Şimdi Ara

>>>>TOYOTA CAMRY KULLANICILARI - 3 üye<<<< (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
126
Cevap
4
Favori
32.415
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eas722

    3.5 v6 lpg ile sehirici 27-30krs/km sehirlerarasi 20-21krs/kmye kadar dusebiliyor. Benzin tuketimi ise sehir ici 10.5-11, sehirlerarasi 110km sabit hizla 7.5-8 civarinda seyrediyordu. 2.4lt motorun da pek farkli tuketecegini dusunmuyorum. Sifir km olarak en az 70bin€ civarinda satilmis olan bu araci 4-5 yasinda 45bin tl'ye almak, 40bin liradan baslayan kia riolarin satildigi bir pazarda bence mantikli bir hareket.

    Selam,

    Camry benimde takibimde olan bir araç.

    Şu an itibarı ile LPG yakıt tüketimi ne durumdadır bilgi vermeniz mümkünmüdür acaba?

    TL. olmasa bile Lt. olarak verebilirseniz yinede aydınlatıcı olur.

    Eğer şuan itibarı ile ş.içi 40 kuruş civarı LPG tüketimi varsa direk alıcam bu aracı.

    Vergi vs. problem değil zaten.

    Sorun bozulma vs. desen kolay kolay olmayacak şeyler.

    Hayırlısı bakalım ..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Reason

    2009 ve 2011 Avensis'lerin ardından şu anda 2008 Camry 3.5 kullanıcısıyım...

    Bir ara fırsat bulup deneyimlerimi sizlere de aktarmak istiyorum.

    Ama tek kelime ile tarif etmek gerekirse.... "İnanılmaz..." diyerek başlamak lazım.. Bu güçte, bu motor hacminde, 6 ileri tam otomatik bir aracın yakıt tüketimi ş.dışında pek çok 1.6 motor (evet.... inanılmaz kısmı burada başlıyor zaten...) araçtan düşük iken, ş.içinde ise avensisde 35-45 kuruş yakarken Camry ile ş.içinde 50-65 kuruş arası yakıyorum.. Bu ş.içi tüketim sakin kullanımla olmakla birlikte, arada sırada bazı yeni yetmelere Camry V6'nın ne olduğunu ufaktan izah etme kısmı da dahil

    Aracın 0-100 değerleri, kesintisiz uzaması, sürüş keyfi, iç-dış tasarım vs..vs.. dediğim gibi bu aralar ki yoğunluğum bitince detaylı yazmayı planlıyorum..



    Selam,

    Sizinde Camry güncel yakıt tüketiminizi öğrenebilirsem çok memnun olurum.

    Ne kadar çok tecrübe, o kadar çok bilgi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fantastic Light

    quote:

    Orijinalden alıntı: eas722

    3.5 v6 lpg ile sehirici 27-30krs/km sehirlerarasi 20-21krs/kmye kadar dusebiliyor. Benzin tuketimi ise sehir ici 10.5-11, sehirlerarasi 110km sabit hizla 7.5-8 civarinda seyrediyordu. 2.4lt motorun da pek farkli tuketecegini dusunmuyorum. Sifir km olarak en az 70bin€ civarinda satilmis olan bu araci 4-5 yasinda 45bin tl'ye almak, 40bin liradan baslayan kia riolarin satildigi bir pazarda bence mantikli bir hareket.

    Selam,

    Camry benimde takibimde olan bir araç.

    Şu an itibarı ile LPG yakıt tüketimi ne durumdadır bilgi vermeniz mümkünmüdür acaba?

    TL. olmasa bile Lt. olarak verebilirseniz yinede aydınlatıcı olur.

    Eğer şuan itibarı ile ş.içi 40 kuruş civarı LPG tüketimi varsa direk alıcam bu aracı.

    Vergi vs. problem değil zaten.

    Sorun bozulma vs. desen kolay kolay olmayacak şeyler.

    Hayırlısı bakalım ..


    Alıntıları Göster
    camry'i uzun süredir kullanmıyorum araç bir yakınımda ancak şehir içi dediğim gibi benim kullanımımda 11den yukarı cıkmıyordu. kullanımınıza bağlı tabi ki. bu hacimde bir araç için güzel değerler. şu anki aracım 2lt turbo bir volvo ve yaklaşık 100hp daha güçsüz motoruyla camry'den sadece biraz daha az yakıyor.

    tabi ki altınızdaki aracın gücünü sık sık tamamiyle serbest bırakmak isterseniz bu değerleri görmek mümkün değil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eas722

    camry'i uzun süredir kullanmıyorum araç bir yakınımda ancak şehir içi dediğim gibi benim kullanımımda 11den yukarı cıkmıyordu. kullanımınıza bağlı tabi ki. bu hacimde bir araç için güzel değerler. şu anki aracım 2lt turbo bir volvo ve yaklaşık 100hp daha güçsüz motoruyla camry'den sadece biraz daha az yakıyor.

    tabi ki altınızdaki aracın gücünü sık sık tamamiyle serbest bırakmak isterseniz bu değerleri görmek mümkün değil

    Öncelikle cevabınız için çok teşekkür ederim.

    11lt'yi yol bilgisayarındamı görüyordunuz yoksa depo doldur boşalttamı bu şekilde bir hesap çıkıyordu?

    Bu arada 11lt benzin yaksa 38 kuruş LPG ederki böyleyse hemen alırım bu araçtan bir tane.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fantastic Light

    quote:

    Orijinalden alıntı: eas722

    camry'i uzun süredir kullanmıyorum araç bir yakınımda ancak şehir içi dediğim gibi benim kullanımımda 11den yukarı cıkmıyordu. kullanımınıza bağlı tabi ki. bu hacimde bir araç için güzel değerler. şu anki aracım 2lt turbo bir volvo ve yaklaşık 100hp daha güçsüz motoruyla camry'den sadece biraz daha az yakıyor.

    tabi ki altınızdaki aracın gücünü sık sık tamamiyle serbest bırakmak isterseniz bu değerleri görmek mümkün değil

    Öncelikle cevabınız için çok teşekkür ederim.

    11lt'yi yol bilgisayarındamı görüyordunuz yoksa depo doldur boşalttamı bu şekilde bir hesap çıkıyordu?

    Bu arada 11lt benzin yaksa 38 kuruş LPG ederki böyleyse hemen alırım bu araçtan bir tane.


    Alıntıları Göster
    Rica ederim, ben yol bilgisayarında gördüğüm değeri söylüyorum. LPG'nin litresi şu an 2.63'e bulunabiliyor benim yaşadığım yerde. 11lt/100km gösteren yol bilgisayarına göre %15 civarı fazla bir lpg tüketimi oluyor araçlarda. Yani 12.5lt/100km lpg diyebiliriz ki bu da 33 kuruş falan yapar diye tahmin edebiliriz. Eğer yoğun bir dur kalk trafikte kalmıyorsanız daha aşagı bir tüketim de görebilirsiniz. Eğer almayı düşünüyorsanız ankara'da beyaz sistem'de bir tane 2008 vardı sanıyorum. çok uygun fiyata satılıyordu. birkaç hafta önce gittim gördüm, bir yakınıma almaya niyetlendik ama malesef durum uygun olmadı. tavsiye ederim!

    aracın en büyük artısı konforu, iç mekan ferahlıgı genişliği, boyutuna göre şaşırtıcı tüketimi ve son olarak da v6 motorun o karakteristik sesi. cadde apaçilerine göre bir araç kesinlikle değil ancak yolda ne bmw ne de mercedesleri tanır... hele %130 vergiyle 2lt üzeri araç almak neredeyse imkansız hale gelmişken...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eas722

    Rica ederim, ben yol bilgisayarında gördüğüm değeri söylüyorum. LPG'nin litresi şu an 2.63'e bulunabiliyor benim yaşadığım yerde. 11lt/100km gösteren yol bilgisayarına göre %15 civarı fazla bir lpg tüketimi oluyor araçlarda. Yani 12.5lt/100km lpg diyebiliriz ki bu da 33 kuruş falan yapar diye tahmin edebiliriz. Eğer yoğun bir dur kalk trafikte kalmıyorsanız daha aşagı bir tüketim de görebilirsiniz. Eğer almayı düşünüyorsanız ankara'da beyaz sistem'de bir tane 2008 vardı sanıyorum. çok uygun fiyata satılıyordu. birkaç hafta önce gittim gördüm, bir yakınıma almaya niyetlendik ama malesef durum uygun olmadı. tavsiye ederim!

    aracın en büyük artısı konforu, iç mekan ferahlıgı genişliği, boyutuna göre şaşırtıcı tüketimi ve son olarak da v6 motorun o karakteristik sesi. cadde apaçilerine göre bir araç kesinlikle değil ancak yolda ne bmw ne de mercedesleri tanır... hele %130 vergiyle 2lt üzeri araç almak neredeyse imkansız hale gelmişken...

    Yerden göğe haklısınız!

    Bir diğer Camry kullanıcısı arkadaş ile pm olarak mesajlaşıyoruz ve oda sizinle aynı görüşte.

    Biraz daha araştırayım, bir aksilik olmazsa bu gruba üye olucam gibi görünüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fantastic Light

    quote:

    Orijinalden alıntı: eas722

    Rica ederim, ben yol bilgisayarında gördüğüm değeri söylüyorum. LPG'nin litresi şu an 2.63'e bulunabiliyor benim yaşadığım yerde. 11lt/100km gösteren yol bilgisayarına göre %15 civarı fazla bir lpg tüketimi oluyor araçlarda. Yani 12.5lt/100km lpg diyebiliriz ki bu da 33 kuruş falan yapar diye tahmin edebiliriz. Eğer yoğun bir dur kalk trafikte kalmıyorsanız daha aşagı bir tüketim de görebilirsiniz. Eğer almayı düşünüyorsanız ankara'da beyaz sistem'de bir tane 2008 vardı sanıyorum. çok uygun fiyata satılıyordu. birkaç hafta önce gittim gördüm, bir yakınıma almaya niyetlendik ama malesef durum uygun olmadı. tavsiye ederim!

    aracın en büyük artısı konforu, iç mekan ferahlıgı genişliği, boyutuna göre şaşırtıcı tüketimi ve son olarak da v6 motorun o karakteristik sesi. cadde apaçilerine göre bir araç kesinlikle değil ancak yolda ne bmw ne de mercedesleri tanır... hele %130 vergiyle 2lt üzeri araç almak neredeyse imkansız hale gelmişken...

    Yerden göğe haklısınız!

    Bir diğer Camry kullanıcısı arkadaş ile pm olarak mesajlaşıyoruz ve oda sizinle aynı görüşte.

    Biraz daha araştırayım, bir aksilik olmazsa bu gruba üye olucam gibi görünüyor.


    Alıntıları Göster
    Sıfır Avensis sahibi olma adayı olarak bu arabayı da çok beğeniyorum ancak şu "dur ya vitesi koymayı unuttuk onu da şuraya iliştirelim" tarzı vites dizaynı beni tilt ediyor. (kullanım kolaylığı falan olabilir bişey diyemem ama dizaynı kötü yaw)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: exantric

    Sıfır Avensis sahibi olma adayı olarak bu arabayı da çok beğeniyorum ancak şu "dur ya vitesi koymayı unuttuk onu da şuraya iliştirelim" tarzı vites dizaynı beni tilt ediyor. (kullanım kolaylığı falan olabilir bişey diyemem ama dizaynı kötü yaw)

    Alıntıları Göster
    sayın exantric,
    siz söyleyene kadar hiç düşünmemiştim ancak haklısınız. göze çok şık görünen bir kabin değil ancak oldukça ferah ve kullanılan ahşap döşeme çok kaliteli. gerçi genel olarak iç mekan kalitesi çok çok üstlerde değil, onu da eklemek istiyorum. beni rahatsız etmiyordu ancak belki bazı arkadaşların hoşuna gitmeyebilir. elbette alt sınıf ile kıyas kabul etmez ancak kendi sınıfında ABD'de "ekonomi" modellerinden biri olduğunu unutmamak lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KobraAbiniz

    sayın exantric,
    siz söyleyene kadar hiç düşünmemiştim ancak haklısınız. göze çok şık görünen bir kabin değil ancak oldukça ferah ve kullanılan ahşap döşeme çok kaliteli. gerçi genel olarak iç mekan kalitesi çok çok üstlerde değil, onu da eklemek istiyorum. beni rahatsız etmiyordu ancak belki bazı arkadaşların hoşuna gitmeyebilir. elbette alt sınıf ile kıyas kabul etmez ancak kendi sınıfında ABD'de "ekonomi" modellerinden biri olduğunu unutmamak lazım.

    Alıntıları Göster
    arkadaşımın 3,5 unu kullanmıştım, benki hızdan korkan ve beceremeyen adam; bastıkça bastığımı hatırlıyorum inanılmaz keyifliydi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egunns

    arkadaşımın 3,5 unu kullanmıştım, benki hızdan korkan ve beceremeyen adam; bastıkça bastığımı hatırlıyorum inanılmaz keyifliydi.

    Alıntıları Göster
    bu fiyata bu araba inanılmaz, performansı zaten olağanüstü köpek gibi gidiyor namussuz.











  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muss@

    bu fiyata bu araba inanılmaz, performansı zaten olağanüstü köpek gibi gidiyor namussuz.









    Alıntıları Göster
    97-98 model Toyota Camry' nin arabam.com da yayınlanmış test verileri;

    TOYOTA Camry aracın genel özellikleri



    Genel Bilgiler

    Özellikle ABD pazarı için üretilen Camry, 1996 yılında yapılan estetik operasyondan sonra Avrupa'ya da pazarlanmaya başlandı. Toyota otomobillerinin Türkiye'deki üreticisi ve ithalatçısı olan Toyotasa da Camry'yi 2.2 litre ve 3.0 litre V6 motor seçenekleriyle ithal ediyor.

    Karoser, iç mekan
    http://arabam.milliyet.com.tr/images...30gx_ic_xx.jpg Büyük ama iddiasız ve gösterişsiz dış hatlara sahip olan Toyota Camry, geniş ön cam alanına rağmen, 0.31'lik rüzgar sürtünme katsayısıyla aerodinamik tasarımının başarılı olduğunu gösteriyor. Geniş dış boyutlar içeride de ferah bir yaşam kabini tasarlanmasına olanak tanımış. Dört kollu büyük Toyota direksiyonunun arkasında Japonlar'a özgü bir gösterge paneli duruyor. Büyük göstergeler rahat okunuyor. Radyonun altındaki boş çıkıntı iç mekan estetiğine zarar veriyor. Elektrik kontrollü ve ısıtıcılı ön altlıklar geniş ve rahat; ancak koltukların yan yükseltileri yeterli değil. Arka koltuklarsa geniş baş ve diz mesafesi sunuyor. Camry'nin 520 litrelik geniş bagaj hacmi, uzun yolculuklarda gerekli eşyaların taşınması için yeterli büyüklükte. Bagajın çepeçevre halıyla kaplanması şık bir görünüm sergilerken gürültü izolasyonunun da iyileştirilmesini sağlıyor. Camry'nin arka koltuklarının yatırılarak bagaj hacminin genişletilme olanağının bulunması da olumlu bir özellik.
    Motor, performans
    Camry'nin silindir sırası başına 2 egsantrikli, 24 supaplı, altı silindirli V motoru 5400 d/d'de 190 HP güç üretiyor. Motorun azami torku da motor hacmiyle doğru orantılı olarak oldukça yüksek. Camry'nin V6 motoru 4400 d/d'de 276 Nm azami tork üretiyor. Camry motoru, ACIS ismi verilen akustik kontrollü hava emiş sistemi ve TDI ismi verilen doğrudan ateşleme sistemi sayesinde devir handınin büyük bölümünde güç ve tork dağılımını optimize ederken gaz pedalının hassasiyetinin artmasını sağlıyor. ECT ismi verilen dört oranlı ve elektronik kumandalı otomatik şanzıman V6 motorla uyum sağlıyor. Farklı sürüş koşullarına çabuk tepki veren şanzıman sarsıntısız çalışıyor; ancak vites kutusunun elektronik kumandasında kış veya spor programı bulunmuyor. 0'dan 100 km/s hıza 8.9 saniyede çıkan Camry'nin esneklik değerleri de oldukça iyi. Otomatik vitese ve altı silindirli büyük motora rağmen Camry'nin yakıt tüketimi makul sınırlar içinde. Test koşullarında 100 kilometre mesafede 12 litre benzin tüketen Camry, 70 litrelik deposuyla 5S3 kilometrelik bir menzil sunuyor.
    Yürüyen aksam, kullanım
    Motor hızına duyarlı hidrolik destekli direksiyon sistemi yüksek hızda sertleşerek sürüş güvenliğim artırıyor ve çok iyi tepki veriyor. Amerikan otomobil kullanıcısının zevkine göre tasarlanan yumuşak karakterli süspansiyon sistemi hafif hızlanma ve fren gibi küçük yük transferlerinde bile gövdenin öne veya arkaya yatmasına sebep oluyor. Ancak geniş iz açıklığı otomobilin virajlarda fazla yatmasını engelliyor. Dört tekerlekte de kullanılan bağımsız MacPherson bağlantıları ve artırılan ön kaster açışı Camry'nin virajlarda da düz çizgide olduğu kadar başarılı bir yol tutuşa sahip olmasına neden oluyor. Camry'nin elektronik ABS'li fren sisteminde önde hava kanalcıklı, arkada dolu büyük diskler kullanılmış. 100 km/s hızda yapılan fren testlerinde 41 metrede duran Camry, sınıf ortalamalarım tutturmayı başardı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxxxlarge

    97-98 model Toyota Camry' nin arabam.com da yayınlanmış test verileri;

    TOYOTA Camry aracın genel özellikleri



    Genel Bilgiler

    Özellikle ABD pazarı için üretilen Camry, 1996 yılında yapılan estetik operasyondan sonra Avrupa'ya da pazarlanmaya başlandı. Toyota otomobillerinin Türkiye'deki üreticisi ve ithalatçısı olan Toyotasa da Camry'yi 2.2 litre ve 3.0 litre V6 motor seçenekleriyle ithal ediyor.

    Karoser, iç mekan
    http://arabam.milliyet.com.tr/images...30gx_ic_xx.jpg Büyük ama iddiasız ve gösterişsiz dış hatlara sahip olan Toyota Camry, geniş ön cam alanına rağmen, 0.31'lik rüzgar sürtünme katsayısıyla aerodinamik tasarımının başarılı olduğunu gösteriyor. Geniş dış boyutlar içeride de ferah bir yaşam kabini tasarlanmasına olanak tanımış. Dört kollu büyük Toyota direksiyonunun arkasında Japonlar'a özgü bir gösterge paneli duruyor. Büyük göstergeler rahat okunuyor. Radyonun altındaki boş çıkıntı iç mekan estetiğine zarar veriyor. Elektrik kontrollü ve ısıtıcılı ön altlıklar geniş ve rahat; ancak koltukların yan yükseltileri yeterli değil. Arka koltuklarsa geniş baş ve diz mesafesi sunuyor. Camry'nin 520 litrelik geniş bagaj hacmi, uzun yolculuklarda gerekli eşyaların taşınması için yeterli büyüklükte. Bagajın çepeçevre halıyla kaplanması şık bir görünüm sergilerken gürültü izolasyonunun da iyileştirilmesini sağlıyor. Camry'nin arka koltuklarının yatırılarak bagaj hacminin genişletilme olanağının bulunması da olumlu bir özellik.
    Motor, performans
    Camry'nin silindir sırası başına 2 egsantrikli, 24 supaplı, altı silindirli V motoru 5400 d/d'de 190 HP güç üretiyor. Motorun azami torku da motor hacmiyle doğru orantılı olarak oldukça yüksek. Camry'nin V6 motoru 4400 d/d'de 276 Nm azami tork üretiyor. Camry motoru, ACIS ismi verilen akustik kontrollü hava emiş sistemi ve TDI ismi verilen doğrudan ateşleme sistemi sayesinde devir handınin büyük bölümünde güç ve tork dağılımını optimize ederken gaz pedalının hassasiyetinin artmasını sağlıyor. ECT ismi verilen dört oranlı ve elektronik kumandalı otomatik şanzıman V6 motorla uyum sağlıyor. Farklı sürüş koşullarına çabuk tepki veren şanzıman sarsıntısız çalışıyor; ancak vites kutusunun elektronik kumandasında kış veya spor programı bulunmuyor. 0'dan 100 km/s hıza 8.9 saniyede çıkan Camry'nin esneklik değerleri de oldukça iyi. Otomatik vitese ve altı silindirli büyük motora rağmen Camry'nin yakıt tüketimi makul sınırlar içinde. Test koşullarında 100 kilometre mesafede 12 litre benzin tüketen Camry, 70 litrelik deposuyla 5S3 kilometrelik bir menzil sunuyor.
    Yürüyen aksam, kullanım
    Motor hızına duyarlı hidrolik destekli direksiyon sistemi yüksek hızda sertleşerek sürüş güvenliğim artırıyor ve çok iyi tepki veriyor. Amerikan otomobil kullanıcısının zevkine göre tasarlanan yumuşak karakterli süspansiyon sistemi hafif hızlanma ve fren gibi küçük yük transferlerinde bile gövdenin öne veya arkaya yatmasına sebep oluyor. Ancak geniş iz açıklığı otomobilin virajlarda fazla yatmasını engelliyor. Dört tekerlekte de kullanılan bağımsız MacPherson bağlantıları ve artırılan ön kaster açışı Camry'nin virajlarda da düz çizgide olduğu kadar başarılı bir yol tutuşa sahip olmasına neden oluyor. Camry'nin elektronik ABS'li fren sisteminde önde hava kanalcıklı, arkada dolu büyük diskler kullanılmış. 100 km/s hızda yapılan fren testlerinde 41 metrede duran Camry, sınıf ortalamalarım tutturmayı başardı

    Alıntıları Göster
    2001-2005 ( tarihlerde yanılıyor olabilirim ) model toyota camry arabam.com da yayınlanmış test verileri,

    TOYOTA Camry V6 3.0 24V aracın genel özellikleri



    Genel Bilgiler

    Toyota'nın orta üst sınıf temsilcisi olan Camry, ilk kez 1982 yılında yollara çıktı. 1986 yılında yenilenen Camry'nin üçüncü nesli 1992 yılında satışa sunuldu. Türkiye'de ilk olarak 1996 yılında makyajlanan versiyonu ile satılmaya başlandı. Camry, 2003 model yılına ise komple yenilerek girdi, sedan karoserli Camry'nin yurtdışında Camry Solara adı verilen coupe ve cabrio karoser seçenekleri de bulunuyor. Toyota Camry, 2.4 litre 152 HP ve 3.0 litre 189 HP gücünde iki motor seçeneği ile üretiliyor ve her iki versiyon da Türkiye'ye ithal ediliyor.

    Karoser, iç mekan
    http://arabam.milliyet.com.tr/images...ry_v6_3_ic.jpg Daha önceki Camry'nin iddiasız ve gösterişsiz dış tasarımı birçok kişi tarafından eleştirilmişti. ABD'deki tüketicilere hitap eden bir tasarıma sahip olan Camry'de yapılan yenilikler dış görünümünü Avrupalı tüketicilerin de beğenebileceği bir hale getirdi. Ama yine de ağırlıklı olarak Amerikalı tüketicilerin isteklerinin ön planda tutulduğu hissediliyor. Çünkü Camry, ABD'de son 4 yıldır ortalama olarak yılda 400 bin adetle en çok satılan otomobil unvanını taşıyor. Tasarımındaki Amerikan etkilerinin altında bu unvan yatıyor. Camry'de yapılan yenilikler ölçülerini de etkilemiş. 2670 mm olan "muhterem aks kafasi" mesafesi 2720 mm'ye çıkartılmış. Otomobilin dış ölçülerinde de artış bulunuyor. Uzunluğu 4765 mm'yken 4815 mm'ye çıkan Camry'nin genişliği 10 mm (1795 mm) yüksekliği de 70 mm (1500 mm) artmış. Polikarbon cama sahip yeni farların tasarımı Peugeot 607'yi anımsatıyor. İri farlar dışında yeni panjur ve tampon tasarımı da otomobile şık bir hava katmış. Yan kısımda yapılan değişiklikler otomobilin daha derli toplu görünmesini sağlamış. Arka kısım da değişimden nasibini almış. Daha önce ince uzun tasarlanan stop grubu köşelere çekilmiş üçgene yakın bir tasarıma bürünmüş. Yeni Camry'nin iç mekanında da daha öncekinden çok farklı bir görünüm sergileniyor. Yenilenen direksiyon simidi daha önceki gibi 4 kollu ve geniş çaplı. Direksiyon simidinin solundaki düğmelerle, yol bilgisayarı, sağ taraftaki küçük kolla da hız sabitleyici kontrol ediliyor. Orta konsolu daha öncekinin aksine tek parça olarak aşağıya kadar inmiyor. Orta konsolun merkezinde bulunan müzik sisteminin üstündeki ince ekranda yol bilgisayarı verileri gösteriliyor. Müzik sisteminin altında ise klima kontrol paneli yer alıyor. Toyota Camry'nin bagaj hacmi, otomobilin en iddialı bölümlerinden. Daha önce 520 lt olan bagaj hacmi 587 It'ye yükseltilmiş. Ayrıca arka koltuk asimetrik olarak katlanarak bagaj hacmi genişletilebiliyor. Bu da minivanlarla bile rekabet edecek düzeyde bir bagaj alanı anlamına geliyor.

