Merhaba arkadaşlar. Vodafondan aldıgım HTC marka telefonumda başıma gelenleri anlatım sizinde tavsiyelerinizi almak istiyorum. 22,06,2011 tarihinde Vodafondan HTC Desire S Marka/Model cihaz almış bulunmaktayım.49 tl lik kampanya dahilinde.Verdikleri faturada cihaz bedeli 984,23 krş tur. 16,07,2011 tarihinde ayıplı ürün kapsamında cihazı DEGİŞİM talebi ile vodafona teslim ettim. 04,08,2011 tarihinde Teleservice tarafından cihazın mekanik parça degişimi yapılarak geri gönderilmiştir. 05,08,2011 tarihinde tüketici hakem heyetine başvurum olmuştur. 22,08,2011 tarihinde Tüketici Hakem Heyeti tarafından degişim kararı çıkmıştır. 29,08,2011 tarihinde cihazı vodafone teslim ettim . Şuan 21,09,2011 oldu ve halen beklemede . Pazartesi dava hakkım doğuyor. Sözleşmede bahsi geçen 1155 tl cihaz bedelini talep edecem ve işimde aksamalardan dolayı tazminat davası acacagım. Sigorta acentesinde çalışıyorum şirketle iletişimimiz mail üzerinden gerçekleşmekte . Bu konuda Sigorta şirketinden resmi evrak alacagım. Gerekli görürseniz belgeleri buraya ekleye bilirim.
merhaba öncelikle geçmiş olsun. Gerçekten çok can sıkıcı bir durum. ürün alındıktan sonraki 30gün içerisinde ayıplı ürünlerde ücret iadesi veya birebir cihaz değişimi hakkınız var. dilerseniz tamiri de kabul edebilirsiniz. Sizin seçiminiz. buna benzer bir durumu arçelikle yaşadım, baştan üsret iadesini reddettiler, tamir görecek cihazınız dediler, kabul etmedim biraz bağırdım çağırdım ve paramı aldım. biraz uğraştırdılar ama hakem heyetine gitmeye gerek kalmadı. Tamir işlemi sizin onayınız olmadan yapılamazdı. Dava açılırsa kesinlikle kazanırsınız.
Ilk servise verdiğimde değişim için vermiştim ama onlar bana sormadan tamir edip göndermişler. Yetkili kimseye ulasamiyorum zaten.
quote:
Orijinalden alıntı: mavi_dunya
Ilk servise verdiğimde değişim için vermiştim ama onlar bana sormadan tamir edip göndermişler. Yetkili kimseye ulasamiyorum zaten.
Dava açın 5 dk sürmez kazanmanız. sizin onayınızı almak durumundalardı.
Pazartesi tazminat davası ile birlikte dilekçe yi vereceğim . Avukat sadece dilekçe dolduracak geri kalanı kendim takip edeceğim. Bu arada mahkeme masrafları bana kalmaz değil mi her türlü haklıyım.
quote:
Orijinalden alıntı: mavi_dunya
Merhaba arkadaşlar. Vodafondan aldıgım HTC marka telefonumda başıma gelenleri anlatım sizinde tavsiyelerinizi almak istiyorum. 22,06,2011 tarihinde Vodafondan HTC Desire S Marka/Model cihaz almış bulunmaktayım.49 tl lik kampanya dahilinde.Verdikleri faturada cihaz bedeli 984,23 krş tur. 16,07,2011 tarihinde ayıplı ürün kapsamında cihazı DEGİŞİM talebi ile vodafona teslim ettim. 04,08,2011 tarihinde Teleservice tarafından cihazın mekanik parça degişimi yapılarak geri gönderilmiştir. 05,08,2011 tarihinde tüketici hakem heyetine başvurum olmuştur. 22,08,2011 tarihinde Tüketici Hakem Heyeti tarafından degişim kararı çıkmıştır. 29,08,2011 tarihinde cihazı vodafone teslim ettim . Şuan 21,09,2011 oldu ve halen beklemede . Pazartesi dava hakkım doğuyor. Sözleşmede bahsi geçen 1155 tl cihaz bedelini talep edecem ve işimde aksamalardan dolayı tazminat davası acacagım. Sigorta acentesinde çalışıyorum şirketle iletişimimiz mail üzerinden gerçekleşmekte . Bu konuda Sigorta şirketinden resmi evrak alacagım. Gerekli görürseniz belgeleri buraya ekleye bilirim.
merhaba hocam bence h.h.k cıktıntan sonra direk istanbulda bulunan teleservice teknik servise göndermen olucaktı yapacığın iş. O şekil işlemini gerçekleştirseydin daha kısa sürede ücret iadeni alırdı, şimdi ordan oraya gitmesi baya uzun sürdüğünden beklemedesin, öbür türlü olsaydı onaylandıktan sonra 15 güne eline geçerdi paran.
mavi_dunya, ne oldu sonuç?
Valla mahkeme tarihini beklerken Vodafonu aradım cihazı vodafondan aldıgım içn. Beni önce başından savdı biz teknik servis degiliz diye sonra ver yansın ettim. "Sizden aldım ben bu telefonu ben Vodafona güvendim teleservisi tanımam siz sattıysanız bana bu telefonu siz ilgileneceksiniz başınızdan savamazsınız telefonun parasını aldınız her ayda düzenli olarak fatura ödüyorum benim bu sorunumu sizin çözmeniz gerekli " dedim . 2 gün içinde Vodafone dönüş yaptı sorunu çözmeye yönelik ertesi günde telefonu gönderdiler.
Arkadaşlar kesinlikle teleservice denen dolandırıcı şirketten uzak durun. Ki şikayet var sitesine baksanız. Binlerce benim gibi mağdur var ve hala duyarsız pişkin iğrenç bi firma işine devam ediyor. Motorola milestone sahibinden ikinci el aldım. Satanda şerefsiz çıktı. Sorunlu mal gönderdi. Hemşeri hemşeriyi gurbette misali. Her neyse devam edeyim. Tuş takımı sıkıntılıydi ve garantiye verdim ve bundan sonrası skandal. Telefonu yaptık diyerek gönderdiler. Ki zaten bu yapılana kadar müşteri hizmetlerini arıyorum 12. Sıradayım ve 35 dakika sonra ulaştım. Hep böyle. Neyse telefon geldi kapağını tam kapatamamis ve anakart bölümü açıktı biraz yani. Geldikten 2 sonra telefon yine bozuldu yine müşteri hizmetlerini aradım yaklaşık 30 dakikada ulaştım. Bide hatlarda yoğunluk var bahaneleri var. Hep aynı. Palavra. Ve yine garantiye verdim. 4 günde ellerine ulaştı ve 2 günde yaptılar anakartı değiştirdiler. Ben bu kısmada inanmıyorum. Sonra yine müşteri hizmetlerini aradım ama sabah 8 de anca ulaşıyorsun. Müşteri hizmetlerine dedim hemen yollayın zaten kontrol ettiğiniz falan yok dedim. Ki kontrol etseler anakartın olduğu kapağı kapatırlardı. Ve adam aynı dakika telefon son test aşamasını başarıyla bitirmiştir ve kargo departmanına gönderdik diye sisteme girmiş . Ve 4 gündür kargo bekliyor. telefonu aldım anakartı değiştirmişler şimdide tuş takımı ışuğı yanmıyor. bunları yine aradım tekrar garantiye göndermeniz lazım diyor. alçaklar bir yerini yapıp bir yerini bozuyor. her gönderdiğimde en az 10 gün bekliyorum. çıldıracağım. Teleservice gerçekten şer.. Köp... Bi firma. Kesinlikle uzak durun. Ben bazı yerleri kısa kestim. Müşteri memnuniyeti sıfır pişkin köp...ler.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme