Şimdi Ara

Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:) (89. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.424
Cevap
82
Favori
292.043
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8788899091
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Klavyeden sallayanlar Golf alın diyordu Giu yerine he he evet..

    Bu arada Lancer testi ne oldu? Bu arada Arda'ya haber vereyim Günsa'da Lancer var test edebilirsin.

    Bugün gidemedik. Yarın gideceğiz herhalde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Klavyeden sallayanlar Golf alın diyordu Giu yerine he he evet..

    Bu arada Lancer testi ne oldu? Bu arada Arda'ya haber vereyim Günsa'da Lancer var test edebilirsin.

    Bugün gidemedik. Yarın gideceğiz herhalde.

    Hadi bağalım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Klavyeden sallayanlar Golf alın diyordu Giu yerine he he evet..

    Bu arada Lancer testi ne oldu? Bu arada Arda'ya haber vereyim Günsa'da Lancer var test edebilirsin.

    Where is Günsa, Görkem-san?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Klavyeden sallayanlar Golf alın diyordu Giu yerine he he evet..

    Bu arada Lancer testi ne oldu? Bu arada Arda'ya haber vereyim Günsa'da Lancer var test edebilirsin.

    Where is Günsa, Görkem-san?

    Buyrun sayın abim.. Konya yolundan giriş yok ama belirteyim. Arka paralelden gireceksiniz.





  • Akoto'da test etmek için dizel Giu da mevcut. İlgilenenlere duyurulur.

    Ama oraya gidip, kırmızı deri döşemeli koltukları olan 170'lik Giu'yu görünce traktör test etmek isteyen olur mu bilmiyorum.

    Dizel olan kırmızı, benzinli olan beyaz. Tam tersi olmalıydı bence. Kullandığım o aracın rengi kırmızı olmalıydı. En rosso corsasından.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Akoto'da test etmek için dizel Giu da mevcut. İlgilenenlere duyurulur.

    Ama oraya gidip, kırmızı deri döşemeli koltukları olan 170'lik Giu'yu görünce traktör test etmek isteyen olur mu bilmiyorum.

    Dizel olan kırmızı, benzinli olan beyaz. Tam tersi olmalıydı bence. Kullandığım o aracın rengi kırmızı olmalıydı. En rosso corsasından.

    Akoto Eskişehir yolu Gordion AVM civarlarındaki yer miydi Taym'cım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 29 Kasım 2011; 22:28:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Akoto'da test etmek için dizel Giu da mevcut. İlgilenenlere duyurulur.

    Ama oraya gidip, kırmızı deri döşemeli koltukları olan 170'lik Giu'yu görünce traktör test etmek isteyen olur mu bilmiyorum.

    Dizel olan kırmızı, benzinli olan beyaz. Tam tersi olmalıydı bence. Kullandığım o aracın rengi kırmızı olmalıydı. En rosso corsasından.

    Akotoa Eskişehir yolu Gordion AVM civarlarındaki yer miydi Taym'cım?

    evet abi opanın az ilerisi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Akoto'da test etmek için dizel Giu da mevcut. İlgilenenlere duyurulur.

    Ama oraya gidip, kırmızı deri döşemeli koltukları olan 170'lik Giu'yu görünce traktör test etmek isteyen olur mu bilmiyorum.

    Dizel olan kırmızı, benzinli olan beyaz. Tam tersi olmalıydı bence. Kullandığım o aracın rengi kırmızı olmalıydı. En rosso corsasından.

    Akotoa Eskişehir yolu Gordion AVM civarlarındaki yer miydi Taym'cım?

    evet abi opanın az ilerisi.

    Az ilerisi bile degil direk komsusu hata. 50 m yani.

    Yalniz o lux car'a girip biseyler alasim geldi. :)))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Akoto'da test etmek için dizel Giu da mevcut. İlgilenenlere duyurulur.

    Ama oraya gidip, kırmızı deri döşemeli koltukları olan 170'lik Giu'yu görünce traktör test etmek isteyen olur mu bilmiyorum.

    Dizel olan kırmızı, benzinli olan beyaz. Tam tersi olmalıydı bence. Kullandığım o aracın rengi kırmızı olmalıydı. En rosso corsasından.

    Akotoa Eskişehir yolu Gordion AVM civarlarındaki yer miydi Taym'cım?

    evet abi opanın az ilerisi.

    Az ilerisi bile degil direk komsusu hata. 50 m yani.

    Yalniz o lux car'a girip biseyler alasim geldi. :)))

    Ben oraya kafamı bile çevirmedim.




