • Sabahtan akşama kadar şarjda kalması,nasıl bir ortamda olduğu (nem,rutubet) onemli.Şarj soketi gibi girişler fiziksel olarak hassas yerlerdir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kımyasal

    Sabahtan akşama kadar şarjda kalması,nasıl bir ortamda olduğu (nem,rutubet) onemli.Şarj soketi gibi girişler fiziksel olarak hassas yerlerdir.

    Peki benim hatama mı giriyor bunlar. :( Teleservice te bana ana kart felan değişcek dedi 560 TL istedi bunlar 350 TL şarz soketi değişcek dedi napıcam bilmiyorum.
  • Oksitlenme varsa kullanici hatası olur.şarj soketi 350 fazla gibi piyasadan fiyat araştırması yap.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • şarj soketi kvk telpa vs gibi firmalarda 50 tl ye yenisi takılarak onarımı yapılan bir parça cihazın marka modeli farketmiyor.
    ara piyasada bir telefoncu size 20-25 tl gibi bir rakama bu işlemi yapacaktır. servise 350 tl gibi bir para vermeyin.
  • İşinden anlamayan bir telefoncuya verdim 3 haftadır beni oyalıyor. Telefonu yapamadı yok tahtakaleden parça gelicek çıldıracağım düşünün yani.
  • Yapılır ama parça tedariği konusunda çok yavaşlar demek.
  • bana da aynısı söylendi 200 lira masrafı var dediler ama benim cihazın kasasında vuruklar vardı
  • TEKSEL İLETİŞİM GARANTİLİ MALLARI ALMAYIN ARKADAŞLAR..

    Ekranın üst kısmını dokunmatiği algılamama problemi ile gönderdiğim telefona 300 tl onarım ücreti istiyorlar..
    Sebep olarak şarj soketinin oksitlenmiş ve buna bağlı olarak ekran dokunmatiğinin üst kısmı bozulmuş. Kullanıcı hatasıymış.
    Eee ben şarjla ilgili hiç bir sorun yaşamıyorum sende orada görüyorsun hem ne alaka şarj ve ekran dokunmatiği?

    Peki onuda geçelim ekranın sol üst köşesindeki parmak izi gibi sarı leke sorunu çözün dedim.
    Bir saniye dedi telefodaki bayan 3 dakika beklettikten sonra Soketteki oksitlemeye bağlı diye gevelemeye başlayınca sinirlenmeye başladım

    Önce kibarca ''bakın biz bu telefonları türkiye lg garantili telefonlara göre 100-150 tl ucuza alıyoruz bunun farkındayız ama şimdi kalkıpta başka servislerin ücretsiz değişim yaptığı
    parçalar için 300 lira gibi fahiş rakamlar ödeyemem siz bunu 150 liraya falan çekin yaptırayım'' dedim. Efendim servis ücretimiz böyle şöyle deyince benim tepemin tası attı
    cihazıma birşey olursa kapattırım dükkanı size vermeden fotoğraflarını çektim cihazı hemen yollayın dedim.

    Evet arkadaşlar durum bu telefonu geri alıyorum. Telefon alacaklara da Teksel garantili hiç bir mal almamaları konusunda uyarıyorum. Cihazınızın neresi arızanırsa arızalansın şarj soketinde oksitlenme var diye papağanımsı cevaplar almanız kuvvetle muhtemel. Teksel garantili demek garantisiz mal demektir.




  • Ya herkes atıp tutmuş boş boş konuşmuş. Bir defa o parça dışarıda arkadaşın dediği gibi 20-30 liralık parçadır. İkincisi teksel bilmem ne, ne olursa olsun paralel garanti veren hiçbir firma iyi değildir. Bunun başında da gold bilgisayar gelir. Diyeceksiniz ki gold garantili telefon yok farklı firma garanti veriyor, o firmalar da zaten gold'a ait. Benim tavsiyem paralel'den uzak durun.
    Neden derseniz, normal şartlarda sony garantili bir cihazın diyelim ki contası yerinden atıyor tutmuyor, sony garantili olursa bunu ücretsiz değişim yaparlar contayı ama paralel aldığın yere gittiğin zaman senden para ister sana kullanıcı hatası bu der. Normalde garantiden yararlanabileceğin şeylerden paralel garantili telefonda yararlanamazsın sana kitlerler. Varın siz hesabını yapın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode

    Ya herkes atıp tutmuş boş boş konuşmuş. Bir defa o parça dışarıda arkadaşın dediği gibi 20-30 liralık parçadır. İkincisi teksel bilmem ne, ne olursa olsun paralel garanti veren hiçbir firma iyi değildir. Bunun başında da gold bilgisayar gelir. Diyeceksiniz ki gold garantili telefon yok farklı firma garanti veriyor, o firmalar da zaten gold'a ait. Benim tavsiyem paralel'den uzak durun.
    Neden derseniz, normal şartlarda sony garantili bir cihazın diyelim ki contası yerinden atıyor tutmuyor, sony garantili olursa bunu ücretsiz değişim yaparlar contayı ama paralel aldığın yere gittiğin zaman senden para ister sana kullanıcı hatası bu der. Normalde garantiden yararlanabileceğin şeylerden paralel garantili telefonda yararlanamazsın sana kitlerler. Varın siz hesabını yapın.


    Dediğin gibi oluyor evet peki bu doğrumu ?

    Paralel ithalat demek garantisiz cihaz mı demek? Anlatıklarından ve yaşadıklarımızdan bu çıkıyor.

    Benim cihazım g2 ve bir çok kişi bu dokunmatik sorunu yaşıyor kronik bir durum. Lg türkiye garantili cihazların tümü sadece sarı leke problemi yüzünden bile garantiden ücretsiz değiştirilirken bizim Telefoncu bozması hem sarı leke hem de dokunmatik arızalı garanti verdiği cihazına kullanıcı hatası diye 300 tl istiyor. Garanti dışı gerekçesi şarj soket oksitlenmesi dedikten sonra bu 300 tl ye soket değişimi de dahil mi dediğimde değil dediler. Nasıl yani sadece ekranın değişimi mi peki o oksitli soket yeniden bozmayacakmı o ekranı dediğimde servis böyle yazmış yanıtını alıyorum.

    Sorun soketin oksitlenmesi falan değil arkadaşım. Ayrıca Garanti kağıdı konulmuş ürün garantisizmi demek boş boş konuşmak değildir. Koymasınlar o zaman o belgeyi içine s.masınlar yapacakları işin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode

    Ya herkes atıp tutmuş boş boş konuşmuş. Bir defa o parça dışarıda arkadaşın dediği gibi 20-30 liralık parçadır. İkincisi teksel bilmem ne, ne olursa olsun paralel garanti veren hiçbir firma iyi değildir. Bunun başında da gold bilgisayar gelir. Diyeceksiniz ki gold garantili telefon yok farklı firma garanti veriyor, o firmalar da zaten gold'a ait. Benim tavsiyem paralel'den uzak durun.
    Neden derseniz, normal şartlarda sony garantili bir cihazın diyelim ki contası yerinden atıyor tutmuyor, sony garantili olursa bunu ücretsiz değişim yaparlar contayı ama paralel aldığın yere gittiğin zaman senden para ister sana kullanıcı hatası bu der. Normalde garantiden yararlanabileceğin şeylerden paralel garantili telefonda yararlanamazsın sana kitlerler. Varın siz hesabını yapın.


    Dediğin gibi oluyor evet peki bu doğrumu ?

    Paralel ithalat demek garantisiz cihaz mı demek? Anlatıklarından ve yaşadıklarımızdan bu çıkıyor.

    Benim cihazım g2 ve bir çok kişi bu dokunmatik sorunu yaşıyor kronik bir durum. Lg türkiye garantili cihazların tümü sadece sarı leke problemi yüzünden bile garantiden ücretsiz değiştirilirken bizim Telefoncu bozması hem sarı leke hem de dokunmatik arızalı garanti verdiği cihazına kullanıcı hatası diye 300 tl istiyor. Garanti dışı gerekçesi şarj soket oksitlenmesi dedikten sonra bu 300 tl ye soket değişimi de dahil mi dediğimde değil dediler. Nasıl yani sadece ekranın değişimi mi peki o oksitli soket yeniden bozmayacakmı o ekranı dediğimde servis böyle yazmış yanıtını alıyorum.

    Sorun soketin oksitlenmesi falan değil arkadaşım. Ayrıca Garanti kağıdı konulmuş ürün garantisizmi demek boş boş konuşmak değildir. Koymasınlar o zaman o belgeyi içine s.masınlar yapacakları işin.


    Hocam bu forumda Z1 cihazının şarj contası bozulduğu için ücretsiz tamir ettirenler oldu, bu kişiler de Sony garantili ürüne sahip olan kişiler.
    Arkadaşım paralel ithalat z1 aldı ben alma demiştim sorun yaşarsın demiştim beni dinlemedi.
    Gel zaman git zaman bunun şarj kapağı bozuldu kendi kendine atıyordu. Dedim Sony garantili olanlar ücretsiz değiştiriyor bu kullanıcı hatasına girmiyor dedim, sende git garantin ne ise kağıtta oraya götür dedim. Bu götürdü cihazı ama adamlar 250 lira masraf çıkardılar. Normal şartlarda kapağı telefonun içini açmadan çıkarıp yenisi ile değiştirebiliyorsun. Ama paralel ithalat garantisi olan firma komple telefonun kasasını değiştirmekten bahsetti yani su dayanıklılık da gidecekti. Bende buna dedim gel gidelim tahtakaleye,gittik z1 kasası aldık 50 liraya ve üstünde de sağlam contalar duruyor sıfır kasa Hocam. Sonra servise gittik adama dedim böyle böyle bu contayı sök ve telefonun üzerindeki bozuk olanla değiştir.

    1. Enayi gibi 250-300 lira para istediler.
    2. O contalar sony garantili de ücretsiz değiştirilir.
    3. 50 lira cebinden para çıkmış oldu çocuğun yok yere.
    Çünkü dediğim gibi bu forumda bu sorunu yaşayıp contayı sony garantililer ücretsiz değiştirttiler teleservice'e. Olması gereken de budur zaten sonuçta üzerinde tepinmedi çocuk contanın.

    Dediğime geldi sonunda. Benim söylediğim gibi garanti durumu hayal kırıklığı oldu. Zaten servis demeye de bin şahit lazım. Adam resmen bana geldi dedi biz bununla uğraşamayız dedim al şu kasayı sadece contayı çıkar ve iğneyle yeni contayı tak bitti. 1 Saat sonra gittik dediğimi yapmış cihazın içini de açmamış kurtardık telefonu. İşin düştü mü sorun oluyor.
    Ben bilmeden gittim gold dan paralel ithalat xperia z aldım arka kapak kırıldı tamir edemediler sürekli attı arka kapak ve telefonu 8 kere servise gönderdim. En sonunda hakem heyetine verdim bunları aldım paramı z3 aldım şimdi sony center'dan. Paralel ithalat oldu mu sony türkiye de sana karışmıyor diyor git aldığın yere. Diğer türlü şimdi bir sorun olsa en azından sony ile de muhatap olabiliyorsun. Kanunlar maalesef düzgün çalışmıyor bu ülkede. Kıytırık firma garanti veriyor ama garantinin gerekliliklerini yerine getirmiyor. Umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir. Bunun yanında istisnalar da olabilir, sony garantili alıp mağdur olan da vardır, paralel alıp telefonu hiç bozulmayan da vardır. Keşke herkes o kadar şanslı olsa da sorun yaşamasak. Ama ben sırtı sağlama almaktan yanayım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode
    Ben bilmeden gittim gold dan paralel ithalat xperia z aldım arka kapak kırıldı tamir edemediler sürekli attı arka kapak ve telefonu 8 kere servise gönderdim. En sonunda hakem heyetine verdim bunları aldım paramı z3 aldım şimdi sony center'dan. Paralel ithalat oldu mu sony türkiye de sana karışmıyor diyor git aldığın yere. Diğer türlü şimdi bir sorun olsa en azından sony ile de muhatap olabiliyorsun. Kanunlar maalesef düzgün çalışmıyor bu ülkede. Kıytırık firma garanti veriyor ama garantinin gerekliliklerini yerine getirmiyor. Umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir. Bunun yanında istisnalar da olabilir, sony garantili alıp mağdur olan da vardır, paralel alıp telefonu hiç bozulmayan da vardır. Keşke herkes o kadar şanslı olsa da sorun yaşamasak. Ama ben sırtı sağlama almaktan yanayım.


    Kırmızı ile işaretlediğim yer konunun özeti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi basarank -- 6 Şubat 2015; 15:24:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: basarank

    quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode
    Ben bilmeden gittim gold dan paralel ithalat xperia z aldım arka kapak kırıldı tamir edemediler sürekli attı arka kapak ve telefonu 8 kere servise gönderdim. En sonunda hakem heyetine verdim bunları aldım paramı z3 aldım şimdi sony center'dan. Paralel ithalat oldu mu sony türkiye de sana karışmıyor diyor git aldığın yere. Diğer türlü şimdi bir sorun olsa en azından sony ile de muhatap olabiliyorsun. Kanunlar maalesef düzgün çalışmıyor bu ülkede. Kıytırık firma garanti veriyor ama garantinin gerekliliklerini yerine getirmiyor. Umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir. Bunun yanında istisnalar da olabilir, sony garantili alıp mağdur olan da vardır, paralel alıp telefonu hiç bozulmayan da vardır. Keşke herkes o kadar şanslı olsa da sorun yaşamasak. Ama ben sırtı sağlama almaktan yanayım.


    Kırmızı ile işaretlediğim yer konunun özeti.


    Ben bilerek uzun uzun açıklama yapıyorum Hocam. Çünkü ilk defa hakem heyetine bu paralel ithalat yapan firmalar yüzünden işim düştü ve 8 ay sonra taksitini hala ödediğim telefonun parasını ancak alabildim. Dediğim gibi bilerek yazıyorum ki insanlar görsün bilsin ve daldan dala atlamasınlar mağdur olmasınlar benim gibi. Benim gibi 8 ay sürünmesinler hakem heyetlerinde.




  • Önemli noktalardan biriside tüketicinin bilinçlenmesi,ucuz ürün diye atlayıp ''acaba neden ucuz ?'' diye sorgulamayan insanlar bazen bu tür sorunlar ile boğuşuyorlar.
  • Arkadaşlar konu hortlamış size telefona ne olduğunu söyleyeyim. Telefonun beyni yanmış servise gittiğinde başka bi problemi vardı bu şerefsizler yapmadılar hiç bi telefoncuda yapamam diyor. Sonuç olarak size şunu söyleyeyim asla ve asla 100 150 tl ucuz alcam diye paralel garantili cihazları almayın. Hele sony asla ben acı bi tecrübeyle anladım. O zaman 1.150 tl vermiştim telefona 1.5 sene sonra çöpe gitti. Burdan okuyanlara şunu söyleyeyim asla bu yukardaki servisli telefonları almayın. Yolladığınızda az bi sorunu olsa bile daha fazla sorunla geri dönüyor. Ben yolladığımda telefon açılıyordu en azından ışığı falan yanıyordu. Bunlara yolladım telefonu hurdaya çıkardılar. 200 300 FAZLA VERİN GARANTİSİ GÜZEL OLSUN GÜVENİLİR OLSUN KAFANIZ RAHAT OLSUN.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.