alakası yok, eski konu olduğunu görürsen direk en alta iner ve son mesaja bakarsın..
forumda önemli olan her kafana takılan şey için konu açmak değil, mevcut konular üzerinden sorunununa yakın olanı bulup ondan faydalanmak ve onu kullanmaktır.. zamanla, forumu kullandıkça bunu göreceksin
Sizin için birşey ifade etmeyebilir ama ben bir konuda fikir belirteceksem yazılan tüm mesajları okuyup konunu ne olduğunu anlayıp ona göre fikir beyan ederim,sadece son mesaja bakıp yorum yapmam.Ayrıca bu forumu uzun zamandır takip etmekteyim... Not:amacınızın polemik yaratmak olduğunu düşündüğümden bir daha sizin yazacağınız mesajlara cevap vermiyeceğim...
şurda 300 tane mesaj atmışsın, forum nasıl kullanılır haberin yok, düzgün bir şekilde sana bir yorumda bulunuyorum, sen ise kalkmış efendilik taslıyorsun. seninle ne diye polemiğe gireyim? amacı ne olabilir? senin üzerinden prim mi yaparım?
lütfen komik olma
quote:
Orijinalden alıntı: maestro_34
alakası yok, eski konu olduğunu görürsen direk en alta iner ve son mesaja bakarsın..
forumda önemli olan her kafana takılan şey için konu açmak değil, mevcut konular üzerinden sorunununa yakın olanı bulup ondan faydalanmak ve onu kullanmaktır.. zamanla, forumu kullandıkça bunu göreceksin
Bende öyle düşünmüştüm:) Formda konulara baktığımda aynı konu varken tekrar konu açmayın mevcut konuları değerlendirin yazıyordu... öyle yaptım bende:) ama arkadaşa verdiği cevaplar içinde teşekkür ederim yardımcı oldu...
Arkadaşlar bende triptonik düşünüyorum acaba çok yakar mı ? Önceki yazılanların hepsini okudum. Az yakar diyorlar sadece, düz vitese göre daha mı avantajlı bu???
racaiR
kullanıcısına yanıt
1.4 / 122 bg. DGS otomatik aracım var. Hem F1 özelliğini ( şehir içinde F1 özelliği motor frenini devreye soktuğu için oldukça kullanışlı) hemde spor kullanımda - / + özelliğini gayet rahat kullanıyorum.
Triptonic,steptronic,multitronic vb gibi şanzıman modelleri biraz kullanım zevkini arttıran şanzıman modelleri yani manuel hassasiyeti ve ayarı keza zevkini yakalamak isteyen kullanıcılara sunulan bir şanzıman donanımı.ne kadar az yada çok yakacağı motor sürkilasyonuna (devir) ve kullanıcının tepkimelerine bağlı bir durum olur kanaatimce.bazı araçlarda direksiyonun hemen arkasında F1 stili dediğimiz piyasa tabiri ile kulakçıklar aracılığıyla vites değişimlerini sağlanırken standart modellerinde ise vites değişimilerini vites topuzu üzerinden ileri-geri yaparak vites arttırma-düşürme işlemi gerçekleşiyor.
Easytronic şanzıman hakkında okuduklarım pek iç açıcı olmasa da easytronic astra kullanan arkadaşımdan gördüğüm kadarıyla o kadar kötü bir şanzıman değil. Arkadaşım sürekli manuel modda sürüyor ve ben sarsıntı hissetmedim.Arabayı sıkıştırınca belki sarsıntılı oluyordur ama normal kullanımda düz vites ne kadar sarsıyorsa easytronic de o kadar sarsıyor. Ama yakıt tüketimi gerçekten çok. şehir içi 11-12 lt yakıyor sakin kullanımda.
Konu hort manyağı olmuş; gelen hortlatmış, giden hortlatmış.
quote:
Orijinalden alıntı: Gokhan G.
Easytronic şanzıman hakkında okuduklarım pek iç açıcı olmasa da easytronic astra kullanan arkadaşımdan gördüğüm kadarıyla o kadar kötü bir şanzıman değil. Arkadaşım sürekli manuel modda sürüyor ve ben sarsıntı hissetmedim.Arabayı sıkıştırınca belki sarsıntılı oluyordur ama normal kullanımda düz vites ne kadar sarsıyorsa easytronic de o kadar sarsıyor. Ama yakıt tüketimi gerçekten çok. şehir içi 11-12 lt yakıyor sakin kullanımda.
Arkadaşınızın, easytronic aracı sürekli manuel olarak kullanması ancak sarfiyatı arttırır. Araç easytronic de kullanıldığında, gaz pedalına uygulanan baskı doğrultusunda kendi vites ve devrini ayarlayıp ona göre ayar yapacaktır.
Easytronic aracın sürekli manuel modda kullanılmasına gerekçe olacak durumu pek anlayamadım! Easytronic'e verilen boşa para yerine direkt manuel alınması daha mantıklı olurmuş.
*Easytronic, manuel den az yakar. bkz yakıt değeri, teknik tablosu
quote:
Orijinalden alıntı: Panthér
quote:
Orijinalden alıntı: Gokhan G.
Easytronic şanzıman hakkında okuduklarım pek iç açıcı olmasa da easytronic astra kullanan arkadaşımdan gördüğüm kadarıyla o kadar kötü bir şanzıman değil. Arkadaşım sürekli manuel modda sürüyor ve ben sarsıntı hissetmedim.Arabayı sıkıştırınca belki sarsıntılı oluyordur ama normal kullanımda düz vites ne kadar sarsıyorsa easytronic de o kadar sarsıyor. Ama yakıt tüketimi gerçekten çok. şehir içi 11-12 lt yakıyor sakin kullanımda.
Arkadaşınızın, easytronic aracı sürekli manuel olarak kullanması ancak sarfiyatı arttırır. Araç easytronic de kullanıldığında, gaz pedalına uygulanan baskı doğrultusunda kendi vites ve devrini ayarlayıp ona göre ayar yapacaktır.
Easytronic aracın sürekli manuel modda kullanılmasına gerekçe olacak durumu pek anlayamadım! Easytronic'e verilen boşa para yerine direkt manuel alınması daha mantıklı olurmuş.
*Easytronic, manuel den az yakar. bkz yakıt değeri, teknik tablosu
Çok fazla arabasına binmediğim için teknik olarak bilmiyorum ama yol bilgisayarını uzun zamandır sıfırlamadım dedi ve ortalama 11.4 lt gösteriyordu.Neden manuel kullandığını bilmiyorum ama anneside kullanabilsin diye otomatik aldığını biliyorum
selamun aleykum ford focus 2006 lpgli aracmı trıptonık vıtesıne geçmiyor neden
quote:
Orijinalden alıntı: memofocus
selamun aleykum ford focus 2006 lpgli aracmı trıptonık vıtesıne geçmiyor neden
Aleykum selam hocam yanlıs geldin sanayi diğer tarafta
quote:
Orijinalden alıntı: Amadeus_M
quote:
Orijinalden alıntı: memofocus
selamun aleykum ford focus 2006 lpgli aracmı trıptonık vıtesıne geçmiyor neden
Aleykum selam hocam yanlıs geldin sanayi diğer tarafta
Yemin ederim gülmekten öldüm yaaaaaa
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme