Şimdi Ara

Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:) (110. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.424
Cevap
82
Favori
292.012
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 108109110111112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beklemedeyiz Haluk bey, hem scenic'i hem digerlerini.
  • Fluence ze nin surusu cok keyifli.

    Her an maksimum tork bandinda olmak,

    sanziman olmamasi, gucun dogrudan ve kesintisiz ve kayipsiz lastiklere aktarilmasi

    Sessiz olmasi,

    Gayet keyifliydi.

    Eksi yanlarina gelirsek

    Malzemeden biraz kirpilmis, ic mekan plastiginde,

    Muz tipi silecek kullanilmamasinda

    Direksiyonun deri degil plastik turevi materyal olmasiyla.

    Ayrica soyle bir handikapi var aracin;

    Sanziman olmadigi icin ve her an 226 Nm tork ureten bir motora sahip oldugu icin asiri derecede torque steer yasaniyor.

    Viraj icinde dip gaz yapildigi anlarda direksiyon ciddi bicimde hareket istikametinden sapma gosteriyor ve kullanicinin bunu zapt etmesi gerekli.

    Standart kullanimda cokta fazla dert edilcek bir sorun degil ama boyle bir sorun oldugunu da inkar ettirecek duzeyde degil.


    65 bin liraya sartlar ve tarz uygunsa keyifli, orjinal ve yenilikci bir otomobil.

    Genel anlamda ve gereklilikleri konusunda yeterli-basarili bir otomobil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Phantoka -- 19 Mayıs 2012; 22:53:25 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Haluk abi yeni bi başlık altında aç bence konuyu. Fluence z.e önemli bi araç bütün forum görsün diyorum.
  • cruze izlenimlerinizi 4 gözle bekliyorum.
  • Yeni gordum konuyu bastan okumaya baslayayim en iyisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Haluk abi yeni bi başlık altında aç bence konuyu. Fluence z.e önemli bi araç bütün forum görsün diyorum.

    Biryerlerde G.Scenic ile Picasso karşılaştırmasını yazmıştım son 6 ay içinde ama bulamıyorum Anılcım.

    Kafayı yemek üzereyim.

    Nereye yazdım ben onu?

    Nereye yazdım ben onu?

    Nereye yazdım ben onu?

    Bi el atıver be Anılsan.


    Flu ZE için ayrı konu açayım ama videolar yüklenmedi bir türlü.
  • Haluk Test Sürüşü 38. 2012 Renault (makyajlı) Scenic Privilege 1.5 dCi EDC.

    Arkadaşlar merhaba,

    Geçen aralık ayında test ettiğim ama bu sayfalarda paylaşmadığım (paylaştıysam da şimdi bulamadığım) bir Grand Scenic 1.5 dCi EDC deneyimim olmuştu.

    Daha doğrusu aynı gün C4 Grand Picasso ve Peugeot 3008 testi de yapmıştım ama dediğim gibi şimdi bulamıyorum nereye yazdığımı. :)

    O yazdıklarıma istinaden birkaç şey daha yazacaktım ama artık bulunca yazarım.



    Bugünkü Scenic testinde aracı ben kullandım ve Arda da arka koltuktan göstergeleri videoya çekti.

    Bendeki küçük fotoğraf makinesinin video özelliğinde çekim esnasında "zoom" yapılamadığından Arda baştan çekiyor olduğu göstergeleri çekmeye devam etti test boyunca.

    Videolar hazır olunca onları da yüklerim.

    Ben de büyük makineyle birkaç foto çektim giderken.

    Araçla ilgili izlenimlerim:

    Önce olumlular:

    1. Araç şu an Renault ürün gamındaki en kalitelilerden birisi.

    Malzeme kalitesi olsun, işçilik kalitesi olsun 10 numara.

    2. Aracın donanımı cidden iyi.

    Test ettiğimiz araçta (normalde teknoloji paketiyle alınabilen) şerit değiştirme uyarıcısı, geri görüş kamera sistemi ve navigasyon sisteminden tutun da anahtarsız giriş ve çalıştırma, opsiyonel açılır cam tavan ve bixenon farlara kadar herşey mevcuttu.

    3. İçi cidden ferah.

    4. Süspansiyonlar yol tutuş ayarlı ama kesinlikle konforsuz değil.

    5. Koltuklar rahat.

    6. Golf sopası EDC şanzıman kolu daha az göze batar hale gelmiş.

    7. Bu sınıfta dizel otomatik olarak çok fazla seçenek yok ve diğerlerinin tek kavrama robotizelerinin yanında çift kavrama EDC daha başarılı.



    Bunlar da keşke biraz daha iyi olsaydı diyeceklerim:

    1. Kendi aracımda da bulunan 1.5 dCi motorun çekişini benim aracımda bile bazen yeterli bulmadığım anlar oluyor.

    Benim araçtan daha ağır olan Scenic'den performans beklentisinde olanların taleplerini karşılamakta zorluk çekecektir bu motor.

    Yine de standart bir kullanıcıyı memnun edecektir.


    2. Arka taraflardan biryerlerden bir zırıltı geliyor gibiydi sanki.

    Arda arkada oturdu test sırasında, o daha iyi anlatır belki.


    3. EDC - - EDC - - EDC.

    8 ay, 17 bin km'dir kullanmakta olduğum EDC çift kavramalı şanzımanın dur-kalk'lardaki performansından memnun değilim.

    Bir de son zamanlarda vites geçişlerindeki kararsızlık arttı gibi sanki

    Ayrıca bir de birkaç kez araç vitese geçmedi ve aracı durdurup tekrardan çalıştırınca düzeldi durum.


    Teoride benim araçtakiyle aynı şanzımana sahip ama daha da ağır bir araçla birlikte işlerin daha da zorlaşacağını düşünüyorum ve EDC'nin geleceğini bilemiyorum doğrusu.


    (Kendi aracımı 3 bin km sonra, muhtemelen Temmuz ortası gibi ilk bakımına götüreceğim. Gelişmelerden sizleri de haberdar ederim.)

    Ama yine de tek kavrama robotizelerden daha başarılı bir sistem.

    Keşke direksiyon arkasında vites değiştirme kulakçıkları da olsaydı.:(


    4. Arda arka koltuklardaki kemer zamazingolarının otururken rahatsızlık verdiğini söyledi.

    Arka koltuk fotolarından haksız olmayabileceği anlaşılıyor.


    Şimdilik bu kadar, ama aklıma geldikçe eklemeler yaparım.

    Bunlar da fotolar:

    Önden:


    Arkadan:


    Yandan:


    Ön koltuklar:


    Arka koltuklar:


    Bagaj gayet geniş:



    Bu da aracın içinden görüş açınız:


    Göstergeler:


    Arda aracı incelerken:



    Öne-arkaya hareket edebilen orta konsol önde iken:



    ve arkada iken:



    Videolar da bunlar:






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 20 Mayıs 2012; 10:28:27 >




  • Aracın arka koltuğunda ben de yolculuk ettim hatta bir videomuz daha vardı ama arda önümüzdeki yıl upload edecektir. O zaman bu sayfada sizlerle paylaşırız.

    O sesi yapan arka koltukların üstünde kalan emniyet kemeri tokası abi. Araba sarsıldıkça toka plastiğe çarparak ses yapıyor.

    Arabanın arka koltuk baş, diz omuz vs.. genişliği çok iyi. Çok ferah ve koltuklar gayet konforlu. Her türlü yalıtımı gayet iyi ve arka süspansiyonları da yeterince sessiz.
  • Scenic test sürüşü sırasında çektiğimiz videolar yukarıdaki mesaja eklendi arkadaşlar.
  • Emeklerinize sağlık ankara ekibi. Yine konu canlanmış güzel işler çıkmış ortaya
  • Sabah sabah başım döndü be.. O nasıl videoydu öyle. :-)

    Teyple klima yer değiştirmiş. Usb konmuş. Golf sopasının üzerine vites konumları kazınmış.

    Ayrıca tüketimin hiç de deve modunda olmadığı gözüküyor. EDC nin şehiriçi tüketimindeki başarısızlığı belli oluyor.

    Ayrıca EDC için merak etmeyin . Yakında 7 ilerisi çıkacak 1.vites sadece kalkış için kullanılacak hareket halinde 2 ağırlıklı olacak .(Bkz.DSG) Böylece kararsızlık ve silkeleme son bulacak.

    Benim gibi kafaya takanlar da taktığıyla kalacak.

    Bu arada avukatım ihtarnameyi hazırlıyor. Tüm servis formlarını ve yazışmaları ilettim kendisine . Gelişmeleri Haluk ve birkaç arkadaşla pm den paylaşacağım.

    Herşeye rağmen reno parasına göre oldukca donanımlı araçlar yapıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tgezer -- 20 Mayıs 2012; 11:50:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    Emeklerinize sağlık ankara ekibi. Yine konu canlanmış güzel işler çıkmış ortaya

    Geçen sene bu sıralar Mondeo bakınıyordun Muharremcim.


    Aklıma geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer

    Sabah sabah başım döndü be.. O nasıl videoydu öyle. :-)

    Teyple klima yer değiştirmiş. Usb konmuş. Golf sopasının üzerine vites konumları kazınmış.

    Ayrıca tüketimin hiç de deve modunda olmadığı gözüküyor. EDC nin şehiriçi tüketimindeki başarısızlığı belli oluyor.

    Ayrıca EDC için merak etmeyin . Yakında 7 ilerisi çıkacak 1.vites sadece kalkış için kullanılacak hareket halinde 2 ağırlıklı olacak .(Bkz.DSG) Böylece kararsızlık ve silkeleme son bulacak.

    Benim gibi kafaya takanlar da taktığıyla kalacak.

    Bu arada avukatım ihtarnameyi hazırlıyor. Tüm servis formlarını ve yazışmaları ilettim kendisine . Gelişmeleri Haluk ve birkaç arkadaşla pm den paylaşacağım.

    Herşeye rağmen reno parasına göre oldukca donanımlı araçlar yapıyor.


    Bilemedim ki hangisi doğru?

    Bir tarafta VW grubu DSG ile 10 yıla yakın bir süredir doğrusuyla yanlışıyla piyasada.

    Her zamanki gibi bir teknolojiyi geniş anlamda otomobillerinde ilk kullanan olmuş olmak adına, müşterileri denek olarak kullanmayı göze alarak yapmış görünüyor bunu.

    Bu arada 3. nesil kavrama geliştirildi deniyor ve araçlara takılıyor.

    Yağlı kavramadan daha az yağlı kavramaya geçtiler ama muhtelemelen tekrar bol yağlı kavramaya geçecekler gibime geliyor.



    Bir tarafta EDC ile Renault 1.5 yıldır piyasada ve muhtemelen sağlam bir güncelleme de onlardan gelecek.




    Diğer tarafta ise tüm bunlardan haberdar olan ve çift kavrama şanzımanları standart otomobillere koymakta aceleci olmayan Honda başta olmak üzere Japonlar.

    Bu süreçte teknolojiyi geriden takip ettiklerinden tutun da teknoloji fakiri olduklarına kadar herşey yazıldı çizildi haklarında.

    Avrupalıların bildiğini, hatta alasını Japonlar da biliyor.

    Ama geniş kitlelere hitap eden araçlarında kullanmadılar bunca yıl.



    Bizim tarafta ise forumlarda Alman mı döver yoksa Japon mu diyerek kapışanlar.


    Bu değişik ve garip süreçte pasif oyuncularız vesselam.



    Gelişmeleri merakla bekliyorum arkadaşım.

    Selamlar.




  • Güzel fotolar ve test icin teşekkürler.

    Scenic çok kaliteli ve albenili duruyor, ama bu kadar fazla donanım ve aracın Reno oluşu benim için alınabilitesini düşürüyor. Yoksa diğer Fransız araçlarındaki gibi estetik üst seviyede.
  • Bu arada o ekran iğrenç gözüküyormuş
  • Denek olarak kullanıldığımız kesinlikle doğru.
    USB girişi japon araçlarında neredeyse 5-6 senedir var. Bizm araçlarda tos denen garip girişler var.
    Cam kapatma konusunu açmıyorum bile.

    Sahi scenic de kumandadan cam kapama var mıydı Haluk Kardeşim .???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Koltuk kenarlarında ve arkalarında siyah deri döşeme kullanılması dışında; sahip olduğumuz scenicteki cam hizasına kadar gelen deri döşemenin yeni nesillerde olmaması hoşuma gitmiyor açıkçası. Fakat genel olarak bakınca çok başarılı buluyorum. Bir de arka koltuklardaki diz mesafesi kesinlikle artırılmalı 5 kişilik grand scenicte. Ve son olarak arka kenar koltuklarını daha büyük yapabilirler, orta koltuk en az kullanılan koltuk sonuçta; ve diğer koltukların dar olması konforu olumsuz yönde etkiliyor.

    Elinize sağlık arkadaşlar, güzel inceleme; video için sabitlemek şart kamerayı da, başım döndü
  • Arka koltuklarda neden 4 tane emniyet kemeri takma yuvası var?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    Emeklerinize sağlık ankara ekibi. Yine konu canlanmış güzel işler çıkmış ortaya

    Geçen sene bu sıralar Mondeo bakınıyordun Muharremcim.


    Aklıma geldi.

    Evet haluk abi hala beğendiğim bir araç ama insignia ile mutluyum

    Bu forum çok şeyler öğretiyor insana. Bakalım şimdide yeni bir uğraş buldum kendime onu kovalıyorum çok hoşuma gitti kerata.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    Emeklerinize sağlık ankara ekibi. Yine konu canlanmış güzel işler çıkmış ortaya

    Geçen sene bu sıralar Mondeo bakınıyordun Muharremcim.


    Aklıma geldi.

    Alıntıları Göster
    hocam test ettiğiniz araçtaki dci enerji serisi mi yoksa eski motor mu?

    eski motor 105 beygir bu araçtaki enerji serisi olacak diye biliyorum. ancak tüketim fabrika değerleri çok yüksek geldi bana. testinizin tüketimi de eski motor gibi geldi. bir an şüpheye düştüm Türkiye için eski motoru mu satıyorlar diye ! yada kasa ağırlığı, EDC gibi nedenlerden mi yüksek?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi elcas -- 20 Mayıs 2012; 16:04:55 >




  • 
Sayfa: önceki 108109110111112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.