ben de Qosmio modeli laptopumu değiştirtebilmek için tüketici mahkemesine başvurmuştum. 6 aylık süreç sonuçta değiştirmişlerdi. TNB felakettir.
quote:
Orijinalden alıntı: iSafari
işin toshiba servise düşerse makineyi elden çıkarmanız sizin için daha hayırlı olur...ben öyle şeyler yaşadım ki anlatsam sayfalar tutar...özetle benim makineyi değil tamir etmek arıza tespitini bile yapamadılar günlerce...sonrada olduğu gibi bana geri verdiler makineyi hemde garantili makine...cihazı değişim talep ettim onada yok dediler aç mahkeme uğraş!!!düşünün yani!!!zaten avrupa sitesi attığınız maillere cevap bile vermiyor...toshiba almayı düşünenlerin dikkatine...
tüketici hakları derneğine müracat et. bu arada benimde toshabam var 505 10x 1 yıldır kullanıyorum üstelik oyun hastasıyım pes call of duty gibi ama henüz bir sorun olmadı ama dediğiniz gibi bütün firmaların servisleri sırunlu eskş asus marka dizüstü bilgisayarımda servis sorunu yaşadım ve şunu öğrendim kazıklamak için uğraşıyorlar. HAKKINIZIN YENDİĞİNİ DÜŞÜNÜYORSANAIZ LÜTFEN HAKKINIZI ARAYIN KENDİNİZDEN SONRAKİLER İÇİN
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme