Şimdi Ara

Teleservice aptallığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
1
Favori
528
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar

    Telefonumda ki büyük sıkıntılar yüzünden telefnumu servise yolladım. Sorunlarım;

    Telefon ekranı donuyordu
    Kilit tuşu çalışmıyordu
    Sürekli takılmalar ve sürdülüyr yazısı çıkıyordu
    Batarya 1 saatte %50 azalıyordu ayrıca batarya şişti kapak kapanmıyordu.

    Bu sorunlar yüzünden cihaz servise yolladım. Sadece kilit tuşunu yapıp yollamışlar. Bende tekrar yolladım. Bugün geldi. Bu sefer bataryayı yollamayı unutmuşlarKoskoca Teleservice bataryayı yollamayı unutuyor! Böyle rezil bir firma görmedim. Nokia neden teleservice ile anlaşıyor ki?







  • adam akıllı bir servis yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim lumia 520 bozulmuştu.nokia here diye bir yere götürmüştüm(kadıköy de(yetkili servis)).
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altı ok

    benim lumia 520 bozulmuştu.nokia here diye bir yere götürmüştüm(kadıköy de(yetkili servis)).

    Teleservicede yetkili nokia markalı cihazlarda. Ayrıca servis kamera kapağını kapatmamış herhalde oynuyor ne yapsam?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Dark Knight

    quote:

    Orijinalden alıntı: altı ok

    benim lumia 520 bozulmuştu.nokia here diye bir yere götürmüştüm(kadıköy de(yetkili servis)).

    Teleservicede yetkili nokia markalı cihazlarda. Ayrıca servis kamera kapağını kapatmamış herhalde oynuyor ne yapsam?

    bilmiyorum ama benimkini aşağdaki adreste ücretsiz yapmışlardı.

    http://www.anadoluyakasiservis.com/




  • Ben de ilk sefer teleservice'e vermiştim serviste geçen süre 2 saat, bir sürü şey yazdım 2 saate yazılım atıp geri gönderdiler. 25 Kasımda da Ent Service verdim hâlâ serviste, bunlar en azından yazılım atıp göndermezler herhalde...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ₯

    Ben de ilk sefer teleservice'e vermiştim serviste geçen süre 2 saat, bir sürü şey yazdım 2 saate yazılım atıp geri gönderdiler. 25 Kasımda da Ent Service verdim hâlâ serviste, bunlar en azından yazılım atıp göndermezler herhalde...

    inşallah hocam. Tüketici hakem heyetine gideceğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • telefonunu ne zaman almıştın? birde telefon ne?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Dark Knight


    quote:

    Orijinalden alıntı: ₯

    Ben de ilk sefer teleservice'e vermiştim serviste geçen süre 2 saat, bir sürü şey yazdım 2 saate yazılım atıp geri gönderdiler. 25 Kasımda da Ent Service verdim hâlâ serviste, bunlar en azından yazılım atıp göndermezler herhalde...

    inşallah hocam. Tüketici hakem heyetine gideceğim

    şöyle de bir şey yapabilirdin, ama geçmiş tabi
    batarya olmadığı için telefonu teslim almayıp 20 iş gününü geçirtebilir sonra direkt para iadesi talep edebilirdin
    google dan teleservice diye arayıpta buraya düşen birileri görür belki diye yazıyorum. teslim almayın bu tip olaylarda telefonunuzu




  • arkadaşım hiç uğraşma hakem heyetine başvur. lanet telefonu 5. kere yolladım bi halt ettiği yok teleservice in. bugün bilirkişi cihazı göstermemi istedi umarım bu gereksiz ve rezil servisle bir daha işim olmaz. rezil herifler sadece yazılım atıp geri olluyorlar muhteşem servis anlayışları bu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: end0plazmikretikulum

    arkadaşım hiç uğraşma hakem heyetine başvur. lanet telefonu 5. kere yolladım bi halt ettiği yok teleservice in. bugün bilirkişi cihazı göstermemi istedi umarım bu gereksiz ve rezil servisle bir daha işim olmaz. rezil herifler sadece yazılım atıp geri olluyorlar muhteşem servis anlayışları bu

    Hocam yarın 3. kez yollayacağım. Hakem heyeti için 4 kez yollanması gerekiyor diye biliyorum
  • evet, ben 4. kere yolladığımda belgelerimle beraber tüketici hakem heyetine başvurdum ve bilirkişi cihazı görmek istedi. şu an cihaz 5. kere 'serviste' eğer bu sefer değişim kararı çıkmazsa direkt bilirkişiye teslim edeceğim. benim de batarya şişme sorunu vardı bir de arka kapak tutmuyordu(lumia 620) resmen soğudum ya telefondan. bu kadar kötü bir servis olmaz ya garantisiz alsam da aynı olurdu. bundan sonra teleservice anlaşmalı cihazları direkt eleyeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: end0plazmikretikulum

    evet, ben 4. kere yolladığımda belgelerimle beraber tüketici hakem heyetine başvurdum ve bilirkişi cihazı görmek istedi. şu an cihaz 5. kere 'serviste' eğer bu sefer değişim kararı çıkmazsa direkt bilirkişiye teslim edeceğim. benim de batarya şişme sorunu vardı bir de arka kapak tutmuyordu(lumia 620) resmen soğudum ya telefondan. bu kadar kötü bir servis olmaz ya garantisiz alsam da aynı olurdu. bundan sonra teleservice anlaşmalı cihazları direkt eleyeceğim.

    Yani hocam 4 kere mi yollamam lazım servise tüketici hyetie gitmem için?
  • sizin tepkiniz servise degil direkt uretici firmaya olmali. nokia politikasidir bu ve yillardir hic degismedi. kvk da olsa genpa da olsa teleservice de olsa hep ayni sorunlar yasanmistir nokia ile ilgili. nokia servisle eskiden beri isi olanlar bilir ki nokia servisleri zaten hep boyleydi. cunku servis nokia politikasi neyse onu uyguluyo. siz nokia da nokia diye kendinizi kandirmaya devam edin asil sorun nokia zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gogolag90

    sizin tepkiniz servise degil direkt uretici firmaya olmali. nokia politikasidir bu ve yillardir hic degismedi. kvk da olsa genpa da olsa teleservice de olsa hep ayni sorunlar yasanmistir nokia ile ilgili. nokia servisle eskiden beri isi olanlar bilir ki nokia servisleri zaten hep boyleydi. cunku servis nokia politikasi neyse onu uyguluyo. siz nokia da nokia diye kendinizi kandirmaya devam edin asil sorun nokia zaten.

    Ne demek istediğinizi anlayamadım
  • The Dark Knight kullanıcısına yanıt
    cok net soledim zaten demek istedigimi. nokia turkiye musteri memnuniyetini onemsemeyen ve isi her zaman yokusa suren bir politikayla ilerler bu hep boyleydi 3310dan beri. servis de dogal olarak nokia izin vermedigi surece degisim yapamaz ve ariza kolay giderilmez. yani diyorum ki servisler uretici ne yonde bir karar veriyosa o yonde uygulama yapiyor. cozum odakli bir hizmet hic olmadi nokia icin. kisaca sorun a servisi b servisi degil uretici firmanin musteri memnuniyeti anlayisi ve tutumu. o yuzden aslinda teleservice degil olay. her firmanin politikasina gore islem yapar teleservice ve diger tum servisler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 4hill -- 4 Aralık 2014; 0:45:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet 4 kere
  • arkadaslar teleservice hafta sonları çalışmamakla beraber yasa da öngörülen iş günü olarak cumartesi de dahil değil mi ?
  • The Dark Knight kullanıcısına yanıt
    Ent servise yolla orası ilgileniyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim eski L920 nin simkart kızağını takmadan yollamıştı teleservice. Ekranı çizmeleri, kasayı patlatmalarını saymıyorum bile.
    Allah düşmanımı bile bu servisin eline düşürmesin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.