Şimdi Ara

Tilgin HG2331 Wan menüsü görünmüyor (yardım)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
1
Favori
2.162
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, Ttnet fiber altyapı için kullandığı Tilgin HG2331 marka modemlerde (belkide tüm modemlerinde) uyanıklık yaparak bir çok özelliği kısıtlama yoluna gitmişler. Örnek; Wan, firmware, güncelleme vs. menülerde bulunmuyor. Bu modemler Türkiye için üretildiğinden bu menülere ulaşamıyoruz. Ttnet müşteri hizmetlerini aradığımda, modemde öyle bir özelliğin olmadığını ve sadece arıza formu oluşturabileceklerini söylemeleri oldu.

    Sizlerden ricam, güncelleme yada başka bir yöntem ile bu menüleri (wan,firmware,update) getiren var ise bizlere yardımcı olmanızdır.

    Bu arada araştırmalarıma devam edip, olumlu gelişmeler olduğunda buradan yazmaya devam edeceğim.
    O kadar para veriyoruz, yazık günah...

    Yazılım
    Sürüm:

    HG233x_ESx000-02_05_03_01
    Kullanıcı oluştur:
    root
    Oluşturma tarihi ve saati:
    2015/07/05-20:35:12


    3 sene önceki sürümü duruyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sistem Bilgisayar -- 17 Haziran 2018; 21:17:39 >







  • KESİNLİKLE KATILIYORUM.



    Bir gelişme var mıdır ?

    Bende aynı durumlardan müzdaripim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maalesef hocam yok. Ben iss yi değiştireceğim ve büyük ihtimal superonline ye geçeceğim. f/p olarak en uygunu gibi görünüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba. Ben de netspeed kullanıyorum, aynı dertten muzdaribim. Kendimce bir yol buldum, umarım işinize yarar. Modemi lan ile bilgisayara bağlıyıp WAN girişine kabloyu takmadan modeme reset tuşuyla reset atıyorum. Modem açıldığında wan kablosunu takana kadar tüm ayarlar açık görünüyor. WAN kablosunu takmadan gerekli ayarları yapıp sonuç almaya çalışacağım, belki işinize yarar diye buraya da yazmak istedim. Kolay gelsin hepimize.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rock_er

    Merhaba. Ben de netspeed kullanıyorum, aynı dertten muzdaribim. Kendimce bir yol buldum, umarım işinize yarar. Modemi lan ile bilgisayara bağlıyıp WAN girişine kabloyu takmadan modeme reset tuşuyla reset atıyorum. Modem açıldığında wan kablosunu takana kadar tüm ayarlar açık görünüyor. WAN kablosunu takmadan gerekli ayarları yapıp sonuç almaya çalışacağım, belki işinize yarar diye buraya da yazmak istedim. Kolay gelsin hepimize.
    Umarım başarılı olursun hocam, bende bir deneyeyim. Bakalım ilerleme kaydedecekmiyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sistem Bilgisayar

    Umarım başarılı olursun hocam, bende bir deneyeyim. Bakalım ilerleme kaydedecekmiyim.

    Alıntıları Göster
    Biraz uğraştım ama kronik WiFi sorunlarını çözemedim henüz. İrtibatta kalalım, gelişmeleri paylaşalım :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TR-069 veya CWMP olarak adlandırılan sistemi devre dışı bırakırsanız menüler kaybolmayacaktır. Bahsedilen sistem ISS'lerin modemi uzaktan ayarlamasına, yazılım yüklemesine imkan vermektedir.
    Tavsiyem ISS'lerin verdiği modem/router cihazların dışında bir cihaz kullanmak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Regor -- 3 Eylül 2018; 0:13:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Regor

    TR-069 veya CWMP olarak adlandırılan sistemi devre dışı bırakırsanız menüler kaybolmayacaktır. Bahsedilen sistem ISS'lerin modemi uzaktan ayarlamasına, yazılım yüklemesine imkan vermektedir.
    Tavsiyem ISS'lerin verdiği modem/router cihazların dışında bir cihaz kullanmak.
    Haklısınız, ben de farklı bir modem kullanıyordum ama eski model illaki sorun çıkarıyordu o yüzden şansımı zorlayayım dedim, nafile. Eski modele devam, uygun bir zamanda güzel bir ürün almaya çalışayım en iyisi. Dediğiniz sistem ayarlardan kapatılabiliyor mu bakacağım. Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rock_er -- 3 Eylül 2018; 1:44:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rock_er kullanıcısına yanıt

    Hocam merhaba. bende turk telekomdan turknete gectim. telekom modemi kullanmaya devam ediyorum. dediğiniz şekilde yapınca menüde wan ayarları gözüktü. bu şekilde doldurdum ama bağlantı olmadı. onaylamadan önce wan kablosunu takmak mı gerekiyor acaba? siz bu şekilde sorunu çözebildiniz mi?

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.