Şimdi Ara

Th10'dan minimum 2 yıldız nasıl alınır arkadaşlar...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.187
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar...
    Genelde golem ve sihirbaz yoğunluklu saldırılar yapıyorum th10 için.Dün de golemim 5 olduğundan 4 adet golem yeterli olur diyerek (önceden 5 golem yapıyordum) yanlarına 5 tane de 2 seviyelik cadı alıp girdim savaşa, gidişatı depremle açtım sorun olmadı, yüzdeden 1 yıldızı da aldım ama cehennem kuleleri tekli olmasındna dolayı kraliçem ve kralım tek sağlam vuruş yapamadan ana binaya öldüler, buyurun savaş burada,https://www.youtube.com/watch?v=OdX2rYlSca8&feature=youtu.be

    Ne öneriyorsunuz? Dondurma büyüm seviyesiz olduğundan dolayı basmadım acaba o yüzden mi 2 alamadım buradan? Labaratuarım 10 dakika bile bekledemeden çalışıyor ve yeni sihirbaz 6 golem 5 oldu...Yani ordumda eksiklikler var ama herolarım çok düşük olmadığından 2 alabilirim diye düşünmüştüm, yorumlara açığım arkadaşlar :) Farklı saldırı taktiklerine de açığım, Teşekkürler şimdiden...







  • buz büyüsünü 5. seviye yapana kadar klan savaşlarına ara ver bence dondurmasız olmuyor cehennemlerin 2 si tekli modda ise 4 golem bol bol sihirbaz basıyorum cadı pekka kullanmıyorum, 2 cehennem kulesi çoklu modda ise yada 1 cehennem tekli 1 cehennem çoklu modda ise 4 golem 2 pekka büyücü saldırıyorum cadı yine kullanmıyorum (cadı kullanmayı bıraktım) 4 okcu 4 kırıcı 2 dalkavuk düzene göre dev domuz balon basıyorum kaleyi çekebilmek için dalkavuk ve okcu yüzde almak için. 2ofke 1 atlatma 2buz 1 zehir kullanıyorum herolarım 31 30 genelde 2 yıldız alıyorum tek sorun düzenin golemleri ortaya göndermeyecek sekılde olması




  • Öncelikle köy 240 okçuluk.

    Golem tank büyücü bitirici malum. Dışarıya ne var ne yok dizmiş golemle büyücüyü ayırmış ve heroları da yana çekmeyi başarmış bu düzenle.
    5 Golem olsa girilecek tarafın önce 1 Golem sağına, 1 Golem de soluna atıp arkalarına az büyücü yapıp kenarı temizledikten sonra kaleye karşı cepheden depremle açılan yerden 3 Golem arkası büyücüyle gerilebilirdi. Kenarlar temizlendiği için kraliçe de kaçmazdı. Şifa yerine de öfke gerekir. Tekli kuleyi öfke büyüsü atılmış büyücüler anında yer.

    Çok dev ve arkasına büyücü de kulelerin tekli olduğu bu tarz düzene uyar. Ama dev 7. Seviye olmalı yine de. Özellikle 2 kule de tekli olunca dev arkası büyücüyle çok fantastik sonuçlar çıkabiliyor.

    Köy aslında balon tazıya da uygunmuş, keza tekli kulede balon çok avantajlı oluyor.

    Deprem büyüsüyle kırma yapılacaksa kalan büyüler 2 öfke bir dondurma olabilir, şifa büyüsü gerekmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi setek01 -- 6 Ekim 2015; 1:07:35 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cehennemleri dondurmadan 2 almak çok zor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 45cagdas45

    buz büyüsünü 5. seviye yapana kadar klan savaşlarına ara ver bence dondurmasız olmuyor cehennemlerin 2 si tekli modda ise 4 golem bol bol sihirbaz basıyorum cadı pekka kullanmıyorum, 2 cehennem kulesi çoklu modda ise yada 1 cehennem tekli 1 cehennem çoklu modda ise 4 golem 2 pekka büyücü saldırıyorum cadı yine kullanmıyorum (cadı kullanmayı bıraktım) 4 okcu 4 kırıcı 2 dalkavuk düzene göre dev domuz balon basıyorum kaleyi çekebilmek için dalkavuk ve okcu yüzde almak için. 2ofke 1 atlatma 2buz 1 zehir kullanıyorum herolarım 31 30 genelde 2 yıldız alıyorum tek sorun düzenin golemleri ortaya göndermeyecek sekılde olması

    Aslında haksız değilsiniz, dondurmayı 5e çekene dek ben en iyisi ara vereyim, çünkü gerçekten mahçup oluyorum arkadaşlara....Bugün yine bir saldırı var, 2 atlama 2 dondurma 1 öfke ile gireceğim, 4 golem 4 cadı 2 şifacı 15 kadar sihirbaz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: setek01

    Öncelikle köy 240 okçuluk.

    Golem tank büyücü bitirici malum. Dışarıya ne var ne yok dizmiş golemle büyücüyü ayırmış ve heroları da yana çekmeyi başarmış bu düzenle.
    5 Golem olsa girilecek tarafın önce 1 Golem sağına, 1 Golem de soluna atıp arkalarına az büyücü yapıp kenarı temizledikten sonra kaleye karşı cepheden depremle açılan yerden 3 Golem arkası büyücüyle gerilebilirdi. Kenarlar temizlendiği için kraliçe de kaçmazdı. Şifa yerine de öfke gerekir. Tekli kuleyi öfke büyüsü atılmış büyücüler anında yer.

    Çok dev ve arkasına büyücü de kulelerin tekli olduğu bu tarz düzene uyar. Ama dev 7. Seviye olmalı yine de. Özellikle 2 kule de tekli olunca dev arkası büyücüyle çok fantastik sonuçlar çıkabiliyor.

    Köy aslında balon tazıya da uygunmuş, keza tekli kulede balon çok avantajlı oluyor.

    Deprem büyüsüyle kırma yapılacaksa kalan büyüler 2 öfke bir dondurma olabilir, şifa büyüsü gerekmez.


    10 binaya hiçbir koşulda şifa kullanmıyorum artık, haklısınız.Köyden okçu ile de 1 alınabilirdi aslında mantıklı, ben 2 alırım diye düşünmüştüm ne yazıkki olmadı.Kraliçeyi içeri sokamadım, dediğiniz üzre kenarları temizlese idim belki de girebilirdim, depremle merkezi acınca hepsi girer diye düşündüm, kraliçe dışındakiler girdi ama neye yarar :)))

    Dondurma 5 olana dek sanıyorum klan savaşı yapmayacağım, bu arada herolara yükleneyim biraz; yetersiz gibi geliyor bana zira ...




  • Bugünkü rakip de bu,http://prntscr.com/8onzh4 Cehennemler çoklu, enteresandır son dönemde sürekli bu düzenden görüyorum, 2 atlama ile pekka kışlalarından gireceğim içeri de bir atlama saklıyorum..2 dondurma 1 öfke 2 alama büyülerim, 4 golem+4cadı+kalanlar birkaç okçu etrafı almak için ve 2 şifacı+sihirbaz...Bakalım yapabilirim inşallah bu kez...Bu ordu ile youtube'da gördüğüm kadarıyla bu düzenin aynısını fullüyorlar, ama onların farkı dondurmaları 5 level benimki levelsiz, 2 bile alsam razıyım :)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ordum bu,son olarak öfke büyüsü çıkıyor, kaleme de 2 cadı 1 sihirbaz daha ekleyeceğim.....

    rakip de bu;http://prntscr.com/8onzh4
     Th10'dan minimum 2 yıldız nasıl alınır arkadaşlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-788B0E56D -- 7 Ekim 2015; 13:34:51 >
  • Tam da böyle birşey hayal ediyorum,https://www.youtube.com/watch?v=RY09vxrzfjQ Kraliçemin gücü yetmezse diye de 2 şifacı takviyesi ekledim :) Sizin örnek savaşlarınız varsa lütfen ekleyin ki öğrenelim arkadaşlar...Hepinize teşekkür ediyorum...
  • 5 Golem yeteri kadar duvarcı kenar köşelik 3 5 okçu dalkavuk kalanı sihirbaz. Tercihe göre 4 Golem Pekka da olabilir. Çok atlamalı saldırılarda 6 Golem kalanı büyücü yapılıyor genelde. En son geçen update öncesi kupa çıkmıştım, gelen kara saldırıların çoğu 3 atlama 6 Golemdi.
    Mümkünse 5. Golem kaleden çıksın, büyücüleri siz yapın, 8 büyücülü klan kalesinde tek noktadan çıkacakları için verimlilik düşer.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: setek01

    5 Golem yeteri kadar duvarcı kenar köşelik 3 5 okçu dalkavuk kalanı sihirbaz. Tercihe göre 4 Golem Pekka da olabilir. Çok atlamalı saldırılarda 6 Golem kalanı büyücü yapılıyor genelde. En son geçen update öncesi kupa çıkmıştım, gelen kara saldırıların çoğu 3 atlama 6 Golemdi.
    Mümkünse 5. Golem kaleden çıksın, büyücüleri siz yapın, 8 büyücülü klan kalesinde tek noktadan çıkacakları için verimlilik düşer.