  • Aslında 124'lük Cruze'u da test ettim bugün ama Alfa'dan sonra hiç olmadı ya.
  • Oglum ne Alfa aski varmis sende meger? :))
  • Bi tur da görkem binsin abisi
  • Bugün kullandığım aracı hangi marka üretse çok severdim.

    Tarzı olan markaları severim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Bi tur da görkem binsin abisi

    Ahahaha :D

    Al sur ama cop kutusuna kadar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Bi tur da görkem binsin abisi

    Dur evladım, bırak; bozarsın.

    Bak düşürüp kırcan şimdi
  • anil bey ve utku bey; giulietta testlerinizi takip ettim. ikinizde 170hp. multiair.dan çok etkilenmişsiniz.sadece motor değil görsel olarakta çok etkileyici bir cihaz giulietta...
    şunu merak ediyorum 1.4 multiair 170hp. ile focus ecoboost 180hp.nin motor ve sürüş dinamiklerini kıyaslayabilirmisiniz? giuliettanın 10n/m. focusunda 10 hp. avantajlı olduğunu düşünürsek hangisi bu avantajını daha canlı hissetiriyor?
    (not:utku bey giulietta diyecektir ancak ben yinede ecoboost.u kullandıysanız karşılaştırmanızı istiyorum)
    ayrıca aklıma takılan giulietta 250n/m. torku 2500d/d.de veriyor. focus ise 240n/m.torku 1600d/d.de veriyor. giuliettada bu 2500e kadar olan boşluk sorun oluyormu?
    tşk.ler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slmhzl
    anil bey ve utku bey; giulietta testlerinizi takip ettim. ikinizde 170hp. multiair.dan çok etkilenmişsiniz.sadece motor değil görsel olarakta çok etkileyici bir cihaz giulietta...
    şunu merak ediyorum 1.4 multiair 170hp. ile focus ecoboost 180hp.nin motor ve sürüş dinamiklerini kıyaslayabilirmisiniz? giuliettanın 10n/m. focusunda 10 hp. avantajlı olduğunu düşünürsek hangisi bu avantajını daha canlı hissetiriyor?
    (not:utku bey giulietta diyecektir ancak ben yinede ecoboost.u kullandıysanız karşılaştırmanızı istiyorum)
    ayrıca aklıma takılan giulietta 250n/m. torku 2500d/d.de veriyor. focus ise 240n/m.torku 1600d/d.de veriyor. giuliettada bu 2500e kadar olan boşluk sorun oluyormu?
    tşk.ler...

    Tabii ki Giulietta diyeceğim çünkü yüksek süratlerdeki hızlanma isteği ecoboost'a göre daha fazlaydı.

    Ecoboost motorlu Focus'u kullandım ama Giu kadar performanslı hissettirmedi. Ancak rahatlıkla çok yakın yürürler. Öyle arada bariz farklar var diyemeyiz ama önde olan Giu olacaktır.

    2500 devire kadar da herhangi bir boşluk hissi falan yok. Araba sıfırdan basınca bile yok gitmem demiyor. Dizellerdeki gibi ölü bir aralık değil yani. Zaten 800 devirden, 2500 devire çıkması yarım saniye bile belki sürmüyor. 4. viteste falan 2000 devirin altına düşerseniz Focus'un motoru lastikleri çevirmekte daha az zorlanacaktır, ona bir şey diyemiyorum.

    Focus testi de var önceki sayfalarda. Biraz karıştırırsanız görebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: slmhzl

    anil bey ve utku bey; giulietta testlerinizi takip ettim. ikinizde 170hp. multiair.dan çok etkilenmişsiniz.sadece motor değil görsel olarakta çok etkileyici bir cihaz giulietta...
    şunu merak ediyorum 1.4 multiair 170hp. ile focus ecoboost 180hp.nin motor ve sürüş dinamiklerini kıyaslayabilirmisiniz? giuliettanın 10n/m. focusunda 10 hp. avantajlı olduğunu düşünürsek hangisi bu avantajını daha canlı hissetiriyor?
    (not:utku bey giulietta diyecektir ancak ben yinede ecoboost.u kullandıysanız karşılaştırmanızı istiyorum)
    ayrıca aklıma takılan giulietta 250n/m. torku 2500d/d.de veriyor. focus ise 240n/m.torku 1600d/d.de veriyor. giuliettada bu 2500e kadar olan boşluk sorun oluyormu?
    tşk.ler...

    Baktiginiz motorlardan anladigim kadariyla spor karakterli bir araba ariyorsunuz. Surus dinamizmi olarak giulietta cok cok daha basarili.

    Estetik acidan ise, Juliyet'i alin gogsunuzu gererek herkese gosterin bu guzelligi. Focus3 le mukayese bile etmem...

    Julyeti test edin zaten alirsiniz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: slmhzl
    anil bey ve utku bey; giulietta testlerinizi takip ettim. ikinizde 170hp. multiair.dan çok etkilenmişsiniz.sadece motor değil görsel olarakta çok etkileyici bir cihaz giulietta...
    şunu merak ediyorum 1.4 multiair 170hp. ile focus ecoboost 180hp.nin motor ve sürüş dinamiklerini kıyaslayabilirmisiniz? giuliettanın 10n/m. focusunda 10 hp. avantajlı olduğunu düşünürsek hangisi bu avantajını daha canlı hissetiriyor?
    (not:utku bey giulietta diyecektir ancak ben yinede ecoboost.u kullandıysanız karşılaştırmanızı istiyorum)
    ayrıca aklıma takılan giulietta 250n/m. torku 2500d/d.de veriyor. focus ise 240n/m.torku 1600d/d.de veriyor. giuliettada bu 2500e kadar olan boşluk sorun oluyormu?
    tşk.ler...

    Tabii ki Giulietta diyeceğim çünkü yüksek süratlerdeki hızlanma isteği ecoboost'a göre daha fazlaydı.

    Ecoboost motorlu Focus'u kullandım ama Giu kadar performanslı hissettirmedi. Ancak rahatlıkla çok yakın yürürler. Öyle arada bariz farklar var diyemeyiz ama önde olan Giu olacaktır.

    2500 devire kadar da herhangi bir boşluk hissi falan yok. Araba sıfırdan basınca bile yok gitmem demiyor. Dizellerdeki gibi ölü bir aralık değil yani. Zaten 800 devirden, 2500 devire çıkması yarım saniye bile belki sürmüyor. 4. viteste falan 2000 devirin altına düşerseniz Focus'un motoru lastikleri çevirmekte daha az zorlanacaktır, ona bir şey diyemiyorum.

    Focus testi de var önceki sayfalarda. Biraz karıştırırsanız görebilirsiniz.

    haluk beyin ecoboost focus testini okudum ancak karşılaştırmalı yorum benim için çok daha faydalı ve geçerli. gaziantep bayisinde giulietta testi yaptım ancak zaman çok uygun değildi ve tam istediğim sürüşü gerçekleştiremedim. ecoboost.u ise hiç kullanmadım. kesinlikle benimde gönlüm giulietta.dan yana o görsel şölen yeter! ki multiair.da yılın ödüllü motoru.araç kesinlikle çok güzel bi konbinasyon. ancak yinede focusuda test etmek istiyorum. sizler guli testini ankara akotoda yaptınız sanırım.randevuya gerek oluyormu ayrıca yardımcı olan satış sorumlusu güzergahı uzatıyormu bu konuda katılarmı? tşk.ler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: slmhzl

    anil bey ve utku bey; giulietta testlerinizi takip ettim. ikinizde 170hp. multiair.dan çok etkilenmişsiniz.sadece motor değil görsel olarakta çok etkileyici bir cihaz giulietta...
    şunu merak ediyorum 1.4 multiair 170hp. ile focus ecoboost 180hp.nin motor ve sürüş dinamiklerini kıyaslayabilirmisiniz? giuliettanın 10n/m. focusunda 10 hp. avantajlı olduğunu düşünürsek hangisi bu avantajını daha canlı hissetiriyor?
    (not:utku bey giulietta diyecektir ancak ben yinede ecoboost.u kullandıysanız karşılaştırmanızı istiyorum)
    ayrıca aklıma takılan giulietta 250n/m. torku 2500d/d.de veriyor. focus ise 240n/m.torku 1600d/d.de veriyor. giuliettada bu 2500e kadar olan boşluk sorun oluyormu?
    tşk.ler...

    Baktiginiz motorlardan anladigim kadariyla spor karakterli bir araba ariyorsunuz. Surus dinamizmi olarak giulietta cok cok daha basarili.

    Estetik acidan ise, Juliyet'i alin gogsunuzu gererek herkese gosterin bu guzelligi. Focus3 le mukayese bile etmem...

    Julyeti test edin zaten alirsiniz...

    kesinlikle haklısınız... önceliğim turbo benzinli bir motor. 1.2tsi leonum vardı o bile atmosferik 1.6 megane2.den çok çok zevkliydi. 170-180 hp. güçler tabiki çok daha güzel olacak giuliettada focusta ancak verilen para 50-60 bin liralar olunca iyi bir araştırma kaçınılmaz oluyor. dediğim gibi görsel olarak giulietta bir adım önde ama focusuda denemek istiyorum en azından aklımda kalmasın... tşk.ler...




  • 
Sayfa: önceki 8788899091
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.