Herkese merhaba, Nisan 2015'te başlamış olan 24 ay taahütlü Tivibu ev üyeliğimi iptal etmek istiyordum ve cayma bedelini öğrenmek için müşteri hizmetlerini aradım. Tivibu yeni paketlere geçmeden önce üye olmuştum. Paketim 19.90 TL'lik HD giriş paketiydi. Müşteri hizmetleri tam olarak bedelin ne kadar olacağını bilemediklerini ortalama 150 TL civarı bir bedel olacağını söylediler. Ayrıntılarını sorduğumda da onu da bilmediklerini söylediler. Sadece kontratımdan dolayı aylık 6 TL indirim aldığımı söylediler. Ben de sonrasında sözleşmeye bakıp kendim hesapladım ve durum şuna benzer oluyor: 6 ay indirimden yararlandığım için 6 ay x 6 TL = 36 TL, kalan aylardaki cihaz kullanım bedeli 18 ay x 3 TL = 54 TL. Buraya kadarki ücretleri ödemeye hazırım ancak sorun bundan sonrasında başlıyor. Kurulum bedeli olan 60 TL kampanyada kalan müşterilere ücretsizmiş ve muhtemelen o bedele bunu da eklediler. Fakat bunu aldığım zaman kurulum için müdürlükten biri arayıp mesaisinin 16.00'a kadar olduğunu söyledi, ben de ona sabahtan 17.00'a kadar okulda olduğumu söyledim. Bunun üzerine adam küstahca o zaman yapacak bir şeyi olmadığını söyledi. TTNET ofisinden almayı teklif ettim, onun da mümkün olmadığını söyledi. Sonra ben evimin yakınındaki tanıdığım bir emlakçıyla konuştum ve Telekom'dan beni arayan adama oraya bırakmasını söyledim. Yani demem o ki evime nisbeten geç olmayan bir saatte bile gelip cihazı getirmeyen kuruma ben neden 60 TL kurulum ücretini ödeyeyim? Üstelik kurulumdan kasıt da set-top box'ı fişe ve modeme takmak. Gerisini cihaz otomatik hallediyor zaten. Bunun gibi bir durumla karşılaşan var mı? Aslında bunu iptal edince isteğim 24 Mbps internet paketimi 35 Mbps'ye arttırmak.
Bunun gibi bir durumla karşılaşan varsa yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkürler.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme