doblo 1.3 taksi için en uygun araç. az tüketim, ucuz parça, geniş ferah iç mekan, kullanım kolaylığı, performans say say bitmez aynı motorlu albea da alınabilir ancak günün büyük bir bölümünü bu araçda geçireceğiniz için doblo daha iyidir rahat kullanım açısından
bende şu sıralar ankarada hyundai accent elantra ve ford focus görüyorum neredeyse tofaşlar bitti. havaalanında 2tane vectra 3 4 tane elantra 1 tane astra 1 mercedes 2 tane falan connect 2 3 tane doblo var.
kızılayda gordugum ve dıkkat ettıgım kadarıyla focus ve accent var albea da cıkıyo ama bı tane fiesta gördüm. kuş serisi azaldı gibi biraz ankara da
accent era
taksiciler zaten tercihlerini
fiat albea hyundai accent era
'dan yana kullanıyorlar
istanbulda albealar revaçta.artı bu araçların yan sanayi üretimi görülmemiş bir hızda gidiyor.buda ekonomi,parça bolluğu,zaman demek.bu arada yan sanayi de para kazanmanın olunun kaliteden geçtiğini öğrenmeye başlıyor
valla ıkı hafta once ıstenbuldaydım galerılerde sıfır corolla falan vardı sarı sarı plakası bıle takılmamıs. bagdat caddesı tarafında tabıkı bunu da soyleyeyım ama genelde ben albea ve kuş serisi gördüm biraz
Toyota şu anda yeni corolla diesel ile piyasayı sıkıştırıyor fakat tofaşın çok kapsamlı ticari deneyimi var ve tofaşa 1980 lerden itibaren entagre olmuş piyasa esnafını da (üreticisi ve tamircisiyle) düşünürsek toyotanın işi zor.Satar ama kuş serisini piyasa gerisine itemez gibi .piyasa için en hayırlısıneyse o olur inşaallah
quote:
Orjinalden alıntı: kilitci
Toyota şu anda yeni corolla diesel ile piyasayı sıkıştırıyor fakat tofaşın çok kapsamlı ticari deneyimi var ve tofaşa 1980 lerden itibaren entagre olmuş piyasa esnafını da (üreticisi ve tamircisiyle) düşünürsek toyotanın işi zor.Satar ama kuş serisini piyasa gerisine itemez gibi .piyasa için en hayırlısıneyse o olur inşaallah
haklısın ama bunca sene mılletımız kandırıp kuş serisi aracları aldırdılar ha guzel araba tamam ama güvenlık sıfır konfor desen yok denecek kadar az. eskı zamandır o zamanlarda arabamı verdı demeyın sakın. tofaş isteseydi eger mercedes kalıtesınde aracda uretebılırdı haksızmıyım. fiat ile anlaştıktan sonra mercedes bmw volvo ile kapışabılecek segmentte arabalar yapabılırdı. haksız mıyım acaba?
yok doğan yok doğan s yok doğan sl slx 1.6 i, 1.6ie falan dıyerek sattılar arabaları sl ile slx arasında bı fark var mı yok. güvenlık mı var hayır. performans mı var yok. hız mı var oda yok. konfor desen eh işte. o kadar çok insanımız bu arabalar yüzünden hayatını kaybetti ki. eski yıllarda olan kazalara bakarsanız dediğimi anlayacaksınız kuş serisi araçlar daha çok ön plandaydı. nden bir mercedes le adamın yaptıgı aynı kazada mercedes sahıbının kolu bacagı kırılıyo da kuş serisinin sahıbı hayatını kaybedıyo. diyeceksınız mercedesle kuş serisi aynı segmentte mi hayır bılıyorum bende ama neden aynı segmentte olmasın. yapamazlar mıydı sizce.
sen yap mercedes kalıtesınde segmentınde full donanımlı en baba arabasını koy guzelce fiyatını kârını sat sonra kuş serisi gibi peynır ekmek gıbı gitmezse. şu anda e serisinin fiyatı ne kadar biliyo musunuz? 90000€ yanı 180000 civarı ortalama. sen yap bakıyım 80000ytl civarı babalar gibi araba mıllet hem mıllıyetcılıgı artar ulkesıne kazandırır hemde yerlı sermaye ye yerlı tacire destek olur fıyatı olesıne verdım.
devlet daırelerıne bakın makam arabalarına. mercedesten asagı araba yok (bakan basbakan cumhur baskanı falan) hepsı mercedese bınıyo konforlu donanımlı guvenlı dıye. peki zamanında neden tofaşa yatırım yaptırtıp da doğan slx yerıne doğan 2.5lt dizel full donanımlı herbişeyi olan bınmezler mıydı? binerlerdi tabıkı
sorun şurda ülkemizde yerli mala rehavet yok fanatıklıgımız var burda. fransız araba almayın alman alın. ben çok gordum. adam soruyo mesela astra mı megane II mı dıye bazı antı renaultcular sırf aracı fransız oldugu ıcın yerden yere vuruyor. sen napacan fransızı arabaya baksana. haksız mıyım?
neyse çok siyaset yaptım kusura bakmayın. sürç-i lisan ettiysem affola
tcariden dem vurmuşsak dediğin gibi değil şu anda en basit fren balatası yarı fiyatına düştü ve kalitesi fena değil zaten şöför sabah bismillah dediğinde 100 ytl borçla açıyor kontağını(80 YTL YEVMİYE YAKIT VESAİRE).Şöförün kıstaslarıyla bizimkiler biraz farklı yani.bizler keyifçiyiz fakat bu araçlar minik yavruların rızkını kovalıyor 1 ytl nin önemi var.SAYGILAR
Bu arada albeaları bende beğenmiyorum sadece olanın en iyisi gibi duruyor
zaten cem sultan arkadaşımıza şöförler için bir yer ayrılması için ricada bulndum dikkate alınırsa birde kendilerine sorarız inşaallah
aslında benım ricam bu konunun anket olarak işlenmesi hangısı daha agır basacak acaba. kullanıcılar anket yapamıyor malesef
Jetta taksilerde çok yayıldı ya..
megane, focus ve jetta bence
burda ben su ana kadar 1 tane gordum
megane dizel derim ben hem vergisi az hem konforu güzel iyi bir tercih olur
ama ucuz olsun bakım masrafı az olsun dersen fiat albeaların müthiş yan sanayisi ve uygun işçilik parça fiyatlarıyla işini görür ama arkadna megane taksi varken ben gleip albeaya binmem işte
BENIM FIKRIM RENO KANGOO
Şıklar arasında Ford Mondeo ve Opel Vectra gördğm gibi geldi. Naptın sen arkadaş ya??? Almanya ' mı burası d. sınıfı araçlardan taksi olur mu? Çok yakmasını, kasa ağır ve geniş olduğundan taksiciliğe uygun olmayışını geçsek bile, o arabaların bakımları ve parça maliyetleri zaten taksicinin kârını yer. Opel Astra' da taksi yapılacak araç değil ayrıca. Bence Hyundai Accent Era. bu şıklar arasında en iyisi. Dizeli tabi. Lpg' ye karşıyım da. (Arkadan çarpışmalarda sırf takılı olduğu araba değil, ona vuran ve çevrede olan arçları ve yayaları da tehlikeye sokuyor. Kim ne derse desin riskli.) Benim sıralamam; 1- Accent Era. 2- Fiat Albea. mümkünse ikisinin de dizeli.
Aslında Skoda Octavia'da güzel bir taksi olabilir, geniş, rahat, konforlu ve güvenli, kaliteli. Fiyatı da donanımına göre çoook çok iyi !