    Çok mantıklı söyledikleriniz, aynen dediğiniz üzre 5/6 golem artı full sihirbaz ve mimimum 2 atlama ile saldıracağım bundan sonra ama bazen 1 bazen 2 alıyorum th10lardan; dondurma büyüm maximum olana dek savaşlara ara veriyorum, herolara yükleneyeim bari bu dönemde; çok teşekkürler :)




  • Birden fazla hata var;
    -Golemler çok yakın bırakılmış.
    -Golemleri bırakır bırakmaz temizlik için biraz büyücü bırakılmalı
    -2 şifa büyüsü tamamen bir hatadır yerine 2 öfke yada 1 öfke 1 buz büyüsü alınabilir
    -Buz büyüsü max olmadan th10 un klan savaşı yapması zaten hatadır :)

    Siz ortayı açmışsınız fakat askerlerin ortaya gitmesi için hiç bir şey yapmamışsınız sadece depremle olmaz o iş
  • Büyü bitene kadar naçizane bir tavsiyede bulunayım. 4 depremle ortaya yol verecek düzenlerde çok sayıda 7. Seviye dev, 8 10 tane duvarcı ve çok sayıda büyücü, kenar köşelik ya da köşeleri kırarak ön temizlik için duvarcıya yemlik okçu barbar, tek yıldızı kurtarmalık dalkavuk vs.

    4 deprem 1 zehirden sonra 2 büyü mutlaka öfke son kalan büyü atlama şifa veya 3 seviye civarı olursa dondurma.

    Bir arkadaşımın savunma vs full olan hesabına günde 4 5 tane savaş yapıyorum. Bu ordu düzeni ve sadece kraliçeyle 3200-3300 kupada kral için kara iksir kasıyorum. Genelde 3000 depoda ve 1200 bonusla günde 15 20k çıkıyor. Vakit ve gem harcama durumu olsa 3200 de 4 kışla hızlandırıp full okçu yapardım ama bu şekilde de 7 günde kara iksir tamamlanıyor. Klan savaşında bu şekilde bir ordu varsa saldırılacak köye göre strateji hesap kitap yapma zamanı olduğu için başarı oranı daha da yüksek. Üstelik benim yaptığım saldırılar kara iksir deposu odaklı olduğu için bazen tek yıldız nadiren savaş kaybı olabiliyor.

    10 15 devle olmaz yalnız. Nasıl ki mesela 5 Golem 150 asker yer kaplar, klan kalesine de dev alınırsa aşağı yukarı 20 24 arası dev yeteri kadar duvarcı ve kalanı büyücü. Ben bunu şampiyon ligde ne çıkarsa şeklinde hazırlıyorum, klan savaşında dev büyücü duvarcı sayısı ve büyü kombinasyonu hatta olası yay dev bomba noktalarının tahmini klan kalesini çekme vs önceden köye bakarak ayarlanıyor zaten.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: setek01

    Büyü bitene kadar naçizane bir tavsiyede bulunayım. 4 depremle ortaya yol verecek düzenlerde çok sayıda 7. Seviye dev, 8 10 tane duvarcı ve çok sayıda büyücü, kenar köşelik ya da köşeleri kırarak ön temizlik için duvarcıya yemlik okçu barbar, tek yıldızı kurtarmalık dalkavuk vs.

    4 deprem 1 zehirden sonra 2 büyü mutlaka öfke son kalan büyü atlama şifa veya 3 seviye civarı olursa dondurma.

    Bir arkadaşımın savunma vs full olan hesabına günde 4 5 tane savaş yapıyorum. Bu ordu düzeni ve sadece kraliçeyle 3200-3300 kupada kral için kara iksir kasıyorum. Genelde 3000 depoda ve 1200 bonusla günde 15 20k çıkıyor. Vakit ve gem harcama durumu olsa 3200 de 4 kışla hızlandırıp full okçu yapardım ama bu şekilde de 7 günde kara iksir tamamlanıyor. Klan savaşında bu şekilde bir ordu varsa saldırılacak köye göre strateji hesap kitap yapma zamanı olduğu için başarı oranı daha da yüksek. Üstelik benim yaptığım saldırılar kara iksir deposu odaklı olduğu için bazen tek yıldız nadiren savaş kaybı olabiliyor.

