Merhaba arkadaşlar. Samsung galaxy sL i9003 model telefonumun dokunmatik ekranında sorun vardı, bende servise gönderdim. Yaklaşık 8 ay daha garantisi var telefonun. İnternetten takip ediyordum ilk 2 gün garanti kapsamında yazıyordu. İki gün sonra tekrar baktığımda garanti dışı yazdığını ve 268 TL fiyat çıkardıklarını gördüm. Daha sonra telefonuma da mesaj geldi 268 Tl tuttu ödemeyi onaylıyor musunuz diye. Şimdi ben ne yapmalıyım bu parayı ödemekten nasıl kurtulurum?
Bir yardım edin Allah aşkına
faturan yok mu?
Evin içinde bir yerlerde, bulsam işe yarar mı ki?
neden yaramasın eğer faturayı bulursan krdeşim hemen bulunduğun yerin ilçe hakem heyetine git şikayette bulun olayları anlat neden böyle olduğunu anlat hemen git vakit geçirme sana yardımcı olurlar krdşeim bide teknik servis formun varsa onuda götğr bu evraklar elinde ise kaybetme hiçbirşekilde hemen çabuk davran