Şimdi Ara

..:TOSHİBA A500-132 KLUBÜ:.. (FN TUŞ SORUNU ÇÖZÜLDÜ) (28. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
559
Cevap
2
Favori
73.143
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 4077 Sayılı TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN'la ilgili olarak Garanti Belgesi Uygulama Esaslarina Dair Yönetmelik

    Madde 13 Satici, malin; garanti süresi içinde, gerek malzeme ve isçilik gerekse montaj hatalarindan dolayi arizalanmasi halinde isçilik masrafi, degistirilen parça bedeli ya da baska herhangi bir ad altinda hiçbir ücret talep etmeksizin tamirini yapmak veya yaptirmakla yükümlüdür.

    Arizalarda kullanim hatasinin bulunup bulunmadigi servis istasyonlari, servis istasyonunun mevcut olmamasi halinde sirasiyla; bu malin saticisi, bayii, acentesi, temsilciligi, ithalatçisi veya imalatçi-üreticisinden birisi tarafindan düzenlenen raporla belirlenir.

    Tüketiciler, bu maddenin ikinci fikrasinda belirtilen rapora iliskin olarak bilirkisi tarafindan tespit yapilmasi talebiyle ilgili tüketici sorunlari hakem heyetine basvurabilir.

    Diger Yükümlülükler
    Madde 14 Tüketicinin onarim hakkini kullanmasina ragmen malin;

    a) Tüketiciye teslim edildigi tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydiyla, bir yil içerisinde; ayni arizanin ikiden fazla tekrarlanmasi veya farkli arizalarin dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farkli arizalarin toplaminin altidan fazla olmasi unsurlarinin yani sira, bu arizalarin maldan yararlanamamayi sürekli kilmasi,

    b) Tamiri için gereken azami sürenin asilmasi,

    c) Firmanin servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmamasi halinde sirasiyla saticisi, bayii, acentesi, temsilciligi, ithalatçisi veya imalatçi-üreticisinden birisinin düzenleyecegi raporla arizanin tamirinin mümkün bulunmadiginin belirlenmesi,

    durumlarinda, tüketici malin ücretsiz degistirilmesini, bedel iadesi veya ayip oraninda bedel indirimi talep edebilir.

    Bu maddenin (c) bendinde belirtilen raporun, tüketicinin basvuru tarihinden itibaren yedi gün içerisinde düzenlenmesi zorunludur. Tüketici, raporun belirtilen süre içerisinde düzenlenmemesi veya raporu kabul etmemesi hallerinde, ilgili tüketici sorunlari hakem heyetine basvurarak mevcut durumun tespit edilmesini isteyebilir.

    Satici, tüketicinin bu Yönetmeligin 13 ve 14 üncü maddelerinde belirtilen taleplerini reddedemez. Tüketicinin bu taleplerine karsi satici, bayii, acente, imalatçi- üretici ve ithalatçi müteselsilen sorumludurlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pantothenic -- 2 Temmuz 2010; 22:17:01 >




  • a500 1co kullanıyorum cokta memnunum.Harman speakerlar çok güzel.
  • A500-1DN için Win7 wireles ve LAN driverı lazım elinde olan arkadaşlar upload edebilirmi. Yada link verebilirmisiniz. Acil lazım. Herkese teşekürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi timiral -- 22 Eylül 2010; 13:58:09 >
  • merhaba arkadaşlar. benim ekranımle ilgili bi sorunum var. uzun süreden beri izlediğim filmlerde ve resimlerde resimde de görüldüğü gibi karelenme oluyor. ekran kartı driverlarını göcelledim fakat sorun gitmedi. şu anda win7 64 bit kullanıyorum fakat vista 64 bit kullanırken de bu problemim vardı. yardımcı olursanız çok sevinirim. şimdiden teşekkürler..

     ..:TOSHİBA A500-132 KLUBÜ:.. (FN TUŞ SORUNU ÇÖZÜLDÜ)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokaybacakci

    merhaba arkadaşlar. benim ekranımle ilgili bi sorunum var. uzun süreden beri izlediğim filmlerde ve resimlerde resimde de görüldüğü gibi karelenme oluyor. ekran kartı driverlarını göcelledim fakat sorun gitmedi. şu anda win7 64 bit kullanıyorum fakat vista 64 bit kullanırken de bu problemim vardı. yardımcı olursanız çok sevinirim. şimdiden teşekkürler..

     ..:TOSHİBA A500-132 KLUBÜ:.. (FN TUŞ SORUNU ÇÖZÜLDÜ)



    büyük ihtimal driver kökenli değilde codec sorunu olabilir.
    var ise tüm codec leri silip k-lite codec pack kurunuz.
    k-lite paket halinde stabil olucak codecleri yüklediğinden sorun çıkması ihtimali yok gibi birşey.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nestra


    quote:

    Orijinalden alıntı: gokaybacakci

    merhaba arkadaşlar. benim ekranımle ilgili bi sorunum var. uzun süreden beri izlediğim filmlerde ve resimlerde resimde de görüldüğü gibi karelenme oluyor. ekran kartı driverlarını göcelledim fakat sorun gitmedi. şu anda win7 64 bit kullanıyorum fakat vista 64 bit kullanırken de bu problemim vardı. yardımcı olursanız çok sevinirim. şimdiden teşekkürler..

     ..:TOSHİBA A500-132 KLUBÜ:.. (FN TUŞ SORUNU ÇÖZÜLDÜ)



    büyük ihtimal driver kökenli değilde codec sorunu olabilir.
    var ise tüm codec leri silip k-lite codec pack kurunuz.
    k-lite paket halinde stabil olucak codecleri yüklediğinden sorun çıkması ihtimali yok gibi birşey.


    yeni format attım zaten. k-lite codec pack 6.4.0 yükledim fakat yine aynı problem var arkadaşım..




  • ekran kartı driver ınıda güncellediğinize göre aklıma başka bir ihtimal gelmiyor benimde. olabilecek diğer ihtimal ancak driver sorunu diye düşünüyorum.
    çünkü özellikle koyduğunuz ss e bakarsak ceketin arkasında bariz bir renk paleti sorunu var. buda ya driver yada codec den kaynaklanır.

    bir çözüm bulursanız lütfen burdada paylaşınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nestra

    ekran kartı driver ınıda güncellediğinize göre aklıma başka bir ihtimal gelmiyor benimde. olabilecek diğer ihtimal ancak driver sorunu diye düşünüyorum.
    çünkü özellikle koyduğunuz ss e bakarsak ceketin arkasında bariz bir renk paleti sorunu var. buda ya driver yada codec den kaynaklanır.

    bir çözüm bulursanız lütfen burdada paylaşınız.


    yaklaşık 6 aydır( net hatırlamıyorum belki daha fazla) bu problemi yaşıyorum. daha önce de belirttiğim gibi ekran kartını güncelledim, codec de k-lite 6.4.0 benimde aklıma başka birşey gelmiyor. bulursam burda paylaşırım, fakat yardımcı olabilecek bir arkadaş olursa çok çok sevinirim. teşekkürler..
  • uzun zamandır bakamadım bu sayfaya, bildiğiniz üzere win7 ye geçtikten sonra fn tuş sorunu çözülmüş ama dokunmatik ses açıp kapama tuşunda sıkıntı devam ediyordu. bu tuşa basınca sesi açıp kapamıyor, dokunmatik tuşların ışığını açıp kapatıyordu. bu sorun ile ilgili gelişme varmı ?
  • Merhaba arkadaşlar a500-132 kullanıcısıyım aldığımda henüz win 7 yoktu şimdilerde vistayı silip baştan windows 7 işletim sistemine geçmek istiyorum.Kendim uğraşmak istemiyorum tanıdığınız güvendiğiniz bir yer varmı istanbul kadıköy taraflarında yada altunizadedeki yetkili servisine götürsem hallederlermi?
  • Bal gibi sorunsuz kullanıyorum bilgisayarımı derken , garanti süresinin bitmesinden iki hafta geçtikten sonra mavi ekran almaya başladım. pad_pool_header hatası. yazılımla ilgili bir sıkıntı olduğunu düşünmediğim için ramlerde bir sorun olacağı aklıma geldi. ramlerden birini çıkardım ve sorun çözüldü. benzer sorunlar yaşayan arkadaşların şayet garanti kapsamında değilse bilgisayarları , bu işlemi yapmalarını öneririm zira ben çok araştırdım ama bir yardım bulamamıştım internette.