    Motor, perfomans
    Toyota Camry 3.0 24V'de daha önce kullanılan 2995 cc hacmindeki motor görev yapmaya devam ediyor. V6 motor, silindir sırası başına üstten çift eksantrikli ve silindir başına 4 supap teknolojisine sahip. Motorda kullanılan ACIS adı verilen akustik kontrollü emiş sistemi ve TDI adı verilen doğrudan ateşleme sistemi sayesinde devir bandının büyük bir bölümünde güç ve tork dağılımı optimize edilerek gaz pedalının daha hassas tepkiler vermesi sağlanıyor. Emisyon ve yakıt tüketimini düşürme kaygılarıyla motorun gücünde ve torkunda düşüşler görülüyor. Daha önce 5200 d/d'de 190 HP güç üreten motor artık 5300 d/d'de 186 HP güç üretiyor. Tork ise 4400 d/d'de 276 Nm'yken, 4300 d/d'de 273 Nm'ye gerilemiş. Camry'de daha önceki gibi ECT adı verilen, 4 ileri vitesli, elektronik kontrollü otomatik şanzıman bulunuyor. Şanzımanın oranları daha öncekinden farklı seçilmiş. Şanzıman birçok rakibinde kullanılmaya başlanan tiptronik özelliğinden mahrum. Ayrıca kış ve sport modları da bu şanzımanda bulunmuyor. Vites D konumundayken yaptığımız hızlanma testinde otomobilin 0-100 km/s hızlanmasını 9.1 sn olarak belirledik. 1998 yılında yaptığımız Camry 3.0 24V testinde ise bu sonuç 8.9 sn çıkmıştı. Ara hızlanma ölçümlerinde 60-100 km/s hızlanmasını 6.2 sn'de tamamlayan Camry'nin 80-120 km/s hızlanma değeriyse 7.1 sn olarak ölçüldü. Toyota Camry V6 3.0 24V, test süresince ortalama 11.6 lt yakıt tüketti. 70 litrelik depoya sahip olan olan otomobilin bu tüketim ortalamasıyla menzili 603 km'yle sınırlı.

    Kullanım, konfor
    Camry'nin süspansiyon sistemi daha önceki gibi Amerikan otomobil kullanıcısına göre tasarlanmış ve yumuşak karakterli. Ağırlık transferlerinden olumsuz etkilenen otomobilde sert girilen virajlarda arkadan kayma eğilimi gösteriyor. Bu durum standart olarak sunulan araç denge kontrol sistemi (VSC) sayesinde durduruluyor. Camry 3.0 24V'de elektronik çekiş sistemi de standart olarak sunuluyor. Konu yol konforu olduğunda ise Camry, yumuşak tercih edilen süspansiyon sisteminin avantajını hissettiriyor. Otomobilin içinde malzeme ve işçilik kalitesi yeterince yüksek. Özellikle orta konsoldaki düğmelerin sürücüye biraz uzak kalması ergonomiyi olumsuz etkiliyor. El freni birçok Amerikan otomobilinde olduğu gibi pedalların solunda bulunan bir pedalla kontrol ediliyor. Diğer otomobillerde el freni olarak kullanılan yerde kapaklı bir bardaklık kullanılmış. Elektrik kontrollü olan ön koltuklar konfor konusunda yeterince başarılı. Ancak, virajlı yollarda sürücü ve yolcunun vücudunu destekleyecek yan yükseltiler neredeyse hiç yok. Bu durum, virajlı yollarda konforu azalttığı gibi sürücünün daha fazla yorulmasına sebep oluyor. Toyota Camry 3.0 24V'nin standart donanım paketinde, ABS ve EBD sistemleri ile desteklenen fren sistemi sunuluyor. 100 km/s'de yaptığımız fren testinde otomobilin 38 metrede durduğunu belirledik. Sıcak fren testlerindeyse mesafe 39 metreye yükseldi. 1.5 tonluk otomobilin 38/39 metrede durması güvenliğe verilen önemi gösteriyor. Gürültü düzeyi ölçümlerinde, otomobilin sınıf standartlarını yakaladığı görüldü. V6 motorlu otomobilin 130 km/s'de ölçülen 67 dB(A)'lık gürültü değeri rakiplerinden pek farklı değil. Ani hızlanmalarda duyulan tipik V6 motor sesi ise rahatsızlık vermiyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxxxlarge

    2001-2005 ( tarihlerde yanılıyor olabilirim ) model toyota camry arabam.com da yayınlanmış test verileri,

    TOYOTA Camry V6 3.0 24V aracın genel özellikleri



    Genel Bilgiler

    Toyota'nın orta üst sınıf temsilcisi olan Camry, ilk kez 1982 yılında yollara çıktı. 1986 yılında yenilenen Camry'nin üçüncü nesli 1992 yılında satışa sunuldu. Türkiye'de ilk olarak 1996 yılında makyajlanan versiyonu ile satılmaya başlandı. Camry, 2003 model yılına ise komple yenilerek girdi, sedan karoserli Camry'nin yurtdışında Camry Solara adı verilen coupe ve cabrio karoser seçenekleri de bulunuyor. Toyota Camry, 2.4 litre 152 HP ve 3.0 litre 189 HP gücünde iki motor seçeneği ile üretiliyor ve her iki versiyon da Türkiye'ye ithal ediliyor.

    Karoser, iç mekan
    http://arabam.milliyet.com.tr/images...ry_v6_3_ic.jpg Daha önceki Camry'nin iddiasız ve gösterişsiz dış tasarımı birçok kişi tarafından eleştirilmişti. ABD'deki tüketicilere hitap eden bir tasarıma sahip olan Camry'de yapılan yenilikler dış görünümünü Avrupalı tüketicilerin de beğenebileceği bir hale getirdi. Ama yine de ağırlıklı olarak Amerikalı tüketicilerin isteklerinin ön planda tutulduğu hissediliyor. Çünkü Camry, ABD'de son 4 yıldır ortalama olarak yılda 400 bin adetle en çok satılan otomobil unvanını taşıyor. Tasarımındaki Amerikan etkilerinin altında bu unvan yatıyor. Camry'de yapılan yenilikler ölçülerini de etkilemiş. 2670 mm olan "muhterem aks kafasi" mesafesi 2720 mm'ye çıkartılmış. Otomobilin dış ölçülerinde de artış bulunuyor. Uzunluğu 4765 mm'yken 4815 mm'ye çıkan Camry'nin genişliği 10 mm (1795 mm) yüksekliği de 70 mm (1500 mm) artmış. Polikarbon cama sahip yeni farların tasarımı Peugeot 607'yi anımsatıyor. İri farlar dışında yeni panjur ve tampon tasarımı da otomobile şık bir hava katmış. Yan kısımda yapılan değişiklikler otomobilin daha derli toplu görünmesini sağlamış. Arka kısım da değişimden nasibini almış. Daha önce ince uzun tasarlanan stop grubu köşelere çekilmiş üçgene yakın bir tasarıma bürünmüş. Yeni Camry'nin iç mekanında da daha öncekinden çok farklı bir görünüm sergileniyor. Yenilenen direksiyon simidi daha önceki gibi 4 kollu ve geniş çaplı. Direksiyon simidinin solundaki düğmelerle, yol bilgisayarı, sağ taraftaki küçük kolla da hız sabitleyici kontrol ediliyor. Orta konsolu daha öncekinin aksine tek parça olarak aşağıya kadar inmiyor. Orta konsolun merkezinde bulunan müzik sisteminin üstündeki ince ekranda yol bilgisayarı verileri gösteriliyor. Müzik sisteminin altında ise klima kontrol paneli yer alıyor. Toyota Camry'nin bagaj hacmi, otomobilin en iddialı bölümlerinden. Daha önce 520 lt olan bagaj hacmi 587 It'ye yükseltilmiş. Ayrıca arka koltuk asimetrik olarak katlanarak bagaj hacmi genişletilebiliyor. Bu da minivanlarla bile rekabet edecek düzeyde bir bagaj alanı anlamına geliyor.

