Şimdi Ara

Tercih Hakkında Yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
785
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Şubat sonu olmadan önce bir araç alma niyetindeyim. Bütçem en fazla 40.000 TL aradığım özellikler 2010 ve üzeri, kilometresi 80-90 bin civarında, otomatik mümkünse dizel. Birazda kullanım şeklini anlatayım, araç hafta içi her gün 35 km yol yapacak, hafta sonu kullanımları ile bu yılda 12.000 civarında bir kilometre gibi olur diye hesapladım.

    Üzerinde durduğum 2 model var kia ceed ve mazda 3.

    kia ceed dizel otomatik ancak tüketim 100/8-9 civarında.

    mazda 3 impresive benzinli otomatik, 100/10-11 civarında, tercih edilir ise LPG şart.



  • Tercihler arasından Mazda 3
    Kendi önerim Toyota Auris D-4D Otomatik 2010 üstü bulunabilir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyota ya baktım ancak okuduğum şanzuman sıkıntıları gözümü korkuttu biraz.
  • Yüksek kilometrede dizel pek mantıklı değil satarken benzinliler dizele göre rahat satılıyor (100bini devirmişlerse). Dizel otomatik neredeyse her araçta sıkıntıdır bunu Honda'dan anlayabilirsiniz. Honda hiçbir zaman yüzde yüz güvenmediği bir teknolojiyi karşımıza çıkarmaz. Benzinli yeni kasa Honda Civic(2008 modele kadar düşmeniz gerekebilir)Opel Astra(easytronicle ilgili çok şikayet yok) alabilirsiniz. Toyota'nın MMT VW grubunun DSG şanzımanları ciddi anlamda sorunlu deniyor. Çift debriyajlı yarı otomatik vitesler (Örneğin DSG EDC) tamir edilemez parça komple gelir 6000TL-10000TL arası masraf çıkartır. Ben Fiat Punto Dualogic şanzımanını kullandım eğer sakin kullanırım bırakırım onu kendi haline müdahale etmem derseniz sıkıntı yok ancak kontrol bende olsun derseniz sıkıntılı bir şanzıman. Otomatik demişsiniz ama çıkıntılığımı hemen yapayım sırf vites değiştirmekten sıkıldım dur kalk debriyajdan bıktım diye alacaksanız bence değmez manuel şanzıman tamir de olur sıkıntı da çıkarmaz bu tiptronicin çok mağduru var dikkat etmenizi tavsiye ederim.




  • 2. El 80-90 binde arac hemde dizel. Eğer düzgün kullanılmadıysa, problem çıkarma dönemi gelmiştir bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Thk94 T kullanıcısına yanıt
    Easytronic ile ilgili şikayet yok mu Sabah sabah güldürdün kardeş..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CyberBot

    2. El 80-90 binde arac hemde dizel. Eğer düzgün kullanılmadıysa, problem çıkarma dönemi gelmiştir bence

    neydiniz arkadaş ya , bi bitmediniz , 80-90 bindeki dizelleri yerin dibine soktunuz.

    Yanlışınız var dizel araç 10 bini devirdiyse masraf çıkartır bakım zamanı gelmiştir dizel hiç alınmaz ...
  • Herkeste birine laf yetiştirme uğraşı. Evet easytronicle ilgili sıkıntı duymadım eğer duyduysanız siz yazarsınız biz de öğrenmiş oluruz(ben arama motorundan şu şanzıman nasıl diye aramıyorum çevremdeki kullanan insanlara soruyorum ya da kendi kullandıklarımı örnek veriyorum) . Dizel şans işi gerçekten tertemiz kullanılmış araçlar da var ama şu da bir gerçek aynı kilometredeki(100.000kmnin üstünde) LPG'li ve Dizel araç aynı fiyattan satışa konulduğunda LPG'li aracın talibi daha fazla oluyor dizelden korkan çok sayıda insan var (ben de güvenemiyorum)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thk94 -- 16 Şubat 2015; 10:48:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazminator

    quote:

    Orijinalden alıntı: CyberBot

    2. El 80-90 binde arac hemde dizel. Eğer düzgün kullanılmadıysa, problem çıkarma dönemi gelmiştir bence

    neydiniz arkadaş ya , bi bitmediniz , 80-90 bindeki dizelleri yerin dibine soktunuz.

    Yanlışınız var dizel araç 10 bini devirdiyse masraf çıkartır bakım zamanı gelmiştir dizel hiç alınmaz ...

    Sen git al çok seviyosan 90 bine gelmiş dizel 2-3 yaşında arabayı. Biz biteriz de sizin gibiler bitmez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CyberBot

    quote:

    Orijinalden alıntı: lazminator

    quote:

    Orijinalden alıntı: CyberBot

    2. El 80-90 binde arac hemde dizel. Eğer düzgün kullanılmadıysa, problem çıkarma dönemi gelmiştir bence

    neydiniz arkadaş ya , bi bitmediniz , 80-90 bindeki dizelleri yerin dibine soktunuz.

    Yanlışınız var dizel araç 10 bini devirdiyse masraf çıkartır bakım zamanı gelmiştir dizel hiç alınmaz ...

    Sen git al çok seviyosan 90 bine gelmiş dizel 2-3 yaşında arabayı. Biz biteriz de sizin gibiler bitmez

    hemde 2-3 yaşında olmasınıda eleştiriyorsun. Senin var paran. Paran varsa sıfır al zaten 2. elle ne işin olur ... ama 2. elde 80- 90 bin kmler 2-3 yaşında ki arabaları bu memleketin %90 ı bulamıyor bile ...




  • Beyler konuya ne oldu bir anda başka yönlere saptı. Var mı benim sorduğum soruya cevap verecek, tavsiyede bulunacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CyberBot

    2. El 80-90 binde arac hemde dizel. Eğer düzgün kullanılmadıysa, problem çıkarma dönemi gelmiştir bence

    Duzgun kullanim ve duzgun yakitla hicbirsey olmaz.500k deviren dizel araclar var piyasada ve daha motorlarina anahtar degmemis.Degisen parcalari ise turbo o da normal

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***


    quote:

    Orijinalden alıntı: CyberBot

    2. El 80-90 binde arac hemde dizel. Eğer düzgün kullanılmadıysa, problem çıkarma dönemi gelmiştir bence

    Duzgun kullanim ve duzgun yakitla hicbirsey olmaz.500k deviren dizel araclar var piyasada ve daha motorlarina anahtar degmemis.Degisen parcalari ise turbo o da normal

    Konuyuda fazla saptırmamak lazım tabi arkadaşa ayıp oluyor ama az yaksın iyi gitsin istiyorsan dizelin torkunu hiç bir benzinli vermez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetgs1111

    Merhaba,

    Şubat sonu olmadan önce bir araç alma niyetindeyim. Bütçem en fazla 40.000 TL aradığım özellikler 2010 ve üzeri, kilometresi 80-90 bin civarında, otomatik mümkünse dizel. Birazda kullanım şeklini anlatayım, araç hafta içi her gün 35 km yol yapacak, hafta sonu kullanımları ile bu yılda 12.000 civarında bir kilometre gibi olur diye hesapladım.

    Üzerinde durduğum 2 model var kia ceed ve mazda 3.

    kia ceed dizel otomatik ancak tüketim 100/8-9 civarında.

    mazda 3 impresive benzinli otomatik, 100/10-11 civarında, tercih edilir ise LPG şart.

    2012 model kia ceed sahibi sayılırım. Kaynımda var araç çok iyi bildiğim bir araç. 2012 yılına kadar çıkan yeni kasa ceedlerde abs de ileri atma ve yakıt tüketiminin fabrika verisinin üzerinde olmasının dışında bir sorunu yok. Abs olayı yeni gelen bir yazılımla düzeltildi yakıt işi ise basmayacaksın sakin kullanacaksın araç emsallerine göre performanslı diyebiliriz belkide yakıt fazlalığı bundan kaynaklanıyor çünkü sürerken 5.vitese hangi ara geldiğinizi anlamıyorsunz buda yakıtı etkiliyor tabi. Mazda 3 te baktığımız bir araçtı araştırdığımız kadarı ile pek kronik sorunları olmayan kasa dizaynı şık ama donanımda ve 2.el piyasasında ceedle baş edemeyecek durumda. Ceed te 2. eli çok hızlı bir araç değil ama mazda 3 daha yawaştır diyebilirim. Ceed te diğer markalarda satın alacağınız bir çok donanım standart olarak geliyor. Viraj aydınlatma sistemine kdr. Genel anlamda ceed sizi tatmin ve memnun eder ...




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.