Biraz Kendi Çapımda Çevirdim Ama Gene Fazla Anlamadım Yardımcı Olursanız Sevinirim...
Hail, redterror0!
Thank you for contacting Knight Online Customer Support. Unfortunately, I am unable to resolve this issue personally and must escalate it to another department for further review. Rest assured that your issue will be addressed and a response given as quickly as possible. I apologize for any inconvenience this may have caused and thank you for your patience as we work to resolve this matter.
Şövalyeyle internet üzerinde müşteri desteğine temas kurmak için sana teşekkür ederim. Maalesef, ben, şahsen bu çıkışa karar veremem, ve daha fazla için başka bir bölüme onun, incelediğini yaymalıyım. Kalan, senin çıkışının, hitap edilecek olduğunu garanti etti, ve bir yanıt, öyle çabukça öyle mümkün verdi. Ben, özür dilerim, herhangi bir rahatsızlık için bu, sebep olmuş olabilir, ve bizim, bu meseleye karar vermeye çalıştığımız gibi senin sabrın için sana teşekkür edebilir.
hhaha aynı cevap benım tıcketıme geldi.Gizli sorularımı ıstemıstım.Antor a cevirttim şöle diyomuş isteğini üst departmana ilettim.ilerde muhtemelen cevap alacaksın
nasıl bi saçmalık bu ya oyuna para yatırıyoruz saçma sapan şeylerden oyuna giremiyoruz bide
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme