Şimdi Ara

tork konvertorlu ve cvt marka ve modeller hangileri ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
43
Cevap
3
Favori
28.006
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Güncel peugeot modelleri :

    208 1.2 puretech EAT6
    2008 1.5 bluehdi EAT6
    308 1.5 bluehdi EAT6
    308 1.5 bluehdi EAT8
    3008 1.2 puretech EAT8
    3008 1.5 bluehdi EAT8
    5008 1.5 bluehdi EAT8
    Rifter 1.5 bluehdi EAT8
    Ex-Tra 2.0 Bluehdi EAT8

    Tümü tam otomatik araçlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Olur Öyle Şeyler

    Nissanın Allah belasını vermesin....

    CVT gibi taş gibi şanzımanın adını lekeledi. Yahu firmanın her modelinde cvt patlar mı ? patlatıyor adam... ben anlamıyorum ya.

    Nissan = CVT Killer.

    CVT'nin sağlam mı ? Patlamıyor mu ? Verin Nissana patlatıp versin.

    Alıntıları Göster
    Qq yeni kasa x tronik lerde sorun varmı hocam
  • aaguler kullanıcısına yanıt
    3008 1.6 puretech (thp) EAT8’ i unutmuşsunuz.
  • Aman nissan cvtden uzak duracaksın nice şanzıman yenileyen servisleri gördü bu gözler kullanıcılar da sağlam diye alıyo garanti sonrası görüyorlar masrafı
  • Peugeot 508 6 ileri eat6 tork konvetorlu ve en sorunsuzlarindandir. 1.6 blue hdi olanlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi general4242 -- 30 Temmuz 2019; 12:26:40 >
  • 4 ileri tk ve cvt den Allah kurtarsın diyorum,özellikle performans ya da minicik bir his beklentisi olanlar varsa.Birde bunlar atmosferik güçsüz motorlarla hiç çekilmiyor.Gerçekten artık bu kombinasyonlar çağdışı,insanı araba sürmekten nefret ettiriyorlar.
  • 2016 ve sonrası 1.0 ecoboost bütün focuslar da tam otomatik 6 ileri şanzıman kullanıldı.
  • PoloClassic75 kullanıcısına yanıt
    al dsg'ni 15binde patlasın ozaman
  • buldozer85 B kullanıcısına yanıt
    Üstad; 1.6 atmosferikler de tam otomatik mi powershift mi??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-39A3D5E9A

    al dsg'ni 15binde patlasın ozaman
    Sorunsuz diye sürüş zevkimden vazgeçemem,alırım manuel şanzıman ya da çift kavrama geçerim.Tabii cvt ve 4 ileri tkyı haricinde sorunsuz başka şanzımanlar varken dsgye çamur atmaktan başka aklınıza birşey gelmez :) Mesela ZF gibi bir şanzıman da var,çift kavramaya oldukça tercih edilebilir.Keza Aisinde öyle,ancak bunlar 4 ileri değil en az 6 ileri ve yeni nesil tork konventörlü olmalı.

    Bu arada böyle yazdığınıza göre de arabadan en ufak zevk beklemeyen birisiniz herhalde,siz ve sizin gibiler cvt ya da 4 ileri tk alıp geçebilir.Sorunsuzluk çünkü bunlarda hatsafhada.Ancak gerek yakıt ekonomisi gerek modüler sürüş hissi açısından bu şanzımanlar iyi değil.

    Not:Kaldı ki şirket aracı olarak 6 araç değiştirdik 5 i kuru kavrama dsg idi,ıslak kavrama da kullandık.Fabrika hatası olan hariç diğerlerinde hiç arıza yaşamadık.Bu kesinlikle dsg hatasız demek değil gayette kusurlu bir şanzıman lakin 15 binde patlıyorsa da biraz kullanımınıza dikkat edeceksiniz.Bahsettiğim 5 araç 80 bin km kadar kullanıldılar bie hatayla karşılaşmadık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PoloClassic75 -- 30 Temmuz 2019; 13:24:34 >




  • PoloClassic75 kullanıcısına yanıt
    Sürüş zevki ha? herkesin sizin gibi 10milyar+ geliri yada şirket arabalarından seçip kullanma şansı yok bir noktadan diğer noktaya gitmek için araba kullanılıyor genelde.
    Tabi bizde isterdik bir performanslı sürüşü zevkli mercedes amg yada porsche lakin fakiriz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-39A3D5E9A -- 30 Temmuz 2019; 13:27:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-39A3D5E9A

    Sürüş zevki ha? herkesin sizin gibi 10milyar+ geliri yada şirket arabalarından seçip kullanma şansı yok bir noktadan diğer noktaya gitmek için araba kullanılıyor genelde.
    Tabi bizde isterdik bir performanslı sürüşü zevkli mercedes amg yada porsche lakin fakiriz
    Estağfurullah,o örnek verdiğim şirket araçları benim değil babamındı,yani içinde çok kere bulundum,çok yere gidip geldik.Benim sabit bir aracım yok,Terios ve Accent Blue kullanıyorum onu söyleyeyim,bahsettiğiniz kadar bir maaşımda yok henüz Terios 4 ileri,Accent Blue CVT şanzımanlı araçlar,sizde bilirsiniz ki bu araçlarda keyif aramak ahmaklık olur.Fakiriz evet,hatta ülke genelinde çoğu insanın arabası yok buna da şükür diyelim,ama işi bir noktadan sonra gerçeğe dökmek gerekirse gerçekten bu şanzımanların hitap ettiği kitle sadece belirli kişiler,belirli beklenti içinde olanlar.Araçlar da öyle.Ben güvenlik,performans,konfor ve sürüş zevki arayan biriyim mesela ama cvt ya da 4 ileri tk direk uzun yıllar kullanılası şanzımanlar.Dsg ye ya da diğer çift kavramalılara gelirsek,benim beklentimi bu şanzımanlar karşılıyor ancak en büyük açığı arıza olasılığı.Bu olasılığı biliyor ve kabulleniyor da olsam bir gün arıza çıkarırsa direk aradığım bu özelliklerin çoğunun anlamını yitireceğini biliyorum.Bu beklentilere sahip birininde böyle bir gerçeği kabul etmesi gerekiyor.Kabul ederse bmw lere amg lere çıkmaya gerek yok,orta düzey bir arabadan da keyif alınabilir.Tekrar dediğim gibi,sorunsuzluksa evet cvt ve tork konventörlüler rakipsizler,ancak en ufak bir zevk unsuru(bana göre) barındırmayan şanzımanlar bunlar.




  • Konunuzun yeri burası değil beyler burası ne dsg konusu nede 4 ileri tam otomatik ve cvt sizce nasıldır konusu araç listeliyoruz görüşleriniz başka konularda paylaşabilirsiniz...
  • mitsubishi eclipse cross- cvt şanzıman
    mitsubishi outlander- cvt şanzıman
  • Butun cvt sanzimanlar tork konvertorune sahiptir.
    Tork konvertoru dedigimiz sey vites kutularinda kullanilan parcadir, dsg sanzimanin cift balatasi gibi..
  • 2011 - 2018 benzinli 1.6 lar dct250 kuru sistem powershift.
    2015 - 2018 arası 1.5 dizeller dct450 yağlı sistem powershift.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82

    Aman nissan cvtden uzak duracaksın nice şanzıman yenileyen servisleri gördü bu gözler kullanıcılar da sağlam diye alıyo garanti sonrası görüyorlar masrafı
    Hocam bi tek Nissandami böyle ? O zaman cvtli Honda civicde alınmaz dediğinize göre.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceazr27

    Hocam bi tek Nissandami böyle ? O zaman cvtli Honda civicde alınmaz dediğinize göre.

    Alıntıları Göster
    Hondadaki genelde sorunsuz gördüğüm kadatıyla sorunsuz yıllardır kullanılıyo nissandaki sistem farklı sanırım zaten nissan da dctye geçti ha o ne kadar sağlıklı tartışılır zira çift kavrama
  • buldozer85 B kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Benzinliden uzak durayim o zaman
  • Bir süredir otomatik araç arıyorum. otomatik viteslerde farklı tipler var biliyorsunuz konuyu açan arkadaş mesela Corolla örnek vermiş CVT şanzıman diye ancak Corolla nin dizel ve benzinli de farklı tiplerde otomatik vitesler mevcut w2013 civarında ZF firması tork konvertörlü otomatik vitesler konusunda geliştirmeler yaptı ve tork konvertörlü vitesler daha az yakıt daha sorun çıkartıp daha verimli hale geldiler daha önceki eski tip tork konvertörlü vitesler güç kaybına neden olmaktaydı yanlış hatırlamıyorsam �imdi bayağı İyiler bu konuda özellikle BMW markası kullanıyor Tabii bu tork konvertörlü viteslerin hangi markada ve modelde olduğunu anlamak için teknik verilere ihtiyacınız var çoğu satış elemanı da bu bilgilerden yoksunlar �ok Teknik bir durum olduğu için 4 vites 2 vites 3 vites deyip geçiyorlar pek de anlamıyorlar araştırma yapmanız gerekiyor ve dizel ile benzinli aynı aracın dizel ve benzinli sarısında bile vites farkları var İyi araştırmanız gerekiyor




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.