Şimdi Ara

Teşekkürler Bursa Kartuş (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
2.077
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ben de 1 1,5 yıldır sürekli alışveriş yaparım gerek ödeme seçenekleri taksitleri filan çok iyi.. tek yamukları bana şu oldu 6 lı mürekkep hortumu istemiştim 4 lü geldi.. aradım dedim, dediler "bize gönderin biz size yenisi yollıyalım" ama biraz erindiğimden birazda kargo firmasının bulunduğum ilçede olmayışından bu işlemi yerine getiremedim. olsun sorun yok :))

  • bügün bursa kartuştan yanlış aldıgım mürekkebi degiştirmeye gittim , yanlışlıkla gri renk mürekkep almısım dolan kartusumada bakmadan doldurdum bunu tabi (belge basılan geniş kartusa) baskı aldım haliyle yazılar gri cıktı

    neyse o kartusu birazcık ugrasarak şırında ile boşattım ve siyah doldurdum sonrasında bi miktar kullandıgım gri kartuşu ,bursa kartuşa götürüp durumu izah ettim , ve sorgusuz sualsiz bana yeni sıfır mürekkep verdiler

    gercekten müşteri memnuniyeti adına çalışan bir firma..

    sonuçta kullandıgım ve açtıgım bir ürünü degiştirmeyebilirlerdi, ürünlerinin arkasıda duruyorlar , benim bundan sonra yazıcı baskı vs tüm alışverişlerim kesinlikle ordandır. teşekkürler tekrar

    bursa kartuştan okuyanlarda varsa kolay gelsin dileklerimle..
  • Arkadaşlar yaklaşık 1-2 ay kadar önce bursa kartuşun bayilerinden birine yazıcımı gönderdim ve bitmeyen kartuş sistemine geçmek istediğimi söyledim. bayi yazıcıya gereken donanımı bağlayıp çalışır vaziyette geriye gönderdi.

    geçen hafta renklerden bazıları basmamaya başlayınca yazıcıyı bayiye tekrar gönderdim ve ilgilenmesini istedim. sağolsun bayi yazıcıyı düzeltmesine düzeltti ama o esnada benim 100ml lik 5 adet mürekkebimi %90 a varan oranlarda bitmiş olarak geri gönderdi. telefon açıp sordum, durumu telafi etmesini istedim ama bana direk yeni mürekkep setlerinin fiyatını vermeye başladı.. sinirlendim ve durumu genel merkeze ilettim.

    Yaşar bey derhal konuyla alakadar oldu ve benim böyle bir beklentim olmadığı halde zararımı karşılıyacağını ve bana yeni mürekkep göndereceğini söyledi.. ve müşterisini mağdur etmemek için kargo ücretini dahi karşılayarak bana biten mürekkeplerimin hepsinin yenisini gönderdi..

    açıkcası bu kadar ilgili olacaklarını beklemiyordum. bayinin açığını dahi kapatabildikleri için Yaşar bey' e ve Birol beye tekrar teşekkür ederim.. Bursa kartuş sayesinde elimiz yazıcıya korkmadan gidebiliyor artık..




  • Bende çok taktirediyorum bu firmayı ama firmanın fiyat politikası biraz agresif
  • Arkadaslar firmayi ilk 3 yil once tanidim ilk once firmayi yadirgadim bitmeyen kartus mu olr ikadar cikti alabilrmi bi tonerle diye ama ufak bi arastirma yaptim konusunda uzman turk ve yabanci kisilerle calistiklarini gorunce ve cevremden aldigim olumlu feedbacklerle firmaya olan guvencim artti ve bi cok urun siparisi verdm bu zamana kadar asla bi sorun yasamadim her aradiimda ilgili kisiler cook guzel destekler vrrdiler...ben sevdigim dost insanlara yardimi severim bilirsiniz birine bi hediye aldiginizda en cok onun bozulacagindan veya bise olacagindan korkarsiniz ama ben bu firmadan gozum kapali alisveris yapabiliyoum iste o guven yetiyor daha eklemek istedigim bi cok sey var ancak lafi uzatmayayim iyiki varsiniz dilerimki herzaman daha yuksek yerlere gelirsiniz sevgilerimle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetx18 -- 14 Mart 2020; 18:21:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bursa bitmeyen kartuş sitesinden çok memnunum hem işyerinde tam verim aldım yazıcılarından dolayı hemde bir sorum olduğunda veya birşey sormak istediğimde internet sitesinden ve telefondan güzelce yardımcı oluyorlar teşekkürler yaşar asa
  • Merhaba arkadaşlar bugün siyah mürekkep aldım, bitmeyen kartuş sistemi kullanıyorum, farkına varmadan siyahı bitirmisim sonra kartuş içindeki bitmiş, ve çizgili yazmaya başladı. Bugün aldığım mürekkebi tanka boşalttım, 3 ml kadarda kartuşun içine koydum borulardaki havayıda aldım mürekkep çekmeyede başladı, 4-5 defa yoğun temizleme yaptım. Ama çizgiler gitmedi. Daha 2 hafta öncesine kadar çalışıyordu. Ne yapmamı önerirsiniz? solüsyon alsam işe yarar mı?
  • Blindfire kullanıcısına yanıt
    kartus kafalarini buhara tutup derin temizleme yapin sorun duzelmezse en yakin kartus dolumcusuna gidip buhar makinasi ile buhar uygulatin en son carede ultrasonic cleaner ama en son bu islemi kullanin cunku nozzlalarda genisleme yapabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.