Şimdi Ara

TEŞEKÜRLER SAMSUNG SERVİSİ CBT

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
606
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 6 ay önce almış olduğum samsung led tv (46f6340) ekranında siyah lekelenmeler oluştu samsung müşteri hizmetlerini aradım
    bana en yakın izmir karşıyakadaki cbt servisini önerdiler ve servis gönderdiler 1 günde gelen arkadaş hemen
    test etti ve servise alınmasını söyledi kabul ettim ve 1gün sonra ehan beyle görüştüm cbt den ekranın sorunlu olduğunu ve
    hemen değiştiğini söyledi ve 2 gün içinde teslime hazır olduğunu söyledi ve akşamına getirdiler montajı yaptılar
    kontrolunu yaptılar tekrar yeni tv almış gibi gibi oldum ve samsung ta bana yardımcı olan herkese ve özellikle
    samsun cbt Karşıyaka servisine getiren götüren ekibe çok çok teşekkür ederim
    saygılar



  • Tekrardan hayirli olsun
    Oyle bir durumdayiz ki olmasi gereken seyi mucize gibi anlatiyoruz
    Burada size bir lafim yok yanlis anlamayin
    Zamaninda servisler hic ilgili degildi
    Yavas yavas harekete geciyorlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • flowerhorn kullanıcısına yanıt
    flowerhorn merhaba gerçekten yazılanları okudukça insan çok üzülüyor insanlar okadar para veriyor cihazlar arızala
    nıyor olabilir nede olsa elektronik yapı ama en önemlisi geriye kalanı servis çok önemli yani satış sonrası hizmetler
    zaten insan kafasına koymuş bu cihazı alacak servislerin önemi çok büyük kimsenin canı yanmadan biran önce
    onarımı veya değişmi yapılmalı ve servisler zan altında kalmamalıdır diye düşünüyorum ben memnun kaldım ve
    memnun kaldığımı servisler okusun diye bildirdim ve her servis işini böyle yapsın herkes memnun olsun
    insanlar ne yapacağını şaşırmasınlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: opelgulo

    flowerhorn merhaba gerçekten yazılanları okudukça insan çok üzülüyor insanlar okadar para veriyor cihazlar arızala
    nıyor olabilir nede olsa elektronik yapı ama en önemlisi geriye kalanı servis çok önemli yani satış sonrası hizmetler
    zaten insan kafasına koymuş bu cihazı alacak servislerin önemi çok büyük kimsenin canı yanmadan biran önce
    onarımı veya değişmi yapılmalı ve servisler zan altında kalmamalıdır diye düşünüyorum ben memnun kaldım ve
    memnun kaldığımı servisler okusun diye bildirdim ve her servis işini böyle yapsın herkes memnun olsun
    insanlar ne yapacağını şaşırmasınlar


    Şahsen biz zamanında servıslerden çok çektik
    12 ay taksitle aldığımız elektrik süpürgesinin 2 taksidinde bozulması ne demek
    Ayrıca ne değişim yaptılar ne de iade
    Veriyoruz servise yapılmadan bize geri gönderiyorlar
    E yapamıyorsanız paramı geri verin o zaman
    12 sene öncede tv almıştık vestelden televizyon tam 10 gün evin bi köşesinde kutuda durdu , servisi servis gelecekte kurulumu yapıp garanti belgesini onaylayacak
    Yani abi zamanında çok çektik rezil servislerden

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.