    Motor, perfomans
    Toyota Camry 3.0 24V'de daha önce kullanılan 2995 cc hacmindeki motor görev yapmaya devam ediyor. V6 motor, silindir sırası başına üstten çift eksantrikli ve silindir başına 4 supap teknolojisine sahip. Motorda kullanılan ACIS adı verilen akustik kontrollü emiş sistemi ve TDI adı verilen doğrudan ateşleme sistemi sayesinde devir bandının büyük bir bölümünde güç ve tork dağılımı optimize edilerek gaz pedalının daha hassas tepkiler vermesi sağlanıyor. Emisyon ve yakıt tüketimini düşürme kaygılarıyla motorun gücünde ve torkunda düşüşler görülüyor. Daha önce 5200 d/d'de 190 HP güç üreten motor artık 5300 d/d'de 186 HP güç üretiyor. Tork ise 4400 d/d'de 276 Nm'yken, 4300 d/d'de 273 Nm'ye gerilemiş. Camry'de daha önceki gibi ECT adı verilen, 4 ileri vitesli, elektronik kontrollü otomatik şanzıman bulunuyor. Şanzımanın oranları daha öncekinden farklı seçilmiş. Şanzıman birçok rakibinde kullanılmaya başlanan tiptronik özelliğinden mahrum. Ayrıca kış ve sport modları da bu şanzımanda bulunmuyor. Vites D konumundayken yaptığımız hızlanma testinde otomobilin 0-100 km/s hızlanmasını 9.1 sn olarak belirledik. 1998 yılında yaptığımız Camry 3.0 24V testinde ise bu sonuç 8.9 sn çıkmıştı. Ara hızlanma ölçümlerinde 60-100 km/s hızlanmasını 6.2 sn'de tamamlayan Camry'nin 80-120 km/s hızlanma değeriyse 7.1 sn olarak ölçüldü. Toyota Camry V6 3.0 24V, test süresince ortalama 11.6 lt yakıt tüketti. 70 litrelik depoya sahip olan olan otomobilin bu tüketim ortalamasıyla menzili 603 km'yle sınırlı.

    Kullanım, konfor
    Camry'nin süspansiyon sistemi daha önceki gibi Amerikan otomobil kullanıcısına göre tasarlanmış ve yumuşak karakterli. Ağırlık transferlerinden olumsuz etkilenen otomobilde sert girilen virajlarda arkadan kayma eğilimi gösteriyor. Bu durum standart olarak sunulan araç denge kontrol sistemi (VSC) sayesinde durduruluyor. Camry 3.0 24V'de elektronik çekiş sistemi de standart olarak sunuluyor. Konu yol konforu olduğunda ise Camry, yumuşak tercih edilen süspansiyon sisteminin avantajını hissettiriyor. Otomobilin içinde malzeme ve işçilik kalitesi yeterince yüksek. Özellikle orta konsoldaki düğmelerin sürücüye biraz uzak kalması ergonomiyi olumsuz etkiliyor. El freni birçok Amerikan otomobilinde olduğu gibi pedalların solunda bulunan bir pedalla kontrol ediliyor. Diğer otomobillerde el freni olarak kullanılan yerde kapaklı bir bardaklık kullanılmış. Elektrik kontrollü olan ön koltuklar konfor konusunda yeterince başarılı. Ancak, virajlı yollarda sürücü ve yolcunun vücudunu destekleyecek yan yükseltiler neredeyse hiç yok. Bu durum, virajlı yollarda konforu azalttığı gibi sürücünün daha fazla yorulmasına sebep oluyor. Toyota Camry 3.0 24V'nin standart donanım paketinde, ABS ve EBD sistemleri ile desteklenen fren sistemi sunuluyor. 100 km/s'de yaptığımız fren testinde otomobilin 38 metrede durduğunu belirledik. Sıcak fren testlerindeyse mesafe 39 metreye yükseldi. 1.5 tonluk otomobilin 38/39 metrede durması güvenliğe verilen önemi gösteriyor. Gürültü düzeyi ölçümlerinde, otomobilin sınıf standartlarını yakaladığı görüldü. V6 motorlu otomobilin 130 km/s'de ölçülen 67 dB(A)'lık gürültü değeri rakiplerinden pek farklı değil. Ani hızlanmalarda duyulan tipik V6 motor sesi ise rahatsızlık vermiyor

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar merhaba bende s60 düşünüyordum fakat bu gün bir camry e baktım 2008 model. Aklıma çok yattı tertemiz bir araçtı şu anda carina kullanıyorum yakıt tüketimi uzun yolda dikkat edersek 8 9 litre civarı doğru mudur acaba? Ayrıca donanımsal olarak ne özellikleri vardır kullananlar hoşlarına giden noktaları yazarlarsa sevinirim. (yumuşak süspansyon, sessizlik ivmelenme esp gibi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eLzix

    Arkadaşlar merhaba bende s60 düşünüyordum fakat bu gün bir camry e baktım 2008 model. Aklıma çok yattı tertemiz bir araçtı şu anda carina kullanıyorum yakıt tüketimi uzun yolda dikkat edersek 8 9 litre civarı doğru mudur acaba? Ayrıca donanımsal olarak ne özellikleri vardır kullananlar hoşlarına giden noktaları yazarlarsa sevinirim. (yumuşak süspansyon, sessizlik ivmelenme esp gibi ?

    Alıntıları Göster
    Tesadüfe bakın sn. elzix,

    Ben bir süre 2007 model Camry 3.5 V6 kullandıktan sonra 2006 Volvo S60 2.0t'ye sahip oldum. Bu sebeple iki araç hakkında da birinci dereceden kullanıcı deneyimim var. Volvo çok kaliteli bir araç, Camry'den daha kaliteli olduğunu düşünüyorum ancak hatırlatmak isterim ki bu iki araç da yolda gördüğünüz çoğu araçtan zaten daha kaliteli. Ayrıca S60'ın tasarımı ve tarzı da bana daha çekici geliyor. Ancak Camry'nin yol konforu, iç mekan genişliği ve rahatlığı, şehiriçinde kalıbından beklenmeyecek kullanım kolaylığı ve 277 beygirlik V6 motorunun rakibi sadece çok çok daha yüksek fiyata satılan araçlar olabilir.

    Yakıt tüketimini ve diğer görüşlerimi yukarıdaki mesajlarda anlattım, göz gezdirmenizi öneririm. Benim eski Camry'nin şu anki sahibi aracı satıyormuş;

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-2007-hatasiz-boyasiz-orjinal-tuplu-105103169/detay

    Referans olması açısından inceleyebilirsiniz. Ben aracı kullanırken de 150bin k civarındaydı ve bir sorunu yoktu. LPG ile uyumu tamdı ve tüketimden cok memnundum. Fiyat üzerinden pazarlık yapmanızı öneririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KobraAbiniz -- 3 Aralık 2012; 22:09:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KobraAbiniz

    Tesadüfe bakın sn. elzix,

    Ben bir süre 2007 model Camry 3.5 V6 kullandıktan sonra 2006 Volvo S60 2.0t'ye sahip oldum. Bu sebeple iki araç hakkında da birinci dereceden kullanıcı deneyimim var. Volvo çok kaliteli bir araç, Camry'den daha kaliteli olduğunu düşünüyorum ancak hatırlatmak isterim ki bu iki araç da yolda gördüğünüz çoğu araçtan zaten daha kaliteli. Ayrıca S60'ın tasarımı ve tarzı da bana daha çekici geliyor. Ancak Camry'nin yol konforu, iç mekan genişliği ve rahatlığı, şehiriçinde kalıbından beklenmeyecek kullanım kolaylığı ve 277 beygirlik V6 motorunun rakibi sadece çok çok daha yüksek fiyata satılan araçlar olabilir.

    Yakıt tüketimini ve diğer görüşlerimi yukarıdaki mesajlarda anlattım, göz gezdirmenizi öneririm. Benim eski Camry'nin şu anki sahibi aracı satıyormuş;

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-2007-hatasiz-boyasiz-orjinal-tuplu-105103169/detay

    Referans olması açısından inceleyebilirsiniz. Ben aracı kullanırken de 150bin k civarındaydı ve bir sorunu yoktu. LPG ile uyumu tamdı ve tüketimden cok memnundum. Fiyat üzerinden pazarlık yapmanızı öneririm.

    Alıntıları Göster
    eas722 ilgin için cok teşekkür ederim. bu gün 95binde 46.5 bin tl'ye toyota ortaköyden camry aldım. öncki kullanıcısı sabancı genel müdür yardımcılarından biriymiş. fiyatı birazcık fazla gibi durabilir lakin bütün 10 bin bakımları serviste yapıldığından dolayı cok fazla zorlamadım. lastikleri michelin 5bin kilometre yapmısdı henüz ve ağır bakımı yok artık sadece buji değişecek.(v kayışını 80 binde değiştirmişler.) araçtan inanılmaz keyif aldım araba 180 e nasıl cıkıyor anlamıyorsun ama benzin ibresi de aynı hızda aşşağı doğru iniyor :) istanbul içinde günlük kullanımım ilk gün 10.5 le kapattım gece e5 in açık olması ortalamayı baya düşürdü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eLzix

    eas722 ilgin için cok teşekkür ederim. bu gün 95binde 46.5 bin tl'ye toyota ortaköyden camry aldım. öncki kullanıcısı sabancı genel müdür yardımcılarından biriymiş. fiyatı birazcık fazla gibi durabilir lakin bütün 10 bin bakımları serviste yapıldığından dolayı cok fazla zorlamadım. lastikleri michelin 5bin kilometre yapmısdı henüz ve ağır bakımı yok artık sadece buji değişecek.(v kayışını 80 binde değiştirmişler.) araçtan inanılmaz keyif aldım araba 180 e nasıl cıkıyor anlamıyorsun ama benzin ibresi de aynı hızda aşşağı doğru iniyor :) istanbul içinde günlük kullanımım ilk gün 10.5 le kapattım gece e5 in açık olması ortalamayı baya düşürdü.

    Alıntıları Göster
    Hayırlı olsun Umarım en güzel günlerde kullanırsınız.

    Dediğiniz durumdaysa o fiyat gayet mantıklı. Km'si ideal, geçmişi de belli bir araç sonuçta. Böyle bir araç bulmanıza sevindim:). 3.5lt değil mi? Yakıt tüketimi o hacim ve güçteki bir motora göre bence az olarak kabul edilebilir:) Yine de ülkemiz şartlarında Camry'i kullanmak masraflı. Bu masrafı azaltmak için lpg dönüşümü düşünürseniz deneyimlerimi aktarabilirim. Ben de geçmişte ön yargıyla yaklaşsam da kaliteli sistemlerin montajını yine kaliteli yerlerde yaptırırsanız, tüm bu sürecin yapacağınız ekonomiye değeceğini düşünüyorum. Performans kaybı yaşandığı söylenir ancak ben ne Camry'de ne de S60'ta bunu hissetmedim. Belki bir dyno cihazına cıksak görürüz ancak kullanımda fark edeceğinizi sanmıyorum.




  • Cok tesekkur ederim evet arac 3.5. Lpg konusunda in yargm yok zira babam 93 corollasini 540binde birakdi 300 bin km si lpg li idi ayni sekilde su anda carina var 340 binde lpg li. Toyotadan cok sukur bu gune kadar hic sikayetimiz olmadi insallah bundan sonra da olmaz. Bi sure benzinde gtmeyi dusunuyorum eger 10 lt nin altinda yakarsa (icimdeki seytani dursurabilirsem..:-))sehir disi lpg takmaya degmiyecegi kanaatindeyim lakin niyetlenirsem sizden fikir alabilirim. ancak.sehir icinde trafikde 22 lt yi sabit neyse ki sehir ici.kullanilmayacak :-)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eLzix