    şimdi 2 gb lık bir ram almam gerekiyor. ayrıca kafama takılan bir soru , bu bilgisayarlar ddr2 ram kullanıyorlar ve boardda iki ram slotu var. ddr 2 lerde 4 gb tekli ram olmadığına göre nasıl iddia edildiği gibi bilgisayarı 8 gb rame kadar yükseltebiliyoruz ? bilen var mı acaba ?
  • geçmiş olsun.
    ddr2 4gb lık ram modülleri var. fakat notebook için tr de pek göremedim bende şimdi mağazalara bakınca. biraz araştırmak lazım.
    fakat 8gb lık ram i neden gerekli onu merak ettim ? şimdilik sadece grafik tasarım ile uğraşıyorsanız işinize yarar.
    bide yeni ram alırken diğer ram modülü ile aynı hızda ve mümkünse aynı cl değerlerinde bir modül bulmaya çalışın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mobilecom

     ..:TOSHİBA A500-132 KLUBÜ:.. (FN TUŞ SORUNU ÇÖZÜLDÜ)


    ÜRÜN ÖZELLİKLERİ:

    Intel® Centrino® 2 İşlemci Teknolojisi
    Intel® Core� Duo işlemci P8700 (2.53 GHz, 3 MB L2 cache, 1066 MHZ FSB
    Intel® GM45 Express chipset ve Intel® WiFi Link 5100
    Orijinal Windows Vista® Home Premium 32 bit/64 bit Edition Tr / İng
    4,096 MB (2,048 + 2,048) DDR2 RAM - max. 8,192 MB (800 MHz)
    400 GB (5.400 rpm) Seri ATA HDD
    16 Toshiba TruBrite® 16:9 HD TFT ekran (1.366 x 768 çözünürlük)
    ATI MOBILITY RADEON HD4650 HyperMemory teknolojili, 1.024 MB yerleşik
    2,301 MB DDR3 kullanılabilir grafik belleği (3 GB RAM ile - 32 bit)
    3,325 MB DDR3 kullanılabilir grafik belleği (5 GB RAM ile - 64 bit)
    DVD Super Multi çift katmanlı sürücü
    Toshiba Bass özelliği geliştirilmiş ses sistemi ve Dolby Sound Room,
    Harman Kardon® stereo hoparlörler
    5� birarada Bridge Media Yuvası, 3 x USB 2.0,
    1 x eSATA/USB (paylaşımlı)
    Express Card Slot, Kulaklık soketi ile paylaşımlı S/PDIF (optik),
    HDMI-CEC (REGZA-Link)
    Wireless LAN (802.11a/g/Draft-N)
    Bluetooth 2.1 EDR
    Gigabit Ethernet LAN 10/100/1000 Li-Ion
    Entegre 1.3 Mp HD web kamera (YÜZ TANIMA FONKSİYONLU) ve mikrofon (VoIP), HD Audio,
    Numerik tuş takımı
    2.76 kg
    2 yıl Uluslararası garanti

    Klubümüz hayırlı olsun.

    Buyrun buda klüp imzamız:

    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_34116587/mpage_1/key_//tm.htm#34116587] 
    [center][image]http://img199.imageshack.us/img199/9743/a500132.jpg[/image][/center] [center][size=1][b][color=#000033]TOSHİBA A500-132 KULLANICILARI KULÜBÜ[/color][/b][/size][/center][color=#000000][center][size=1] Core2Duo P8700(2,53GHz) [b]|[/b] 4GB DDR2 RAM [b]|[/b] 400GB SATA HDD [b]|[/b] Wireless LAN (802.11a/g/Draft-N) [b]|[/b] ATI GDDR3 1GB HD4650 Ekran Kartı [b]|[/b] Harman Kardon® Stereo Hoparlörler [b]|[/b] Entegre 1.3 Mp HD Web Kamera (YÜZ TANIMA FONKSİYONLU) [b]|[/b] 3 USB, 1 E-sata (USB), 1 HDMI ve 1 VGA bağlantısı [b][b] HD Audio [/b]|[/b] 16" 16:9 Ekran [b]|[/b] 6 Hücreli Lityum İyon pil [b][b] Kulaklık soketi ile paylaşımlı S/PDIF (optik) [/b][/b][/size][/center][/link][/color]



    BENCHMARK TESTİ İÇİN bultar'A TEŞEKKÜRLER.
    Merhabalar sizler için birkaç ufak benchmark yaptım ve sonucları sizlerle paylaşıyorum.

    Laptopla gelen 2*2 Kit Samsung 6 - 6 - 6 - 18 Ramlere ait sonuçlar :

     ..:TOSHİBA A500-132 KLUBÜ:.. (FN TUŞ SORUNU ÇÖZÜLDÜ)


    OCZ Kit 2*2 (5 - 5 - 5 - 15 ) Ramlere ait sonuç

     ..:TOSHİBA A500-132 KLUBÜ:.. (FN TUŞ SORUNU ÇÖZÜLDÜ)


    3D Mark 2006 Puanları

     ..:TOSHİBA A500-132 KLUBÜ:.. (FN TUŞ SORUNU ÇÖZÜLDÜ)


    Standart : GPU 550 MHz ||| Memory 700 MHz.

    Overclock'lu : GPU 728 MHz ||| Memory 898 MHz

    NOT : Ekran kartı benchmarklarını OCZ RAM kitiyle yaptım. Üstündeki gelen ramlerle değil.




    Kullanıcılar:
    1-mobilecom
    2-purepain
    3-scopeye
    4-kozby
    5-NathanieL
    6-nestra
    7-SoVeReInG
    8-buyukaptan
    9-HAKANİNCE
    10-volcanoos
    11-V.hasan
    12-cemalexx
    13-arrasando
    14-kafilekef
    15-farukkb
    16-elemru
    17-electROck35
    18-yeniceri87
    19-BARUT
    20-bultar
    21-xXSquaLLXx
    22-rahatszzz
    23-atalog
    24-dice34
    25-waltersamuel
    26-onno92
    27-buzla
    28-fb_erol_1317
    29-hplovecraft


    Gittikçe çoğalıyoruz...


    FN+8 Kombinasyon sorunu yaşayanlar için;

    Ben 64 bit kullanıyorum ama 32 bit ilede sorun kalkabilir. Şimi yapmanız gereken toshiba driver sitesine girip, Flash Cards Support Utility driverını indirin. Program Ekle/Kaldır'dan bu uygulamayı kaldırın.İndirdiğiniz driveri kurun ve makineyi tekrar başlatın ve sorun çözülmüştür.


    TANINMAYAN AYGIT'I OLANLAR


    Bu aygıt %80 Kızılötesi driver sorunundan kaynaklanıyor. Bu driveri toshiba destek sayfasından yüklerseniz sorun kalmayacaktır.

    burdaki bilgiler için çok teşekkür ederim




  • herkese mrb klavyenın bazı tusları kendılıgınden bozuldu 2 kez format attım aama duzelmediii ne yapabılırımmm herhangı sııvı temaısı olmadı lutfen acıl yardımmm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahmet_1989

    herkese mrb klavyenın bazı tusları kendılıgınden bozuldu 2 kez format attım aama duzelmediii ne yapabılırımmm herhangı sııvı temaısı olmadı lutfen acıl yardımmm


    Sorun donanımsal olduğu için bilgisayarınızı yetkili servise göndermeniz gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: borabalkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahmet_1989

    herkese mrb klavyenın bazı tusları kendılıgınden bozuldu 2 kez format attım aama duzelmediii ne yapabılırımmm herhangı sııvı temaısı olmadı lutfen acıl yardımmm


    Sorun donanımsal olduğu için bilgisayarınızı yetkili servise göndermeniz gerekiyor.

    tesekkur ederim bakalim kac lira servis ucreti vereegiz
  • borabalkan kullanıcısına yanıt
    toshıba a500-132 modelınde ekran kartı degısımı yapılıyormu?
  • Sorunun 2 Cözümü Var 1Ekran Kartınızda Sorun Oldugu İçin Wirelles Devreye Girmez Tamir Gerekir Ama
    2. Cözümü Wirelles Yerini Değiştirceksiniz Orjinal wirelles Kartı Klavyenin Altında Bulunur Sökün Ram Kapagının Bulundugu Yerde Wirelles Yeri Vardır Kartı buraya takarsanız Sorun Cözülecektir
  • Son 1 aydır pc de %100 hdd kullanımı mevcut ve doğal olarak aşırı kasma yapıyor. Toshibanın kendi hdd koruma programı hdd arıza hatası verior. Dısarıdan yüklediğim programlar sorun yok dior. HDD si değişmeyi planlıorum fakat buna hangi hdd uyar? Kac inçlik. Cok yüksek bişey almayı düşünmüorum ztn 500gb bile yeter. Elimde wd harici hdd var fakat usb cıkıslı bunun hdd yerine uymaz sanırım.
  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.