    10 15 devle olmaz yalnız. Nasıl ki mesela 5 Golem 150 asker yer kaplar, klan kalesine de dev alınırsa aşağı yukarı 20 24 arası dev yeteri kadar duvarcı ve kalanı büyücü. Ben bunu şampiyon ligde ne çıkarsa şeklinde hazırlıyorum, klan savaşında dev büyücü duvarcı sayısı ve büyü kombinasyonu hatta olası yay dev bomba noktalarının tahmini klan kalesini çekme vs önceden köye bakarak ayarlanıyor zaten.




    Söylediklerinizi kaydediyorum, mantıklı ve tutarlılar gerçekten; çok teşekkür ederim :)
    Dün dondurmayı 2ye verdim, biter bitmez 3e ve 4e vereceğim, sanırım maximum olana dek klan savaşına katılmam, yan hesaptan girerim liderim ama olsun mahçup olmaktan iyidir değil mi :) Dondurma bitene dek de zatenben sürekli şifacı dev sihribaz saldırıyorum yağma olarak, verdiğim maliyetin karşılığını alıyorum 10 günde kara iksir deposu doluyor herolara dağıtıyorum bakalım inşallah dediğiniz şekilde ilerleyeceğim, 7lik devleri de merak ediyorum 6 ile arasında epey damage/defense farkı var gibi kağıt üzerinde ...




  • 7. Seviye dev şampiyon askeri sayılır, eğer bir gün spcell artık yaylı tuzaklar sadece 1 hedefle sınırlı olacak derse kimse Golem yapmaz. Yaylanma çok sayıda olmazsa, Devler ve büyücülerin arkasında 2 hero da varsa 24 30 arası dev kalanı büyücü ve depremle ortayı açmış olmak kaydıyla her türlü gideri var.
    Tek hero varsa barbar kral. Kraliçe naif, canı az. Bazen yan bölmelere dönebiliyor uzak köşe okçunun hedefi oluyor. Köy binası menzilindeyken dahi Çünkü duvar arkası hedef seçme yetisi mevcut. Barbar kral ise her türlü açıklığa gider, ve tank vazifesi de yapar.
    Sanki golem yerine dev ısrar eder gibi bir duruma düşmüş olmayayım, tabi ki golemle savaşmak rahatlık, ama golem de yapsanız dev de yapsanız tek hero ile kupa işi zaten risklidir, hele köyün savunması full ise...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi setek01 -- 13 Ekim 2015; 12:11:28 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: setek01

    7. Seviye dev şampiyon askeri sayılır, eğer bir gün spcell artık yaylı tuzaklar sadece 1 hedefle sınırlı olacak derse kimse Golem yapmaz. Yaylanma çok sayıda olmazsa, Devler ve büyücülerin arkasında 2 hero da varsa 24 30 arası dev kalanı büyücü ve depremle ortayı açmış olmak kaydıyla her türlü gideri var.
    Tek hero varsa barbar kral. Kraliçe naif, canı az. Bazen yan bölmelere dönebiliyor uzak köşe okçunun hedefi oluyor. Köy binası menzilindeyken dahi Çünkü duvar arkası hedef seçme yetisi mevcut. Barbar kral ise her türlü açıklığa gider, ve tank vazifesi de yapar.
    Sanki golem yerine dev ısrar eder gibi bir duruma düşmüş olmayayım, tabi ki golemle savaşmak rahatlık, ama golem de yapsanız dev de yapsanız tek hero ile kupa işi zaten risklidir, hele köyün savunması full ise...


    5 level devden 6ya geçtiğim günü hatırlıyorum, neymiş canım bu 6 seviye dev merakı! gibisinden bir ruh hali ile 9 binalı bir yere saldırmıştım, o saldırdığım yer de x toplarını savunmaları dizmiş ama çok gelişmemişti yani benim köy gibiydi o zaman , baktım ki 6lık devler sadece 3 şifa ile aldı ne varsa :))) O gün anladım kağıt üstünde görünen fark sahaya da tam anlamıyla yansıyor.Baktım az öne de 7lik devin hasarına da yine 5ten 6ya geçişteki gibi 6dan 7ye geçişte büyük değer farkları var, hem saniye başına vuruşu hem de canı baya artıyor devlerin ,şuan dondurmayı maximuma çekiyorum 3 oluyor şuanda, 5 yaptıktan sonra inşallah devi 7 yapar devam ederim, dediğinizi deneyceğim, eminim cehennemli yerlerden dahi yıldızlar gelebilir devlerle :) Şurada ayrıca haklısınız, golemi beklemekle devi beklemek bir değil, dev ordusu 30 dakikada çıkıyor :))) Teşekkürler ^^




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.