    Cok tesekkur ederim evet arac 3.5. Lpg konusunda in yargm yok zira babam 93 corollasini 540binde birakdi 300 bin km si lpg li idi ayni sekilde su anda carina var 340 binde lpg li. Toyotadan cok sukur bu gune kadar hic sikayetimiz olmadi insallah bundan sonra da olmaz. Bi sure benzinde gtmeyi dusunuyorum eger 10 lt nin altinda yakarsa (icimdeki seytani dursurabilirsem..:-))sehir disi lpg takmaya degmiyecegi kanaatindeyim lakin niyetlenirsem sizden fikir alabilirim. ancak.sehir icinde trafikde 22 lt yi sabit neyse ki sehir ici.kullanilmayacak :-)

    aracinizi iyi gunlerde kullanin. bende uzun zamandir 2005 model 3.0 litre camry ariyorum. 10.5 litre yakit tuketimi gercekten mukemmel, ekonomik. aracinizin MTV sini indirimli mi oduyorsunuz acaba. fakat sehir ici trafikte 22 litre tuketim dogrumu ?
    sizden camry hakkinda daha fazla yorum rica edecegim. zira camry hevesimin bosa olmadigini sizlerden duymak memnun edici olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xxxxlarge -- 5 Aralık 2012; 20:18:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxxxlarge

    quote:

    Orijinalden alıntı: eLzix

    Cok tesekkur ederim evet arac 3.5. Lpg konusunda in yargm yok zira babam 93 corollasini 540binde birakdi 300 bin km si lpg li idi ayni sekilde su anda carina var 340 binde lpg li. Toyotadan cok sukur bu gune kadar hic sikayetimiz olmadi insallah bundan sonra da olmaz. Bi sure benzinde gtmeyi dusunuyorum eger 10 lt nin altinda yakarsa (icimdeki seytani dursurabilirsem..:-))sehir disi lpg takmaya degmiyecegi kanaatindeyim lakin niyetlenirsem sizden fikir alabilirim. ancak.sehir icinde trafikde 22 lt yi sabit neyse ki sehir ici.kullanilmayacak :-)

    aracinizi iyi gunlerde kullanin. bende uzun zamandir 2005 model 3.0 litre camry ariyorum. 10.5 litre yakit tuketimi gercekten mukemmel, ekonomik. aracinizin MTV sini indirimli mi oduyorsunuz acaba. fakat sehir ici trafikte 22 litre tuketim dogrumu ?
    sizden camry hakkinda daha fazla yorum rica edecegim. zira camry hevesimin bosa olmadigini sizlerden duymak memnun edici olacak.

    Alıntıları Göster
    xxxxlarge teşekkür ederimm. Yakıt gerçekten beklediğimin cok altında. ben kasarak 12 litre gibi düşünürken, ortalama bir kullanımla bir kaç kere tam gaz 180 e çıktım şehir içi şehir dışı (boş e5 i şehir dışı sayıyorum) 10.5 gösterdi. anlasılan şehir dışı dikkatli kullanımla 7 - 8 litre yakıyor. vergi hususunda toyota bayiinden bana vergiyi bir alt dilimden ödediklerini (aracın kasko değerinin düşük olması sebebiyle) dilerlerse kendilerine vekalet vermem halinde benimkilerini de o şekilde ödetebileceklerini söylediler. rakamı tam olarak bilmiyorum ama 3bin lira vergiyi hakeden bir araç bence. Forumu okuyan arkadaslar sorularını sorsunlar anlatayım zira bende cok uzun zaman forum araştırdım aracı almadan önce burdaki kullanıcı bilgileri araç alma arifesindekiler için altın değerinde. Aklıma gelen dikkatimi gelen bir kaç seyden bahseedeyim. Hızlanma konusunda daha iyi bir araca binmedim görmedim 5.20 e200 hikaye. konfor konusunda içerisi son dereece geniş deri koltuklar ısıtma falan cok basarılı lakin mercedesdeki o sessiz gidiş yok. motor sesini kastetmiyorum normal kullanımda araç zaten sürekli rolantide çalışıyor siz gaza yüklenmediğiniz sürece araç hiç bir viteste 2 bin deviri geçmiyor dolayısla motor sesi sıfır. ancak toyotaların hepsinde vardır bu olay zaten yolu giderken hissediyorsunuz. yoldaki ufak cukurlar direksiyonda tepki olarak yansıyor ve bir merecedes sessizliğinde değil süspansiyonları. Bu demek değil ki takur tukur gidiyor, hayır yine çok yumusak fakat kıyaslamak anlamında söyledim. henüz bir uzun yol tecrübem olmadı bu hafta ydısında olacağım sanıyorum önümüzdeki haftalarda o tecrübelerimi de paylaşırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eLzix

    xxxxlarge teşekkür ederimm. Yakıt gerçekten beklediğimin cok altında. ben kasarak 12 litre gibi düşünürken, ortalama bir kullanımla bir kaç kere tam gaz 180 e çıktım şehir içi şehir dışı (boş e5 i şehir dışı sayıyorum) 10.5 gösterdi. anlasılan şehir dışı dikkatli kullanımla 7 - 8 litre yakıyor. vergi hususunda toyota bayiinden bana vergiyi bir alt dilimden ödediklerini (aracın kasko değerinin düşük olması sebebiyle) dilerlerse kendilerine vekalet vermem halinde benimkilerini de o şekilde ödetebileceklerini söylediler. rakamı tam olarak bilmiyorum ama 3bin lira vergiyi hakeden bir araç bence. Forumu okuyan arkadaslar sorularını sorsunlar anlatayım zira bende cok uzun zaman forum araştırdım aracı almadan önce burdaki kullanıcı bilgileri araç alma arifesindekiler için altın değerinde. Aklıma gelen dikkatimi gelen bir kaç seyden bahseedeyim. Hızlanma konusunda daha iyi bir araca binmedim görmedim 5.20 e200 hikaye. konfor konusunda içerisi son dereece geniş deri koltuklar ısıtma falan cok basarılı lakin mercedesdeki o sessiz gidiş yok. motor sesini kastetmiyorum normal kullanımda araç zaten sürekli rolantide çalışıyor siz gaza yüklenmediğiniz sürece araç hiç bir viteste 2 bin deviri geçmiyor dolayısla motor sesi sıfır. ancak toyotaların hepsinde vardır bu olay zaten yolu giderken hissediyorsunuz. yoldaki ufak cukurlar direksiyonda tepki olarak yansıyor ve bir merecedes sessizliğinde değil süspansiyonları. Bu demek değil ki takur tukur gidiyor, hayır yine çok yumusak fakat kıyaslamak anlamında söyledim. henüz bir uzun yol tecrübem olmadı bu hafta ydısında olacağım sanıyorum önümüzdeki haftalarda o tecrübelerimi de paylaşırım.

    Alıntıları Göster
    sadece bir tahmin olarak; 2002-2006 kasa camry ler 2007 ve sonrası camry lere göre daha yumuşak süspansiyonlu mu ? acaba. yol tutuş kabiliyetini arttırmak adına 2007 ve sonrası süspansiyonlar azda olsa sertleştirilmiş olabilir. kullanıcı yorumlarından bir sonuç çıkartmaya çalışacağız, bakalım...




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.