Şimdi Ara

Thy Bilet Tarihi Düzeltmesi Hk.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
81
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba. Thy mobil uygulaması üzerinden 16 şubat cumartesi tarihine tek yön olarak istanbul atatürk havalimanı’ndan izmir adnan menderes havalimanı’na bilet aldım. Yaklaşık 1 saat sonra da 17 şubat 2019 pazar 22:00 tarihi için izmir => istanbul şeklinde biletimi alacakken yanlışlıkla takvimden 10 şubat 2019 pazar gününü seçerek bilet aldım. En son PNR numarasının verildiği ekranda hatamı anlayarak dakikalar içinde thy müşteri hizmetlerini arayarak hatalı tarihe bilet aldığımı bildirdim. Bunun için bir dosya oluşturarak ilgili talebimi ilettiler. 3 gündür beklemekteyim. En son görüştüğüm müşteri ilişkilerindeki personel bana 17’sine saat 22:00’ye olacak şekilde siz biletinizi alın onu da dosyanıza ekleyelim dediler. O şekilde bileti aldım ancak sisteme ekleyemediklerini, sürekli bir hata mesajı ile karşılaştıklarını, dosya üzerinde işlem yapılıyor olabileceğini söylediler.

    Mantık olarak bir insan 16’sı cumartesi gidip, 10’u pazar günü nasıl dönsün? 17’si için aldığım biletimi dosyaya ekleyemedikleri için belki talebim kabul edilmeyecek. Bunun için itiraz hakkı varmış.

    Sizce süreç nasıl sonuçlanır? Başına böyle bir şey gelmiş olan var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JaCKiE_BrOwN -- 8 Şubat 2019; 16:19:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Thy bugün geri dönüş yaptı. Beni haklı buldular. Tüm ödediğim ücret iade edildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.